Neuh, Frankrijk is toch vrij onmachtig.quote:
De VAR is er niet voor gele kaarten Hansquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:48 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom heb je die VAR in hemelsnaam als die geen kaarten voor duidelijke schwalbes gaat geven?
Ik ben een lieve user vraag maar aan mortaxxquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik voel mij erg onveilig hier door jou!
Nooit de tweede ronde gehaald.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:47 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Schotland lag er al uit na de poulefase
Wel een beetje waar jaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sowieso was die periode goud.
In 2001 ging het mis
Okquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
In 2000 had ik pas net ontdekt dat ik mijn lul niet alleen had om mee te pissen.
Slaat nergens op, het staat gewoon op video dus er kan gewoon een beslissing gemaakt wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
De VAR is er niet voor gele kaarten Hans
Gelukkig maar
Mij 76. We zouden ff gaan winnen.quote:
De Ieren overstijgen beide.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit de tweede ronde gehaald.Wel samen met Nederland de beste supporters.
Rustig aanquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Slaat nergens op, het staat gewoon op video dus er kan gewoon een beslissing gemaakt worden
Voor dat kapsel alleen zou hij al geel moeten krijgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat die krullenbol van Spanje geen geel kreeg is gek.
Belangrijkste vraag: wat heeft Ria?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie dat iedereen en zijn moeder 2-1 voor Spanje heeft voorspeld, dus dat moet het maar even niet worden dan. Nog een goaltje van Olmo maar doen
@delftquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:52 schreef KingRoland het volgende:
NCOI![]()
top 3 uni's Nederland
1. TU Delft
2. Erasmus Universiteit
3. Wageningen Universiteit
ErasmusGodquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:52 schreef KingRoland het volgende:
NCOI![]()
top 3 uni's Nederland
1. TU Delft
2. Erasmus Universiteit
Dat idee heeft Nederland vaker gehad.quote:
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:52 schreef KingRoland het volgende:
NCOI![]()
top 3 uni's Nederland
1. TU Delft
2. Erasmus Universiteit
Grote verrassing toch? Eerste grote toernooi in 10 jaar, meen ik?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat idee heeft Nederland vaker gehad.
Was Nederland eigenlijk topfavoriet in 1988? Of was dat meer een verrassing?
zekerquote:
Die waren toch al niet te vreten.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze hebben die zwarte doritos aangepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |