Mogguh! Zin in?quote:
Zeker. Snel ff boodschappies doen.quote:
Had de NOS toen nog geen 15 streams?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:42 schreef franklop het volgende:
Laatste keer dat ik tijdens OS op vakantie was, was 2008. Toen had je nauwelijks tot geen livestreams, nu gelukkig wel
Eerst even een kwartiertje Badminton en daarna schroeienquote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:43 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh sportvrienden!
Wat gaan we kijken? Ik heb keuzestress
Ik heb badminton al aan staan, maar heb op TV zometeen in elk geval roeien (lijkt erop dat ES dat uit gaat zenden).quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:43 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh sportvrienden!
Wat gaan we kijken? Ik heb keuzestress
Misschien wel. Geen idee. Ik kon het in ieder geval niet volgenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had de NOS toen nog geen 15 streams?
Hier dan denk ik minus badminton straks, maar plus judo. Schietkwalificaties niet echt, maar finales welquote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volleybal Roeien Handbal Badminton
Zegt mijn schema dat boeiend genoeg zijn om naar te turen komende tijd
Badminton is wel met vlaggetje om 10.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier dan denk ik minus badminton straks, maar plus judo. Schietkwalificaties niet echt, maar finales wel
Oh ja, goedequote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Badminton is wel met vlaggetje om 10.
Was je overprikkeld door de openingsceremonie?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:25 schreef kilon het volgende:
Door omstandigheden bijna de hele nacht wakker gelegen maar ik ben gelukkig op tijd voor de eerste vlaggetjes
Die hangende balzak bleef maar door mijn hoofd spoken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Was je overprikkeld door de openingsceremonie?
Daar had vooral Eurosport een handje van.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb badminton al aan staan, maar heb op TV zometeen in elk geval roeien (lijkt erop dat ES dat uit gaat zenden).
Ik hoop vooral dat zenders gewoon dingen een beetje volledig uitzenden. Zo fucking irritant als ze bijvoorbeeld een sessie roeien uitzenden, maar dan tussendoor naar badminton gaan, of een sessie zwemmen en dan tussendoor judo of iets. Pak gewoon één volledige sessie, dan hoef ik niet tig keer te schakelen
Snap ik welquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Was je overprikkeld door de openingsceremonie?
Mja dat wordt ook heen en weer op HBO vrees ikquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:03 schreef Redefine het volgende:
Zometeen wordt het voor het eerst schakelen.bij judo, roeien en badminton nagenoeg tegelijkertijd.
4x HBO en dan nog 2 TV-schermen.quote:
Ja. Al duurt het badminton wel wat langer. En is Tjaka waarschijnlijk klaar voordat Florijn moet roeien.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja dat wordt ook heen en weer op HBO vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |