quote:Op zondag 27 oktober 2024 06:02 schreef Piles het volgende:
Haha prachtig loopje @:alpeko![]()
En lekker dat ie zich zo kan vermaken.
En in het kader van klagen: #@&*-klok
Das toch sundquote:Op zondag 27 oktober 2024 06:19 schreef Anne het volgende:
Super goed alpeko!! En wat leuk (en hilarisch) van de woordjes![]()
.
[..].
Wij zijn zelf klaarwakker en de kabouter slaapt nog. Uitslapen![]()
. Wie doet dat.
Ugh kiezen. Die leken hier ook onderdeel van het ziek zijn. Wat een rotdingen zijn dat zeg!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:28 schreef Piles het volgende:
Hier zijn we net van de waterpokken af, komen er 2 kiezen door. Dus weer krijssessies in de avondEn 's ochtends vroeg wakker, ook door de klok. En wellicht slaapregressie of begin van overgang naar 1 slaapje. Dus het is weer feest #klaagmodus
En meneer wil alleen maar bananen eten, en wordt heeeeel boos als ie die niet krijgt
Altijd gek geweest op yoghurt, nu vliegt dat meteen door de kamer als ie dat als toetje krijgt. Maar 3 bananen op een dag is ook wat veel![]()
Is een fasequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:28 schreef Piles het volgende:
En meneer wil alleen maar bananen eten, en wordt heeeeel boos als ie die niet krijgt
Altijd gek geweest op yoghurt, nu vliegt dat meteen door de kamer als ie dat als toetje krijgt. Maar 3 bananen op een dag is ook wat veel
Same, hahaha.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:04 schreef Lemijn het volgende:
Nou heb ik geen dreumes meer maar ik begin er geen dag eerder mee dan nodig. Wat grappig dat je er al zin in hebt!
Nee, echt 0,0quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:32 schreef Anne het volgende:
Zijn jullie ook al met Sinterklaas bezig?
Heeeel eerlijk vond ik het ook niet nodig, maar de familie wilde het vorig jaar al, dus vooruit, dan dit jaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:04 schreef Lemijn het volgende:
Nou heb ik geen dreumes meer maar ik begin er geen dag eerder mee dan nodig. Wat grappig dat je er al zin in hebt!
quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:21 schreef alpeko het volgende:
Volgende week za wordt hij 21 maanden. Eureka, hij loopt!Hij was vanaf do avond logeren bij mijn zus. We hebben het dus op afstand meegekregen
Toevallig vertelde de buurvrouw dat één van haar kinderen ook besloot met lopen toen ze elders was.
We kregen vorige week foto's via de opvang app binnen waarbij hij al aan de hand van 2 meisjes op de opvang aan het lopen was. Zo schattig. Die kleine frummels hielpen hem met leren lopen. Vandaag zei de juf daar over toen ze zag dat hij kon lopen: o, dan zijn ze hun levende pop kwijt
Bizar, ineens zo makkelijk, zo’n eind!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Zo min mogelijk ook.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:58 schreef margaretha_01 het volgende:
Ahja, dat video‘tje heb ik afgelopen week ook gezien, heb nog overwogen om het hier ook te posten, maar het uiteindelijk toch niet gedaan. Het onderwerp beeldschermtijd is hier (op dit forum) ook wel een paar keer voorbijgekomen.
Wij zelf hebben er actief voor gekozen om ons kind zo min mogelijk aan beeldschermen bloot te stellen.
We laten hem alleen de Teletubbies kijken tijdens het nagelknippen en we bellen familieleden ook af en toe met video.
We hebben ook geen televisie in huis. Wel een beamer en een Netflixabonnement. Het is dus niet zo dat we zelf ook niets kijken, maar denk wel een stuk minder dan als we wel een televisie hadden gehad.
Ben wel benieuwd hoe de andere ouders hier in dit topic omgaan met beeldschermtijd.
Zeker herkenbaar, maar niet met 18 maanden (R. is 15 maanden en heeft z'n periodes (gehad))quote:Op vrijdag 15 november 2024 07:45 schreef margaretha_01 het volgende:
Ben benieuwd of jullie dit ook kennen/achter rug hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |