Geldt voor de meeste die er staan. Zijn er nog wel dreumesen over?quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:07 schreef eponine het volgende:
@:alpeko wil je mij uit de op halen? R is een peutertje inmiddels
Verschilt heel erg per kind en leeftijd alsmede hoe erg ze het krijgen, alleen voor baby's is het gevaarlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:14 schreef alpeko het volgende:
Sinds we terug zijn van vakantie begin juni hebben we een aardige bingokaart vol met:
• Flinke verkoudheid
• overlopend in waterpokken
• overlopend in een dubbele oorontsteking
![]()
Twee weken koorts/verhoging gehad. Maandag eindelijk een ochtend < 37 en vervolgens konden we hem 's middags weer ophalen vanwege de oorontsteking. Geen normale week gehad nog. Waterpokken verliep gelukkig wel heel mild maar wel heel langzaam. Elke dag max 1-2 piepkleine bultjes erbij. Alleen op onderlichaam. Zit er nu nog eentje op z'n voet Geen jeuk. We twijfelen dus ook nog wel een beetje of dit de waterpokken waren maar het heerste op de groep en de huisarts - we waren er nu toch voor de oren - dacht toch ook wel dat het waterpokken waren. Ik kan me van mezelf toch iets heel anders herinneren maar was ook veel ouder. Het waren echt maar speldenknopjes.
Is dat zo? Nou, in dat opzicht alleen maar 'gunstig' voor julliequote:Op woensdag 10 juli 2024 10:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
En op latere leeftijd als je hebt als kind niet hebt gehadDus beter nu maar idd.
Je mag mij in de OP zetten, en T. 08.04.2023quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Geldt voor de meeste die er staan. Zijn er nog wel dreumesen over?
Hou op, ze is nog maar 10 maanden hoorquote:Op maandag 15 juli 2024 15:43 schreef alpeko het volgende:
Welkom @:Anne Leuk wat nieuwe aanwas hier. @:TheGirlNextDoor en @:Piles hopen we ook snel te mogen zien hier. En volgende maand @:Debsterr ook. Persoonlijk vind ik de dreumesfase een stuk leuker dan de babyfase. Je kent je kind steeds beter en andersom ook en ze beginnen met woordjes en spelen al heel leuk. Het wordt echt een persoon.
Ja, ik ook, dreumesen zijn zo lolligquote:Op maandag 15 juli 2024 15:43 schreef alpeko het volgende:
Welkom @:Anne Leuk wat nieuwe aanwas hier. @:TheGirlNextDoor en @:Piles hopen we ook snel te mogen zien hier. En volgende maand @:Debsterr ook. Persoonlijk vind ik de dreumesfase een stuk leuker dan de babyfase. Je kent je kind steeds beter en andersom ook en ze beginnen met woordjes en spelen al heel leuk. Het wordt echt een persoon.
Kan me voorstellen dat dat niet is waar je op gehoopt had, natuurlijk is er geen magische oplossing maar je wilt toch wat concretere tips dan spelen met het ritme als je daar iemand voor betaalt. Hopelijk vinden jullie toch iets dat werkt binnenkort.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:58 schreef Bami het volgende:
We hebben een consult gehad, maar veel verder dan de conclusie 'tja ze heeft gewoon geen hele hoge slaapbehoefte, speel met haar ritme zodat ze makkelijker inslaapt' zijn we niet gekomen. Hoe meer ik erover nadenk hoe ontevredener ik daarover ben dus ik ga daar nog meer even een mailtje over schrijven denk ik. Gedeeltelijk is het ook gewoon de waarheid en had ik echt niet verwacht opeens een magische oplossing voor al onze problemen te krijgen, maar het voelt toch wel net iets te kort door de bocht.
Lief dat je ernaar vraagt!En fijn dat bij jullie de blessure weer bijna hersteld is!
Hier zijn schoenen trouwens nooit een probleem geweest, behalve het paar dat niet echt genoeg ruimte aan haar wreef geeft. Herkenbaar idd dat schoenen aan naar buiten gaan betekent, en aangezien buiten zijn het gewenste leven is wil ze altijd wel schoenen aan.![]()
Nog twee nachtjes, sssshquote:Op maandag 15 juli 2024 15:43 schreef alpeko het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juli 2024 06:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja halloIk heb weer een dreumes (die as we speak haar luier licht vol te schijten
)
Dreumessen zijn so far wel mijn favoriet denk ik, dus zin in het komende jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |