SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Wout nu sowieso al te veel energie verbruikt om nog kans te hebben tegen die mannen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:02 schreef Idisrom het volgende:
Ik snap de tactiek van Visma niet. Wout zo op kop laten rijden.
Wout had je moeten laten pierewaaien met Mathieu en Bini.
Weet niet of het Van Aert moet zijn, maar als je genoeg volk hebt, dan kon je er best eentje mee vooruit sturen, ja.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:02 schreef Idisrom het volgende:
Ik snap de tactiek van Visma niet. Wout zo op kop laten rijden.
Wout had je moeten laten pierewaaien met Mathieu en Bini.
De beste stuurlui staan aan walquote:Op zondag 7 juli 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel bijzonder dat al die ploegleiders zulke dwazen zijn en dat half Fok! geen ploegleider is.
Tja, het is eigenlijk 8 tegen 5 (want Costa en Fuglsang hebben volk vooraan) en bij die 8 zitten geen sukkels.quote:
Ik vind vooral dat Visma heel laf koerst dit jaarquote:Op zondag 7 juli 2024 17:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Weet niet of het Van Aert moet zijn, maar als je genoeg volk hebt, dan kon je er best eentje mee vooruit sturen, ja.
In een vlakke sprint schat ik ze allemaal niet zo hoog in.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Stuyven sneller dan Oeroeboeroe, daar ben ik niet van overtuigd.
In vergelijking met Wellens rijden ze inderdaad heel erg langzaamquote:Op zondag 7 juli 2024 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Matig trouwens dat de achtervolgende groep op deze strook geen seconde dichter is gekomen.
De alibiaanval. Stukje Alaphilippe.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:18 schreef Mani89 het volgende:
Mathieu lijkt een beetje plichtmatig te zijn mee geschoven.
Ja zo werkt het niet natuurlijk. Evenepoel zal niet extra achterstand willen oplopen als hijbhet kan voorkomen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nu moet niemand Visma gaan helpen..
Kutclub.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jorgenson goud waard, sowieso de knechten van Visma goud waard.
Serieuzer dan die Visboer die hier nu meedoet na half dood te zijn geweest.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zijn er nog mensen die Pogacar serieus nemen?
Boeit echt niemand wat. EVenepoel is zwaar overhyped.quote:
Niets lafs aan. Gewoon verreweg de beste kans om zo de tour te winnen. Nu jezelf helemaal kapot rijden kan je opbreken en goede kans dat je er dadelijk alsnog afgereden wordtquote:
Als je er geen verstand van hebt, zeg dan niks.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeit echt niemand wat. EVenepoel is zwaar overhyped.
Maar Evenepoel op afstand houden (op gravel) is Vingegaard losrijden, want Vingegaard kan daar niet harder over dan Evenepoel.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niet dan? Zet Jorgensen op kop en rij Remco op een hoop.
Sorry ik liep achter, wel eens ja in de situatie daarna!quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Niet dan? Zet Jorgensen op kop en rij Remco op een hoop.
Laf dus. Zet gewoon Jorgensen op kop.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Niets lafs aan. Gewoon verreweg de beste kans om zo de tour te winnen. Nu jezelf helemaal kapot rijden kan je opbreken en goede kans dat je er dadelijk alsnog afgereden wordt
Als iedereen zo deed, dan zou fok! maar een stil hoekje internet zijn denk je niet?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt, zeg dan niks.
Vind Evenepoel niet eens slecht rijden vandaag.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeit echt niemand wat. EVenepoel is zwaar overhyped.
Hij kon Jorgensen toch ook volgen toen ie sneller als Pogi ging. Jonas moet gewoon doordouwen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar Evenepoel op afstand houden (op gravel) is Vingegaard losrijden, want Vingegaard kan daar niet harder over dan Evenepoel.
Dat is niet gezegd, Vingegaard kwam bij Pogacar terwijl Evenepoel op achterstand reed. In het wiel van Jorgenson en Pogi had hij wel tijd kunnen pakken, zeker tegen Evenepoel alleen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar Evenepoel op afstand houden (op gravel) is Vingegaard losrijden, want Vingegaard kan daar niet harder over dan Evenepoel.
Ben geen fanboy van Jumbo of Vingegaard.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Laf dus. Zet gewoon Jorgensen op kop.
Fanboys
Vond je het dapper gereden van Vingegaard? Mogen we het gebrek aan dapperheid noemen?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:34 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ben geen fanboy van Jumbo of Vingegaard.
Maar dit is gewoon niet het juiste moment.
Nog niet optimaal in conditie, op terrein dat je minder ligt, op andermans fiets en met 'zijn' terrein nog voor de boeg. Niet het moment
Ik ga er vanuit dat Vingegaard wel tegen het team heeft gezegd hoe dood hij zat.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd, Vingegaard kwam bij Pogacar terwijl Evenepoel op achterstand reed. In het wiel van Jorgenson en Pogi had hij wel tijd kunnen pakken, zeker tegen Evenepoel alleen.
Ik blijf het laf vinden. Zet je knecht op kop en rij 2 van je 3 concurrenten op een hoop. Topdeal lijkt me toch..quote:Op zondag 7 juli 2024 17:34 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ben geen fanboy van Jumbo of Vingegaard.
Maar dit is gewoon niet het juiste moment.
Nog niet optimaal in conditie, op terrein dat je minder ligt, op andermans fiets en met 'zijn' terrein nog voor de boeg. Niet het moment
Ja, maar dat is denk ik toch een karakter-dingetje, want gewoon naar de koers kijkend rijdt hij sterk.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Vingegaard wel tegen het team heeft gezegd hoe dood hij zat.
we krijgen nog één strook, ik verwacht nog wel een kleine aanval van Pogiquote:Op zondag 7 juli 2024 17:37 schreef Szura het volgende:
De vrede lijkt getekend in de groep Pogi
Al met al een geweldige rit. Kunnen dronkelap PatLef en Richard P weer terug in hun hok aub, dank u!
Normaal gesproken heeft Pogi die hulp helemaal niet nodigquote:Op zondag 7 juli 2024 17:36 schreef TAmaru het volgende:
Eigenlijk jammer dat Pogi en Remco niet met z'n tweeën weg waren, ik had het ze wel gegund om een minuutje te pakken op Visjegaard
Tja dapper… nee, dat niet. Maar wel verreweg het slimste wat je nu kan doen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vond je het dapper gereden van Vingegaard? Mogen we het gebrek aan dapperheid noemen?
Met z'n tweeën gaat het toch wel iets makkelijker tegen al die knechten van Vismaquote:Op zondag 7 juli 2024 17:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Normaal gesproken heeft Pogi die hulp helemaal niet nodig
Tijd om Renaat eens te herpositioneren.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Renaat heeft het continu weer over de motor die aan het herpositioneren is. @:wimderon
Wie krijgen we dan? Karrel, Babbelziek?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tijd om Renaat eens te herpositioneren.
Babbelziek en Nys zijn ook niet ideaal.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tijd om Renaat eens te herpositioneren.
Ze zouden zo Jeroen kunnen vragen, die zegt dan ja lijkt mij.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:45 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Wie krijgen we dan? Karrel, Babbelziek?
Jeroen en Karsten?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze zouden zo Jeroen kunnen vragen, die zegt dan ja lijkt mij.
Karrel kan niet, die moet alle avondshows presenteren deze wekenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:45 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Wie krijgen we dan? Karrel, Babbelziek?
Parijs is nog verquote:Op zondag 7 juli 2024 17:41 schreef Faraday01 het volgende:
We kunnen inmiddels wel concluderen dat Mathieu geen benen heeft
Dit zou toch een één-tweetje moeten zijn vanuit de auto?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aranburu die het zelf moet doen, Romo is een nieuwe toevoeging aan mijn shitlist.
Waarom? Het is hem gegundquote:Op zondag 7 juli 2024 17:48 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat ze klootzak Stuyven nog terughalen
fixedquote:Op zondag 7 juli 2024 17:41 schreef Faraday01 het volgende:
We kunnen inmiddels wel concluderen dat Mathieu traint voor Parijs
Hele dag meeschuiven en in de laatste 20 kilometer geen enkele keer proberen om nog eens ergens iets te forceren. Erg jammer dat ie zo oninspirerend koerst als hij niet denkt dat ie verreweg de beste is.quote:
Of er zijn net te weinig in die groep die willen meedraaienquote:Op zondag 7 juli 2024 17:41 schreef Faraday01 het volgende:
We kunnen inmiddels wel concluderen dat Mathieu geen benen heeft
Daar hebben wij als kijker niets aan. Dan luister je bij Eurosport, dat de meeste koersen heeft, elke keer naar Jan Hermsen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze zouden zo Jeroen kunnen vragen, die zegt dan ja lijkt mij.
Misschien omdat hij niet beter kan.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom werkt Romo niet vol voor Aranburu?
Omdat ik zin heb in een meltdown van Sporzaquote:
Moet Romo wel luisteren, hij reageerde gewoon niet toen Aranburu hem waarschuwde dat Stuyven ging. Heel bizar moment.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit zou toch een één-tweetje moeten zijn vanuit de auto?
Movistar-tactics?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom werkt Romo niet vol voor Aranburu?
Dan probeer je de groep ergens uit te dunnen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Of er zijn net te weinig in die groep die willen meedraaien
Helemaal leeg gereden dus.quote:
Gee natuurlijk!quote:
Wensdenkenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Kan hij zich nog herzetten voor de spint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door wel te winnen?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die Aranburu is ook echt geen winnaar he, hoe is die Spaans kampioen geworden
Haten op Turzjiesquote:Op zondag 7 juli 2024 17:52 schreef TAmaru het volgende:
Turgis, dat is toch wel de minst leuke winnaar die ik me had kunnen verzinnen
Bij een fatsoenlijke ploeg had Turgis al een klassieker gewonnen. Punt blijft staan.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:53 schreef VoMy het volgende:
De Franse toeristenclubjes leveren wel deze eerste week. Het ongelijk van @:Rellende_Rotscholier.
Mokerslecht inderdaad, en dat allemaal zogezegd als voorbereiding voor dat kolderieke koersje in Parijs.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weer wat punten voor Bini.
Mathieu wint nooit meer een rit.
En dan valt Decathlon tegen, terwijl die het hele jaar al op de brommer zijn.quote:
Hij was al eens dicht in semiklassieker DvVquote:Op zondag 7 juli 2024 17:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij een fatsoenlijke ploeg had Turgis al een klassieker gewonnen. Punt blijft staan.
Vauquelin bij een goede ploeg, dan ga je verschieten.
Het grappige is dan weer dat je wel weet dat hij gaat schroeien in Parijs. Het is alleen wat onorthodox om de Tour als trainingskoers te gebruiken.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mokerslecht inderdaad, en dat allemaal zogezegd als voorbereiding voor dat kolderieke koersje in Parijs.
Dat ging vorig jaar best redelijkquote:Op zondag 7 juli 2024 17:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mokerslecht inderdaad, en dat allemaal zogezegd als voorbereiding voor dat kolderieke koersje in Parijs.
Deze ga ik bewaren voor later.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
2e in MSR ook nogquote:Op zondag 7 juli 2024 17:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij was al eens dicht in semiklassieker DvV
Jaquote:Op zondag 7 juli 2024 17:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft Mathieu nog geprobeerd in de vlucht te zitten?
Een beetje.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heeft Mathieu nog geprobeerd in de vlucht te zitten?
Minachting voor de Tour en de regenboogtrui. Maar hij zal op punt staan ja in Parijs.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het grappige is dan weer dat je wel weet dat hij gaat schroeien in Parijs. Het is alleen wat onorthodox om de Tour als trainingskoers te gebruiken.
Mathieu lijkt meerdaagse inspanningen gewoon niet zo best te verteren.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weer wat punten voor Bini.
Zal de vormpiek er dan wel op tijd zijn? #grotezorgenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het grappige is dan weer dat je wel weet dat hij gaat schroeien in Parijs. Het is alleen wat onorthodox om de Tour als trainingskoers te gebruiken.
Dat overkomt hem wel vakerquote:Op zondag 7 juli 2024 17:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
De etappe was 1 km te lang voor Jasper
Waarom zou hij moeten vragen waar Remco zit?quote:Op zondag 7 juli 2024 18:01 schreef Slobeend het volgende:
Dalebout stelt niet dé vraag, wat een prut journalist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |