abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juli 2024 @ 11:19:53 #226
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_214307054
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 18:32 schreef anomiempje011 het volgende:
Ik ben nu 23 en ik heb nog steeds nooit een vriendin gehad. Dit is niet mijn eigen keuze, maar vrouwen hebben mij nooit een kans gegeven. Ik weet niet hoe ik dit kan veranderen. Ik ben sportief, besteedt tijd aan uiterlijke verzorging. Ik heb alle dating apps geprobeerd maar ik wordt constant afgewezen. Voor mijn gevoel hoef je maar verkeerd te ademen en je hebt je kansen verspeeld. In het echte leven heb ik ook niet het idee dat vrouwen zitten te wachten op aandacht van een man, tenzij je misschien super knap bent.

Lopen jullie tegen dezelfde problemen aan? En hoe gaan jullie hiermee om?

Ik wil dus graag daten maar als je van tevoren al wordt afgewezen weet ik niet hoe ik überhaupt ervaring kan opdoen. Ik word er moedeloos van.

Edit: op vraag hiernaar hierbij de link naar mijn Tinder profiel.
https://tinder.com/@:jongenssjdj
Gewoon lekkere wijven uitzoeken , er naast gaan zitten en net doen of ze je geen zak interesseren.
Het is inmiddels een cliche en het werkt niet in ieder geval maar in vier op de tien keer geheid.
pi_214307857
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 11:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Gewoon lekkere wijven uitzoeken , er naast gaan zitten en net doen of ze je geen zak interesseren.
Het is inmiddels een cliche en het werkt niet in ieder geval maar in vier op de tien keer geheid.
Werkt vast op YouTube onder de “alpha males” en dat soort onzin. In de praktijk/realiteit geloof ik er niets van dat vrouwen hierdoor geïnteresseerd in je raken
pi_214308748
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 10:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Die 20/80 is ook gewoon onzin...
Dat is het Pareto Principe ofwel de 80/20 verdeling. Gaat op voor heel veel zaken. Misschien ook wel hier.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 15:12:46 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214308778
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 13:16 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Werkt vast op YouTube onder de “alpha males” en dat soort onzin. In de praktijk/realiteit geloof ik er niets van dat vrouwen hierdoor geïnteresseerd in je raken
Kan wel, als je die incelbullshit voor je houdt en niet gaat zitten janken dat vrouwen je nooit een kans geven.

Je moet wel in staat zijn een gesprek te hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 16 juli 2024 @ 16:04:35 #230
441859 crew  Lenny77
pi_214309175
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 15:06 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Dat is het Pareto Principe ofwel de 80/20 verdeling. Gaat op voor heel veel zaken. Misschien ook wel hier.
Kijk eens naar mijn uitleg?
Als mannen sleepnetten dan zullen de onderzoeken idd uitwijzen dan mannen heel vaak rechts swipen, om een keer te seksen maakt het ook niet zoveel uit he. Als vrouwen meer kritisch kijken en ENKEL een foto hebben om op te selecteren dan gaan zij heel weinig rechts swipen. Je gaat hier dus al grote verschillen zien in swipe gedrag. En op zo een zeer oppervlakkige vleeskeuring zoals Tinder ga je waarschijnlijk wel op die 80/20 uitkomen.
In het echte leven gaat dit echter anders. Daar raak je er niet met een mooi kopje alleen en kan die 6/10 man op Tinder die geen leuke foto's kan maken wel eens heel leuk zijn in het echt qua uitstraling, communicatie, leuke blik enz.
Dus die 80/20 overal bijhalen is gewoon onzin.
(En idd een stokpaardje voor jammerende mannetjes, het heeft immers toch geen zin want de boze vrouwen die enkel de top Chad willen dit dat... )
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 16 juli 2024 @ 16:07:44 #231
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_214309199
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 13:16 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Ik kan je verzekeren dat het in sommige gevallen wel degelijk werkt. Mits goed en geloofwaardig uitgevoerd.
pi_214310227
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 16:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Kijk eens naar mijn uitleg?
Als mannen sleepnetten dan zullen de onderzoeken idd uitwijzen dan mannen heel vaak rechts swipen, om een keer te seksen maakt het ook niet zoveel uit he. Als vrouwen meer kritisch kijken en ENKEL een foto hebben om op te selecteren dan gaan zij heel weinig rechts swipen. Je gaat hier dus al grote verschillen zien in swipe gedrag. En op zo een zeer oppervlakkige vleeskeuring zoals Tinder ga je waarschijnlijk wel op die 80/20 uitkomen.
In het echte leven gaat dit echter anders. Daar raak je er niet met een mooi kopje alleen en kan die 6/10 man op Tinder die geen leuke foto's kan maken wel eens heel leuk zijn in het echt qua uitstraling, communicatie, leuke blik enz.
Dus die 80/20 overal bijhalen is gewoon onzin.
(En idd een stokpaardje voor jammerende mannetjes, het heeft immers toch geen zin want de boze vrouwen die enkel de top Chad willen dit dat... )
Je hebt wel gelijk maar de huidige jongeren (zoals TS al aangeeft) komen nauwlijks buiten de deur en proberen het 100% op Tinder.
Dan is het ineens wel waarheid.
Vakman pur sang
  Moderator dinsdag 16 juli 2024 @ 18:43:48 #233
441859 crew  Lenny77
pi_214310637
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 17:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Je hebt wel gelijk maar de huidige jongeren (zoals TS al aangeeft) komen nauwlijks buiten de deur en proberen het 100% op Tinder.
Nuja... Ik ben echt niet jaloers op de jeugd...
Maar die gaan toch ook gewoon op stap enz?
pi_214310642
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 10:34 schreef Lenny77 het volgende:
En zo te horen gebruiken veel mannen de sleepnet truc, dus alles swipen in de hoop dat er ergens een visje blijft hangen.
Dat klopt. Sterker nog, er zijn in de Google Play Store zelfs apps die je naast Tinder kunt gebruiken en die op Tinder alle profielen automatisch voor je naar rechts swipen.
  Moderator dinsdag 16 juli 2024 @ 18:57:13 #235
441859 crew  Lenny77
pi_214310781
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 18:44 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat klopt. Sterker nog, er zijn in de Google Play Store zelfs apps die je naast Tinder kunt gebruiken en die op Tinder alle profielen automatisch voor je naar rechts swipen.
Je kan je dus voorstellen dat dit swipe gedrag terug te zien is in de onderzoeken?
En mss ook wel bij het gedrag van de vrouwen hierop omdat zij heus wel beseffen in een sleepnet te zitten?
pi_214310793
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 18:57 schreef Lenny77 het volgende:
Je kan je dus voorstellen dat dit swipe gedrag terug te zien is in de onderzoeken?
En mss ook wel bij het gedrag van de vrouwen hierop omdat zij heus wel beseffen in een sleepnet te zitten?
Het zal ongetwijfeld wel een bepaald effect hebben.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 20:05:02 #237
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_214311497
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 10:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het was een Tinder onderzoek.. vleeskeuring dus en totaal onpersoonlijk. Je ziet 1 foto en swipet. En zo te horen gebruiken veel mannen de sleepnet truc, dus alles swipen in de hoop dat er ergens een visje blijft hangen.
Zeer verdraaid beeld dus
Niet alleen een vleeskeuring hoor, er wordt ook gekeken naar de sociaal economische status van de persoon, en hoe laat je dat zien? Juist, door foto's op interessante locaties, haar goed gestyled en leuke kleertjes. Subtiele dingetjes, niemand interesseert het wat voor auto je rijdt of dat je een rolex hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 20:52 schreef anomiempje011 het volgende:

[..]
Wat moet ik dan doen?
Je kan de statistieken opzoeken, maar een heel klein percentage van de relaties komt voort uit koppeltjes die elkaar tijdens het uitgaan ontmoeten. In je uppie naar de kroeg gaan is gewoon een slecht idee, meeste vriendengroepen hebben geen interesse in een random die komt aanschuiven.

School/werk/vrienden zijn nogsteeds de beste manieren om een partner te ontmoeten, wat dat aantoont is dat de meeste singles dus zoeken in een heel klein groepje mensen. De conclusie die je daaruit kan trekken is dat een groot deel van de mensen genoegen neemt met de eerste de beste die aan komt waaien. Het is natuurlijk frappant dat de liefde van je leven tussen de 40 collega's of klasgenoten zit terwijl je de hele wereld kan overswipen bij weze van spreken.

Om je toch advies te geven; je bent sportief en gewoon een doorsnee knul, ik zou zeggen ga eens kijken naar groepsreizen voor jongvolwassenen, dat zijn vaak avontuurlijke reizen waar mensen zich in hun uppie voor aanmelden of als een duo en vaak een goede verhouding dames en heren.

Voordeel; je gaat naar een lekker warm exotisch land toe, je doet toffe dingen en leert nieuwe mensen kennen, misschien wel blijvende vriendschappen. In de avonden heb je dan een groepje waarmee je het nachtleven onveilig kan maken en omdat het ver weg is maakt het niet als je de eerste keer flink op je bek gaat. Maak een leuke actiefoto en dan heb je ook gelijk iets om op je tinder te plaatsen zodat het niet lijkt alsof je je hele leven binnenzit.
pi_214311634
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 20:05 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Niet alleen een vleeskeuring hoor, er wordt ook gekeken naar de sociaal economische status van de persoon, en hoe laat je dat zien? Juist, door foto's op interessante locaties, haar goed gestyled en leuke kleertjes. Subtiele dingetjes, niemand interesseert het wat voor auto je rijdt of dat je een rolex hebt.
[..]
Je kan de statistieken opzoeken, maar een heel klein percentage van de relaties komt voort uit koppeltjes die elkaar tijdens het uitgaan ontmoeten. In je uppie naar de kroeg gaan is gewoon een slecht idee, meeste vriendengroepen hebben geen interesse in een random die komt aanschuiven.

School/werk/vrienden zijn nogsteeds de beste manieren om een partner te ontmoeten, wat dat aantoont is dat de meeste singles dus zoeken in een heel klein groepje mensen. De conclusie die je daaruit kan trekken is dat een groot deel van de mensen genoegen neemt met de eerste de beste die aan komt waaien. Het is natuurlijk frappant dat de liefde van je leven tussen de 40 collega's of klasgenoten zit terwijl je de hele wereld kan overswipen bij weze van spreken.

Om je toch advies te geven; je bent sportief en gewoon een doorsnee knul, ik zou zeggen ga eens kijken naar groepsreizen voor jongvolwassenen, dat zijn vaak avontuurlijke reizen waar mensen zich in hun uppie voor aanmelden of als een duo en vaak een goede verhouding dames en heren.

Voordeel; je gaat naar een lekker warm exotisch land toe, je doet toffe dingen en leert nieuwe mensen kennen, misschien wel blijvende vriendschappen. In de avonden heb je dan een groepje waarmee je het nachtleven onveilig kan maken en omdat het ver weg is maakt het niet als je de eerste keer flink op je bek gaat. Maak een leuke actiefoto en dan heb je ook gelijk iets om op je tinder te plaatsen zodat het niet lijkt alsof je je hele leven binnenzit.
Wat een flauwekul in dit bericht.
Ik ken niemand die met een klasgenoot of iemand uit de vriendengroep heeft, en dat zijn heel veel mensen. Oké een (oud) werkbaantje, heel soms.
Vakman pur sang
  dinsdag 16 juli 2024 @ 23:58:54 #239
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_214313874
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 10:32 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ook dit is weer incelgeneuzel waardoor je jezelf vooral in de kanslozenbak flikkert.
Ok Leandra, jij spreekt uit ervaring natuurlijk :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 17 juli 2024 @ 00:03:32 #240
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214313896
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 17:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wie zijn al die jongeren die ik wekelijks in het uitgaansgebied zie dan?
pi_214327463
Wat voor de ene jongen werkt hoeft zeker niet voor een ander te werken. Je moet wel verscheidene dingen blijven proberen. Zeker een op de drie komt er uiteindelijk wel. Ik was vroeger zeker geen introvert op zolder. Dus dat weet ik wel naar wat ik om mij heen heb gezien bij vrienden.

Waar ik me zorgen over maak zijn jongens zoals mijzelf. De echte hopeloze gevallen. Die er niet gemiddeld uitzien zoals de ts (foto gezien). Maar daar onder zitten. Veel verder daar onder. En het dus nog moeilijker hebben in een al moeilijke markt.

Ja ik word er ook moedeloos van. Hopeloos en kwaad zelfs. Van tijd tot tijd. Omdat ik steeds te horen krijg dat het innerlijk er toe doet meer dan je uiterlijk. Maar zo ervaar ik het dus maar niet. En ik ben zelf 46.

Dus het kan nog veel erger.

[ Bericht 9% gewijzigd door InzolVC op 18-07-2024 13:30:11 ]
pi_214327522
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 00:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wie zijn al die jongeren die ik wekelijks in het uitgaansgebied zie dan?
Welke jongeren? Ik zie ze amper meer in de uitgaansgelegenheden.
pi_214328594
Meeste relaties komen voort uit een soort vriendschap, in ieder geval iemand die je al jaren kent bij wijze van spreken. Dat is toch een soort lang proces.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_214328639
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 13:20 schreef InzolVC het volgende:

Waar ik me zorgen over maak zijn jongens zoals mijzelf. De echte hopeloze gevallen. Die er niet gemiddeld uitzien zoals de ts (foto gezien). Maar daar onder zitten. Veel verder daar onder. En het dus nog moeilijker hebben in een al moeilijke markt.

Ja ik word er ook moedeloos van. Hopeloos en kwaad zelfs. Van tijd tot tijd. Omdat ik steeds te horen krijg dat het innerlijk er toe doet meer dan je uiterlijk. Maar zo ervaar ik het dus maar niet. En ik ben zelf 46.

Reageer je ook op vergelijkbare vrouwen of stuur je een DM naar de mooiste vrouwen? Dit vraag ik me altijd af bij dit soort verhalen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_214329303
Ohja zei zegt dat verhaal van de 20% (somish)
Of er allemaal waarheid in zit weet ik niet, in de VS geloof ik dat wel.

https://www.instagram.com(...)MTZuM3pnaDZ1ZnEzNA==
Vakman pur sang
pi_214329364
Knip
Vakman pur sang
pi_214329416
quote:
Waarschijnlijk heb je ook tot vervelens toe de uitdrukking "op ieder potje past een dekseltje" gehoord ?
  Moderator donderdag 18 juli 2024 @ 17:30:10 #248
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_214329615
quote:
Wat voor de ene jongen werkt hoeft zeker niet voor een ander te werken. Je moet wel verscheidene dingen blijven proberen. Zeker een op de drie komt er uiteindelijk wel. Ik was vroeger zeker geen introvert op zolder. Dus dat weet ik wel naar wat ik om mij heen heb gezien bij vrienden.

Ja, óf je innerlijk is ook gewoon niet top en als je moedeloos en hopeloos en kwaad wordt dan zal dat ook wel aan je te merken zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 19 juli 2024 @ 00:00:26 #249
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214334120
quote:

Tja, als je gewoon lelijk bent kun je daar tot op zekere hoogte iets aan doen en zul je het vooral van je uitstraling en vlotte babbel en humor moeten hebben. Of natuurlijk een dikke bankrekening, daar geilen wijven helemaal op, ook zal zullen ze het nooit toegeven natuurlijk want 'het gaat om het innerlijk en niet om hoeveel hij verdient' :') Bedoel ik niet lullig voor je verder, maar zo is de realiteit nu eenmaal. En bovendien: een knappe vrouw heb je nooit alleen.
Le Diable
  vrijdag 19 juli 2024 @ 00:08:47 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214334193
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 00:00 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Tja, als je gewoon lelijk bent kun je daar tot op zekere hoogte iets aan doen en zul je het vooral van je uitstraling en vlotte babbel en humor moeten hebben. Of natuurlijk een dikke bankrekening, daar geilen wijven helemaal op, ook zal zullen ze het nooit toegeven natuurlijk want 'het gaat om het innerlijk en niet om hoeveel hij verdient' :') Bedoel ik niet lullig voor je verder, maar zo is de realiteit nu eenmaal. En bovendien: een knappe vrouw heb je nooit alleen.
Ja, want het maakt niet uit of het wel of niet zo is, mannen doen die aanname nou eenmaal graag.
Ik hoorde pas dat iemand het over mij ook gezegd had (tegen een ander dus), dat was echt heel erg grappig, en het toonde aan hoe intens dom die vent was, blij dat we daar niet meer mee te maken hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')