Dat is misschien wel handig nu je dochter bij je komt wonenquote:Op zondag 7 juli 2024 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lijkt me niet...
Al kan het wel in een lokaal
Nee joh! Ik moet het goede voorbeeld geven !!quote:Op zondag 7 juli 2024 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is misschien wel handig nu je dochter bij je komt wonen
Momentquote:Op zondag 7 juli 2024 19:16 schreef Deisyy het volgende:
TT toch even aangepast, @:Gast_op_Afstand_GOA heb jij een foto voor in de OP?
Ze is 23 hèquote:Op zondag 7 juli 2024 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee joh! Ik moet het goede voorbeeld geven !!
Beperking van de psychiater rekening over een paar jaar dan maar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ja eens.. en ze is een wildequote:
Jeetje, je glas zal toch maar eens halfvol zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beperking van de psychiater rekening over een paar jaar dan maar?
quote:Op zondag 7 juli 2024 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Here you go!Staat er in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Het word tijd voor een andere AVA, deze is veels te kleurrijk en positiefquote:Op zondag 7 juli 2024 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beperking van de psychiater rekening over een paar jaar dan maar?
Misschien moet je dat oranje en die voetbal dan weghalen?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het word tijd voor een andere AVA, deze is veels te kleurrijk en positief
Done!quote:Op zondag 7 juli 2024 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien moet je dat oranje en die voetbal dan weghalen?
Meningquote:Op zondag 7 juli 2024 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jawel![]()
Hij past niet bij je gedrag.
neequote:Op zondag 7 juli 2024 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand die trouwens mijn AVA nu herkent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |