abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214364731
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 18:13 schreef VEM2012 het volgende:
Er zijn genoeg vrouwen die op het gebied van uiterlijk ook niet vooraan in de rij hebben gestaan. Misschien dat je gewoon in de verkeerde vijver vist?
Er zijn natuurlijk ook veel vrouwen die hun uiterlijk niet mee hebben. Maar misschien hebben veel van die vrouwen ook lange tijd als het ware te hoog ingezet, met als gevolg dat ze wel mannen vonden die haar goed genoeg vonden voor een avontuurtje maar niet voor een vaste relatie, en het op een gegeven moment hebben opgegeven om ooit nog een relatie te vinden.
  zondag 21 juli 2024 @ 19:02:08 #277
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_214364768
Als twintiger zou het juist makkelijker moeten zijn angezien er in die groep relatief veel mensen vrijgezel zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_214365554
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 18:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Er zijn natuurlijk ook veel vrouwen die hun uiterlijk niet mee hebben. Maar misschien hebben veel van die vrouwen ook lange tijd als het ware te hoog ingezet, met als gevolg dat ze wel mannen vonden die haar goed genoeg vonden voor een avontuurtje maar niet voor een vaste relatie, en het op een gegeven moment hebben opgegeven om ooit nog een relatie te vinden.
Dat kan natuurlijk.

Doet mij denken aan een werkneemster van mij die tijdens de jaarlijkse bbq zat te klagen over dat er geen leuke mannen waren (lees: ze was toen eind 20 en nog nooit een vriend gehad en als ik het een beetje in moest schatten ook geen ervaring met mannen).

Waarop een van de collega’s haar wees op een collega die ook vrijgezel was. Haar antwoord was van het niveau ‘je denkt toch niet dat ik mij ooit zou verlagen tot zo iemand’. Netter gezegd, maar toch…

Terwijl als je eind 20 bent als vrouw en je nog steeds droog staat je wellicht ook wel mag beseffen dat de mannen waar je kennelijk op aan het wachten bent niet echt op jou zitten te wachten.

En ditzelfde zie ik bij mannen die klagen over geen leuke vrouwen. Die dan vervolgens kennelijk wachten op een type Doutzen Kroes. Nou ja, als dat gaat om intellectueel vermogen hebben ze nog kans ook… ;)
pi_214365614
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 19:02 schreef PzKpfw het volgende:
Als twintiger zou het juist makkelijker moeten zijn angezien er in die groep relatief veel mensen vrijgezel zijn.
Niet als man. Die hebben namelijk ook concurrentie van mannen van 30+, 40+ en zelfs nog wel 50+. Vrouwen hebben het wel makkelijker als ze jong zijn.
  zondag 21 juli 2024 @ 19:53:48 #280
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_214365751
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 19:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat kan natuurlijk.

Doet mij denken aan een werkneemster van mij die tijdens de jaarlijkse bbq zat te klagen over dat er geen leuke mannen waren (lees: ze was toen eind 20 en nog nooit een vriend gehad en als ik het een beetje in moest schatten ook geen ervaring met mannen).

Waarop een van de collega’s haar wees op een collega die ook vrijgezel was. Haar antwoord was van het niveau ‘je denkt toch niet dat ik mij ooit zou verlagen tot zo iemand’. Netter gezegd, maar toch…

Terwijl als je eind 20 bent als vrouw en je nog steeds droog staat je wellicht ook wel mag beseffen dat de mannen waar je kennelijk op aan het wachten bent niet echt op jou zitten te wachten.

En ditzelfde zie ik bij mannen die klagen over geen leuke vrouwen. Die dan vervolgens kennelijk wachten op een type Doutzen Kroes. Nou ja, als dat gaat om intellectueel vermogen hebben ze nog kans ook… ;)
Aan de andere kant waarom zou je een relatie aangaan met iemand waartoe je je niet aangetrokken voelt? Dat lijkt me ook een recept voor ellende.

[ Bericht 0% gewijzigd door PzKpfw op 21-07-2024 20:06:58 ]
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_214365912
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 19:53 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Aan de andere kant waarom zou je een relatie aangaan met iemand waartoe je je niet aangetroffen voelt? Dat lijkt me ook een recept voor ellende.
Heb je gelijk in. Maar dan moet je niet huilen vanaf de zijlijn dat je 20 jaar vrijgezel bent omdat je als een C jaagt op de A vrouwen. ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_214365936
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 19:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Niet als man. Die hebben namelijk ook concurrentie van mannen van 30+, 40+ en zelfs nog wel 50+. Vrouwen hebben het wel makkelijker als ze jong zijn.
Mwah, denk niet dat er veel vrouwen in de 20 zijn die zitten te wachten op 40+ of 50+ mannen. :P Andere levensfase vaak 🙂
pi_214366027
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 19:53 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Aan de andere kant waarom zou je een relatie aangaan met iemand waartoe je je niet aangetroffen voelt? Dat lijkt me ook een recept voor ellende.
Prima argument. Tot het moment dat het alternatief is dat je niemand hebt en gefrustreerd bent daardoor.

Wil niet zeggen dat je maar met de eerste de beste een relatie aan moet gaan, maar wat meer een open blik hebben lijkt mij dan toch wel een strategie. Temeer daar wanneer je iemand leert kennen die persoon aantrekkelijker kan blijken dan je in eerste instantie denkt. En andersom ook trouwens. Dat je een date hebt met een prachtige vrouw om te zien en *niets*…
pi_214366167
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 20:02 schreef Ixia het volgende:

[..]
Mwah, denk niet dat er veel vrouwen in de 20 zijn die zitten te wachten op 40+ of 50+ mannen. :P Andere levensfase vaak 🙂
Mijn ervaring is dat het er best veel zijn. Maar die levensfase maakt wel dat het vooral leuk is voor even. Het is zelden bestendig.

Op die leeftijd ben je ook nog vooral bezig met uit te vissen wat je niet zoekt in een relatie. :)

(Disclaimer: om interesse te hebben van veel jongere vrouwen dien je natuurlijk wel goed voor jezelf te zorgen en je zaakjes goed voor elkaar te hebben)
pi_214367194
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 20:02 schreef Ixia het volgende:
Het hangt ervan af wat die vrouw van in de 20 met een man wil. Als ze een man wil om echt een langdurige relatie op te bouwen en uiteindelijk een gezin te stichten en kinderen mee te maken, dan zal ze niet zo gauw voor een 50+ man kiezen. Die hebben daar meestal geen zin meer in op die leeftijd of ze hebben het al gehad in een vorige relatie.

Als dat niet aan de orde is, dan kan een vrouw van in de 20 een 50+ man best aantrekkelijk vinden, vooral als hij goed verdient. In de regel hebben 50+ mannen toch een zekere carrière gemaakt waardoor ze ook wat meer zijn gaan verdienen, en hebben ze de leeftijd bereikt dat hun ouders overlijden, en kunnen ze genieten van een erfenis.
  zondag 21 juli 2024 @ 21:11:49 #286
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214367273
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 21:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het hangt ervan af wat die vrouw van in de 20 met een man wil. Als ze een man wil om echt een langdurige relatie op te bouwen en uiteindelijk een gezin te stichten en kinderen mee te maken, dan zal ze niet zo gauw voor een 50+ man kiezen. Die hebben daar meestal geen zin meer in op die leeftijd of ze hebben het al gehad in een vorige relatie.

Als dat niet aan de orde is, dan kan een vrouw van in de 20 een 50+ man best aantrekkelijk vinden, vooral als hij goed verdient. In de regel hebben 50+ mannen toch een zekere carrière gemaakt waardoor ze ook wat meer zijn gaan verdienen, en hebben ze de leeftijd bereikt dat hun ouders overlijden, en kunnen ze genieten van een erfenis.
Ik vind dat je het één en ander nogal rationeel beziet. Er is ook nog zoiets als oprechte genegenheid of liefde die dwars door conventies heen gaat.
pi_214367399
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2024 21:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind dat je het één en ander nogal rationeel beziet. Er is ook nog zoiets als oprechte genegenheid of liefde die dwars door conventies heen gaat.
Liefde en oprechte genegenheid kan beslist ook een rol spelen.

Een ander aspect dat nog een rol kan spelen, is dat 50+ mannen over het algemeen geestelijk toch en stuk volwassener zijn dan mannen van, pak 'm beet, tegen de 30, al word je op die leeftijd wel geacht geestelijk volwassen te zijn.
pi_214367891
Nja nee. Over het algemeen hoeft een jongen in de 20 zich heus geen zorgen te maken over ‘concurrentie’ van oude kerels in de 40 of 50.
pi_214367951
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 21:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]

Als ik iets met iemand heb, interesseert het me echt geen reet of diegene een goede carrière heeft en kan “genieten van een erfenis.” (Hoewel ik wel iemand zoek die dezelfde ambitie als ik heeft, maar daar hoef je geen 50-jarige dokter met poen voor te zijn.) Bij een keertje neuken interesseert me dat nog veel minder. Ik hoef ook echt geen 40’er of 50’er in mijn bed. Maar ik weet dat jij als man die geen seks heeft zonder ervoor te betalen beter weet wat vrouwen willen en mannen die wel onbetaalde seks hebben ervaren.
pi_214368297
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 21:49 schreef Sweet_Jane het volgende:
Maar ik weet dat jij als man die geen seks heeft zonder ervoor te betalen beter weet wat vrouwen willen en mannen die wel onbetaalde seks hebben ervaren.
Waarom reageer je zo?
pi_214368399
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2024 21:45 schreef Ixia het volgende:
Nja nee. Over het algemeen hoeft een jongen in de 20 zich heus geen zorgen te maken over ‘concurrentie’ van oude kerels in de 40 of 50.
Mij is toch door heel veel vrouwen verteld dat ze mannen van hun eigen leeftijd in hun 20er jaren ‘jongetjes’ vonden/vinden.

Dat geldt natuurlijk niet voor alle vrouwen van die leeftijd (en natuurlijk is de concurrentie vooral het grootst van de groep 30-40), maar het is weldegelijk een factor.
pi_214368403
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 22:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Waarom reageer je zo?
Omdat ik het echt heel raar en storend vind dat je continu met stellige zekerheid dingen loopt te verkondigen waar je zelf geen ervaring mee hebt (of soms gewoon willekeurige klinkklare onzin) zoals in dit geval dat vrouwelijke 20’ers seks willen met rijke 50’ers. Dan is er een reactie van een ervaringsdeskundige die aangeeft dat dit niet zo is en denk jij dat je het beter weet.
pi_214368479
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2024 22:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Mij is toch door heel veel vrouwen verteld dat ze mannen van hun eigen leeftijd in hun 20er jaren ‘jongetjes’ vonden/vinden.

Dat geldt natuurlijk niet voor alle vrouwen van die leeftijd (en natuurlijk is de concurrentie vooral het grootst van de groep 30-40), maar het is weldegelijk een factor.
Een aantrekkelijke dertiger die net wat volwassener is, ja dat kan concurrentie zijn, maar veel ouder dan dat niet noemenswaardig.
pi_214368690
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 22:32 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Een aantrekkelijke dertiger die net wat volwassener is, ja dat kan concurrentie zijn, maar veel ouder dan dat niet noemenswaardig.
In aantallen uiteraard, omdat de spoeling dunner wordt.

Maar het is hoe dan ook een bekend feit dat vrouwen gemiddeld gezien een partner prefereren die wat ouder is, juist omdat vrouwen sneller volwassen zijn. Gemiddeld ligt het optimum ergens rond de 5 jaar (van wat ik gelezen heb iig) en logischerwijs speelt die volwassenheid meer als je 20 bent dan wanneer je 40 bent (dan is dat verschil wel weggepoetst), dus logischerwijs is het optimum dan groter rond die leeftijd.

Kortom: meer concurrentie voor mannen dan voor vrouwen op die leeftijd.

En nog iets wat meespeelt: vrouwen zijn zeker in hun begin 20er jaren terughoudender met seks dan in hun 30er jaren (al is het maar vanwege maatschappelijke conditionering, al zijn er meerdere factoren). Dus ook dat maakt dat ik denk dat het helemaal niet zo is dat je als man op die leeftijd het makkelijkst dates krijgt.

Andersom geredeneerd: als je op die leeftijd seksloos bent is het nog veel te vroeg om de hoop op te geven. :)
pi_214368731
quote:

[..]

De meeste mensen in het algemeen zijn echt niet volwassen te noemen voor hun 30e… Zowel mannen als vrouwen…

Daarom date ik meestal met oudere vrouwen, veel fijnere en diepgaande gesprekken… + Vaak zelf (net zoals ik) ook al kinderen dus zit ik ook niet 1,2,3 met onbegrip… De meeste van mijn leeftijd zitten toch niet te wachten op iemand met kinderen als ze zelf nog geen kinderen hebben.
pi_214368856
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 22:49 schreef DeathonStrike het volgende:

[..]
De meeste mensen in het algemeen zijn echt niet volwassen te noemen voor hun 30e… Zowel mannen als vrouwen…

Daarom date ik meestal met oudere vrouwen, veel fijnere en diepgaande gesprekken… + Vaak zelf (net zoals ik) ook al kinderen dus zit ik ook niet 1,2,3 met onbegrip… De meeste van mijn leeftijd zitten toch niet te wachten op iemand met kinderen als ze zelf nog geen kinderen hebben.
Maar vrouwen van zeg 21 zijn wel al verder op weg dan mannen van 21.

Daarnaast denk ik dat onvolwassenheid door vrouwen veel en veel vaker als een turn off wordt gezien dan door mannen.
pi_214369116
quote:

[..]

Oh ja, dat kan zeker kloppen! :) Maar dan is vallen op een oude kerel van 40-50 jaar wel weer een ander uiterste. En het komt vast voor, maar is wel uitzondering.

quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 22:32 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Dit dus!
pi_214369166
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:19 schreef Ixia het volgende:

een oude kerel van 40-50 jaar
Toxic!
pi_214369517
quote:
12s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Toxic!
O sorry :@ :P
pi_214371626
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 22:49 schreef DeathonStrike het volgende:
Laat ik het nog beter stellen: De meeste mensen ongeacht hoe oud zijn niet volwassen te noemen. De meest volwassen mensen zijn die van 60+ eerlijk gezegd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')