Vriendin is voor feyenoord. Ik woon op dit moment in Rotterdam. Paar keer met haar meegeweest.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
snap dat je boos bent, sorry voor dat Feyenoord grapje. Feyenoord is een mooie ploeg net zoals Ajax en PSV.
Dan ga ik slapen.quote:
Heb helemaal geen zin in een verlenging.quote:
Die zijn niet blij.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK denk er aan dat ik hier de Fransman kan ontvangen. Even zappen
Je ontvangt aan huis?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK denk er aan dat ik hier de Fransman kan ontvangen. Even zappen
Die zijn na de kwartfinale kwijtgescholden Hansquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:38 schreef FvanS het volgende:
Wel weinig kaarten, dat is voor ons niet gunstig mochten wij morgen verder komen.
Dat snap ik Peter, maar rood hier of daar zou wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zijn na de kwartfinale kwijtgescholden Hans
Zou je niet gewoon met vrienden naar het voetjebal gaan en je vriendin naar een balletuitvoering oid sturen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:37 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Vriendin is voor feyenoord. Ik woon op dit moment in Rotterdam. Paar keer met haar meegeweest.
Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |