Die is daar structureel uit de sponning gelicht.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:19 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand de open deur op NPO3 even dicht gooien ?
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:19 schreef tong80 het volgende:
Uiteindelijk mee eens.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De trainer bepaalt de hele tactische opstelling.
Een speler kan ook gewoon niet opgesteld worden (helaas heeft Spanje niets beters dan die knurft)
serieus wat een onzinnig gelul daar zegquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:19 schreef tong80 het volgende:
Op WijZijnVoetbal had ik een topic met als titel : 'De stilte voorbij.' Bleek een nummer van hun te zijn.quote:
Fijn!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hallo Fok! Vrienden
Na mijn pijnlijke afwezigheid tijdens de kwartfinales ben ik er vanavond gewoon bij!!!
Dat is best Okequote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hallo Fok! Vrienden
Na mijn pijnlijke afwezigheid tijdens de kwartfinales ben ik er vanavond gewoon bij!!!
Door de Fransen hebben we wel stokbroden en croissants, en ook boeuf bourguignon en coq o vin en zo, dus hou je bek gewoon.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hup Spanje, trouwens.
Ik spuug op mensen zonder Frans bloed die deze treurige Franse ploeg en hun aidsvoetbal aanmoedigen. En ik spuug ook sowieso op de meeste mensen met Frans bloed, dus tja.
Ik bekijk het per wedstrijd o.b.v. het voetbal. Alsof Spanje een sympathieke ploeg heeft waar je bij voorbaat voor moet juichenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hup Spanje, trouwens.
Ik spuug op mensen zonder Frans bloed die deze treurige Franse ploeg en hun aidsvoetbal aanmoedigen. En ik spuug ook sowieso op de meeste mensen met Frans bloed, dus tja.
Shops? (Ik kijk BBC momenteel, straks even kijken ofquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:34 schreef Szura het volgende:
Gadver die Spanjefapper is ook weer aanwezig
Ik ben meer van de Portugese, Spaanse en Italiaanse (krijst autistisch omdat de pasta niet zo gevouwen is zoals oma het deed @maxi-mus ) keuken dan de zeer overschatte Franse keuken die enkel excelleren in broodgerechten, de reet van kikkers en veel te dure minihapjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:32 schreef FvanS het volgende:
[..]
Door de Fransen hebben we wel stokbroden en croissants, en ook boeuf bourguignon en coq o vin en zo, dus hou je bek gewoon.
Die eerste poulewedstrijd op de Belg was genietenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Shops? (Ik kijk BBC momenteel, straks even kijken ofPeter
commentaar geeft op DE BELG)
Gast je kan de Fransen op alles afvallen maar een potje koken kunnen ze daar wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben meer van de Portugese, Spaanse en Italiaanse (krijst autistisch omdat de pasta niet zo gevouwen is zoals oma het deed @:maxi-mus ) keuken dan de zeer overschatte Franse keuken die enkel excelleren in broodgerechten, de reet van kikkers en veel te dure minihapjes.
Ze staan wel boven Nederland en Engeland, maar ja, de Nederlandse en Engelse keukenaardappelgroentenkots of chemische alcoholische eierspek.
Zondag zal er wel een openingsshow zijn met Taylor Swift ofzo.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:41 schreef klaasweetalles het volgende:
sow ik heb het geluid maar even uitgedaan
wat een tering bullshit die voorbeschouwingen
zoveel onzin
in frankrijk kunnen ze helemaal niet kokenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Gast je kan de Fransen op alles afvallen maar een potje koken kunnen ze daar wel.
Denken dat er ooit iets zinnigs komt in een voorbeschouwingquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:41 schreef klaasweetalles het volgende:
sow ik heb het geluid maar even uitgedaan
wat een tering bullshit die voorbeschouwingen
zoveel onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |