Depaaj zou niet eens spelen in dat elftal.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:59 schreef FvanS het volgende:
STEL he STEL
Wisten jullie al dat Nederland eens 5-1 heeft gewonnen tegen Spanje?
Ik mis Robbenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:03 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Depaaj zou niet eens spelen in dat elftal.
Maar Bruno Martins Indi en Jan Maat wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:03 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Hij viel wel in tegen Australië en Chili en scoorde in beide wedstrijden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:03 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Je moederquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie heeft de ballen om een topic te maken: [FINALE 14/07 21:00] Spanje - Nederland #1
vieze jinxert.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie heeft de ballen om een topic te maken: [FINALE 14/07 21:00] Spanje - Nederland #1
wat is je probleem.quote:
Spanje kan ook een slechte dag hebben, en ik blijf zeggen dat ze toch een echte topspits missen. Alleen de rest is wel van een zieke kwaliteitquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Zonder dollen, alleen als we die Engelsen overlopen en met een stukje momentum de finale in gaan zie ik ons deze Spaanse noot niet kraken.
Doe zelf eens wat. Jij bent de wijkagent en als we je nodig hebben ben je er niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moeten echt met een stijve tampeloeres spelen. Als we ons laten intimideren in plaats van alles of niks zie ik het gewoon niet gebeuren.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spanje kan ook een slechte dag hebben, en ik blijf zeggen dat ze toch een echte topspits missen. Alleen de rest is wel van een zieke kwaliteit
En nog steeds kan hij geen zin fatsoenlijk beginnen en afsluitenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb bij Edwin Winkels ook altijd het gevoel dat ie maar een stuk of 5 tot 10 anekdotes heeft en die continue herhaald
begon zo lekker....quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ging gewoon slapen door deze wedstrijd
Zit je weer aan de drankquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ging gewoon slapen door deze wedstrijd
Die zijn in midden-Frankrijk toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heeft een zomerabo bij Dione dus hij is er toch he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |