quote:Op woensdag 10 juli 2024 07:52 schreef Paul het volgende:
4. Iconische spelers uit heden en verleden: Beide landen hebben door de jaren heen vele iconische spelers voortgebracht zoals Johan Cruijff, Marco van Basten voor Oranje aanvallen and Gary Lineker voor The Three Lions.
Wat is dit nou voor lulkoek? De halve finale was tegen Duitsland, de wedstrijd tegen Engeland was de tweede wedstrijd in de groepsfase.quote:2. Historische confrontaties: Een gedenkwaardige wedstrijd tussen beide teams vond plaats tijdens de halve finale van Euro 1988; daar versloegen de mannen onder leiding van coach Rinus Michels met staalharde precisie hun Engelse rivalen met 3-1.
Wederom fout, want Nederland won die wedstrijd met 1-2.quote:3. Klassiek duel op Wembley: In maart 2016 speelde Nederland een vriendschappelijke interland tegen Engeland op Wembley Stadium in Londen ter ere van het honderdjarig bestaan van de Football Association (FA). De wedstrijd eindigde destijds in een doelpuntloos gelijkspel.
Nederland en Engeland hebben 20 keer tegen elkaar gespeeld, 6 keer won Nederland, 9 keer werd het gelijk en 5 keer won Engeland.quote:1. Nederland tegen Engeland: Het nationale elftal van Nederland heeft in totaal 13 keer gespeeld tegen het nationale elftal van Engeland. Van deze ontmoetingen heeft Oranje zeven wedstrijden gewonnen, vier gelijkgespeeld en twee verloren.
ChatGPT gebruikt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor lulkoek? De halve finale was tegen Duitsland, de wedstrijd tegen Engeland was de tweede wedstrijd in de groepsfase.![]()
![]()
[..]
Wederom fout, want Nederland won die wedstrijd met 1-2.
En deze klopt ook niet:
[..]
Nederland en Engeland hebben 20 keer tegen elkaar gespeeld, 6 keer won Nederland, 9 keer werd het gelijk en 5 keer won Engeland.
Lekker bezig
Een team dat voor geen meter draait en er eigenlijk tegen Slowakije al uit had moeten liggen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:45 schreef -XOR- het volgende:
Er is wel erg veel optimisme voor een wedstrijd tegen een team waarvan in de kleine teen van de spits al meer klasse zit dan in het het hele Nederlands Elftal samen.
Als de klasse van een team het tegenovergestelde van benut wordt, krijg je dat. Ik neem het de mensen niet kwalijk, zeker als je de onderliggende statistieken er dieper op naslaat.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:45 schreef -XOR- het volgende:
Er is wel erg veel optimisme voor een wedstrijd tegen een team waarvan in de kleine teen van de spits al meer klasse zit dan in het het hele Nederlands Elftal samen.
Een team dat het telkens toch weer redt..quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een team dat voor geen meter draait en er eigenlijk tegen Slowakije al uit had moeten liggen.
Vanavond niet meerquote:Op woensdag 10 juli 2024 08:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een team dat het telkens toch weer redt..
quote:Op zondag 7 juli 2024 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is de slechtste OP die ik in tijden heb gezien dit EK.
Kwalificatie voor Euro 2016, 1 punt in 6 wedstrijden tegen IJsland, Tsjechie en Turkijequote:Op woensdag 10 juli 2024 08:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En joie de vivre mag ook wel een keer. Je staat in de halve finale van een eindtoernooi nadat we tien jaar weer alle vormen van pijn hebben getrotseerd.
Ik durf vanavond niet te kijken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:55 schreef Poppejans1.4 het volgende:
God wat een optimisten hier...
We gaan dit gewoon doen hoor
Komt goed
Herkenbaar, ik kijk ws met één oog dichtgeknepen óf ik sluit mezelf op in de wc en kijk helemaal niet meerquote:
Prima, maar ik ben wel benieuwd hoe je aan die feitjes kwam dan. ChatGPT ja?quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:07 schreef roos94 het volgende:
Ik wachtte mokertje lang totdat er een topic gemaakt zou worden. Dat gebeurde steeds niet dus heb ik zelf een op moeten fixen. Als je het beter kan had je wat eerder moeten openen..
zondag 7 juli 2024 @ 18:56:14quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:07 schreef roos94 het volgende:
Ik wachtte mokertje lang totdat er een topic gemaakt zou worden. Dat gebeurde steeds niet dus heb ik zelf een op moeten fixen. Als je het beter kan had je wat eerder moeten openen..
Die heeft geen tussenstop in Dortmund, maar rijdt direct door richting Polen. Onhandig.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet de trein pakken om de grens over te gaan.
Gok dat het merendeel even op en neer gaat. Dortmund ligt voor heel veel Nederlanders op een uurtje rijden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er waren bijna geen treinkaartjes meer te krijgen gisteren. Daarnaast denk ik niet dat ze op en neer gaan. Ja, van links naar rechts maar gezien de hoeveelheid alcohol die er genuttigd wordt zullen er velen overnachten in hotel of auto.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Gok dat het merendeel even op en neer gaat. Dortmund ligt voor heel veel Nederlanders op een uurtje rijden.
De trein met zo'n chaos moet je niet willen.
Deutsche Bahn is nog walgelijker dan NSquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Verwoestend schot in de benen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 04:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Je moet wel een heel slecht huwelijk hebben om de tijd te nemen om een veld te bestormen voor Memphis Depay
Je gaat me toch niet zeggen dat we zondag de kans hebben om dit toernooi te gaan winnen?quote:
Waarom ben ik een demagoog?quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Onze Stijn is inmiddels ook een ware demagoog geworden op Twitter.![]()
sportjournalistiek genot in Nederland.
Dat denk ik ook.quote:
Er zijn niet echt andere smaken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:32 schreef Vincent_student het volgende:
Simons in de basisopstelling![]()
We kunnen het vanavond wel shaken....
Een aanvaller op het middenveld zetten lijkt me geen best idee tegen Engeland.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Memphis op tien en daarvoor Gakpo, Malen en Frimpong.
Ik zie Memphis dan eigenlijk meer zwervend. Hij heeft van nature al dat hij zich vaak laat inzakken en dat er dan niemand overheen gaat. Iemand in de punt houden tegen Engeland lijkt me wenselijk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Een aanvaller op het middenveld zetten lijkt me geen best idee tegen Engeland.
Dat is leuk in een alles of niets situatie, maar dan start je dus met twee middenvelders Snap wel dat Koeman dat niet eens overweegt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zie Memphis dan eigenlijk meer zwervend. Hij heeft van nature al dat hij zich vaak laat inzakken en dat er dan niemand overheen gaat. Iemand in de punt houden tegen Engeland lijkt me wenselijk.
Daarvoor heb je dan Frimpong die het middenveld kan versterken bij balverlies waar nodig.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is leuk in een alles of niets situatie, maar dan start je dus met twee middenvelders Snap wel dat Koeman dat niet eens overweegt.
is ook gewoon logischequote:Op woensdag 10 juli 2024 11:13 schreef GwaiLow het volgende:
Het zal wel weer ongeveer dezelfde opstelling worden vandaag. Denk weer geen wisselingen...
Nee, dat is zo. Toch zou ik wel met Brobbeast of evt Zirkzee in de spits gaan spelen, en Memphis op de plek van Simons. Dan sloop je die Engelse echt volledig.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is ook gewoon logische
het is geen tijd meer om te experimenteren
Weer eens wat anders dan dat ze zichzelf in de eeuwige underdogrol proberen te plaatsenquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:09 schreef GotenSSJ het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-oranje-ons-verslaat
Geen gebrek aan vertrouwen bij de Engelsen. ‘Goede test voor de finale’. Je zou denken dat je na een miraculeuze ontsnapping tegen Slowakije en penalties tegen Zwitserland wat voorzichtiger geworden zou zijn.
Laat die Engelsen maar overmoedig zijnquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen gebrek aan vertrouwen bij de Engelsen. ‘Goede test voor de finale’. Je zou denken dat je na een miraculeuze ontsnapping tegen Slowakije en penalties tegen Zwitserland wat voorzichtiger geworden zou zijn.
De Engelsen lijken nog het meest op ons. Weinig prijzen gepakt met het nationale team ondanks goede spelers, maar toch altijd een grote bek. En beide landen denken het voetbal uitgevonden te hebben (op een andere manier wel).quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar haal jij je spul vandaan?quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, dat is zo. Toch zou ik wel met Brobbeast of evt Zirkzee in de spits gaan spelen, en Memphis op de plek van Simons. Dan sloop je die Engelse echt volledig.
Met als kanttekening dat de Engelsen daadwerkelijk het voetbal hebben uitgevonden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Engelsen lijken nog het meest op ons. Weinig prijzen gepakt met het nationale team ondanks goede spelers, maar toch altijd een grote bek. En beide landen denken het voetbal uitgevonden te hebben (op een andere manier wel).
Maar Brobbey speelt het hele seizoen al als fucking Dimitri Buleykin. Dan heb je een soort Memphis die iets sterker is, maar mogelijk slechter combineert.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, dat is zo. Toch zou ik wel met Brobbeast of evt Zirkzee in de spits gaan spelen, en Memphis op de plek van Simons. Dan sloop je die Engelse echt volledig.
Depay schiet op doel. Ingooi Engeland.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En toch speelt Depay helemaal niet ZO'N slecht toernooi. Mag alleen wat vaker betrokken zijn bij doelpuntjes.
Ingooiquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Depay schiet op doel. Uitgooi Engeland.
Mee eens, hij speelde tegen Oostenrijk als een van de weinige een prima wedstrijd. Maar hij staat op de verkeerde plek en is geen diepe spits. Veel beter te gebruiken als 10 of linksbuitenquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En toch speelt Depay helemaal niet ZO'N slecht toernooi. Mag alleen wat vaker betrokken zijn bij doelpuntjes.
Een Azteeks hoofd begs to differquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Met als kanttekening dat de Engelsen daadwerkelijk het voetbal hebben uitgevonden.
Wie?quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:27 schreef klaasweetalles het volgende:
na dit toernooi zal zierikzee in beeld komen als 1ste spits met mogelijk de beperkte broeby er achter
Lekker goaltjes maken tegen Luxemburg en noord Macedonië, wat een topperquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:27 schreef klaasweetalles het volgende:
mensen moeten nu niet gaan doen alsof hij er niets van kan....hij is de nummer 2 allertijden op die positie na van Van persie in oranje
Depay heeft de bal.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Depay schiet op doel. Ingooi Engeland.
Dan heb je niet echt naar Brobbey gekeken. Zo'n beetje de enige Ajacied die een goed seizoen heeft gedraaid.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar Brobbey speelt het hele seizoen al als fucking Dimitri Buleykin. Dan heb je een soort Memphis die iets sterker is, maar mogelijk slechter combineert.
Ik zie Brobbey echt alleen als vervanger voor Memphis bij een blessure.
Toch wel gek, want voor het toernooi was de discussie vooral of het Brobbey of Memphis zou worden als basisspeler in de spits. En nu lijkt Brobbey opeens geen enkele minuut te gaan maken, en 4e keuze te zijn. Weghorst, Zirkzee of Malen zouden eerder voor die positie in aanmerking komen bij Ronald. Wellicht traint Bryan niet zo goed.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar Brobbey speelt het hele seizoen al als fucking Dimitri Buleykin. Dan heb je een soort Memphis die iets sterker is, maar mogelijk slechter combineert.
Bij wie precies?quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch wel gek, want voor het toernooi was de discussie vooral of het Brobbey of Memphis zou worden als basisspeler in de spits.
Was ook niet om aan te gluren.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt naar Brobbey gekeken. Zo'n beetje de enige Ajacied die een goed seizoen heeft gedraaid.
Gibraltar, Montenegro en Wit-Rusland beven nog steeds na.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Lekker goaltjes maken tegen Luxemburg en noord Macedonië, wat een topper
Volgens mij ligt dat meer aan het systeem. Denk dat Koeman ze als inwisselbaar ziet qua stijl, en Memphis had vraagtekens over zn fitheidquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch wel gek, want voor het toernooi was de discussie vooral of het Brobbey of Memphis zou worden als basisspeler in de spits. En nu lijkt Brobbey opeens geen enkele minuut te gaan maken, en 4e keuze te zijn. Weghorst, Zirkzee of Malen zouden eerder voor die positie in aanmerking komen bij Ronald. Wellicht traint Bryan niet zo goed.
Haha, die Dmitri Bulykin was best een nuttige speler als ie erin kwam. Mooie baas was dat.
en dan heb als ik cowman zijn denkwijze volg, geen plan b meer als je ze niet volledig sloopt. dus ik snap zijn Werder Bremen tactiek , tot 60 minuten max de basis laten staan en dan de Jokers erin zetten. woutje kwam iets vroeger vorige wedstrijd ivm het verloopquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja eens, laat een ander land zich maar eens stoten aan die steen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Laat die Engelsen maar overmoedig zijn
bulykin was vooral zo effectief omdat Verhoek hem heel goed wist te vinden met passes. als ie de bal dan eenmaal had was Dimi er idd niet meer vanaf te zettenquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik ook niet per se voorstander van Brobbey op dit moment?quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
bulykin was vooral zo effectief omdat Verhoek hem heel goed wist te vinden met passes. als ie de bal dan eenmaal had was Dimi er idd niet meer vanaf te zetten
Dat Zirkzee na een paar weken trainen onder Koeman Brobbey al voorbij is gestreefd zegt denk ik ook wel meer dan genoeg. Snap überhaupt de roep niet zo om een speler die fysiek de eredivisie al niet eens aankan.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik ook niet per se voorstander van Brobbey op dit moment?
Mocht Memphis een wasmachine op zn teen laten vallen dan kan het altijd natuurlijk.
Ho ho, wel topscorer van de nummer 5 van de Eredivisie hè, beetje respectquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Zirkzee na een paar weken trainen onder Koeman Brobbey al voorbij is gestreefd zegt denk ik ook wel meer dan genoeg. Snap überhaupt de roep niet zo om een speler die fysiek de eredivisie al niet eens aankan.
De cijfers van dit seizoen zeggen iets anders, maar dit wederom terzijde.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Zirkzee na een paar weken trainen onder Koeman Brobbey al voorbij is gestreefd zegt denk ik ook wel meer dan genoeg. Snap überhaupt de roep niet zo om een speler die fysiek de eredivisie al niet eens aankan.
Volgens mij ook weer een keer of 5 gezeik met zijn hamstrings toch?quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De cijfers van dit seizoen zeggen iets anders, maar dit wederom terzijde.
(niet dat ik nu met Brubbey zou starten maar die fysieke onzin is gewoon feitelijk onjuist en die mythe blijf je maar herhalen)
Vergelijk zijn percentage speelminuten eens een keer met pak 'em beet Gimenez. Naast die blessure bij Oranje 1x last van de hamstrings gehad dit seizoen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij ook weer een keer of 5 gezeik met zijn hamstrings toch?
Brobbey zijn eerste seizoen dat hij niet elke wedstrijd naar de kant wordt gehaald, en alsnog aan de lopende band spierblessures. Hoezee.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vergelijk zijn percentage speelminuten eens een keer met pak 'em beet Gimenez.
https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/473169quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Brobbey zijn eerste seizoen dat hij niet elke wedstrijd naar de kant wordt gehaald, en alsnog aan de lopende band spierblessures. Hoezee.
Jeyland Mitchell gaat hem slopen. @De_Kraamquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:54 schreef Coco het volgende:
Brobbey is nog te druistig.
Wel GROOT en STERK.
Nog meer vermoedelijke opstellingen.quote:
quote:FR12
Vermoedelijke opstelling Nederland
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons. Reijnders; Malen, Depay, Gakpo
Vermoedelijke opstelling Engeland:
Pickford; Walker, Stones, Guéhi; Saka, Mainoo, Rice, Trippier; Bellingham Foden; Kane
Voetbalzone
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Memphis, Gakpo
Vermoedelijke opstelling Engeland: Pickford; Walker, Stones, Guéhi; Saka, Rice, Mainoo, Trippier; Foden, Bellingham; Kane
Soccernews
Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal tegen Engeland (1-4-3-3)
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Malen, Depay, Gakpo
Fcupdate
Vermoedelijke opstelling Nederland: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons. Reijnders; Bergwijn/Malen, Depay, Gakpo
Vermoedelijke opstelling Engeland: Pickford; Walker, Stones, Guéhi; Saka, Mainoo, Rice, Trippier; Bellingham Foden; Kane
Sportnieuws
Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Bergwijn, Memphis, Gakpo
Meemetoranje
Vermoedelijke opstelling Nederland: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons. Reijnders; Malen, Depay en Gakpo
Vermoedelijke opstelling Engeland: Pickford; Walker, Stones, Guéhi; Saka, Mainoo, Rice, Trippier; Bellingham, Foden; Kane
Eurosport
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Malen, Depay, Gakpo
Voetbalprimeur
De vermoedelijke opstelling van Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké, Schouten, Reijnders, Simons; Bergwijn, Memphis, Gakpo
Voetbalnieuws
Vermoedelijke opstelling Engeland: Pickford; Walker, Stones, Guéhi; Saka, Rice, Mainoo, Shaw; Foden, Bellingham; Kane
Feyenoord.headliner
De vermoedelijke opstelling voor Nederland is Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons, Reijnders; Malen, Depay, Gakpo
Voor Engeland wordt verwacht: Pickford; Walker, Stones, Guéhi; Saka, Mainoo, Rice, Trippier; Bellingham, Foden, Kane
MSN
Vermoedelijke opstelling Nederland
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Simons. Reijnders; Malen, Depay, Gakpo
Vermoedelijke opstelling Engeland:
Pickford; Walker, Stones, Guehi; Saka, Mainoo, Rice, Trippier; Bellingham Foden; Kane
Bettingodds
Opstelling Nederlands Elftal
Doel: Bart Verbruggen
Verdediging: Denzel Dumfries, Virgil van Dijk, Stefan de Vrij, Nathan Aké
Middenveld: Jerdy Schouten, Tijjani Reinders, Xavi Simons
Aanval: Cody Gakpo, Memphis Depay, Steven Bergwijn
Opstelling Engels Voetbalelftal
Doel: Jordan Pickford
Verdediging: Bukayo Saka, Ezri Konsa, John Stones, Kyle Walker, Kieran Trippier
Middenveld: Kobbie Mainoo, Declan Rice, Jude Bellingham
Aanval: Phil Foden, Harry Kane
Nieuwsblad.be
Vermoedelijke opstelling Nederland: Verbruggen (4-3-3): Verbruggen - Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké - Schouten, Simons, Reijnders - Malen, Depay, Gakpo
Vermoedelijke opstelling Engeland (3-4-2-1): Pickford - Walker, Stones, Guéhi - Saka, Mainoo, Rice, Shaw - Bellingham, Foden - Kane
Standard.co.uk
Predicted England XI (3-4-2-1): Pickford; Walker, Stones, Guéhi; Saka, Mainoo, Rice, Trippier; Foden, Bellingham; Kane
90min.com
Netherlands predicted lineup vs Turkey (4-2-3-1): Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders; Malen, Simons, Gakpo; Depay
England predicted lineup vs Netherlands (3-4-2-1): Pickford; Walker, Stones, Guéhi; Saka, Mainoo, Rice, Shaw; Foden, Bellingham; Kane
Cbssports
Predicted England XI
Pickford; Walker, Stones, Guéhi; Saka, Rice, Mainoo, Shaw; Foden, Bellingham; Kane
Sportingnews
Netherlands predicted lineup (4-3-3): Verbruggen (GK) — Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké — Schouten, Simons, Reijnders — Malen, Depay, Gakpo
England predicted lineup (4-2-3-1): Pickford (GK) — Walker, Stones, Guéhi, Shaw — Mainoo, Rice — Saka, Bellingham, Foden — Kane
Radiotimes.com
Netherlands: Verbruggen; Dumfries, de Vrij, van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders; Bergwijn, Simons, Gakpo; Depay
England: Pickford; Walker, Stones, Guéhi; Saka, Rice, Mainoo, Shaw; Foden, Bellingham; Kane
Dailysports.net
Netherlands predicted line-up
Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reynders; Malen, Simons, Gakpo; Depay
England predicted line-up
Pickford; Walker, Stones, Guéhi; Saka, Mainu, Rice, Trippier; Bellingham, Foden; Kane
Drie keer een spierblessure in één seizoen. Netjes.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/473169
1x in plaats van de overdreven 5. Maar feiten en data zijn altijd vervelend en de doelpalen kunnen weer worden verschoven.
De 3e was na het seizoen, maar dit wederom terzijde.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Drie keer een spierblessure in één seizoen. Netjes.
Past ook wel bij zijn bouw en explosiviteit. Kun je denk ik weinig aan doen..quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Drie keer een spierblessure in één seizoen. Netjes.
23/24 55 dagen 4 11quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:03 schreef Caland het volgende:
Hij is sowieso gemiddeld vier keer per seizoen geblesseerd zie ik nu
En dan zijn er mensen die hem geen man van glas noemen.
Dat denk ik ook niet nee. En dan te bedenken dat hij in de voorgaande seizoenen steevast na een minuut of 70 al naar de kant mocht. Al vaker gezegd, lichaam dat niet geschikt is voor topsport.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Past ook wel bij zijn bouw en explosiviteit. Kun je denk ik weinig aan doen..
Ook niet vergeten dat door zijn speelstijl hij fysiek ook enorm veel te verduren krijgt. Krijgt giga veel ellebogen, schoppen etc.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee. En dan te bedenken dat hij in de voorgaande seizoenen steevast na een minuut of 70 al naar de kant mocht. Al vaker gezegd, lichaam dat niet geschikt is voor topsport.
Dan wens ik hem alvast veel succes in een competitie waar hij niet tegen Bart Vriends hoeft te spelen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ook niet vergeten dat door zijn speelstijl hij fysiek ook enorm veel te verduren krijgt. Krijgt giga veel ellebogen, schoppen etc.
Dat is de Eredivisie volgend seizoen dus.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan wens ik hem alvast veel succes in een competitie waar hij niet tegen Bart Vriends hoeft te spelen.
Gaat Bart vertrekken ja? Wat gaat er met het podcastje gebeuren dan.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is de Eredivisie volgend seizoen dus.
Ze zullen Depay en Weghorst niet vrezen en als je dan ook nog gaat vergelijken met Kane en Bellingham dan snap ik wel dat ze zich al finalist wanen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:03 schreef KingRoland het volgende:
Die Engelsen hebben wel een grote bek zeg, niet normaal. Geen enkel land had dit EK zulke egoïstische uitspraken gemaakt over hun tegenstander.
Zou me diep schamen.
Bron: BBC (chris sutton/paul merson - wie?)
Die gaat naar Australië, ze gaan de podcast op afstand doen dat is wel erg jammer.. Wat met het tijdsverschil ook niet mee zal vallen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat Bart vertrekken ja? Wat gaat er met het podcastje gebeuren dan.
Wel godverdommequote:Op woensdag 10 juli 2024 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaat naar Australië, ze gaan de podcast op afstand doen dat is wel erg jammer.. Wat met het tijdsverschil ook niet mee zal vallen.
Je had de BBC moeten zien tijdens de laatste wedstrijd na de strafschoppen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:03 schreef KingRoland het volgende:
Die Engelsen hebben wel een grote bek zeg, niet normaal. Geen enkel land had dit EK zulke egoïstische uitspraken gemaakt over hun tegenstander.
Zou me diep schamen.
Bron: BBC (chris sutton/paul merson - wie?)
Het was echt lachwekkend hoe lovend ze over Engeland waren. Engeland domineerde, het spel was excellent etc. Totaal geen oog voor dat Zwitserland ze een geruime tijd bij de ballen had en de goal van Saka uit het niets kwam.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je had de BBC moeten zien tijdens de laatste wedstrijd na de strafschoppen.
Engeland verdiende het speelde uitstekend en verdiende de overwinning. Het stond tactisch goed en iedereen had een voldoende.![]()
Gedraag je vanavond hequote:Op woensdag 10 juli 2024 12:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb er GIGANTISCH veel zin in.
kun je wel wat aan doenquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Past ook wel bij zijn bouw en explosiviteit. Kun je denk ik weinig aan doen..
quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:01 schreef TLC het volgende:
De voorgaande 4 voorafgaande EK finales werden geleid door een scheidsrechter wiens land het jaar daarop in de finale stond, en wie was de scheidsrechter bij de laatste EK finale ?
Bjorn Kuipers![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:01 schreef TLC het volgende:
De voorgaande 4 voorafgaande EK finales werden geleid door een scheidsrechter wiens land het jaar daarop in de finale stond, en wie was de scheidsrechter bij de laatste EK finale ?
Bjorn Kuipers![]()
![]()
Je raadt nooit wie Zweden uitschakelde in 2004.quote:
Alsof het lichaam van Brobbey is gevormd door krachttrainingquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:20 schreef klaasweetalles het volgende:
kun je wel wat aan doen
minder kracht training doen
Ik ben er vanavond niet bij dus graag @DombohetOlifantje1 in toom houden.quote:
Wat een gedrocht was die golden goal toch he in 1996 en 2000.quote:
Blijf het principe wel mooier vinden, het is alleen jammer dat het negatief voetbal in de hand werktquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat een gedrocht was die golden goal toch he in 1996 en 2000.
Die moet je effe toelichten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf het principe wel mooier vinden, het is alleen jammer dat het negatief voetbal in de hand werkt
Geen populaire mening maar ik vind pingels hoewel prachtig ook vaak een anticlimax.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf het principe wel mooier vinden, het is alleen jammer dat het negatief voetbal in de hand werkt
Met golden goal worden teams nog afwachtender, want je zal hem maar tegen krijgen.quote:
Ik zal jou eens in toom houdenquote:Op woensdag 10 juli 2024 13:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond niet bij dus graag @:dombohetolifantje1 in toom houden.
Zo kun je het ook zien, maar het was volgens mij in 1996 en 2000 juist reden om op zoek te gaan naar de goal in het geval van Duitsland en Frankrijk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Met golden goal worden teams nog afwachtender, want je zal hem maar tegen krijgen.
Uitzondering, regel.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien, maar het was volgens mij in 1996 en 2000 juist reden om op zoek te gaan naar de goal in het geval van Duitsland en Frankrijk.
Kan het nog afwachtender dan de Engelsen?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Met golden goal worden teams nog afwachtender, want je zal hem maar tegen krijgen.
Die gaan bij een 0-0 stand na 60 minuten vanavond al voor pingels denk ik.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:05 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Kan het nog afwachtender dan de Engelsen?
Met andere woorden, 1 keer doorbreken van Gakpo en de kat is in het bakkie.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaan bij een 0-0 stand na 60 minuten vanavond al voor pingels denk ik.
Ja. Het meeste belachelijke idee ooit.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat een gedrocht was die golden goal toch he in 1996 en 2000.
Engeland in de slotfase is voorlopig vrij succesvol dit EK als ze moeten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:09 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Met andere woorden, 1 keer doorbreken van Gakpo en de kat is in het bakkie.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ergens wel blij dat ik met die gebroken poot zit. Weer wat meer geld over voor de CL potjes waar er gewoon nog ouderwets binnensteden worden afgebroken en kroegen worden verbouwd.quote:
Yisss en dan weggetikt worden in de finale tegen de spanjaardenquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb er GIGANTISCH veel zin in.
Alleen maar mooi.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:37 schreef DeeBee het volgende:
Ingurland dat zichzelf nu als penalty expert ziet nadat ze jarenlang alles de tribune in schoten is ook wel erg vermoeiend
Laten we het gewoon binnen 90 min beslissen aubquote:Op woensdag 10 juli 2024 14:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaan we gewoon door na penals
Ze hebben nu een penalty BUDDIE.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:37 schreef DeeBee het volgende:
Ingurland dat zichzelf nu als penalty expert ziet nadat ze jarenlang alles de tribune in schoten is ook wel erg vermoeiend
Straks de Witte Mars.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:23 schreef Piperidine het volgende:
Zijn er überhaupt Engelsen in Dortmund?.
1 voordeel: Dan hebben we geen gigantisch fluitconcert als Oranje aan de bal is.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:23 schreef Piperidine het volgende:
Silver goal genot.quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
Gohquote:Op woensdag 10 juli 2024 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa
WARM BAD SFEERTJE!
Wel jammer, zo'n 999 IQ move van Southgate als tegen Italië kan nu niet meer.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:37 schreef DeeBee het volgende:
Die gast heeft liever dat ze elkaar de hersens inslaan? 🤔quote:
Een voetbalwedstrijd zonder gigantische rellen is geen voetbalwedstrijdquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die gast heeft liever dat ze elkaar de hersens inslaan? 🤔
Knokken over een sportwedstrijd.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Een voetbalwedstrijd zonder gigantische rellen is geen voetbalwedstrijd
Niet knokken over een sportwedstrijd, knokken voor een sportwedstrijd als buitenschoolse activiteitquote:
Username checks out.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Niet knokken over een sportwedstrijd, knokken voor een sportwedstrijd als buitenschoolse activiteit
Dat was best een prima oplossingquote:
ik denk 0-2quote:
Er was hier op dinsdag 2 juli een galastoet tijdens Nederland - Roemenië, kon uiteraard niemand bedenken dat Nederland die dag zou spelen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:02 schreef PippenScottie het volgende:
Er is dus serieus een afscheidsborrel gepland voor een collega vandaag. Dat wordt één biertje, een ‘het ga je goed’ en dan snel naar huis
Die wijven geven niks om voetbal joh. Schei toch uit.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:04 schreef Coco het volgende:
Zijn bij jullie de supermarkten vandaag ook eerder dicht?
Nee, ik woon in een stad.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:04 schreef Coco het volgende:
Die zijn altijd al om 20:00 uur dicht. (lol)quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:04 schreef Coco het volgende:
Hier ook 20u ja.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zijn altijd al om 20:00 uur dicht. (lol)
Platteland hé.
quote:
quote:Nederland - Engeland
quote:ik denk 0-2
quote:malen
depay
Ok Klaas.quote:Nederland - Engeland
Tussen 17-19u flink wat regen/onweer over Dortmund, daarna droger.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:34 schreef Coco het volgende:
Wat is de weersverwachting voor vanavond?
@:zipportal
quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:34 schreef Coco het volgende:
Dat moet je aan Dombo vragenquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:34 schreef Coco het volgende:
quote:100ste wedstrijd op eindtoernooi
De halve finale tegen Engeland is de 100ste wedstrijd van het Nederlands elftal op een eindtoernooi, aldus statistiekenbureau Opta.
Oranje speelde 45 duels op EK's en 55 op WK's.
Vanavond kan de ploeg van bondscoach Ronald Koeman de vijfde finale bereiken (na 1974, 1978, 1988 en 2010).
en als ze verliezen een weekendje Texel?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:45 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Als we winnen kan ik de Oranje shirts inpakken en kijk ik de finale vanuit Griekenland
Boh, ik was in 2004 op Kreta, gewoon keihard meegejuicht met die Grieken, inclusief achterop de toeterende auto's door Chersonissosquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:45 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Als we winnen kan ik de Oranje shirts inpakken en kijk ik de finale vanuit Griekenland
quote:Like Alert
10-07-2024 @ 16:35:29
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [Halve Finale 10/07 21:00] Nederland - Engeland #2"
Dat lijkt me zó tof!quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:51 schreef byah het volgende:
[..]
Boh, ik was in 2004 op Kreta, gewoon keihard meegejuicht met die Grieken, inclusief achterop de toeterende auto's door Chersonissos
Tussen 1974 en 1988 zat 14 jaar en tussen 2010 en 2024 ook.quote:
6e finale. 2019 telt ook mee natuurlijk.quote:
Vliegen eerst nog even over Dresden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:23 schreef Piperidine het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
6e finale. 2019 telt ook mee natuurlijk.
[ afbeelding ]
dan eerder 3-2 , die Engelsen hebben echt wel wat meer individuele kwaliteiten dan de Roemenenquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:54 schreef polderturk het volgende:
Ik voorspel 3-0 voor Nederland.
Ik verwacht dat Nederland Engeland weg gaat spelen. Dit wordt een herhaling van Nederland Roemenië.
Nations League is toch meer een veredeld kwalificatietoernooi.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Dat is toch een zilveren medaille die je daar om de nek ziet hangen?
quote:Officiële fanshops verkopen geen Oranje-shirts
Saillant? Gênant? Realistisch? De officiële fanshops bij het stadion in Dortmund verkopen wel shirts van het Engelse elftal, maar niet die van... Oranje. Simpelweg omdat ze geen rekening hadden gehouden met een plaats bij de laatste vier voor Nederland.
kun je dit even naar Koeman appen zodat ie weet dat ie Depay niet hoeft op te stellenquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:33 schreef Nober het volgende:
0-1 Kane
1-1 Gakpo
2-1 Van Dijk
2-2 Kane
Verlenging
3-2 Weghorst
Het heeft ongeveer net zoveel waarde als de Maspalomascup (fantastische cup, trouwens)quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die kon bijna niet mee terug in het vliegtuig omdat 'ie te zwaar was.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het heeft ongeveer net zoveel waarde als de Maspalomascup (fantastische cup, trouwens)
Dat ding heeft echt nog jarenlang bovenaan de roltrap in het Maasgebouw gestaan. Volgens mij omdat ze geen idee hadden hoe ze die daar weg moesten krijgenquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die kon bijna niet mee terug in het vliegtuig omdat 'ie te zwaar was.![]()
![]()
Die Spanjaarden zijn vorig jaar nog uitgebreid gehuldigd inclusief podium en groot plein in Spanje.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het heeft ongeveer net zoveel waarde als de Maspalomascup (fantastische cup, trouwens)
Dit ziet er wel uit als een volwaardige huldiging, ja.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die Spanjaarden zijn vorig jaar nog uitgebreid gehuldigd inclusief podium en groot plein in Spanje.
https://www.fcupdate.nl/v(...)i-carvajal-grijpt-in
Maar blijf hem gerust niet meetellen.
[ afbeelding ]
Sbs6quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand sfeerbeelden vanuit Dortmund
Assist Depay bij doelpunt via corner van Van Dijk natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
kun je dit even naar Koeman appen zodat ie weet dat ie Depay niet hoeft op te stellen
quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
weghosrt is toch gewoon een middelmatige spelertje die alleen nuttig is als je met hoge ballen gaat spelenquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
kun je dit even naar Koeman appen zodat ie weet dat ie Depay niet hoeft op te stellen
quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:10 schreef Caland het volgende:
‘Gaat jij eens effe daar staan, met dat kissie’
Tot hoe laat mag jij vandaag op internet?quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
weghosrt is toch gewoon een middelmatige spelertje die alleen nuttig is als je met hoge ballen gaat spelen
de media hebben weghorst flink gehyped sinds hij in de belangstelling van 020 is
020 speleertje moet er in![]()
![]()
de
Wat een treurige bedoening. Ook daar vinden ze het geen prijs dusquote:
Ik vind het concept van de Nations League wel leuker dan die nietszeggende kwalificatiepotjes tegen Andorra en Letland.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een treurige bedoening. Ook daar vinden ze het geen prijs dus
quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een treurige bedoening. Ook daar vinden ze het geen prijs dus
Dat wel ja. Maar het winnen ervan heeft 0.0 historische waarde.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind het concept van de Nations League wel leuker dan die nietszeggende kwalificatiepotjes tegen Andorra en Letland.
Als je ziet dat we met slecht voetbal en veel geluk toch in de halve finale staan, ga ik er vanuit dat dit zo'n toernooi is/wordt dat we kunnen winnen. Het maakt me nu ook niks meer uit hoe we spelen. Van mijn part met de reet in het eigen doel. Dus 2-0. Mochten we het EK straks winnen, is de tendens waarschijnlijk dat het ons gegund is. Omdat we er al zo vaak met mooi voetbal net naast grepen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:49 schreef Coco het volgende:
@:tong80 welke voortekenen heb jij over deze wedstrijd?
Zeiden we in 2010, 2014 en 2022 ook Tong. "We hebben zoveel geluk, nu gaan we hem winnen ook!"quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je ziet dat we met slecht voetbal en veel geluk toch in de halve finale staan, ga ik er vanuit dat dit zo'n toernooi is/wordt dat we kunnen winnen. Het maakt me nu ook niks meer uit hoe we spelen. Van mijn part met de reet in het eigen doel. Dus 2-0. Mochten we het EK straks winnen, is de tendens waarschijnlijk dat het ons gegund is. Omdat we er al zo vaak met mooi voetbal net naast grepen.
19.00uurquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tot hoe laat mag jij vandaag op internet?
Ik ben niet echt zenuwachtig voor vanavond, verwacht er niet veel van dus het kan alleen maar meevallen. Tegen Turkije had ik meer wedstrijdspanning.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zeiden we in 2010, 2014 en 2022 ook Tong. "We hebben zoveel geluk, nu gaan we hem winnen ook!"
We wonnen niet.
Ik heb ff gekeken. Is me nu te druk en te lang nog naar de wedstrijd. Bouw liever langzaam de zenuwen op. Die heb ik nu al. Maar zo lang trek ik niet. Zo ff stukje wandelen.quote:
Heb hetzelfde. En als we verliezen gaan we het goed kunnen relativeren denk ik. Want je weet dat je met Spanje in de finale nog steeds geen grote kans op goud had gehad.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben niet echt zenuwachtig voor vanavond, verwacht er niet veel van dus het kan alleen maar meevallen. Tegen Turkije had ik meer wedstrijdspanning.
Heel interessantquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dortmund heeft ongeveer 587.010 inwoners. Tel je daar 75.000 Nederlandse supporters bij dan heb je 662.000 mensen in Dortmund.
Dat wil zeggen dat ongeveer 11% van de mensen die nu in Dortmund zijn Nederlands is.
Heb je helemaal gelijk in Herman. En tijdens de wandeling leuke herinnering ophalen van Nederland in 1988.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken. Is me nu te druk en te lang nog naar de wedstrijd. Bouw liever langzaam de zenuwen op. Die heb ik nu al. Maar zo lang trek ik niet. Zo ff stukje wandelen.
We staan met goed voetbal van een vrij middelmatige selectie en weinig geluk in de halve finale. Er zijn zwakke fases geweest tegen Polen en Turkije maar er was meer goed voetbal. De Engelsen hebben nog helemaal niet goed gevoetbald en staan dankzij geluk in de halve finale.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je ziet dat we met slecht voetbal en veel geluk toch in de halve finale staan, ga ik er vanuit dat dit zo'n toernooi is/wordt dat we kunnen winnen. Het maakt me nu ook niks meer uit hoe we spelen. Van mijn part met de reet in het eigen doel. Dus 2-0. Mochten we het EK straks winnen, is de tendens waarschijnlijk dat het ons gegund is. Omdat we er al zo vaak met mooi voetbal net naast grepen.
Jij bent al vroeg dronken vandaag.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We staan met goed voetbal van een vrij middelmatige selectie en weinig geluk in de halve finale. Er zijn zwakke fases geweest tegen Polen en Turkije maar er was meer goed voetbal. De Engelsen hebben nog helemaal niet goed gevoetbald en staan dankzij geluk in de halve finale.
Als we nou eens 90 minuten goed voetballen ipv 60 of 70 en de Engelsen zo blijven voetballen als ze deden kan het zomaar 4-1 of zo worden.
Ik zou sowieso adviseren om deze wedstrijd niet nuchter te gaan bekijken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij bent al vroeg dronken vandaag.
Er was niet meer goed voetbal. Turkije heeft veel meer kansen gehad dan wij. Polen net zoveel. Als je tegen de nummer 42 van de wereld al met veel pijn en moeite wint belooft dat weinig.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We staan met goed voetbal van een vrij middelmatige selectie en weinig geluk in de halve finale. Er zijn zwakke fases geweest tegen Polen en Turkije maar er was meer goed voetbal. De Engelsen hebben nog helemaal niet goed gevoetbald en staan dankzij geluk in de halve finale.
Als we nou eens 90 minuten goed voetballen ipv 60 of 70 en de Engelsen zo blijven voetballen als ze deden kan het zomaar 4-1 of zo worden.
sorry we hebben tegen Polen 25m goed gespeeldquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
zeg je nu dat het 11-0 wordt voor Nederland?quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dortmund heeft ongeveer 587.010 inwoners. Tel je daar 75.000 Nederlandse supporters bij dan heb je 662.000 mensen in Dortmund.
Dat wil zeggen dat ongeveer 11% van de mensen die nu in Dortmund zijn Nederlands is.
Met België - Brazilië in 2018 was ik ladderzat tijdens de wedstrijd. Maar de stress was niet weg. Wat een raar gevoel was dat zeg. stress hebben en dronken zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou sowieso adviseren om deze wedstrijd niet nuchter te gaan bekijken.
Zo'n mars hebben ze sinds 1944 niet meer gezien.quote:
Mei 1940, lol.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zo'n mars hebben ze sinds 1944 niet meer gezien.
Niet mee eens. Ik heb me blauw geergerd tegen Turkije omdat het nergens voor nodig was om je na dat begin de kaas van het brood te laten eten, om vervolgens als je dan weer voorstaat te vergeten om de wedstrijd dood te maken. Tegen Polen was vooral wat ongelukkig en toen werd het een half uur stroef. Oostenrijk was 3 keer niks maar voor de kwaliteit van spelers zit er veel meer voetbal in dan Engeland en we kunnen kansen bij elkaar voetballen ipv dat die bal vanzelf goed moet vallen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:32 schreef wdn het volgende:
[..]
sorry we hebben tegen Polen 25m goed gespeeld
Tegen Frankrijk alleen maar achteruit gespeeld (net als Frankrijk)
Tegen Oostenrijk lopen kutten
Roemenie was 60m goed.
Turkjje maar een 30m.
Er wordt voornamelijk achterin verticaal de bal gespeeld.
Ja en als er verloren wordt kan dit best eens goed verkeerd gaanquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als je je al geen zorgen maakte over de staat van de mensheid dan ga je dat nu wel doen.
Zap naar SBS6quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:43 schreef SOG het volgende:
Waarom pas om 8 uur beginnen op npo... zit al klaar.. wil die gekke mensen in dortmund zien
Zoals Marcel van Roosmalen vanmorgen al opperde, iedereen die nu in Dortmund is niet meer laten terugkeren naar Nederland.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als je je al geen zorgen maakte over de staat van de mensheid dan ga je dat nu wel doen.
Briljant idee, komen er ook een hoop huizen beschikbaar.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zoals Marcel van Roosmalen vanmorgen al opperde, iedereen die nu in Dortmund is niet meer laten terugkeren naar Nederland.
als Oekraine slim is sturen ze wat recruiters.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zoals Marcel van Roosmalen vanmorgen al opperde, iedereen die nu in Dortmund is niet meer laten terugkeren naar Nederland.
Maar Tong, jij gaat toch al deccenia mee? Ben je na debacles als '78 , 2010 niet al volledig afgestompt als het aan komt op hoop en verwachtingen betreffende het Nederlandse elftal?quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken. Is me nu te druk en te lang nog naar de wedstrijd. Bouw liever langzaam de zenuwen op. Die heb ik nu al. Maar zo lang trek ik niet. Zo ff stukje wandelen.
probleem met jouw statement is 88quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Maar Tong, jij gaat toch al deccenia mee? Ben je na debacles als '78 , 2010 niet al volledig afgestompt als het aan komt op hoop en verwachtingen betreffende het Nederlandse elftal?
Oké, maar daartussen en daarna zitten ook nog wel wat dramatische kwart en/of halve finales. Laat staan ook als het aankomt op Nederlandse clubs in Europees verband, vooral de afgelopen 20 jaar.quote:
Ja Ik verwacht dan ook helemaal niks van NL11.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Oké, maar daartussen en daarna zitten ook nog wel wat dramatische kwart en/of halve finales. Laat staan ook als het aankomt op Nederlandse clubs in Europees verband, vooral de afgelopen 20 jaar.
2004 tegen de Portugezen... man man man. Kan er nog agressief van worden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja Ik verwacht dan ook helemaal niks van NL11.
Heb me te vaak gebrand
Oekraine.... tegen Rusland Grootse afgang na die voorrondes tegen Italie en Frankrijk
Ik ben het eens met Maarten van Rossemquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:53 schreef Origami94 het volgende:
Nederland gaat dit verliezen.
Wat jij @:klaasweetalles @:ggmm @:coco @:starhopper @:hakunamathafacka @:-supergirl- @:chai @:sIlk
we schakelen live over naar sbsquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:53 schreef TweedeKlum het volgende:
SBS weer uitgezet, dit trek ik niet, de onnozelheid regeert daar.
'' Zullen de spelers overstuur raken als de Oranjemars niet doorgaat ?''quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:53 schreef TweedeKlum het volgende:
SBS weer uitgezet, dit trek ik niet, de onnozelheid regeert daar.
zucht wil ik niet aan denkenquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
2004 tegen de Portugezen... man man man. Kan er nog agressief van worden.
Dit is prachtigquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[ x ]
Het resultaat van meer dan 2000 jaar beschaving.
de mens is nog steeds niet beschaafdquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[ x ]
Het resultaat van meer dan 2000 jaar beschaving.
Gokken is voor Belgenquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
ZO ik ben nu ook voor oranje
want heb een 10tje ingezet op Oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |