SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 12-07-2024 07:46:50 ]
Als Chelsea maar niet speeltquote:Op maandag 8 juli 2024 21:23 schreef wolffie het volgende:
Ik denk Boss en Rick mogen spelen voor de Ton🤑
En alles is wel echt gegaan precies zoals ze uitgetekend had he!quote:Op maandag 8 juli 2024 23:23 schreef Gia het volgende:
Vond wel dat Wendy zichzelf erg belangrijk maakte met haar: "Ik zei toch dat ik een bommetje ging droppen!"
En later bij de bar zei ze iets (weet niet meer tegen wie) van: "Heb je genoten? Graag gedaan!"
Wat hoop ik dat die de volgende cyclus op haar bek gaat. Eng mens.
Valt nu nog wel mee; maandag de verliezer, woensdag de winnaar. In die eerste 2 maanden duurde het volgens mij een week en dan tilde ze die uitslag alsnog over het weekendquote:Op maandag 8 juli 2024 23:42 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Met dit tempo weten we woensdag pas de uitslag.. ze melken het wel uit is mijn idee sinds die langere afleveringen. We zien juist minder
Wendie is een vervelend oud wijf, dat haar clubje de knok-out verloor kon ze niet weten, dat zij de grabbelton ontliep kon ze niet weten, dat "bommetje droppen" gelul is pure bullshit na-kennisquote:Op maandag 8 juli 2024 23:23 schreef Gia het volgende:
Vond wel dat Wendy zichzelf erg belangrijk maakte met haar: "Ik zei toch dat ik een bommetje ging droppen!"
En later bij de bar zei ze iets (weet niet meer tegen wie) van: "Heb je genoten? Graag gedaan!"
Wat hoop ik dat die de volgende cyclus op haar bek gaat. Eng mens.
Zou best kunnen.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:23 schreef wolffie het volgende:
Ik denk Boss en Rick mogen spelen voor de Ton🤑
Vraag me af, van de huidige bewoners, wie er met Wendy in een bondje wil. Wetende dat ze je observeert en alles noteert wat je doet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:07 schreef wolffie het volgende:
Wendy maakt nu tv, in het begin zei ze nog, ik ga nooit zo spelen ik blijf mezelf. Nou dat is te zien, van mij had ze naar huis gemogen. Maar Erik is ook goed, beetje te saai. Benieuwd of Max nu Wendy dwars gaat zitten.
Kijk uit naar nieuwe bewoners, heb het helemaal gehad met die Bradley en Fatima wat een krijsers.
Ik had liever de haaien zien winnen. Ik moet die robert nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:06 schreef Cirilico het volgende:
Nou jongens. Ik vond het geweldig dat de Slangen door zijn en dat de Gieren Erik eruit hebben getyft. Lol.En fantastisch dat de Vossen gewonnen hebben ten koste van de Haaien.
![]()
Genieten.![]()
Inderdaad, ze maken een hele happening van het opschrijven van een naam/punten, nergens voor nodigquote:
Dat zou goed nieuws zijn voor de verversing..quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat ze Robert gekozen hebben. Mag nog wel even blijven dus hopelijk pakt Rick hem. Niet dat ik hem gun trouwens. Bo liet zich kennen. Nog even TV maken voor dat ze vertrekt.
Benieuwd of die eigenpijper van een Beau nog vertrekt.
Robert hoor ik helemaal niet over vertrekken, Beau wel daarentegen maar bleef nog een extra maandje. Dus zijn houdbaarheidsdatum is zwaar overschreden. Het begint goed te stinken inmiddels....quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zou goed nieuws zijn voor de verversing..
Roberto verliest.. en moet gefrustreerd oprotten omdat 'ie dat al 4 maanden roept
Rik wint.. en moet oprotten met ¤100.000
½Bootje rot gefrustreerd ook op omdat hij/zij "geen ton kon pakken"
Grote Boo rot vrijwillig op omdat die dat ook al maanden roept
Donderdag 4 Nieuwen
Ze zijn oktober vorig jaar van start gegaan, dus dit gaat gewoon vrolijk verder waarmee SBS net als Lang Leven de Liefde een steady vooravond show heeft. Ze hebben nu twee echte peilers.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:43 schreef spapaars het volgende:
En je kan je nog steeds opgeven, dus denk dat het zonder tussenstop gewoon doorgaat zolang de kijkcijfers in orde zijn.
Ik mag de haaien gewoon niet. Nooit niet. Vooral niet zolang Beau erin zit.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had liever de haaien zien winnen. Ik moet die robert niet
heeft ieder zijn voorkeu. 😉quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik mag de haaien gewoon niet. Nooit niet. Vooral niet zolang Beau erin zit.
Hij is deze keer de finale "ingerommelt" door zijn bondgenoten.. Rik is gekozen door de rest en megaparanoia op die prijs.. rara wie er gaat winnenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Robert hoor ik helemaal niet over vertrekken, Beau wel daarentegen maar bleef nog een extra maandje. Dus zijn houdbaarheidsdatum is zwaar overschreden. Het begint goed te stinken inmiddels....
Jep. Beau ego-manipulator, Sam schreeuwlelijk die niet tegen kritiek kan, Rowena arrogante stoker en leugenaar, Diederik redelijk normaal.quote:
Ja die Sam mag echt weg.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:06 schreef freaky40 het volgende:
Beau en Sam mogen er wel uit. Met dat hysterische gejuich telkens.
Robertquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij is deze keer de finale "ingerommelt" door zijn bondgenoten.. Rik is gekozen door de rest en megaparanoia op die prijs.. rara wie er gaat winnen
We gaan het zien morgen 😉quote:
Dat was ook een mooie verhaallijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:48 schreef freaky40 het volgende:
Giorgio zal wel trots zijn dat zijn pittenspel nog steeds gebruikt wordt.
Die dacht dat het hem gegund zou worden, omdat hij toch al zijn vertrek had aangekondigd.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Blij dat die zure BOm weg gaat. Wat laat die gast zich toch altijd kennen zeg..
Maar .... Morgen pittenzakken smijten
Als Robert wint, vertrekken er nog 3, Robert, Bo en Rick (en Boef)quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Grote Uittocht.. ik kan niet wachten
Robert roept elke maand dattie weg wil maar gaat nooit, al 'ie verliest ben ik bang dat hij wéér blijft jaquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Robert wint, vertrekken er nog 3, Robert, Bo en Rick (en Boef)
Als Rick wint, vertrekken er nog 2, alleen Rick en Bo.
Er zijn cycli geweest met meer afzwaaiers.
Precies, dat ie even baalt kan ik me nog wel voorstellen, maar die overdreven drama en afgunst is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Die dacht dat het hem gegund zou worden, omdat hij toch al zijn vertrek had aangekondigd.
"Het was mijn laatste kans op die ton."
Ja, dat is het voor Rick ook, en die is door de loods gekozen.
Had je maar niet op Robert moeten stemmen!!
Ik mag hopen dat ze aan 40 minuten genoeg hebben vanavond. De finalisten zijn immers al bekend dus zoveel kan er in de uurtjes vooraf niet meer zijn gebeurd.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:53 schreef wolffie het volgende:
Rick mag het van mij winnen vanavond, of zien we het pas vrijdag?
En blij dat Boss vertrekt, kijken hoe chelsea nu los komt.
En buiten wordt het toch niks met hun,
Dat kan ik je nu al op een briefje mee geven.
Hoop op wat leuke bewoners
maar gaan alleen Rick en Boss weg?
Ja, vooral omdat er gedaan werd dat hij het echt had uitgevonden, terwijl het al tig jaar op de markt was.quote:Op woensdag 10 juli 2024 00:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat was ook een mooie verhaallijn.
Er was ook een Utopia USA gaande, en dat spel speelden ze 2 dagen later, toen het nog gemaakt moest worden door die enthousiaste fabrikant.
Hij had gewoon niet klef en bef met die Chelsea moeten zijn, dan had hij echt nog wel een grote kans gehad.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Die dacht dat het hem gegund zou worden, omdat hij toch al zijn vertrek had aangekondigd.
"Het was mijn laatste kans op die ton."
Ja, dat is het voor Rick ook, en die is door de loods gekozen.
Had je maar niet op Robert moeten stemmen!!
Erik is al weg en mogelijk Robert ook met een tonquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:53 schreef wolffie het volgende:
Rick mag het van mij winnen vanavond, of zien we het pas vrijdag?
En blij dat Boss vertrekt, kijken hoe chelsea nu los komt.
En buiten wordt het toch niks met hun,
Dat kan ik je nu al op een briefje mee geven.
Hoop op wat leuke bewoners
maar gaan alleen Rick en Boss weg?
Die vond ik ook bijzonderquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Robert , wat ga jij doen met ¤100.000? "Kwantiteit kopen met me kinderen" ??
Uiteraard, de eerste paar voor de reclame zijn altijd foute codesquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Robert mept snel zijn codes er doorheen.. maar mag ze zelf niet pakken
Sjah, snap ik, als voor de reclame de kluis al open gaat klikt iedereen wegquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard, de eerste paar voor de reclame zijn altijd foute codes
Rol maar dan wel foto plaatsen 😉quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Als 'ie nu open gaat rol ik van mijn stoel..
Zal vast een “bekende tussen zitten..quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd of er eens wat tussen die 4 nieuwe zal zitten
IK gok op een lekkertje eentje uit TemptationNogWat voor zielige Sjelsiequote:Op woensdag 10 juli 2024 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd of er eens wat tussen die 4 nieuwe zal zitten
Snap niet dat hij niet gewoon gaat.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Boehoehoeehhh.. ik had er 8 hij 2![]()
[ afbeelding ]
½Dooie.. komkommertijd?quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
De 4 nieuwen. Die krullenbol komt me bekend voor... (En dan bedoel ik niet heel flauw die kale)
Rowena, Max, Robert, ?quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:43 schreef Gia het volgende:
Voorspelling nieuwe bondjes.
Rowena, Max, Chelsey en Serena
Beau, Sam, Bruce, Diederik
Wendy, Rob, ?, ?
Fatima, Bradley, ?, ? (noodgedwongen)
Uitgaande van winst voor Robert.
Was met de vorige ook al zo.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
8 codes tegen 2 , en 1 code was genoeg voorRik
Net zo goed liggen die 10 codes ook al in de kluis na afloop.. Mevrouw de Presentatrice pakt gewoon de winnende.. dat Rik al met één van zijn twee codes wint riekt sterk naar bullshitquote:Op woensdag 10 juli 2024 22:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was met de vorige ook al zo.
Blijf het zeggen, de regie heeft ook met dat elektronische openen van de kluis de touwtjes in de handen.
Laten ze gewoon 10 dozen neerzetten, en dan 1 voor 1 openen.
Als dat maar geen 2e Sam isquote:
Hooghartige heks die om haar superioriteit te bevestigen uit de kast kwam om te onthullen dat haar stront ook bruin is. Maar vooralsnog volgens she herself and her veel lekkerder ruiktquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Nog steeds jammer dat Wendy er niet uit is. Madame 'velen kunnen het spel niet scheiden, maar voor mij is dat geen probleem'.. Paar weken terug stond ze er juist nog om te janken bij Jan
Maakt niet uit, weg=wegquote:Op woensdag 10 juli 2024 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
Oprottééhhde reden waarom ze gaat weet ik nog niet
[ afbeelding ]
Ik vind het jammer dat hij niet naar huis is gegaan.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel lekker dat Rick de ton gewonnen heeft. Had voor mij niet gehoeven, maar iedereen liever dan Robert, vind dat echt een heel naar persoon. Laat ie naar huis gaan, die wordt echt niet weer door zijn bondje gekozen om de finale te spelen.![]()
Je bedoelt Leila denk ik? Wist niet dat ze Oezbeeks was, wel Tsjetsjeens.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:47 schreef TowtjeMar het volgende:
Zou dan leuk zijn als 4 ouddeelnemers van EJVJL terugkomen, zoals Moraima en die Oezbeekse.
Zien ik nou goed dat links midden de startdata van de cyclussen worden bijgehouden?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deze screens zijn van de uitzending van gisteren. De eerste is van het vaatdoek incident van Chelsea en Rick. De tweede van toen Rob tijdens een BBQ boos werd vanwege de water in zijn wijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staan 2 BBQ's op de planningen, de eerste zal die waarop Rob terugkwam zijn, want de tweede is pas als er nieuwe mensen zijn. Let ook op de maand rechts boven in de hoek. Beide geven de dagen van de maand juni aan.
Ik ga er dan vanuit dat we gisteren de BBQ van zondag 30 juni zagen en de knockouts op 1 juli gespeeld zijn en wij die dus 2 weken later (aanstaande maandag) pas zullen zien.
Nja, het stond wel gewoon in de krant wat hij zei. Ik had het ook toevallig gelezen dat het iets van 800 zoveel was.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
hmmm opmerkelijk hoor dat bradley die vraag goed heeft
Ohja, toen ging ze huilen omdat iedereen zo 'vals en tactisch' speelde. En nu ineens was het van "ik kan spel en gevoel scheiden, jullie kunnen dat niet". Net als dat zij 'vredelievend' is, maar wel écht bewoners haat.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:07 schreef wolffie het volgende:
Wendy maakt nu tv, in het begin zei ze nog, ik ga nooit zo spelen ik blijf mezelf. Nou dat is te zien, van mij had ze naar huis gemogen.
Het voordeel van terugkijken is dat je stemrondes en finalespelen en bijvoorbeeld dat bibberspiraalspel zo kan doorspoelen tot aan de bekendmaking.quote:
En Rick dan met zijn neefje van een paar maanden oud, dat hij niet kent, maar volgens hem wél een deel van die ton verdient. Hoe dan? Dat kind heeft nog niks gedaan en je kent hem nog niet eens.quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Robert , wat ga jij doen met ¤100.000? "Kwantiteit kopen met me kinderen" ??
Dit is echt onzin. De code staat toch achter op de cheque! Liggen er volgens jou 10 cheques met verschillende codes in die kluis.quote:Op woensdag 10 juli 2024 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Net zo goed liggen die 10 codes ook al in de kluis na afloop.. Mevrouw de Presentatrice pakt gewoon de winnende.. dat Rik al met één van zijn twee codes wint riekt sterk naar bullshit
Ja, viel me ook op. Maar dat zullen de zenuwen zijn. Hij zal bedoelen dat hij dat zijn neefje gunt.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En Rick dan met zijn neefje van een paar maanden oud, dat hij niet kent, maar volgens hem wél een deel van die ton verdient. Hoe dan? Dat kind heeft nog niks gedaan en je kent hem nog niet eens.![]()
Hij weet niet wat 'verdienen' betekent volgens mij.
Ik heb al zoveel "onmogelijke" goocheltrucs gezien op tv dat alles mogeljk isquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. De code staat toch achter op de cheque! Liggen er volgens jou 10 cheques met verschillende codes in die kluis.
Ik weet wel zeker dat Tooske van tevoren wist welk nummer het juiste was. Meende ook iets aan haar reactie te zien toen Rick direct code 4 koos.
Vond trouwens de opmerking van Robert naar zijn familie ook wel apart: "Ik pak nooit nummer 4, dat weet je, dus pakte ik 9. Tja en toen pakte hij nummer 4."
Ze kunnen beter de nummers laten uitkiezen vlak voor elke poging om de kluis te openen. Dan ligt alles nog open. Nu waren alle spellen puur voor de show.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:53 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ze hadden de finale dus kunnen overslaan deze maand.. de winnende code was al getrokken. Ze gaven het zelf ook al aan in het begin. Maar dan is het toch een zwak spel?
Niks mis met ook een gelukselement. Degene die de meeste spellen wint, heeft sec gewoon de meeste kans de juiste code te hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze kunnen beter de nummers laten uitkiezen vlak voor elke poging om de kluis te openen. Dan ligt alles nog open. Nu waren alle spellen puur voor de show.![]()
Verder blijft het onwijs oneerlijk dat iemand die de finale goed speelt geen daadwerkelijk voordeel wint. De beste speler zou de ton moeten winnen.
Hij is wel sterk in een bondje, dus hoe hij ook het spel speelt denk dat wel andere met hem willen spelen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel lekker dat Rick de ton gewonnen heeft. Had voor mij niet gehoeven, maar iedereen liever dan Robert, vind dat echt een heel naar persoon. Laat ie naar huis gaan, die wordt echt niet weer door zijn bondje gekozen om de finale te spelen.![]()
Dat is een reactie van een verliezer, dat zei Eduardo ook na dat Gerrit met nr 7 won toch?quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. De code staat toch achter op de cheque! Liggen er volgens jou 10 cheques met verschillende codes in die kluis.
Ik weet wel zeker dat Tooske van tevoren wist welk nummer het juiste was. Meende ook iets aan haar reactie te zien toen Rick direct code 4 koos.
Vond trouwens de opmerking van Robert naar zijn familie ook wel apart: "Ik pak nooit nummer 4, dat weet je, dus pakte ik 9. Tja en toen pakte hij nummer 4."
Benieuwd hoe zuur hij gaat zijn de komende cyclus. Ik zou niet bij hem in een bondje willen, want hij zal en moet de finale spelen, mocht zijn bondje winnen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:21 schreef wolffie het volgende:
Dat is een reactie van een verliezer, dat zei Eduardo ook na dat Gerrit met nr 7 won toch?
lol dat complot denken zit dus echt in jouquote:Op donderdag 11 juli 2024 10:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Huh? Ik denk dat het allemaal eerlijk gaat en dat is complot denken??quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol dat complot denken zit dus echt in jou![]()
snap die redenatie ook nietquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Huh? Ik denk dat het allemaal eerlijk gaat en dat is complot denken??
Daarom zeg ik: eerst de finalespellen spelen, daarna kiezen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 10:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als je de finale stopt, omdat de juiste code al bij de eerste keuze is gekozen.
Dat had niet uitgemaakt, want alle spellen waren dan al gespeeld. De spanning was al voldoende opgebouwd. En het hoeft dus niet één voor één te zijn. Ook in zo'n situatie kan je eerst Robert drie keer laten kiezen/proberen. Maar dat terzijde.quote:Als je eerst de spellen speelt en dan pas de codes laat kiezen, om en om, dan was het bij de tweede code die ingetoetst werd meteen al klaar. Nu had Robert nog 3 codes ingevoerd.
Nogmaals, de codes worden pas gekozen nadat de spellen gespeeld zijn. En zie hierboven.quote:En zelfs als je niet de 1ste code cadeau krijgt, had Rick waarschijnlijk bij het eerste gelijkspel nummer 4 gepakt, want Robert wilde die niet, zei hij tegen zijn familie.
Dat deel is ook oneerlijk, zoals bijna iedereen hier en op social media vond in de eerste cyclus. Maar we hebben er allemaal vrede mee inmiddels nu we weten hoe het zit. Het is wat mij betreft wel een leuk element, maar echt eerlijk kan je het inderdaad niet noemen.quote:Dan moet je ook zeggen: De haaien hadden de finale moeten spelen, want die hebben het de hele cyclus het beste gedaan. Met die redenatie van 'de beste moet winnen'.
Was ook verder geen verwijt of dat hij geen pijn had. Maar als ik het bijvoorbeeld aan een heel dom iemand zou uit moeten leggen, zou ik dat misschien wel op die manier zeggen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was een darmbeklemming, de darm was beklemd komen te zitten in een breuk die hij heeft
Dat schijnt echt geen pretje te zijn en vreselijk pijnlijk
Gia ben het met je eens, gelukkig ben ik niet de enige die denkt dat het wel eerlijk gaat.quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh dus je denkt wel dat het eerlijk ging? dan heb ik niets gezegdquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:01 schreef Gia het volgende:
[..]
BOOO 😛quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Boo III mag van mij uit een vliegtuig springen
Jaja, dat dacht ik vorige maand ook van Geile Fatima&Bruce .. blijkt Duo Jankkut&NixNut te zijnquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
Zo op het eerste gezicht lijken het best prima nieuwe mensen eigenlijk.
Sjie en Bo III voldoetquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Geen idee hoe je de naam van de nieuw Beau/Bo en die van Chi schrijft. We doen het er maar mee
Medelijden met Rob dat ie weer bij dramaqueen Bradley zit die zich toch niet gaat houden aan de afspraak om bonje binnen het bondje te houdenquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Team Sukkels.. te laat met alles weer..![]()
[ afbeelding ]
Fijn, dan hoeven we jou transfobe geneuzel ook niet meer te lezenquote:Op donderdag 11 juli 2024 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
Boehoehoehhh... haar ½Klier gaat eindelijk weg![]()
[ afbeelding ]
Helaas geen foto.quote:Tijd voor nieuw vlees in de kuip der singles: de 24-jarige motorduivel Bas komt uit Haaksbergen en zoekt een dame die achterop wil zitten bij hem, op aandringen van zijn moeder. Hij is gekoppeld aan de even oude Chi. Hun start is prima, er wordt lekker wat af gekletst, ook al vindt Chi de skinny jeans van Mike helemaal niks. De vriendin waarmee ze belt vindt zelfs dat Chi eigenlijk Bas gelijk weg zou moeten sturen vanwege zijn skinny jeans.
Had nog nooit van die naam gehoord, dus dacht: 'dat zal ze dan wel zijn'. Niet dus.quote:
Het had haar inderdaad zomaar kunnen zijn met die naam, ook nog nooit van gehoord!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Had nog nooit van die naam gehoord, dus dacht: 'dat zal ze dan wel zijn'. Niet dus.
Dan wachten we af hoe ze is.
Het voorstukje met Floris (zo heette onze kat vroeger) belooft meteen heibel.
Keihard Robert bij de brievenbus wegknallen! Vrees dat de haaien met zo'n figuur niet lang met hun vieren blijven.
Meer kans op de ton.
Kan, volgende maand doen ze waarschijnlijk hetzelfde en zijn er weer nieuwe Rookies de pineut.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het had haar inderdaad zomaar kunnen zijn met die naam, ook nog nooit van gehoord!
Die baalde zichtbaar van hoe dat bondjes vormen ging. De nieuwe zijn eigenlijk kansloos zoals het nu gaat. Vorige maand was dat ook al zo, toen kreeg je dat wrak van een slangenverbond.
Denk zomaar dat de haaien beter voor Jason hadden kunnen gaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:49 schreef wolffie het volgende:
Die Gi of Chi of gi is wel een felle tante denk ik, die Bo is te aardig denk ik.
Floris is fanatiek en die andere Jason is denk best slim.
En Rob zei nog zo.. ik wil niet wéér alleen rijst eten en "problemen krijgen"quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:03 schreef spapaars het volgende:
Geloof dat Rob er nog geen een heeft geraakt.
Zal voor maandag zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Geen tijd te verliezen.. de Fakebare Opdracht , snel de score weer nivelleren ..![]()
[ afbeelding ]
Denk ik ook, een paar dagen jenglen op instumenten .. na de pauze is het alweer rennen naar de brievenbus, gezien de 1ste dag zit er weer geen Zwarte Brief in..quote:
Ja. Met z'n 'blij dat er geen lekkere chicks in zitten deze keer'.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die knul-beau is echt erg... hoe hij over vrouwen praat
Denk je dat echt? Die jongen heeft niemand daar is te dom om te poepen, en lult als een kip zonder kop.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphanger.. weer De Slechtste Chauffeur van Nederland ingehuurd om in komkommertijd het zieken en zeiken hoog te houden ...![]()
[ afbeelding ]
Hij komt ook uit een kaartenbakjequote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:14 schreef wolffie het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Die jongen heeft niemand daar is te dom om te poepen, en lult als een kip zonder kop.
Zou leuk zijn als de bondjes een keer willekeurig worden gevormd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:55 schreef KinKiJan het volgende:
Arme Bo en Chi
Echt, ze moeten dat samenstellen van de bondjes op de shop gooien, als het zo blijft geeft niemand zich meer op uit angst in het 'afvoerputje' terecht te komen.
Ja, of als regel stellen dat elk bondje min 1 rookie erbij moet hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 00:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als de bondjes een keer willekeurig worden gevormd.
Aha je hebt gelijk😜quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij komt ook uit een kaartenbakje
[ afbeelding ]
Nee idd! En sowieso zijn looks maar tijdelijk leuk. Vervalt snel genoegquote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja. Met z'n 'blij dat er geen lekkere chicks in zitten deze keer'.
Niks mis met die 2 nieuwe dames.
Denk eigenlijk dat ie door heeft dat ie deze 2 niet zo makkelijk om z'n vinger zal winden zoals die andere dames eerder...
Waarom krijgt Bradley hier commentaar op? Hij maakt Serena een complimentje en Faat bemoeit zich ermee. En dan is Bradley weer de badguy?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphanger.. weer De Slechtste Chauffeur van Nederland ingehuurd om in komkommertijd het zieken en zeiken hoog te houden ...![]()
[ afbeelding ]
Mee eens. Zijn compliment is wat onhandig ingepakt, maar Fatima maakt een drama... die twee zijn geloof ik water en vuurquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom krijgt Bradley hier commentaar op? Hij maakt Serena een complimentje en Faat bemoeit zich ermee. En dan is Bradley weer de badguy?
Complimentje om wat ze op dat moment draagt, en er meteen achteraan vermelden dat ze in die andere jurk spuuglelijk is.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom krijgt Bradley hier commentaar op? Hij maakt Serena een complimentje en Faat bemoeit zich ermee. En dan is Bradley weer de badguy?
Het is maar hoe dingen gezegd worden, en door wie en op welke toon.. En daar is Bradly precies goed in, en rel starten en gelijk de verongelijkte onschuld uithangen gevolgd door een briljante slachtofferrol, die jongen verdiend een Oscarquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies, als Fatima dan zegt dat zij die wel mooi vindt gaat Bradley er meteen weer met een botte bijl in. Nou is Fatima net zo, dus dat dat meteen weer gaat knetteren is wel logischquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is maar hoe dingen gezegd worden, en door wie en op welke toon.. En daar is Bradly precies goed in, en rel starten en gelijk de verongelijkte onschuld uithangen gevolgd door een briljante slachtofferrol, die jongen verdiend een Oscar
Jup, Fatima voelt een beetje wanhopig dat ze weer iets moet doen voor belangstelling, dankbaar voor "aangever/stoker" Bratliequote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, als Fatima dan zegt dat zij die wel mooi vindt gaat Bradley er meteen weer met een botte bijl in. Nou is Fatima net zo, dus dat dat meteen weer gaat knetteren is wel logisch
Aanstichter voor dit soort geouwehoer is toch wel steeds Bradley, met z'n fluit.
Je hebt gemist dat Diederick Beau had gevraagd nog 1 maand te blijven.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:25 schreef ThijsTH het volgende:
2 dingen:
- Beau had toch begin vorige cyclus gezegd dat de Juni cyclus de laatste zou zijn? En nu zonder een woord erover blijft ie toch? Of heb ik iets gemist?
- bij die EK wedstrijd voorspellen NL-Frankrijk deden ze voorspellingen in de bus, en vervolgens hebben we er niets meer over teruggehoord? Ik snap dat alle voorspelde uitslagen fout waren maar wel raar dat ze er niets meer over zeiden, en ook dat de rest van het EK volledig genegeerd werd daarna.
Was ook zinloos, voor de uitzending had Nederland al de volgende wedstrijd gespeeld.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:51 schreef wolffie het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat Diederick Beau had gevraagd nog 1 maand te blijven.
En idd dat over het voetballen weet ik ook niet. Zijn ze vergeten😁
Hmm misschien omdat Ziggo soms een minuut of 2 van het einde van de uitzending afknipt en daarna al overspringt naar die van de dag erna. Wellicht heeft Diederik het daarin aan Beau gevraagd.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:51 schreef wolffie het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat Diederick Beau had gevraagd nog 1 maand te blijven.
En idd dat over het voetballen weet ik ook niet. Zijn ze vergeten😁
Gelukkig, ben niet de enige hier die Robert oke vindt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 00:10 schreef freaky40 het volgende:
Robert is erg ok, ondanks dat het een kakkerlak is, maar dat terzijde. Hopelijk wil de FEBO nog lang niet van hem af.
Nee hoor! Robert is prima!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:31 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Gelukkig, ben niet de enige hier die Robert oke vindt.
Zelfs dat kunnen ze niet eens goed regelen.. hun acteurs en actrices en Wat daar tussen zit.. goed uitbetalen voor hun dienstenquote:Op zondag 14 juli 2024 14:12 schreef spapaars het volgende:
Dit bedrag ontvangen de winnaars van De Bondgenoten.
https://lovereality.nl/di(...)s-niet-100-000-euro/
Snap ook niet waarom het in 2 gedeeltes gaat.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zelfs dat kunnen ze niet eens goed regelen.. hun acteurs en actrices en Wat daar tussen zit.. goed uitbetalen voor hun diensten
Vooral omdat de productiemaatschappij al die Tonnen ook al lang als kosten hebben opgegeven aan de belastingdienst hadden de acteurs best gecompenseerd kunnen worden , maar ja, als de cavia's in de race tevreden zijn.. Who Caresquote:Op zondag 14 juli 2024 14:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom het in 2 gedeeltes gaat.
Zou ook kunnen om ze gedeisd te houden, zodat ze niet teveel uit de school klappen met nog geld tegoed.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vooral omdat de productiemaatschappij al die Tonnen ook al lang als kosten hebben opgegeven aan de belastingdienst hadden de acteurs best gecompenseerd kunnen worden , maar ja, als de cavia's in de race tevreden zijn.. Who Cares![]()
[ afbeelding ]
Duimschroeven.. ik dacht dat de contracten van Mr. de Mol al killing genoeg warenquote:Op zondag 14 juli 2024 15:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou ook kunnen om ze gedeisd te houden, zodat ze niet teveel uit de school klappen met nog geld tegoed.
Dat wisten ze van tevoren ook wel neem ik aan als deelnemers het contract tekenen. Sowieso is de kansspelbelasting al bekend en inderdaad (wat veel mensen vergeten) telt dit als inkomen dus betaal je ook nog inkomstenbelasting volgend jaar (en mogelijk vermogensbelasting). Dus als je geluk hebt blijft er 50.000 netto overquote:Op zondag 14 juli 2024 14:12 schreef spapaars het volgende:
Dit bedrag ontvangen de winnaars van De Bondgenoten.
https://lovereality.nl/di(...)s-niet-100-000-euro/
Volgens mij mag jij Bradley wel he?quote:Op maandag 15 juli 2024 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Het "Slanke Jurkje Relletje.."De "grap" van Bretlie is natuurlijk dat Serena helemaal nooit slank wordt in welk jurkje dan ook...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |