quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 14:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, dat maakt niet uit. Als je een boek hebt gelezen waar je wat over wilt zeggen of vragen kun je het gewoon posten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:23 schreef Ballerina888 het volgende:
Hier ook een fervent lezer en zou graag meekletsen als dat mag.
Wordt hier een bepaald genre besproken of maakt dat niet uit?
Ik ken wel het boek Ordinary People van Judith Guest. Een mooi boek.quote:
Volgens mij is dat wel een genre dat (hier) veel gelezen wordt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:04 schreef Ballerina888 het volgende:
zwarte dageraad van Cilla en Rolf Borjlind.
O leuk! Ik lees het liefst thrillers/politieseries.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel een genre dat (hier) veel gelezen wordt.
quote:Trauma is een geweldige spionagethriller van meesterverteller Charles den Tex, volgens NRC Nederlands beste thrillerauteur.
John Antink, ex-chef van de geheime dienst, heeft twee weken de tijd om een moord op te lossen, die bijna twintig jaar geleden in Afghanistan plaatsvond – diep in vijandig gebied, tijdens een Special Ops-missie, waar niemand onder zijn eigen naam bekend was, ook John niet. De actie liep niet zoals gepland, want in Afghanistan liep niets zoals gepland.
Als John de Repair Club bij elkaar brengt om de zaak te onderzoeken, wordt al snel duidelijk dat het verleden zich niet zomaar laat oprakelen. Vergeten emoties komen naar boven en dreigen John mee te sleuren naar herinneringen die hij heel diep heeft weggestopt. Maar de timer tikt genadeloos door, en voor hij op nul staat, moet de moordenaar bekend zijn. En dat kan alleen als John begrijpt wat er destijds is gebeurd.
Verfilmd door Roberd Redford ?quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken wel het boek Ordinary People van Judith Guest. Een mooi boek.
Leuk!quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:23 schreef Ballerina888 het volgende:
Hier ook een fervent lezer en zou graag meekletsen als dat mag.
Wordt hier een bepaald genre besproken of maakt dat niet uit?
O fijn, dank je wel. Dan zal ik daar ook eens kijken.quote:Op maandag 9 september 2024 18:28 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Leuk!
Er is ook nog een ander topic LIT / Boekenclub #2 - Ik hou van praten over boeken
Daar kan je eventueel nog wat meer kwijt![]()
O.T.
Benedict Wells 'De waarheid over het liegen'
Losse verhalen uit verschillende periodes, best okee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |