Leuke poppetjes en goeie boeken daarachter.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, hier een tussendoor projectje af!
[ afbeelding ]
Ik denk dat je door het maken van die slipstitch denkt dat dat een 7e steek is. Altijd best lastig om te zien, welke je dan moet overslaan. Maar bij zulke projecten is het meestal mooier om spiraalsgewijs door te haken, zodat je geen 'naad' krijgt. Het kan wel helpen om na een paar rijen tijdelijk een stukje draad (of een stekenmarkeerder) aan je haakwerk te bevestigen bij het begin van je toer, zodat je steeds goed ziet wanneer je weer rond bent. Succes, ben benieuwd naar het eindresultaat!quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:01 schreef Elvi het volgende:
Hmm er staat inderdaad nergens dat je een slipstitch moet gebruiken of met een losse toer start. Maar er staat ook nergens dat het continue is
Ik snap gewoon niet waar ik die 7de steek ineens vandaan haal ook.
Dit is wat ik wil maken: https://www.reddit.com/r/(...)alloon_dog_and_this/
best een priegelwerk lijkt me, knap gedaan!quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Tussendoor zegt ze.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Dank! En eens over de boekenquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leuke poppetjes en goeie boeken daarachter.
Vooral het hondje was gepriegel!quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:27 schreef trui het volgende:
[..]
best een priegelwerk lijkt me, knap gedaan!
Hahha! Dank je wel!quote:
Wat e en leukerdsquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Schattig!!!quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:46 schreef trui het volgende:
Ik heb laatst twee rammelbij(t)ringen gemaakt:
[ afbeelding ]
Dank je welquote:
Heel leukquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhh super schattig!quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:46 schreef trui het volgende:
Ik heb laatst twee rammelbij(t)ringen gemaakt:
[ afbeelding ]
Prachtig! Wat een mooie kleurenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
De gehaakte deken is af.
Er zitten schoonheidsfoutjes in.
Nu wassen en opspannen.
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op maandag 17 februari 2025 15:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
De volgende 2 haakprojecten zijn:
- Een deken, wel ander patroon en garen.
- Kussensloop van de restjes garen van de deken op de bovenstaande foto.
Tafelkleed of loperquote:Op maandag 17 februari 2025 16:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind dekens haken ook erg leuk, maar heb al zoveel dekens. Ook veel weggegeven. Weet niet meer wat ik ermee moet als ik een nieuwe zou makenVind het vooral leuke projecten omdat ik er niet veel bij na hoef te denken. Iemand toevallig nog ideeën voor alternatieven? Waarbij je ook gewoon lekker hersenloos een beetje kunt zitten haken
Wat een vrolijke deken!quote:Op zondag 16 februari 2025 12:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
De gehaakte deken is af.
Er zitten schoonheidsfoutjes in.
Nu wassen en opspannen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
MOoi Ess, dacht dat ze neonkleurtjes wilde?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
Ik ben een babymobiel aan het haken.
De eerste zeester en vis zijn af
[ afbeelding ]
In totaal worden het 2 zeesterren, 3 vissen, 3 zeepaardjes en 1 kwal
Nee dat wilde ze juist nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOoi Ess, dacht dat ze neonkleurtjes wilde?
O, dan heb ik het verkeerd begrepenquote:
Kan gebeurenquote:
Ze zal er vast heel blij mee zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Ik heb al uitgedacht welke kleurencombinaties ik ga doen. Wordt mooi kleurrijk maar niet Neon
Wordt alweer erg leuk!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
Ik ben een babymobiel aan het haken.
De eerste zeester en vis zijn af
[ afbeelding ]
In totaal worden het 2 zeesterren, 3 vissen, 3 zeepaardjes en 1 kwal
Ja dat lijkt mij ookquote:Op zondag 2 maart 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zal er vast heel blij mee zijn.
Ik kan de mijne niet meer vinden, had er een gemaakt met een muziekje erbij. Geen hele grote.
Blijf het jammer vinden dat mijn armen/schouders het haken niet meer toestaan.
Nee helaas, mijn schouders hebben een opdonder gehad door een operatie aan de longenquote:Op zondag 2 maart 2025 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook
Je kan zoveel leuke dingen maken met haken![]()
Geen kans op verbetering in de toekomst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |