SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Oke klein Portugees taartje.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind jou een hele vervelende user worden
Ja moet toch een beetje smakelijk vlees hebben op de barbecuequote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh.![]()
Niet echt opgelet.
Waren die koeien met kalfjes ook van jou?
Je moet wachten tot je voorrang krijgt van het waterquote:
Scharrelkoequote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet toch een beetje smakelijk vlees hebben op de barbecue
Water van rechts heeft altijd voorrangquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je moet wachten tot je voorrang krijgt van het water
Wel met lichte druk van jouw kantquote:
Echt he, ik schrik nog steeds wel eens wakker met de angst dat ik vergeten ben om een nieuw topic te openenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel met lichte druk van jouw kant
Beetjequote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel met lichte druk van jouw kant
Waar ben je bang voor? Dat IJs je komt zwepen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Echt he, ik schrik nog steeds wel eens wakker met de angst dat ik vergeten ben om een nieuw topic te openen
Schoppen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor? Dat IJs je komt zwepen?
Nee, daar ben ik niet zo bang voor, meer dat iedereen hier in een depressie belandt en ik verantwoordelijk ben voor de gevolgen, omdat er geen topic meer is om je ei in kwijt te kunnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor? Dat IJs je komt zwepen?
Ik heb een stukje gelopen, ik voelde mijn achilles wel, maar het was niet per se pijn, dus het gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schoppen.
Werkt ook om 'm aan het lopen te krijgen.
dat is ver weg..quote:
Dat klinkt als progressie! Fijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb een stukje gelopen, ik voelde mijn achilles wel, maar het was niet per se pijn, dus het gaat de goede kant op
Meeste lijkt hier al voorbij te zijn, begint al weer lichter te wordenquote:
*herinnert zich de schoenen van de laatste of die daarvoor nogquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schoppen.
Werkt ook om 'm aan het lopen te krijgen.
Ik denk dat dit dichter bij de waarheid ligt jaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet zo bang voor, meer dat iedereen hier in een depressie belandt en ik verantwoordelijk ben voor de gevolgen, omdat er geen topic meer is om je ei in kwijt te kunnen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*herinnert zich de schoenen van de laatste of die daarvoor nog
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*herinnert zich de schoenen van de laatste of die daarvoor nog
Ik had op de laatste meet m'n New Rocks aan.quote:
Jij was niet bij de meet toen, dus je weet niet welke schoenen IJs aan hadquote:
en dat zijn?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had op de laatste meet m'n New Rocks aan.
hard skuppen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij was niet bij de meet toen, dus je weet niet welke schoenen IJs aan had
Daar kon je in elk geval iedereen wat harder mee laten lopen
Vertel anders even wat voor schoenen iedereen aan hadquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij was niet bij de meet toen, dus je weet niet welke schoenen IJs aan had
Daar kon je in elk geval iedereen wat harder mee laten lopen
ik heb chocolade gekocht vandaagquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meeste lijkt hier al voorbij te zijn, begint al weer lichter te worden
quote:
Ik weet alleen IJs nog en ik weet niet eens meer welke schoenen ik zelf aan hadquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vertel anders even wat voor schoenen iedereen aan had
Lolquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik googlen op New Rocks
Zie ik dit:
https://www.zalando.nl/gc(...)&opc=2211&mpp=google|v1||pla-18283950120||9065086||g|c||160850793531||pla|GC915K004-Q110043000|18283950120|1|&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwv7O0BhDwARIsAC0sjWNlTfwZxrV0cno4wOqTYsojqoWGGHKz5rUXBZq9BAT6o5493RxXvN4aAqZHEALw_wcB
Ik gok schoenenquote:
hakkenbijtertjequote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik googlen op New Rocks
Zie ik dit:
https://www.zalando.nl/gc(...)&opc=2211&mpp=google|v1||pla-18283950120||9065086||g|c||160850793531||pla|GC915K004-Q110043000|18283950120|1|&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwv7O0BhDwARIsAC0sjWNlTfwZxrV0cno4wOqTYsojqoWGGHKz5rUXBZq9BAT6o5493RxXvN4aAqZHEALw_wcB
Ohjee ...quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb chocolade gekocht vandaag [ afbeelding ]
manŗquote:
Was dat een wilde gok?quote:
Ook wel een lekker liedje om mee te zingen.quote:
alles van de tafel en de vensterbank gezwaaidquote:
Ook zondequote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
alles van de tafel en de vensterbank gezwaaid
Ja ik ben toch zo'n wildebrasquote:
tenzij er bewust alleen onbreekbare rommel staatquote:
Als een soort voorzorgsmaatregelquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
tenzij er bewust alleen onbreekbare rommel staat
Toen je nog jong was.quote:
En heel de reep is nu al op zekerquote:
Ben ik nu niet meer jong dan?quote:
Je wacht wanneer het fout gaat.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:15 schreef Nizno het volgende:
Ronan Atkinson ineens in een normaal interview zien blijft raar
Kun je een beste frontkick mee uitdelenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, dit zijn de schoenen.
https://www.newrock.com/en/boot-comfort-m-1479b-c1?_gl=1*y70euy*_up*MQ..&gclid=Cj0KCQjwv7O0BhDwARIsAC0sjWMC9RNFT8hxaNcYRiL0bKPG8PO0XtQBhHfJBzYD7a_-bRWts5AULuoaAoGpEALw_wcB
Wie is Ronan Atkinson?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:15 schreef Nizno het volgende:
Ronan Atkinson ineens in een normaal interview zien blijft raar
IJs vertelt....quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, toen ik ze tien jaar geleden kocht, waren ze honderd euro goedkoper.
Kan ik al met pensioen dan?quote:
Haha kom ik aan met mijn emo Vans schoenen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.newrock.com/en/boot-comfort-m-1479b-c1?_gl=1*y70euy*_up*MQ..&gclid=Cj0KCQjwv7O0BhDwARIsAC0sjWMC9RNFT8hxaNcYRiL0bKPG8PO0XtQBhHfJBzYD7a_-bRWts5AULuoaAoGpEALw_wcB
vind de hakkenbijters leukerquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
ja datquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je wacht wanneer het fout gaat.
Uhmmm.quote:
ow wauw tikfoutquote:
Wel eens.quote:
Zus ...quote:
Eindelijk. Al dat werken is nergens goed voorquote:
JA NEEquote:
?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:18 schreef mschol het volgende:
binnenkort maar niet meer betalen met telefoon.. google pay
Samequote:
Ik krijg mijn bankpas helemaal niet gekoppeld aan mijn nieuwe telefoon.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:18 schreef mschol het volgende:
binnenkort maar niet meer betalen met telefoon.. google pay
Boot "comfort"quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn nieuwe bankpas is op magische wijze gekoppeld aan mijn telefoonquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg mijn bankpas helemaal niet gekoppeld aan mijn nieuwe telefoon.Naja pinpas werkt ook prima.
Ja. Maar het gaat nu wel even dat je zegt van "pardon?"quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook wel een lekker liedje om mee te zingen.
Gelijk weer overdrijvenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA NEE
Echt goddelijk jong.
Zo jong.. heb ik nog nooit gezien.
ah oke... ja das kutquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ING stopt per september met NFC en stapt over op google pay
dus maar mn pas gaan gebruiken
Ze lopen serieus heel lekker, alleen het gewicht is even wennen.quote:
Er is geen tussenwegquote:
Ik heb mijn ING pasje sneller uit mijn portemonnee dan mijn telefoon unlocked, dus gebruik sowieso al mijn pasjequote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
Collega had ook zulke schoenen en toen had een van de leidinggevende gevraagd of ze naar de hoefsmid was geweest.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze lopen serieus heel lekker, alleen het gewicht is even wennen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral onzinnig, er is geen enkele reden om een extra partij tussen je bank en de betaal terminal in te zetten, kan alleen maar meer geld kostenquote:
Ben wel benieuwd hoe zwaar ze zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is sowieso wel handigquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Dus dan moet ik mijn pasje weer bij me gaan hebben.
Weet wel dat er een omweg isquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is geen tussenweg
Dat weet je nu ondertussen wel?
Die grap heb ik vaker gehoord ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Collega had ook zulke schoenen en toen had een van de leidinggevende gevraagd of ze naar de hoefsmid was geweest.
Denk dat deze lichter zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet je 26 oktober ook mee gaanquote:
gewoon je voeten afhakkenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:21 schreef Ama het volgende:
Zag gisteren echt geweldige roze Dr. Martens maar jezus ga toch voor 200 euro geen schoenen kopen die eerst maanden kut lopen.
Ja, dat vermoeden had ik alquote:
Wat zeg jij nou weer allemaal?quote:
Ongeveer een kg per stuk.quote:
Of Icedragon legt ze gewoon even op een weegschaal en vertelt hetquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je 26 oktober ook mee gaan
Kan je ze in je hand wegen
Dit ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn ING pasje sneller uit mijn portemonnee dan mijn telefoon unlocked, dus gebruik sowieso al mijn pasje
Ik weet nu...quote:
nee, dat is zeker niet het geval bij mij.. telefoon is instant unlock..quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn ING pasje sneller uit mijn portemonnee dan mijn telefoon unlocked, dus gebruik sowieso al mijn pasje
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Of Icedragon legt ze gewoon even op een weegschaal en vertelt het
Kiekdanquote:
Nou ja, dan leg ik alles weer terug.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is sowieso wel handig
Stel je voor dat je telefoon ineens er mee kapt of zo
Ja, heel mooiquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, dan leg ik alles weer terug.
Dat is nog ver wegquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je 26 oktober ook mee gaan
Kan je ze in je hand wegen
Bonuskaart zit gewoon in het bovenste schuifje van mijn secrid, hoef ik er ook nooit uit te halen want die komt er precies genoeg uit met de streepjescodequote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit ja.
Behalve bij de appie. Dan heb ik mn telefoon toch al mn handen om de bonuskaart te scannen. Dan gebruik ik wel google pay
Ja, klinkt ver weg, maar je bent er zoquote:
Ik heb mijn portemonnee sneller uit mijn broekzak dan mijn telefoonquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat is zeker niet het geval bij mij.. telefoon is instant unlock..
Ooit doc martens gehad, maar vond ze eigenlijk tot het einde toe vrij kut lopenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:21 schreef Ama het volgende:
Zag gisteren echt geweldige roze Dr. Martens maar jezus ga toch voor 200 euro geen schoenen kopen die eerst maanden kut lopen.
Oh nee, dat losse pasje ben ik kwijt denk ikquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bonuskaart zit gewoon in het bovenste schuifje van mijn secrid, hoef ik er ook nooit uit te halen want die komt er precies genoeg uit met de streepjescode
Kijkduin is echt ver wegquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, klinkt ver weg, maar je bent er zo
Tilly?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, klinkt ver weg, maar je bent er zo
Dit doe ik met m'n Cineville bioscooppas.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bonuskaart zit gewoon in het bovenste schuifje van mijn secrid, hoef ik er ook nooit uit te halen want die komt er precies genoeg uit met de streepjescode
Ja daarom wil ik ze ook niet, ondanks dat echt mijn naam schreeuwen maar nee liever paar sneakers dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ooit doc martens gehad, maar vond ze eigenlijk tot het einde toe vrij kut lopen
ook niet het geval hier, telefoon is altijd sneller, en terwijl ik em pak wordtie geunlocked (als ik dat wil uiteraard)quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn portemonnee sneller uit mijn broekzak dan mijn telefoon
Eckte pro's weten hoe ze hun pasjes in 1 vloeiende beweging uit de secrid kunnen laten slidenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit doe ik met m'n Cineville bioscooppas.
Zou ze tegenwoordig niet meer kopen, maar destijds pasten ze wel bij hoe ik rondliepquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik ze ook niet, ondanks dat echt mijn naam schreeuwen maar nee liever paar sneakers dan.
Ja, dat hangt er vanaf waar je vandaan komt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh nee, dat losse pasje ben ik kwijt denk ik
[..]
Kijkduin is echt ver weg
Ja, maar daar wel echt helemaal niemand heenquote:
Ja.quote:
Daarom heb ik New Rocks.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ooit doc martens gehad, maar vond ze eigenlijk tot het einde toe vrij kut lopen
was je een beetje punk?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou ze tegenwoordig niet meer kopen, maar destijds pasten ze wel bij hoe ik rondliep
Nee ik was een beetje de stormvloedkering voor mijn eigen huiskamerquote:
Ik weet eigenlijk niet eens of de bonuskaart die ik gebruik wel van mij isquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb geen bonuskaart. Ik heb nooit zo'n zin om er een aan te vragen. Maar als ik bij de zelfcheckuit sta en zo'n melding krijg dat ik een bonuskaart moet scannen voor korting pak ik deze er bij:
www.randombonuskaart.nl
Van thuisquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat hangt er vanaf waar je vandaan komt.
Niet alleen de zolen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom heb ik New Rocks.
Ok, en ik vind de zolen van docs aarslelijk.
Klinkt aannemelijkquote:
Tbf, dan is bijna alles wat een beetje in de bewoonde wereld is ver.quote:
Is je huis aan het overstromen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik was een beetje de stormvloedkering voor mijn eigen huiskamer![]()
Scheelt dat ik daar ook wel het postuur voor heb
Kale kop, lonsdale polo, opgerolde broekspijpen.quote:
je bent zelf aarslelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet alleen de zolen.
[..]
Klinkt aannemelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zolen is het eerste wat ik zie (en afwijs).quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet alleen de zolen.
[..]
Klinkt aannemelijk
Klopt, maar je moet ergens grenzen stellenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tbf, dan is bijna alles wat een beetje in de bewoonde wereld is ver.
skinhead dusquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kale kop, lonsdale polo, opgerolde broekspijpen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
je bent zelf aarslelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kan je overwegen om even normaal te doen.quote:
Dank je.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Sinds dat het hier binnen regende hou ik hier goed in de gaten of het water nog wel wegloopt. En hond is natuurlijk bang als er onweer is dus die heeft geen topavond.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
je bent zelf aarslelijkSow he kijk 'em eens vet neggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Zag vandaag 2 buikstreepjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Misschien kan je overwegen om een normaal te doen.
Dank je.
Nou, poeh.quote:
Lol, die multiquote-inzet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dank je.
quote:
je doet zelf niet normaalquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dank je.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kale kop, lonsdale polo, opgerolde broekspijpen.
Begrijpelijk. Oud huis?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds dat het hier binnen regende hou ik hier goed in de gaten of het water nog wel wegloopt. En hond is natuurlijk bang als er onweer is dus die heeft geen topavond.
Lower your expectationsquote:
ben je eindelijk bijgekomen van je taalfout?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent vermoeiend en je karakter ruikt onfris.
Ja, waren aardig wat dames met een hoog shirtje/lage broek.quote:
Lekker in de auto fokkenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
Geen zin om uit de auto te gaan want in huis is mijn laptop en daar moet ik dingen op doen
Mja, het weer is lastig te voorspellen, hier is het aardig los gegaanquote:
Ja en filmpjes kijkenquote:
Ik maak nooit taalfouten, ik lok slechts taalnazi's uitquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben je eindelijk bijgekomen van je taalfout?
Vorige week in de fred Perry winkel een paar polos gekocht. Kan tegenwoordig gewoon weerquote:
Aaah, dat verklaartquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb al het water al opgebruikt toen ik uit de metro stapte.
Was het zo erg dat we er uren van moesten bijkomen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben je eindelijk bijgekomen van je taalfout?
Leeft de Koreaan nog?quote:
Oranje zelfs.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, het weer is lastig te voorspellen, hier is het aardig los gegaan
Maar code geel.. mwah.
Ik krijg heel vaak het idee dat je 14 bent en af en toe vergeet dat je niet met je vriendjes op whatsapp aan het chatten bent.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik maak nooit taalfouten, ik lok slechts taalnazi's uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik vind het woord heel schattig, maar wat is, is wat minder schattigquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, waren aardig wat dames met een hoog shirtje/lage broek.
Nee alleen USquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was het zo erg dat we er uren van moesten bijkomen?
Oh, ik loop achter.quote:
Schreef ik vlak nadat ik bijna van de weg aquaplaneerde en door een zwembad gereden wasquote:
Ik gebruik hem ook voor de koopzegelsquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb geen bonuskaart. Ik heb nooit zo'n zin om er een aan te vragen. Maar als ik bij de zelfcheckuit sta en zo'n melding krijg dat ik een bonuskaart moet scannen voor korting pak ik deze er bij:
www.randombonuskaart.nl
Ik voor de airmilesquote:
Tom DeLonge draagt het ook graag.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vorige week in de fred Perry winkel een paar polos gekocht. Kan tegenwoordig gewoon weer
Huh is dit echt?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
www.randombonuskaart.nl
Ik was al helemaal naar achteren gelopen, de laatste deur stopt drie meter van de overkapping bij de poortjes.quote:
Ik voor allebei, maar voordat ik iets met die Airmiles kan doen, zijn we weer een jaar verderquote:
Nooit van gehoordquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was al helemaal naar achteren gelopen, de laatste deur stopt drie meter van de overkapping bij de poortjes.
Deur ging open. Een vrouw die naast me stond keek me angstig aan toen er gewoon een muur van water voor ons opende. Een moment aarzeling. En toen beide rennen voor de poortjes.
Alsnog zeiknat.
True. Toen ik nog een shell tankpas had ging dat stukken harderquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voor allebei, maar voordat ik iets met die Airmiles kan doen, zijn we weer een jaar verder
Ohja daar ook voorquote:
Toen ik met allemaal vrouwelijke biologiestudenten weg was (en ik dit zelf ook was) zag ik er pas veel.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het woord heel schattig, maar wat is, is wat minder schattig
Of die electric callboy, of een van britse klotekinderenquote:
Ja oud huis; maar was beetje ongelukkige samenloop van omstandigheden. In de 10 jaar daarvoor niet gebeurd; en zou ook nu niet meer moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Oud huis?
Arm beestje. Onweer lijkt hier mee te vallen, maar misschien komt dat nog.
Ik heb er net 4500 ofzo, kun je ook niet bijster veel meequote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voor allebei, maar voordat ik iets met die Airmiles kan doen, zijn we weer een jaar verder
Ja, maar het helpt dat ik wel wist wie het was.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of die electric callboy, of een van britse klotekinderen
Die eerste hebben te Duitse namen daarvoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bijna alles staat binnen behalve de klimplanten en de grote pottenquote:
Heel de jumbo is hier wel een gedrochtquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oeh er is er ook 1 voor de Jumbo! Hun app is zo'n gedrocht
Die kinderen hebben een leuk liedje daar stopt het hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon mijn bonuskaartnummer hebben hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon mijn bonuskaartnummer hebben hoorLeuk totdat ze je koopzegels gaan verzilverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm goed punt, daar had ik nog niet over nagedachtquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk totdat ze je koopzegels gaan verzilveren
#hacksquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk totdat ze je koopzegels gaan verzilveren
Je hebt daar tegenwoordig toch een code in de app voor nodig dacht ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm goed punt, daar had ik nog niet over nagedacht
Moet ze trouwens weer eens laten uitbetalen, 11 volle boekjes alweer
k heb laatst ook laten uitbetalenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm goed punt, daar had ik nog niet over nagedacht
Moet ze trouwens weer eens laten uitbetalen, 11 volle boekjes alweer
Ja je kunt het volgens mij sowieso alleen nog maar via de app laten uitbetalenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt daar tegenwoordig toch een code in de app voor nodig dacht ik.
Vandaar al die nieuwe klerenquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:47 schreef UitStraling het volgende:
Zijn er echt nog mensen die zegeltjes sparen?
Ben ik pas mee begonnen toen het digitaal is gegaan en je niet hoeft te gaan staan klooien met zegeltjesquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:47 schreef UitStraling het volgende:
Zijn er echt nog mensen die zegeltjes sparen?
Multi quote beste quotequote:
Kun je daarmee nog steeds sokken, servies en handdoeken kopen wat anders op de plank blijft liggen?quote:
Koopzegels spaar je alleen maar geld mee +6% rentequote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je daarmee nog steeds sokken, servies en handdoeken kopen wat anders op de plank blijft liggen?
nee deze zegels koop je bij het doen van boodschappen en kan je dan op je bank laten stortenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je daarmee nog steeds sokken, servies en handdoeken kopen wat anders op de plank blijft liggen?
ik vind het ook kutquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:49 schreef Ama het volgende:
Waarom heeft Otep zo weinig mensen die het luisteren. 👀 @:ijsdraakje
Inb4 ik vind het ook kut.
zelfs op stormhaak heeft het hier ingeregendquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Hebben jullie de storm overleefd tot dusverre
Ja, die is hier overgevlogen, weinig last van gehadquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Een stormhaak is dan ook voor de wind, niet tegen de regenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs op stormhaak heeft het hier ingeregend
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een stormhaak is dan ook voor de wind, niet tegen de regen
Moet nog beginnen denk ikquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Meer dan genoegquote:
Waar gebruik jij die Airmiles voor ?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
True. Toen ik nog een shell tankpas had ging dat stukken harder
En dan gewoon een beetje stabiel en normaal weer?quote:
Meestal ruil ik ze gewoon voor bol.com bonnen. Maar nu schiet dat echt niet meer okquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar gebruik jij die Airmiles voor ?
Oh ja, ik ookquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meestal ruil ik ze gewoon voor bol.com bonnen. Maar nu schiet dat echt niet meer ok
Oke, dat landt nu pasquote:
Vorig jaar stond er een keer een verdubbelaar op bij de AH, kreeg je voor 1000 miles ¤10 korting bij de AHquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meestal ruil ik ze gewoon voor bol.com bonnen. Maar nu schiet dat echt niet meer ok
Ja je bent soms wat traag van begrip, al spreken we tegenwoordig liever over 'neemt haar tijd voor zinsdefiniëring'quote:
zo klinkt het alsof ze uitdagingen heeft in het levenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je bent soms wat traag van begrip, al spreken we tegenwoordig liever over 'neemt haar tijd voor zinsdefiniëring'
We zien dat liever als kansen en ontwikkelpuntenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo klinkt het alsof ze uitdagingen heeft in het leven
Heb ik ookquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo klinkt het alsof ze uitdagingen heeft in het leven
dat is gewoon een kwestie van doen.Ook niet snoozen ofzo. Gewoon er gelijk uit zodra de wekker gaatquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik ook
De eerste uitdaging van de dag is: uit bed komen
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je bent soms wat traag van begrip, al spreken we tegenwoordig liever over 'neemt haar tijd voor zinsdefiniëring'
Kijk LT ineens fancy pratenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zien dat liever als kansen en ontwikkelpunten
Ik snooze nooitquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is gewoon een kwestie van doen.Ook niet snoozen ofzo. Gewoon er gelijk uit zodra de wekker gaat
grmbl is best goed met taalquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Kijk LT ineens fancy praten
Waar komt dat vandaan?
Ben zelfs net nog buiten geweest. Ging allemaal primaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Moet ook welquote:
Jij komt er gewoon een uur voordat je wekker gaat uitquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is gewoon een kwestie van doen.Ook niet snoozen ofzo. Gewoon er gelijk uit zodra de wekker gaat
Zo ben ik nou eenmaalquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Kijk LT ineens fancy praten
Waar komt dat vandaan?
ja dat noemen wij ook wel disciplinequote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij komt er gewoon een uur voordat je wekker gaat uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |