En meteen al leuke kakker genoemd worden in het eerste filmpjequote:Op maandag 15 juli 2024 20:41 schreef JOHANK88 het volgende:
prachtige natuur, super leuke hond, mooi huis. maar man zit een beetje teveel in de 'osm' hoek?
oh ja, dochter heet anne-lotte. diep in de osm hoek dus.
Vraag me wel af hoe Dubai naar Schotland gaat bevallen.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:43 schreef Fascination het volgende:
Wel typische vrouwen die op hem reageren.
Dat is idd een leuk verschil.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:44 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe Dubai naar Schotland gaat bevallen.
Die heeft gewoon een filmpje opgenomen tijdens de vakantie in Dubai.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:44 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe Dubai naar Schotland gaat bevallen.
Bedoelde meer in bredere zin, niet elke botox behandelde zal goed op Schotland gaan gok ik.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een filmpje opgenomen tijdens de vakantie in Dubai.
Die gooien zich elke avond helemaal vol. Yamassssquote:Op maandag 15 juli 2024 20:46 schreef JOHANK88 het volgende:
er is ook weer een huisvriend van de partij! deze zonder honden halsband!
Verdomme, Bugquote:
Er is een hele dunne lijn tussen jezelf leuk vinden en vervelend leuk vinden. Els hangt nu aan de negatieve kant. We zullen zien.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:51 schreef Joop_W het volgende:
Els vindt zichzelf te leuk. Bescheiden - check.
Met koortslipjequote:
Dit. Benieuwd of ze ook over zichzelf praat in de derde persoon.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is een hele dunne lijn tussen jezelf leuk vinden en vervelend leuk vinden. Els hangt nu aan de negatieve kant. We zullen zien.
Het enige aantrekkelijke is nu ook het surfen en buitenleven en HONT.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |