Goede mening, goed verhaal, lekker kort ook, maar niet mee eens.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:14 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk verdrongen hoe belachelijk je je toen in die topics hebt gemaakt.
Sinds dag twee van deze show is het overigens al constant het herhalen van meningen. Dat maakt voor de kijkcijfers alleen geen fuck uit. En dat de heren na twintig jaar hun langste tijd gehad hebben, is ook niet echt een gewaagde uitspraak.
En jij kunt niet lezen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:47 schreef GM78 het volgende:
[..]
Een beetje zoals tong80
Alles is kut aan het programma.
Maar vervolgens wel elke dag kijken, om hier vervolgens te klagen hoe kut het programma is
Ik kijk zelden tot nooit. Alleen als ik geattendeerd wordt op FOK! of elders. Er komen regelmatig berichtjes of beelden langs. En die zijn 9 van de 10 keer negatief. Heb jarenlang genoten toen het nog alleen over voetbal ging.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:47 schreef GM78 het volgende:
[..]
Een beetje zoals tong80
Alles is kut aan het programma.
Maar vervolgens wel elke dag kijken, om hier vervolgens te klagen hoe kut het programma is
Zo sta ik er ook in. In de tijd van Voetbal International was het nog zeer vermakelijk en konden we de anekdotes van Gijp en Derksen nog niet en weten we hoe ze in elkaar steken en hoe ze over bepaalde dingen denken. Nu wel, dus ik heb het wel weer gezien. Herhaling van zetten al jaren lang.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk zelden tot nooit. Alleen als ik geattendeerd wordt op FOK! of elders. Er komen regelmatig berichtjes of beelden langs. En die zijn 9 van de 10 keer negatief. Heb jarenlang genoten toen het nog alleen over voetbal ging.
Wat ben je mild geworden freakmans: NY_Giant in TV / [SBS6] Vandaag Inside #37 VI NEVER DIES.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook in. In de tijd van Voetbal International was het nog zeer vermakelijk en konden we de anekdotes van Gijp en Derksen nog niet en weten we hoe ze in elkaar steken en hoe ze over bepaalde dingen denken. Nu wel, dus ik heb het wel weer gezien. Herhaling van zetten al jaren lang.
Zo zonde na het interessante "ouderwets" leuk lullen over voetbal.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat karaoke. Wat intens sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |