Loopfiets? Muziekinstrumenten? Samen iets leuks doen (abo op een dierenpark ofzo). Buitenspeelgoed? Iets creatiefs als een krijtbord? Een groot bed met nieuw beddengoed?quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:11 schreef Lokasenna het volgende:
Gefeliciteerd @:Debsterr !
Over verjaardagen gesproken, ik ben nog op zoek naar aanraders voor een verjaardagscadeau voor een bijna peuter.
Abonnement is een leuk idee, had daar zelf nog niet aan gedacht!quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Loopfiets? Muziekinstrumenten? Samen iets leuks doen (abo op een dierenpark ofzo). Buitenspeelgoed? Iets creatiefs als een krijtbord? Een groot bed met nieuw beddengoed?
Oh, dat klinkt leuk! Daar kan ik voor mijn dreumes ook wel even naar kijkenquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:21 schreef Debsterr het volgende:
Net ingeschreven voor een "spelen met muziek" cursusaangezien ze zo blij wordt van deuntjes en muziek, ben benieuwd wat ze er van gaat vinden!
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 26 augustus 2024 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt leuk! Daar kan ik voor mijn dreumes ook wel even naar kijken
Ik houd me aanbevolen als je iets leuks vindt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt leuk! Daar kan ik voor mijn dreumes ook wel even naar kijken
Die hebben wij gegeven met de eerste verjaardagquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:22 schreef Bami het volgende:
Ja die van micro lees ik wel meer goede verhalen over, schrok alleen een pietsje van de prijs.![]()
En zag ook de scoot and ride, waarbij je kan switchen tussen step of soort van loopfietsje, dat vond ik ook wel interessant. Maar ben er dus bepaald nog niet uit.
Dat hebben wij ook bij onze step. Ik probeer te bedenken hoe het merk heet...quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:03 schreef Bottoms_up het volgende:
Steppen ging hier sneller dan loopfietsen. Vooral het systeem van sturen waarbij ze moeten leunen ipv draaien met het stuur hadden ze verrassend snel door. Niet alleen micro heeft dat systeem. Voor ons gaf de doorslag dat je van micro alle onderdelen kan vervangen en ik was toen al zwanger van de tweede dus hij moest sowieso langer meegaan. Buiten wat krassen is er niks mis mee. En hij heeft er al heel wat kilometers opzitten.
Globber?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook bij onze step. Ik probeer te bedenken hoe het merk heet...
Edit: Gobbler geloof ik![]()
Ja dat!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:06 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Globber?
Die lijken erg op die van micro idd.
Grappig!! Zoekende naar vrijwilligerswerk, kwam ik dit dus ook tegen in ons dorp, voor 1 tot 3 jaar.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:21 schreef Debsterr het volgende:
Net ingeschreven voor een "spelen met muziek" cursusaangezien ze zo blij wordt van deuntjes en muziek, ben benieuwd wat ze er van gaat vinden!
Als het goed is start het eind septemberquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Grappig!! Zoekende naar vrijwilligerswerk, kwam ik dit dus ook tegen in ons dorp, voor 1 tot 3 jaar.
Wanneer ga je?! Laat je ons weten hoe het was? Misschien trekt me dat ook over de streep.
Heerlijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn dreumes zit in zo'n leuke faseHele verhalen in brabbeltaal, veel knuffelen, streken uithalen en echt op zoek naar de grenzen en het verkennen van haar persoonlijkheid
Ze is ook echt altijd vrolijk
Nu pas valt op dat haar zus een behoorlijke dramaqueen was/is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |