Wat een onzin. Of iemand wel of niet vreemd zal gaan kan beperkt worden door gelegenheid, maar iemand die daar de behoefte niet toe heeft is simpelweg immuun daarvoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:00 schreef SemperLibertas het volgende:
En bovendien: een knappe vrouw heb je nooit alleen.
Ik heb helaas ook geen dikke bankrekening.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:00 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Tja, als je gewoon lelijk bent kun je daar tot op zekere hoogte iets aan doen en zul je het vooral van je uitstraling en vlotte babbel en humor moeten hebben. Of natuurlijk een dikke bankrekening, daar geilen wijven helemaal op, ook zal zullen ze het nooit toegeven natuurlijk want 'het gaat om het innerlijk en niet om hoeveel hij verdient'Bedoel ik niet lullig voor je verder, maar zo is de realiteit nu eenmaal. En bovendien: een knappe vrouw heb je nooit alleen.
Je draait de oorzaak en gevolg om. Ik weet niet of je dit expres doet om users te pesten?quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, óf je innerlijk is ook gewoon niet top en als je moedeloos en hopeloos en kwaad wordt dan zal dat ook wel aan je te merken zijn.
Toch ben jij degene die de sleutel heeft tot het oplossen van je boosheid en frustratie. Niemand kan daar wat aan doen of het voor je oplossen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 01:56 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Je draait de oorzaak en gevolg om. Ik weet niet of je dit expres doet om users te pesten?
Want niemand begint kwaad en moedeloos. Dit is ook niet logisch. Dit begrijpt iedereen. Niemand die zich in begin al kwaad en moedeloos gedraagt om de andere sekse aan te trekken. Maar iemand kan uiteraard wel moedeloos en gefrustreerd eindigen na zoveel jaar.
Dit begreep je toch wel of toch expres niet?
Dat begrijp ik wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 02:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toch ben jij degene die de sleutel heeft tot het oplossen van je boosheid en frustratie. Niemand kan daar wat aan doen of het voor je oplossen.
Je kunt beter psychische hulp zoeken denk ik.
Je bent nog erg jong, of niet?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 02:35 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel.
Echter, moderator @:coolguy maakte er (expres) van, alsof ik boos en moedeloos vrouwen benader. Dat het daarmee begon. Maar zo heb ik mij nooit gedragen tegenover vrouwen.
Wie gedraagt zich op die manier behalve sissende buitenlanders van een bepaalde komaf. En dan zul je ook moeten toegeven. Dat zelfs dat tuig met hun rare gedrag. Dat ze toch meiden weten te versieren. Want er bestaat een slag vrouwen die dat soort jongens erg aantrekkelijk vindt, ongeacht dat nare gedrag van die jongens. Dus dan gaat dat argument dat het altijd maar zou liggen aan je "slechte innerlijk" dat je daardoor geen meiden kunt versieren. De deur uit.
Of wat denk je verder?
Nee. Helaas niet. Ik ben al 46.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 02:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je bent nog erg jong, of niet?
Als alle vrouwen jou niet aantrekkelijk vinden, om wat voor reden dan ook, dan kun je overwegen dat het aan alle vrouwen ligt. Maar het is waarschijnlijker dat het aan jou zelf ligt.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 01:56 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Je draait de oorzaak en gevolg om. Ik weet niet of je dit expres doet om users te pesten?
Want niemand begint kwaad en moedeloos. Dit is ook niet logisch. Dit begrijpt iedereen. Niemand die zich in begin al kwaad en moedeloos gedraagt om de andere sekse aan te trekken. Maar iemand kan uiteraard wel moedeloos en gefrustreerd eindigen na zoveel jaar.
Dit begreep je toch wel of toch expres niet?
Helemaal geen onzin. Iedereen heeft die behoefte op bepaalde momenten in zijn/haar leven/relatie.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 01:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Of iemand wel of niet vreemd zal gaan kan beperkt worden door gelegenheid, maar iemand die daar de behoefte niet toe heeft is simpelweg immuun daarvoor.
Dat alles staat los van uiterlijk.
Comic Con?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 02:48 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Nee. Helaas niet. Ik ben al 46.
Ik heb ook een paar jaar in evenmenten gewerkt. Dus het is ook niet zo dat ik een zolderkamer autist ben of hoe dat hier ook wordt genoemd. In evenementen kom je zeer uiteenlopende mensen tegen. Van alle subculturen en trends. Dus ik heb wel veel gezien. Daarom dat ik dat weet over die jongens waar ik over sprak van bepaalde komaf.
Niet per se waar, kijk maar naar Peter Gillis. Zijn huidige vriendin walgt van hem, zijn exvriending walgt van hem. Maar ja, dikke vette pegels he? Daarvoor zijn ze wel bereid even het neusje dicht te knijpen en te gaan met die banaanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 01:47 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik heb helaas ook geen dikke bankrekening.
Erg lullig dat je te maken hebt gehad met vrouwen die alleen jouw geld wilden hebben. Ik vraag me wel af hoe zulke meiden zich kunnen prostitueren zonder gene of eigenwaarde. Hoe kun je innig zijn met iemand als je hem/haar nieteens fysiek aantrekkelijk genoeg vind. Dus mischien vonden ze je fysiek toch wel aantrekkelijk genoeg. Alleen jouw geld was nog aantrekkelijker?
Nee, ik zeg niet dat je ze daarmee benaderd. Ik zeg dat het inmiddels, na al die jaren, zo kan zijn dat die frustratie doorsijpelt in je houding/gedrag/woorden, en dan kan het best zijn dat dat zo subtiel is dat jij denkt dat het niet zo is, maar vrouwen hebben daar een neus voor. Dát is wat ik zeg.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 02:35 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel.
Echter, moderator @:coolguy maakte er (expres) van, alsof ik boos en moedeloos vrouwen benader. Dat het daarmee begon. Maar zo heb ik mij nooit gedragen tegenover vrouwen.
Wie gedraagt zich op die manier behalve sissende buitenlanders van een bepaalde komaf. En dan zul je ook moeten toegeven. Dat zelfs dat tuig met hun rare gedrag. Dat ze toch meiden weten te versieren. Want er bestaat een slag vrouwen die dat soort jongens erg aantrekkelijk vindt, ongeacht dat nare gedrag van die jongens. Dus dan gaat dat argument dat het altijd maar zou liggen aan je "slechte innerlijk" dat je daardoor geen meiden kunt versieren. De deur uit.
Of wat denk je verder?
Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:08 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Niet per se waar, kijk maar naar Peter Gillis. Zijn huidige vriendin walgt van hem, zijn exvriending walgt van hem. Maar ja, dikke vette pegels he? Daarvoor zijn ze wel bereid even het neusje dicht te knijpen en te gaan met die banaan
Ik snap niet dat er nog een taboe heerst op het gegeven dat vrouwen van mannen met (heel) veel geld houden. Dat is net zo'n waarheid als dat mannen van vrouwen houden met blond haar, blauwe ogen en dikke tieten. Net als met vreemdgaan willen vrouwen zich graag presenteren als de perfecte partner met een aureooltje van onschuld en heiligheid terwijl mannen hier bekend om staan en hier om worden verguisd. De hypocrisie druipt er aan alle kanten vanaf.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:08 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Niet per se waar, kijk maar naar Peter Gillis. Zijn huidige vriendin walgt van hem, zijn exvriending walgt van hem. Maar ja, dikke vette pegels he? Daarvoor zijn ze wel bereid even het neusje dicht te knijpen en te gaan met die banaan
Niet iedereen. Mijn vrouw b.v. is een type 100% monogaam. Als die ontevreden is kapt ze met de relatie. Heeft 0,0 zin in anderen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:29 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Helemaal geen onzin. Iedereen heeft die behoefte op bepaalde momenten in zijn/haar leven/relatie.
Immuun zijn voor vreemdgaan(!)
Ik hou helemaal niet van dikke tieten (integendeel), haarkleur discrimineer ik niet op en ik vind groene ogen het mooist.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:15 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er nog een taboe heerst op het gegeven dat vrouwen van mannen met (heel) veel geld houden. Dat is net zo'n waarheid als dat mannen van vrouwen houden met blond haar, blauwe ogen en dikke tieten. Net als met vreemdgaan willen vrouwen zich graag presenteren als de perfecte partner met een aureooltje van onschuld en heiligheid terwijl mannen hier bekend om staan en hier om worden verguisd. De hypocrisie druipt er aan alle kanten vanaf.
Je bent geen jongen meer maar een volwassen man. Gedraag je daar naar en dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:20 schreef InzolVC het volgende:
Wat voor de ene jongen werkt hoeft zeker niet voor een ander te werken. Je moet wel verscheidene dingen blijven proberen. Zeker een op de drie komt er uiteindelijk wel. Ik was vroeger zeker geen introvert op zolder. Dus dat weet ik wel naar wat ik om mij heen heb gezien bij vrienden.
Waar ik me zorgen over maak zijn jongens zoals mijzelf. De echte hopeloze gevallen. Die er niet gemiddeld uitzien zoals de ts (foto gezien). Maar daar onder zitten. Veel verder daar onder. En het dus nog moeilijker hebben in een al moeilijke markt.
Ja ik word er ook moedeloos van. Hopeloos en kwaad zelfs. Van tijd tot tijd. Omdat ik steeds te horen krijg dat het innerlijk er toe doet meer dan je uiterlijk. Maar zo ervaar ik het dus maar niet. En ik ben zelf 46.
Dus het kan nog veel erger.
Ja ok is ook zo, maar van binnen zijn we allemaal moreel bedorvenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van dikke tieten (integendeel), haarkleur discrimineer ik niet op en ik vind groene ogen het mooist.
Zou het kunnen dat niet iedereen hetzelfde is?
Nou nee hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:09 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja ok is ook zo, maar van binnen zijn we allemaal moreel bedorven
"Geen heilige Maria" , "eigen moraal". Dat is denk ik de kern van de discussie hierover. Toevallig had ik hierover onlangs nog een interessant gesprek met collega's. Eén daarvan is man en schaart zijn relatie onder 'open relatie/polyamoureus' en claimt daadwerkelijk ook op gevoelsniveau verbonden te zijn met meerdere vrouwen. Een vrouwelijke collega vindt dit onzin en is van mening dat hij er een acceptabel sausje overheen giet terwijl hij eigenlijk zijn pik in zoveel mogelijk vrouwen wil steken terwijl hij thuis een veilige basis behoudt. Overigens staat zijn vrouw hier even vrij in dus het is geen geheim voor beiden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:41 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
Ik heb met plezier en eerlijkheid een open relatie gehad en heb al jaren met plezier en eerlijkheid een monogame relatie.
Heb geen enkele moeite met gewoonweg liefdevol zijn. Ik heb geen enkele behoefte om mijn geliefde pijn te doen en zover ik kan zien geld dat andersom hetzelfde.
Als het niet zou werken zou ik gaan. Maar kiezen voor geen pijn doen, daar zeer tevreden mee zijn is geen enkele opoffering ofzo, daar voel ik me goed bij. Iets anders zou ik voor mezelf niet mee kunnen leven, dan zou ik mezelf teleurstellen. Of de ander het ooit te weten komt of niet maakt uit.
Ik ben zeker geen heilige Maria, het is meer zo dat ik een eigen moraal heb, die ik zeker niet bedorven vind.
Polyamorie is echt wat anders dan rondneuken. Buitengewoon ingewikkelde keuze als het puur om seks gaat.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 01:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
"Geen heilige Maria" , "eigen moraal". Dat is denk ik de kern van de discussie hierover. Toevallig had ik hierover onlangs nog een interessant gesprek met collega's. Eén daarvan is man en schaart zijn relatie onder 'open relatie/polyamoureus' en claimt daadwerkelijk ook op gevoelsniveau verbonden te zijn met meerdere vrouwen. Een vrouwelijke collega vindt dit onzin en is van mening dat hij er een acceptabel sausje overheen giet terwijl hij eigenlijk zijn pik in zoveel mogelijk vrouwen wil steken terwijl hij thuis een veilige basis behoudt. Overigens staat zijn vrouw hier even vrij in dus het is geen geheim voor beiden.
Voor beide collega's vind ik wat te zeggen. Ik bedoel, mannen blijven mannen; willen veel neuken en als het even kan met zoveel mogelijk, dat geldt niet voor elke man, maar wel voor veel mannen. Dus ja, open relatie is een kwestie van een eigen moraal; de één vindt het een voorwendsel voor rondneuken (bedorven moraal) terwijl de ander het ziet als een oprechte relatievorm waarbij niemand wordt gekwetst want open (moreel kompas).
Prima voor je dat je er zo doorheen rolt met liefde en alles, dat is niet iedereen gegeven als ik zo om me heen kijk.
Ik vermoed al heel lang dat het gewoon aan mijn uiterlijke kenmerken ligt die niet voldoende worden bevonden door de vrouwen. Dus ik denk niet dat me normaal gedragen dit oplost.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:58 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Je bent geen jongen meer maar een volwassen man. Gedraag je daar naar en dan komt het wel goed.
Er zijn genoeg vrouwen die op het gebied van uiterlijk ook niet vooraan in de rij hebben gestaan. Misschien dat je gewoon in de verkeerde vijver vist?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:20 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik vermoed al heel lang dat het gewoon aan mijn uiterlijke kenmerken ligt die niet voldoende worden bevonden door de vrouwen. Dus ik denk niet dat me normaal gedragen dit oplost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |