Ja dat wel.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is de slechtste OP die ik in tijden heb gezien dit EK.
Ik wilde net vragen of dit zomaar mag.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@Coco gaat zo optreden.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of dit zomaar mag.
Ik mag het potverdimme hopen. Ik weet dat het een slecht EK is maar dit verdient niemand.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Coco gaat zo optreden.
Ik voel het.
En zelfs daar geen leuke feitjes of een weerbericht.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:04 schreef Ama het volgende:
EK / [HALVE FINALE 09/07 21:00] Spanje - Frankrijk #1 Mooi voorbeeld. Helaas leest Roos dit niet want ik maakte een gemene patat grap.
Ierland genot.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:04 schreef RamboDirk het volgende:
Wok over voor Nederland. Engeland kan er werkelijk he-le-maal niks van.
OP ziet er iig beter uit.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En zelfs daar geen leuke feitjes of een weerbericht.
Dit toernooi gaat UIT als een nachtkaars.
En de mods doen weer NIKS.
De topic heeft al 4 losstaande veranderingen ondergaan.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:17 schreef vul_maar_in het volgende:
Verdomme ik had de tekst nog niet eens gelezen, zag alleen 1 plaatje en een lauwe poll.
Ik hoop voor je dat dit ChatGTP 3.0 is ofzo, want als je dit zelf moedwillig geschreven hebt
Wat een haat jegens iemand die er in elk geval iets aan moeite in heeft gestokenquote:Op zondag 7 juli 2024 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jij weet niet wat er stond toen ik dat postte.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een haat jegens iemand die er in elk geval iets aan moeite in heeft gestoken
Nou, dan neem ik mijn woorden terug!quote:Op zondag 7 juli 2024 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat er stond toen ik dat postte.![]()
Dat waren niet meer dan 10 woorden.
Die stond me hier weer uitbundig te feliciteren. Ja vervelend.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat deed ik al toen je over Marrakesh en je "Turkse" buurman begon. Niks van gezegd.
Echt bedroevend. Kan beter in de keuken blijvenquote:Op zondag 7 juli 2024 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik bedoel dat Marrakesh in Marokko ligt.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die stond me hier weer uitbundig te feliciteren. Ja vervelend.
Ja precies. Alle Marokkanen terug naar Istanbul!quote:Op zondag 7 juli 2024 20:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Marrakesh in Marokko ligt.
Constantinopelquote:Op zondag 7 juli 2024 20:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja precies. Alle Marokkanen terug naar Istanbul!
Dit kan je niet serieus menen Klaas.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind engeland echt zwakker dan roemenie en turkije
bij turkije lopen er sowieso echt wel betere spelers rond dan bij engeland
dit moet gewoon kunnen
engeland heeft echt alleen maar gemazzeld
IK MEEN DIT SERIEUSquote:
Engeland speelt echt enorm slecht voetbal dit EK, Nederland ook hoor, maar verwacht dat het redelijk gelijk op gaat.quote:
Mee eens Klaas. Verliezen van dit Engeland is een stuk erger dan het verloren duel met Oostenrijk.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK MEEN DIT SERIEUS
buiten kane en bellingham vind ik de rest gewoon middelmaat
kwa team stelt het niets voor
de turken en roemenen zijn als ploegen gewoon beter op elkaar ingespeeld
engeland is 11 spelers op het veld en ze doen maar wat
ik ben niet onder de indruk
Je zegtquote:Op zondag 7 juli 2024 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK MEEN DIT SERIEUS
buiten kane en bellingham vind ik de rest gewoon middelmaat
kwa team stelt het niets voor
de turken en roemenen zijn als ploegen gewoon beter op elkaar ingespeeld
engeland is 11 spelers op het veld en ze doen maar wat
ik ben niet onder de indruk
Nederland speelt VEEL beter dan Engeland.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:48 schreef FvanS het volgende:
[..]
Engeland speelt echt enorm slecht voetbal dit EK, Nederland ook hoor, maar verwacht dat het redelijk gelijk op gaat.
Niet van onder de indruk zijn en zelf het spel maken. Al die kwaliteit leidt niet tot een overwinning tegen fucking Slovenië, Denemarken, op 40 seconden na een nederlaag tegen Slowakije en er ook niet uitkomen tegen Zwitserland en penalties nodig hebben.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je zegt
"bij turkije lopen er sowieso echt wel betere spelers rond dan bij engeland" dat is wat anders dan zeggen dat de turken een beter team zijn. Van het laatste valt nog wel wat te zeggen maar Engeland heeft veel meer individuele klasse lopen dan de turken. Ook als Nederland ben ik bang.
Walker, Stones, Foden, Pickford, Bellingham, Kane, Saka en Rice zit gewoon heel veel kwaliteit in die ploeg.
Ik heb nergens gezegd dat je bang voor ze moet zijn. Ik zei dat Klaas niet serieus kan menen dat er bij het Turkse nationale elftal betere spelers rondlopen dan bij Engeland.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet van onder de indruk zijn en zelf het spel maken. Al die kwaliteit leidt niet tot een overwinning tegen fucking Slovenië, Denemarken, op 40 seconden na een nederlaag tegen Slowakije en er ook niet uitkomen tegen Zwitserland en penalties nodig hebben.
We moeten niet denken dat we in de finale staan maar we moeten ons ZEKER niet laten imponeren door het enorm matige Engeland.
Doe toch normaal manquote:Op zondag 7 juli 2024 20:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je zegt
"bij turkije lopen er sowieso echt wel betere spelers rond dan bij engeland" dat is wat anders dan zeggen dat de turken een beter team zijn. Van het laatste valt nog wel wat te zeggen maar Engeland heeft veel meer individuele klasse lopen dan de turken. Ook als Nederland ben ik bang.
Walker, Stones, Foden, Pickford, Bellingham, Kane, Saka en Rice zit gewoon heel veel kwaliteit in die ploeg.
Denk eerlijk gezegd dat je alleen op Linksback, linksbuiten en centraal achterin beter bent. Waarbij Mainoo en Walker tegenover Dumfries en Reijnders nog discutabel zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Doe toch normaal man
niemand heeft het gezien
Nederland heeft op alle fronten een betere selectie
kijk gewoon is waar de nederlandse allemaal gespeeld hebben en spelen
ik zeg 3-0 voor nederland
dit wordt echt een makkie
je staat gewoon al in de finale
dit is een formaliteit
De keeper sowieso ook nog.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat je alleen op Linksback, linksbuiten en centraal achterin beter bent. Waarbij Mainoo en Walker tegenover Dumfries en Reijnders nog discutabel zijn.
Die vind ik helemaal niets bijzonders, bij Verbruggen zie je wel dat hij echt talent heeft. Aantal zeer fraaie reddingen gemaakt dit toernooi ook.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou persoonlijk (nog) voor Pickford gaan.
Een trauma in een EK-finale hadden we nog niet. Verliezen van Spanje kennen we helaas wel.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:24 schreef Hatseflats22 het volgende:
Engeland klopt als team gewoon niet, ik verwacht dat Nederland door gaat. Ik verwacht zeer helaas dan een nieuw trauma in de finale, maar het kan verkeren.
Als we van Spanje in de finale verliezen ga ik naar een sportpsycholoog.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een trauma in een EK-finale hadden we nog niet. Verliezen van Spanje kennen we helaas wel.
Alweer?quote:Op zondag 7 juli 2024 22:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Als we van Spanje in de finale verliezen ga ik naar een sportpsycholoog.
Spanje is gewoon beter dan Nederland, dus dat zou volkomen logisch zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Als we van Spanje in de finale verliezen ga ik naar een sportpsycholoog.
De beste wint niet altijd het toernooi of de finale (Griekenland 2004, Portugal 2016).quote:Op zondag 7 juli 2024 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Spanje is gewoon beter dan Nederland, dus dat zou volkomen logisch zijn.
Toch denk ik dat Nederland er dan in zo'n finale toch in slaagt om een paar enorme mogelijkheden om zeep te helpen. Ook traditie.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Spanje is gewoon beter dan Nederland, dus dat zou volkomen logisch zijn.
Ik zie er iet meer reageren dus..quote:Op zondag 7 juli 2024 19:33 schreef Rick-Astley het volgende:
Ik ben benieuwd of TS dit topic wel mag maken van haar man.
Ga weg met je penalties man. Dit moeten we kunnen winnen als we gewoon gemiddeld nivo halen.quote:Op zondag 7 juli 2024 23:13 schreef TLC het volgende:
Nederland heeft ook geluk dat Engeland bij de kwartfinales de penaltyserie gewonnen heeft, de kans dat je er twee achter elkaar wint is immers niet zo groot en zo geweldig met penalties waren ze ook al niet
Volgende keer weer.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat dit Engeland uberhaupt 2 EK-finales op rij gaat halen eventueel
In 2021 mochten ze bijna alles op Wembley spelen ook nog eens.
Data bureau die met McKinsey/BCG/Bain of big4 werkt? anders nemen wij dit niet serieus.quote:Op zondag 7 juli 2024 23:22 schreef TLC het volgende:
Nederland heeft 54,6 % kans om de finale te halen![]()
https://www.soccernews.nl(...)anje-eindigen-op-ek/
![]()
Maar Engeland heeft natuurlijk wel aardig wat spelers lopen die met hun individuele klasse altijd gevaarlijk kunnen zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind engeland echt zwakker dan roemenie en turkije
bij turkije lopen er sowieso echt wel betere spelers rond dan bij engeland
dit moet gewoon kunnen
engeland heeft echt alleen maar gemazzeld
beschuldigt...quote:Op maandag 8 juli 2024 00:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Goed dat je me even quote, kan ik later niet beschuldigt worden van het editten
Zodra er een nieuwe goede OP is.quote:Op maandag 8 juli 2024 00:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Doe er wat aan Coco, voordat dit de norm wordt.
De slechtste OP ooit op FOK! zelfs. Ze zal dit helaas niet lezen omdat ze me geblokt heeft.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Imca Marina.quote:
Dus de OP was eerst nog ergerquote:Op zondag 7 juli 2024 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De topic heeft al 4 losstaande veranderingen ondergaan.
Dit kan zomaar nog wat worden aankomende woensdag
quote:
Welke danquote:Op zondag 7 juli 2024 23:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar Engeland heeft natuurlijk wel aardig wat spelers lopen die met hun individuele klasse altijd gevaarlijk kunnen zijn.
Het feit dat je wakker werd is ook geen goed teken.quote:Op maandag 8 juli 2024 07:56 schreef TLC het volgende:
Ik heb zowaar gedroomd over de wedstrijd![]()
en Wout Weghorst maakte de 1-0, dus het doelpunt zal wel relatief laat vallen, hoe t afloopt weet ik niet want ik werd kort daarna wakker
![]()
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt. Het is gewoon een aanvulling op je post.quote:Op zondag 7 juli 2024 21:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je bang voor ze moet zijn. Ik zei dat Klaas niet serieus kan menen dat er bij het Turkse nationale elftal betere spelers rondlopen dan bij Engeland.
Dat is gewoon onzin.
Ik wens niemand de dood toe.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het feit dat je wakker werd is ook geen goed teken.
(dan heb ik het over het wedstrijdverloop, niet over jou persoonlijk)
Simons meer scorend vermogenquote:Op maandag 8 juli 2024 05:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Welke dan
ik ben nog niet onder de indruk van bellingham ......vind het een hype..wat heeft hij dan laten zien behalve zijn omhaal
bellingham of Simons? Simons, waarom> meer scorend vermogen
ik zou dumfries, de vrij, van dijk en ake voor geen enkele engelse verdediger willen inruilen
kane ben ik ook niet van onder de indruk op dit toernooi
we kunnen in de voorhoede veel meer variëren dan de engelsen
Nederland heeft gewoon een betere selectie
als je dit niet red dan moet je kapoet schamen
Ik heb Bellingham anders nog niet topscoorder van Nederland zien worden.quote:
En ze zijn even oud he, dus de vraag is of Simons dat ook gedaan had als hij nog 19 was.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb Bellingham anders nog niet topscoorder van Nederland zien worden.
Simons scoort overigens gemiddeld gezien wel meer in de Bundesliga. Maar Bellingham tapt dit seizoen wel uit een compleet ander vaatje natuurlijk.
Oh ja absoluut, Simons is goed maar Bellingham is buitencategorie. Hopen dat die woensdag een klotepot speelt, dat zou ons in ieder geval behoorlijk helpen.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En ze zijn even oud he, dus de vraag is of Simons dat ook gedaan had als hij nog 19 was.
Maar boven alles, Simons lijkt wat te bezwijken onder de druk om te scoren. Beetje paniek, stukje vastlopen. Terwijl hij als passer echt goede wedstrijden speelt.
Ja het is denk vooral dat hij aangepraat is, zn hele leven al, dat het een superster wordt.quote:Op maandag 8 juli 2024 10:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh ja absoluut, Simons is goed maar Bellingham is buitencategorie. Hopen dat die woensdag een klotepot speelt, dat zou ons in ieder geval behoorlijk helpen.
Simons wil inderdaad te graag denk ik, ook al zegt hij van niet. Dat zal er vanzelf wel uitgaan. Maar tegen Engeland zal het een heel stuk beter moeten dan tegen Turkije, lijn doortrekken van Roemenie en dan zie ik hem wel kansen creëeren tegen gasten als Rice en Stones.
quote:Op maandag 8 juli 2024 11:41 schreef onlogisch het volgende:
Nederland speelt woensdag in de halve finale van het EK tegen Engeland niet alleen op papier een thuiswedstrijd. Het duel in Dortmund zal voor de selectie van Ronald Koeman ook in de praktijk zo voelen. Zeker nu de UEFA heeft besloten de befaamde Gelbe Wand aan de Oranje-aanhang te gunnen.
Eerste klap is uitgedeeld. De Gelbe Wand wordt omgedoopt tot de Orange Wand
quote:Geen Oranje Wand in Dortmund
De gedroomde Oranje Wand in Dortmund blijft uit. De befaamde staantribune in het Westfalenstadion die bekendstaat als Die Gelbe Wand, naar de clubkleuren van Borussia Dortmund, kleurt maar beperkt oranje in de halve finale tegen Engeland.
Ongeveer een kwart van de tribune is toegewezen aan Nederlandse supporters. Die kunnen de benen overigens ook af en toe rust geven, op de staantribune zijn tijdelijk stoeltjes geplaatst.
quote:De Nederlandse fans hebben van de UEFA de vakken 10, 11, 12, 25 en 34 tot en met 39 toegewezen gekregen. De vakken 10, 11 en 12 maken deel uit van de iconische 'Gelbe Wand'. De vakken 34 tot en met 39 grenzen daaraan.
Waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:19 schreef GlennQuagmire het volgende:
Het gaat woensdag in Dortmund trouwens weer regenen, nog niet zeker of dat ook 's avonds zo is.
KNVB heeft 8000 van de 60.000 kaartjes voor de wedstrijd gekregen. 1500 kaartjes al via UEFA aan oranje fans verkocht.quote:
En al die andere kaarten?quote:
helaas. Uefa net zo kut, belachelijkquote:Op maandag 8 juli 2024 12:38 schreef franklop het volgende:
[..]
KNVB heeft 8000 van de 80.000 kaartjes voor de wedstrijd gekregen. 1500 kaartjes al via UEFA aan oranje fans verkocht.
Nog steeds bizar weinig natuurlijk. Dacht dat verhouding bij EK altijd beter was dan bij WK
~10.000 op 60.000 is nog wel enigzins 'redelijk' (80.000 is standaard capaciteit stadion, maar ze gebruiken 60k zo te zien).quote:
Zeker met halve finales en de finale zullen er al veel meer achtergehouden zijn voor sponsoren en bobo's. Of mensen die het al vooraf hebben gekocht.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:38 schreef franklop het volgende:
[..]
KNVB heeft 8000 van de 60.000 kaartjes voor de wedstrijd gekregen. 1500 kaartjes al via UEFA aan oranje fans verkocht.
Nog steeds bizar weinig natuurlijk. Dacht dat verhouding bij EK altijd beter was dan bij WK
60.000 ipv 80.000
Lol wat zullen de kosten dan zijn voor een eventuele finale? 5k?quote:Op maandag 8 juli 2024 12:52 schreef byah het volgende:
[..]
Kaartjes vanaf 1000,-, koekkoek
https://www.viagogo.nl/Sp(...)ands-elftal-Kaartjes
ja eigelijk best raar als je het zo leest. Maar met dit materiaal zou je zeggen er zit wel meer in. Maargoed dan moet je dus echt een beker pakken. Halve finales zat.quote:Op maandag 8 juli 2024 13:25 schreef tong80 het volgende:
Gareth Southgate heeft Engeland voor de derde keer in vier grote toernooien naar een halve finale geleid. Toch krijgt de bondscoach van de tegenstander van Oranje van komende woensdag in de halve finale in Dortmund veel kritiek tijdens de Europese eindronde in Duitsland. Na de laatste groepswedstrijd tegen Slovenië bekogelden ontevreden fans van 'The Three Lions' hem zelfs met bierbekers.
"Ik kan niet ontkennen dat het pijn doet als dingen zo persoonlijk worden", reageerde de 53-jarige Southgate. "Ik vind het niet normaal als Engelse fans bier naar je gooien. Maar ik denk dat we ook veel mensen fantastische herinneringen geven. Dus we blijven knokken, we blijven vechten en we blijven genieten op dit toernooi."
Engeland eindigde onder Southgate als vierde op het WK van 2018. De Engelsen verloren de laatste EK-finale van Italië en kunnen zich woensdag ten koste van het Nederlands elftal opnieuw voor de eindstrijd van een Europese eindronde plaatsen.
Southgate is na Alf Ramsey, die Engeland in 1966 naar de wereldtitel leidde, de beste bondscoach ooit van Groot-Brittannië. Managers als Glenn Hoddle, Bobby Robson en Terry Venables presteerden veel minder goed dan Southgate met de nationale ploeg. Toch zijn ze veel populairder dan de huidige bondscoach, die Engeland niet sexy maar vooral heel behoudend laat voetballen.
Engeland beschikt over zoveel goede aanvallers dat Southgate de creatieve Jack Grealish niet eens heeft meegenomen naar Duitsland. Toch hebben de Britten pas vijf doelpunten gemaakt in vijf duels op dit EK, inclusief verlengingen tegen Slowakije en Zwitserland. Harry Kane en Jude Bellingham scoorden elk tweemaal, Bukayo Saka eenmaal. Phil Foden, een van de sterren van Manchester City, heeft nog helemaal niet doel getroffen op deze Europese eindronde. Cole Palmer, de ster van Chelsea, moet zich tevreden stellen met invalbeurten.
Nederland heeft negen doelpunten gemaakt op dit EK, zonder verlenging. Spanje, de favoriet voor de titel, al elf. Southgate is ervan overtuigd dat Engeland, ondanks de kritiek van supporters en analisten, zondag weer in de finale van het EK staat. "Mijn spelers waren geweldig. Als we aan de bal waren, maakten we het Zwitserland erg moeilijk", zei hij na een zege na strafschoppen op Zwitserland in de kwartfinale. "Opnieuw terugkomen na een achterstand en winnen na strafschoppen vraagt veel karakter en veerkracht. Dat zijn de eigenschappen die je moet tonen om ver te komen op een toernooi. Goed spelen is niet genoeg, je moet mentaal ook ijzersterk zijn."
https://www.telegraaf.nl/(...)-strafschoppen-toont
Is eigenlijk hetzelfde verhaal als Frankrijk, alleen pakken die met verschrikkelijk saai spel wél de prijzen tot nu toe.quote:Op maandag 8 juli 2024 14:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja eigelijk best raar als je het zo leest. Maar met dit materiaal zou je zeggen er zit wel meer in. Maargoed dan moet je dus echt een beker pakken. Halve finales zat.
Niet nodig. Verbruggen stopt ze allemaal en kan er zelf ook eentje inschieten.quote:Op maandag 8 juli 2024 15:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben WE al getraind op strafschoppen?
quote:Op maandag 8 juli 2024 12:52 schreef byah het volgende:
[..]
Kaartjes vanaf 1000,-, koekkoek
https://www.viagogo.nl/Sp(...)ands-elftal-Kaartjes
Negatieve hoofdrol kan ook nogquote:Op maandag 8 juli 2024 14:41 schreef TheVulture het volgende:
Zolang het maar geen hoofdrol voor de onsympathieke Pickford wordt....
quote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 23:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar Engeland heeft natuurlijk wel aardig wat spelers lopen die met hun individuele klasse altijd gevaarlijk kunnen zijn.
Mijn hemel.......quote:Op zondag 7 juli 2024 21:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat je alleen op Linksback, linksbuiten en centraal achterin beter bent. Waarbij Mainoo en Walker tegenover Dumfries en Reijnders nog discutabel zijn.
55,2% SPAquote:
https://www.instagram.com/p/C9IwmcSsRJg/quote:Volgens databureau Gracenote Sports is Nederland de favoriet in de halve finale van het EK tegen Engeland 🤩 Gracenote denkt dat de kans 54,6% is dat Nederland de finale haalt, tegenover 45,4% voor Engeland 📊 Spanje maakt de grootste kans om vervolgens de tegenstander van Nederland te worden in een eventuele finale ⚔️
Ten Hag heeft een jaartje extra op zijn contract gekregen dus die gaat direct weer Nederlanders binnenhalen. Altijd slim!quote:Op maandag 8 juli 2024 18:45 schreef -XOR- het volgende:
Ondertussen lijkt Zirkzee naar ManU zich trouwens te materialiseren
Dat lijkt op voorhand van beide kanten de meest debiele transfer denkbaar
Schimmige zaakjes...quote:Op maandag 8 juli 2024 18:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ten Hag heeft een jaartje extra op zijn contract gekregen dus die gaat direct weer Nederlanders binnenhalen. Altijd slim!
Hag maakt weer de klassieke fout om allemaal Nederlanders binnen te halen.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:45 schreef -XOR- het volgende:
Ondertussen lijkt Zirkzee naar ManU zich trouwens te materialiseren
Dat lijkt op voorhand van beide kanten de meest debiele transfer denkbaar
Nee, volgens mij niet.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Had ik al gezegd dat ik niet durf te kijken?
hoho ze hebben Jimmy Hasselbaink als penalty coach daar... die gaan er 20 achter elkaar in schoppenquote:Op zondag 7 juli 2024 23:13 schreef TLC het volgende:
Nederland heeft ook geluk dat Engeland bij de kwartfinales de penaltyserie gewonnen heeft, de kans dat je er twee achter elkaar wint is immers niet zo groot en zo geweldig met penalties waren ze ook al niet
helaas begint mijn vakantie pas vrijdag, anders zou ik het nog overwegen ookquote:Op maandag 8 juli 2024 14:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
Deze wedstrijd moet je eigenlijk in een pub in Schotland kijken
1-0 Nederlandquote:Op maandag 8 juli 2024 19:10 schreef PzKpfw het volgende:
Wat hebben jullie als voorspellingen voor de halve finales?
1-0 Spanjequote:Op maandag 8 juli 2024 19:10 schreef PzKpfw het volgende:
2-0 Spanjequote:Op maandag 8 juli 2024 19:10 schreef PzKpfw het volgende:
Liever Frankrijk dan Spanje als tegenstander in de finale.quote:Op maandag 8 juli 2024 23:20 schreef TLC het volgende:
Frankrijk wint na penalties na 0-0
![]()
![]()
Nederland met een late 1-0 in de tachtigste minuut door Wout Weghorst![]()
Sporclequote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:04 schreef Slobeend het volgende:
Quiz!! https://www.vi.nl/nieuws/(...)-nederland-op-een-ek
56/67
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Saekerhett op 09-07-2024 09:05:21 ]
57/67!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 08:04 schreef Slobeend het volgende:
Quiz!! https://www.vi.nl/nieuws/(...)-nederland-op-een-ek
56/67
Van Gaal trainde er op en Koeman ook. Maradona, Messi, van Basten en Baggio misten cruciale pingels. Hadden die er op moeten trainen ? Van Basten maakte er 51 van de 54.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:06 schreef Richestorags het volgende:
Als je de penaltyreeksen van Portugal, Frankrijk en Engeland zag en de historie van Nederland is het eigenlijk niet te verdedigen dat wij ons niet eens serieus op dit onderwerp gaan storten.
Aan de andere kant valt er ook wat voor te zeggen om niet je zwaktes te ontwikkelen maar je sterktes zodat je niet naar de penalties gaat maar Nederland heeft het te vaak op penalties moeten beslissen om dat eigenlijk links te laten liggen.
Arrogantie? Onvoorzienigheid? Zeg het maar.
40! Complete blackout op 1976. En kwam niet opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was mij compleet ontschoten datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in 2000 nog bij Oranje zat en toen invielCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Nederland is wel het enige land dat geen verlenging/penalties nodig had in de kwartfinale, dus op zich zijn we daar in het voordeel.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:06 schreef Richestorags het volgende:
Als je de penaltyreeksen van Portugal, Frankrijk en Engeland zag en de historie van Nederland is het eigenlijk niet te verdedigen dat wij ons niet eens serieus op dit onderwerp gaan storten.
Aan de andere kant valt er ook wat voor te zeggen om niet je zwaktes te ontwikkelen maar je sterktes zodat je niet naar de penalties gaat maar Nederland heeft het te vaak op penalties moeten beslissen om dat eigenlijk links te laten liggen.
Arrogantie? Onvoorzienigheid? Zeg het maar.
Ik vind het geen goed teken dat Nederland tegen de defensief erg matige Turken al nauwelijks iets wist te creërenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is echt een onmenselijke taak om hier een uitslag te voorspellen. Zelfs de onderliggende stats bieden bijna geen uitsluitsel.
Even recente toernooien opgezocht.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:18 schreef franklop het volgende:
Naar mijn idee verliezen best veel teams hun 2e penaltyserie, als ze die achter elkaar hebben in een toernooi. Maar dat is niet op gegevens gebaseerd.
Het probleem was toch een beetje dat Nederland niet van die aardige openingsfase profiteerde? Turkije kon makkelijk, voornamelijk bij doeltrappen, onder druk worden gezet. Daarna kon Montella het corrigeren, en was er eigenlijk een patstelling tot de 1-1 gelukkig viel. Daarna kwam de situatie van de openingsfase weer terug.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het geen goed teken dat Nederland tegen de defensief erg matige Turken al nauwelijks iets wist te creëren
Alleen niet voor een mogelijke finale.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Even recente toernooien opgezocht.
WK 2014: Nederland had 2 penaltyreeksen achter elkaar. We weten allemaal wat er gebeurde. Costa Rica had juist in de 8e finale al een penaltyreeks gewonnen en verloor daarna van Nederland. 2/2
EK 2016: Polen had er 2, 8e finale en kwartfinale. Verloren de 2e. 1/1
WK 2018: Rusland en Kroatië hadden allebei al een penaltyreeks gewonnen toen ze in de kwartfinale weer naar strafschoppen gingen. Er moest er wel 1 winnen, dat werd Kroatië. 1/2
EK 2020: Zwitserland, Spanje en Italië hadden alle drie 2 penaltyreeksen na elkaar en alleen Italië wist de 2e te winnen. 2/3.
WK 2022: Kroatië had weer 2 penaltyreeksen na elkaar in de 8e en kwartfinale, allebei gewonnen. Argentinië won er ook 2, maar daar zat een ronde tussen. 0/1.
Dus 6 van de 9 keer dat een land 2 penaltyreeksen achter elkaar had verloor dat land de 2e reeks. Dat ziet er goed uit
Misschien kunnen we gewoon scoren voordat het penalty's worden, in de 116e minuut ofzoquote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen niet voor een mogelijke finale.
En dit EK staat het op 1/1 (Portugal)quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Even recente toernooien opgezocht.
WK 2014: Nederland had 2 penaltyreeksen achter elkaar. We weten allemaal wat er gebeurde. Costa Rica had juist in de 8e finale al een penaltyreeks gewonnen en verloor daarna van Nederland. 2/2
EK 2016: Polen had er 2, 8e finale en kwartfinale. Verloren de 2e. 1/1
WK 2018: Rusland en Kroatië hadden allebei al een penaltyreeks gewonnen toen ze in de kwartfinale weer naar strafschoppen gingen. Er moest er wel 1 winnen, dat werd Kroatië. 1/2
EK 2020: Zwitserland, Spanje en Italië hadden alle drie 2 penaltyreeksen na elkaar en alleen Italië wist de 2e te winnen. 2/3.
WK 2022: Kroatië had weer 2 penaltyreeksen na elkaar in de 8e en kwartfinale, allebei gewonnen. Argentinië won er ook 2, maar daar zat een ronde tussen. 0/1.
Dus 6 van de 9 keer dat een land 2 penaltyreeksen achter elkaar had verloor dat land de 2e reeks. Dat ziet er goed uit
Ah shit, die deed ik uit m'n hoofd maar was vergeten dat het al voorgekomen was.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:35 schreef franklop het volgende:
[..]
En dit EK staat het op 1/1 (Portugal)
Buiten die kans van Depay na een minuut kom ik alleen wel heel summier tot echt goed uitgespeelde kansen. Of mijn geheugen laat me in de steek.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het probleem was toch een beetje dat Nederland niet van die aardige openingsfase profiteerde? Turkije kon makkelijk, voornamelijk bij doeltrappen, onder druk worden gezet. Daarna kon Montella het corrigeren, en was er eigenlijk een patstelling tot de 1-1 gelukkig viel. Daarna kwam de situatie van de openingsfase weer terug.
Wat voor Koeman pleit, is dat hij wel beter is in het aanpassen aan de wedstrijdsituatie dan Southgate. Ik denk dat we het daarin moeten zoeken.
Memphis in de zevende minuut. Verder was het inderdaad karig, dat klopt. Maar het hielp niet mee dat de vermoeiende Xavi Simons als een spastische treelo veel gunstige situaties om zeep holp.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Buiten die kans van Depay na een minuut kom ik alleen wel heel summier tot echt goed uitgespeelde kansen. Of mijn geheugen laat me in de steek.
Je kan altijd nog voor hoge ballen naar voren op Wout gaanquote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het geen goed teken dat Nederland tegen de defensief erg matige Turken al nauwelijks iets wist te creëren
Ik vond Zirkzee in de paar minuten dat hij speelde heel verfrissend overkomen. Xavi was inderdaad erg matig tegen de Turken, net als Gakpo de eerste helft.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Memphis in de zevende minuut. Verder was het inderdaad karig, dat klopt. Maar het hielp niet mee dat de vermoeiende Xavi Simons als een spastische treelo veel gunstige situaties om zeep holp.
Het zal wel weer afwachten worden hoe lang hij wacht met Weghorst, en wanneer hij Frimpong/Malen denkt in te passen.
Het is 50/50. Beide landen presteren niet top en hebben geluk gehad.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is echt een onmenselijke taak om hier een uitslag te voorspellen. Zelfs de onderliggende stats bieden bijna geen uitsluitsel.
Dat zou betekenen dat je initiële plan (weer) niet werkt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je kan altijd nog voor hoge ballen naar voren op Wout gaan
Het is Koeman.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik vond Zirkzee in de paar minuten dat hij speelde heel verfrissend overkomen. Xavi was inderdaad erg matig tegen de Turken, net als Gakpo de eerste helft.
W.m.b. komt Koeman meteen met Malen / Frimpong, Xavi meer op rechts en Weghorst als diepe spits met Memphis erachter.
Ook mag er nagedacht worden over het vervangen van van Dijk, maar dat zal wel taboe zijn.
Malen kun je beter gericht in de wedstrijd inbrengen, dan meteen laten starten. Heb je niets meer over daarna.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik vond Zirkzee in de paar minuten dat hij speelde heel verfrissend overkomen. Xavi was inderdaad erg matig tegen de Turken, net als Gakpo de eerste helft.
W.m.b. komt Koeman meteen met Malen / Frimpong, Xavi meer op rechts en Weghorst als diepe spits met Memphis erachter.
Ook mag er nagedacht worden over het vervangen van van Dijk, maar dat zal wel taboe zijn.
Bergwijn laten staan dan? Frimpong/Dumfries was volgens mij ook niet de beste combi in een van die vorige wedstrijden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Malen kun je beter gericht in de wedstrijd inbrengen, dan meteen laten starten. Heb je niets meer over daarna.
Dat idee heb ik bij wel meer spelers. Weghorst bijvoorbeeld. Die renderen het meest tegen een wat vermoeidere tegenstander als ze zelf nog fris zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Malen kun je beter gericht in de wedstrijd inbrengen, dan meteen laten starten. Heb je niets meer over daarna.
Ik zou gewoon met dezelfde basis als zaterdag starten. De spelers die je vanaf de bank kunt brengen, hebben een verrassingseffect die andere, degelijke spelers in de basis niet hebben. Dat Dumfries zaterdag door het ijs zakte, a la. Maar de sprintjes en intensiteit van Frimpong, Malen en het Weghorst-effect heb je later in een wedstrijd wat aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bergwijn laten staan dan? Frimpong/Dumfries was volgens mij ook niet de beste combi in een van die vorige wedstrijden.
Zelfs met Bergwijn, ja?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon met dezelfde basis als zaterdag starten.
De enige oplossing daarvoor zie ik doorschuiven met Simons naar rechtsbuiten en dan Veerman op het middenveld. Wat jij?quote:
Ik zou zelf wel met Malen beginnen. Die moet ook wel een beetje aan de binnenkant kunnen spelen, is een klasse beter dan dat luie varken en kent tevens de GEUR VAN DE KLEEDKAMER.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De enige oplossing daarvoor zie ik doorschuiven met Simons naar rechtsbuiten en dan Veerman op het middenveld. Wat jij?
Het kan, het kan. Over de flank van Trippier valt op zich wat te halen, maar zie er meer in om dat schaakmat te zetten later in de wedstrijd. Ik ben gewoon heel bang dat het inzetten van onze drie JOKERS eerder in de wedstrijd te snel tot een patstelling gaat leiden en je niets meer aan je bank hebt behalve Wout Maria, Brobbey en Zierikzee.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou zelf wel met Malen beginnen. Die moet ook wel een beetje aan de binnenkant kunnen spelen, is een klasse beter dan dat luie varken en kent tevens de GEUR VAN DE KLEEDKAMER.
Vergeet vooral Frimpong niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het kan, het kan. Over de flank van Trippier valt op zich wat te halen, maar zie er meer in om dat schaakmat te zetten later in de wedstrijd. Ik ben gewoon heel bang dat het inzetten van onze drie JOKERS eerder in de wedstrijd te snel tot een patstelling gaat leiden en je niets meer aan je bank hebt behalve Wout Maria, Brobbey en Zierikzee.
Ja, ik zit de hele tijd met Frimpong / Malen als een gouden tandem voor later in de wedstrijd in mijn hoofdquote:
Simons rendeert pas sinds hij de linker 10 is, die zou ik niet vanaf rechts laten komen. Ik zou Malen op rechts zetten en op de counter spelen. Die Engelsen verdedigen in een soort bizarre 0-3-7 ofzo, daar kom je met geduldig opbouwen toch niet doorheen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze gaan alleen de verkeerde kant opquote:
Daar ben ik ook bang voor, Nederland gaat zich daar stuk op lopen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:32 schreef viagraap het volgende:
Die Engelsen verdedigen in een soort bizarre 0-3-7 ofzo, daar kom je met geduldig opbouwen toch niet doorheen.
We hebben het over Koeman, gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:42 schreef byah het volgende:
Als Engeland inderdaad met 5 verdedigers start zou ik gewoon met Brobbey/Zirkzee starten, kun je altijd nog Weghorst brengen. Dan ook zeker met Vd Ven starten zodat hij op links kan meedoen itt Ake.
Op de counter ben ik het mee eens. Malen idem. Laat de Engelsen maar eens het spel maken. Nederland is best snel in de omschakeling.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 14:32 schreef viagraap het volgende:
[..]
Simons rendeert pas sinds hij de linker 10 is, die zou ik niet vanaf rechts laten komen. Ik zou Malen op rechts zetten en op de counter spelen. Die Engelsen verdedigen in een soort bizarre 0-3-7 ofzo, daar kom je met geduldig opbouwen toch niet doorheen.
Ergens eens maar je wil eigenlijk vanaf moment 0 al op de omschakeling spelen tegen de Engelsen. Niet zelf het spel maken en dan defensief genakt worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 13:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon met dezelfde basis als zaterdag starten. De spelers die je vanaf de bank kunt brengen, hebben een verrassingseffect die andere, degelijke spelers in de basis niet hebben. Dat Dumfries zaterdag door het ijs zakte, a la. Maar de sprintjes en intensiteit van Frimpong, Malen en het Weghorst-effect heb je later in een wedstrijd wat aan.
Deze wedstrijden zijn een marathon en geen sprint.
Op de omschakeling spelen tegen een team die er succesvol eigenlijk alles aan doet om niet op de omschakeling gepakt te worden. Bril-jant.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ergens eens maar je wil eigenlijk vanaf moment 0 al op de omschakeling spelen tegen de Engelsen. Niet zelf het spel maken en dan defensief genakt worden.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:42 schreef byah het volgende:
Als Engeland inderdaad met 5 verdedigers start zou ik gewoon met Brobbey/Zirkzee starten, kun je altijd nog Weghorst brengen. Dan ook zeker met Vd Ven starten zodat hij op links kan meedoen itt Ake.
Ik vond ze tegen Slowakije eigenlijk best kwetsbaar ogen op de omschakeling, maar die kunnen niet voetballen dus dat schoot weinig op.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de omschakeling spelen tegen een team die er succesvol eigenlijk alles aan doet om niet op de omschakeling gepakt te worden. Bril-jant.
Vooral dat laatste, ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond ze tegen Slowakije eigenlijk best kwetsbaar ogen op de omschakeling, maar die kunnen niet voetballen dus dat schoot weinig op.
Ze stonden natuurlijk wel achter een groot deel van de wedstrijd, dus dan moet je wel eerst de 1-0 zien te maken.
Het zou toch puur genot zijn om na een half uur op een onverdiende 1-0 te komen om vervolgens die Engelsen helemaal de moeder te counteren. 4-1. Dromen mag.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Counteren tegen Engeland is tamelijk lastig.
Allereerst is de organisatie van Southgate bij balverlies vrijwel altijd goed op orde. Dat is immers het hele idee achter het trage getik: geen passes inleveren op gevaarlijke posities. Zo knalt Pickford onder de minste of geringste druk ballen lang naar voren. Liever inleveren dan een klein risico op een tegendoelpunt. Van alle teams op dit EK verstuurt Engeland de meeste lange passes per wedstrijd.
Ten tweede beschikt Engeland over uitstekende spelers in het defensieve blok. Walker is zelfs als 34-jarige nog een van de snelste verdedigers ter wereld. Van alle spelers die nog in dit toernooi zitten, heeft Rice de meeste succesvolle tackles uitgevoerd. Tegenover dit duo, dat ondersteuning krijgt van Stones, Guéhi en Mainoo, is een snelle uitbraak plaatsen een flinke uitdaging.
Alleen in de ruimte achter Trippier valt bij balwinst wellicht wat te halen voor Oranje.
https://www.vi.nl/pro/ana(...)chten-van-engeland-1
Dat zou echt puur genot zijn natuurlijk, vooral met figuren als Malen, Gakpo en FRIMPONGGOD. Maar ik verwacht een doodsaaie schaakwedstrijd waarin één momentje of pingels de beslissing gaat brengen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou toch puur genot zijn om na een half uur op een onverdiende 1-0 te komen om vervolgens die Engelsen helemaal de moeder te counteren. 4-1. Dromen mag.
Daar ben ik ook een beetje bang voor ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou echt puur genot zijn natuurlijk, vooral met figuren als Malen, Gakpo en FRIMPONGGOD. Maar ik verwacht een doodsaaie schaakwedstrijd waarin één momentje of pingels de beslissing gaat brengen.
Als ze achter komen zoals tegen Slowakije ogen ze wel heel kwetsbaar idd. Al kunnen ze vol op de aanval ook veel forceren met o.a. die bank.
Het afschminken van Engeland en het 'juist goed!' analistenvolkje in Engeland zou erg grappig zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou echt puur genot zijn natuurlijk, vooral met figuren als Malen, Gakpo en FRIMPONGGOD. Maar ik verwacht een doodsaaie schaakwedstrijd waarin één momentje of pingels de beslissing gaat brengen.
Iemand moet het spel maken. Het is een keuze om zelf te voetballen en dan kwetsbaar te zijn in de verdediging of zelf ook afwachten. Het liefst kom je gewoon snel 1-0 voor zodat je op de omschakeling kan gaan voetballen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de omschakeling spelen tegen een team die er succesvol eigenlijk alles aan doet om niet op de omschakeling gepakt te worden. Bril-jant.
Dan heb je denk ik nog geen wedstrijd van Engeland gezien dit toernooi.quote:
Alle wedstrijden. Maar jij pleit dus voor slordig balverlies in de opbouw en het dan oplossen met onze shaky verdediging waarbij meerdere spelers al meerdere keren hun man hebben laten lopen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik nog geen wedstrijd van Engeland gezien dit toernooi.
Ja, ik pleit voor slordig balverlies inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Alle wedstrijden. Maar jij pleit dus voor slordig balverlies in de opbouw en het dan oplossen met onze shaky verdediging waarbij meerdere spelers al meerdere keren hun man hebben laten lopen?
Dat is wel wat er kan gebeuren op basis van het tot nu toe vertoonde spel.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik pleit voor slordig balverlies inderdaad.
Twee ploegen die elkaar de bal gaan laten moet je ook niet echt willen. Dan krijg je een gigantische aidspot zonder kansen waarbij de individuele klasse eigenlijk altijd de doorslag gaat geven. Liever sterven in schoonheid dan maar, alle ballen op Malen. Want die Trippier kan er he-le-maal niks van.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is wel wat er kan gebeuren op basis van het tot nu toe vertoonde spel.
Trippier is vooral geen linksback.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee ploegen die elkaar de bal gaan laten moet je ook niet echt willen. Dan krijg je een gigantische aidspot zonder kansen waarbij de individuele klasse eigenlijk altijd de doorslag gaat geven. Liever sterven in schoonheid dan maar, alle ballen op Malen. Want die Trippier kan er he-le-maal niks van.
Ja dat is al een goed alternatief. Maar ja, Oranje sterft altijd in schoonheid. Ook nu hebben we al 4 doelpunten meer dan de Engelsen (en 3 meer tegen).quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee ploegen die elkaar de bal gaan laten moet je ook niet echt willen. Dan krijg je een gigantische aidspot zonder kansen waarbij de individuele klasse eigenlijk altijd de doorslag gaat geven. Liever sterven in schoonheid dan maar, alle ballen op Malen. Want die Trippier kan er he-le-maal niks van.
Dan nog is het idee van op de omschakeling spelen tegen Engeland, dat dan alsnog niet het spel gaat maken, vrij lachwekkend.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja dat is al een goed alternatief. Maar ja, Oranje sterft altijd in schoonheid. Ook nu hebben we al 4 doelpunten meer dan de Engelsen (en 3 meer tegen).
Een keer resultaat met een aidspot is ook wel een keer fijn. Laten we wel wezen, zeker met het gemis van Koopmeiners en de Jong en het ontbreken van een Robben en een van Nistelrooij / van Persie voorin hebben we ook de selectie niet om in schoonheid te winnen.
Een keer zo'n nachttrein verder Europa in lijkt me best lachen, maar je weet gewoon dat zodra je ergens in Duitsland een overstap hebt dat het de soep in draait.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:48 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Het Duitse spoor is nog lachwekkender dan het Nederlandse. En dat terwijl onze buurtjes zo’n 80 jaar geleden daar zo’n voorloper in waren
Minder lachwekkend dan het zelf voetballend proberen op te lossen en in de counter er 2 tegen te krijgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog is het idee van op de omschakeling spelen tegen Engeland, dat dan alsnog niet het spel gaat maken, vrij lachwekkend.
Het duitse spoor is zelfs slechter geworden dan het Engelse spoorquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:48 schreef Caland het volgende:
Het Duitse spoor is nog lachwekkender dan het Nederlandse
Want er is geen enkele tussenwegquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Minder lachwekkend dan het zelf voetballend proberen op te lossen en in de counter er 2 tegen te krijgen.
Zolang je gewoon de directe ICE hebt vanaf ergens in Nederland is het geen probleem (tenzij ze staken).quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:57 schreef Ama het volgende:
Jullie maken mij bang. Ik ga in oktober met de trein naar Berlijn.
Dat denk jijquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:57 schreef Ama het volgende:
Twee maanden terug ook gedaan, echt perfectquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:57 schreef Ama het volgende:
Richting het oosten gaat altijd goed, hebben ze veel ervaring mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:57 schreef Ama het volgende:
Behalve tegen Roemenië en Frankrijk is Nederland steeds op achterstand gekomen in de eerste helft toch? Mag inderdaad wel een keertje andersom.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou toch puur genot zijn om na een half uur op een onverdiende 1-0 te komen om vervolgens die Engelsen helemaal de moeder te counteren. 4-1. Dromen mag.
Er is geen directe ICE van Nederland naar Berlijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zolang je gewoon de directe ICE hebt vanaf ergens in Nederland is het geen probleem (tenzij ze staken).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die sporen ook niet altijd. Alsof ze het daar op de rails hebben. Nu maar hopen dat dit geen negatieve wissel trekt op oranje.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Richting het oosten gaat altijd goed, hebben ze veel ervaring mee.
Koeman zit al jaren op een dood spoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die sporen ook niet altijd. Alsof ze het daar op de rails hebben. Nu maar hopen dat dit geen negatieve wissel trekt op oranje.
Zelfs dat gaat wel eens mis. Twee jaar terug met de ICE rechtstreeks van Amsterdam naar Basel. Meteen bij vertrek al een uur vertraging omdat een treinstel defect was en iedereen in de overige treinstellen werd gepropt. Maar inderdaad.. als je een overstap hebt gaat het 9 van de 10x fout. Weet niet wat die Duitsers mankeert.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zolang je gewoon de directe ICE hebt vanaf ergens in Nederland is het geen probleem (tenzij ze staken).
Anders maar met de bus naar Polenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:57 schreef Ama het volgende:
Ik ga maar vast wat "Koeman had gelijk!" shirtjes laten drukken in Maleisië.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Koeman zit al jaren op een dood spoor.
Nee, maar het is het AD dus boeiend.quote:
Kane geloel.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hier zou je er een note voor krijgen.
Je moet wel een heel slecht huwelijk hebben om de tijd te nemen om een veld te bestormen voor Memphis Depayquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:58 schreef Nober het volgende:
Benieuwd naar het aantal veldbestomers want als 't bij Turkije - Portugal meerdere keren gebeurt dan kan dat morgen ook.
Dit denkenquote:Op woensdag 10 juli 2024 07:45 schreef Fretwork het volgende:
Oh god, wij gaan dat team worden dat onverdiend één van de best spelende nationale teams in jaren van de titel gaat houden.
Walter,de orang oetan uit de dierentuin van Dortmund heeft dezelfde voorspelling.quote:Op woensdag 10 juli 2024 07:24 schreef franklop het volgende:
De ezels van Bas Nijhuis voorspellen een NL zege. Die hebben er 'pas' 1x naast gezeten.
Wil het toch maar meegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |