Hoe leuk zou dat zijn?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:30 schreef aeque het volgende:
Als dit het eind resultaat gaat worden vandaag dan rijdt Verstappen volgend jaar bij Mercedes.
iets te kort om er voordeel van te hebbenquote:
Wel beter dan Perezquote:
Zo te zien is die RB niet vooruit te brandenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wil wel een Tweede Brazil !
Straks vette regen .. en rijd Max ze allemaal weer voorbij
RB zit in een situatie waarin ze nu ieder weekend 100% moeten geven.quote:
Niet want Russel en Toto. Er is maar 1 grotere galbak binnen F1.quote:
Ja dat is waarquote:Op zondag 7 juli 2024 16:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet want Russel en Toto. Er is maar 1 grotere galbak binnen F1.
Daarnet was Mercedes nog verdachtquote:Op zondag 7 juli 2024 16:34 schreef ReplaR het volgende:
Ik begin de snelheid van de mclarens een beetje te wantrouwen...
Hebben iets gevonden waardoor de banden echt super lang goed blijven.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:34 schreef ReplaR het volgende:
Ik begin de snelheid van de mclarens een beetje te wantrouwen...
welk probleem?quote:
Moet ook in z'n spiegels kijken.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs Verstappen komt met rasse schreden dichterbij
Beide WK titels.quote:
Kijken hoe de inters het doen als informatie van Sainzquote:Op zondag 7 juli 2024 16:36 schreef Middelpunt het volgende:
Wtf is Ferrari nu weer aan het doen met Leclerc. Zou bijna denken dat ze het expres doen.
mwach... denk dat dat wel mee valtquote:Op zondag 7 juli 2024 16:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Beide WK titels.
Dit is geen incident meer maar iets wat de rest van het seizoen kan gebeuren
net als bij Perez inderdaadquote:Op zondag 7 juli 2024 16:37 schreef Gremen het volgende:
[..]
Kijken hoe de inters het doen als informatie van Sainz
10 tot 15mquote:
Duurt niet lang de nieuwe ik.quote:
Dat kan je doen met iemand die toch niet in de punten rijd, waarom zou je dure punten weggooien?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:37 schreef Gremen het volgende:
[..]
Kijken hoe de inters het doen als informatie van Sainz
De RBR is gewoon niet vooruit te branden.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:37 schreef Donderkonijn het volgende:
Max heeft een zeldzame offday lijkt het
Hij maakt er het beste van.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:37 schreef Donderkonijn het volgende:
RB zal toch snel met een verbetering moeten komenquote:
Onderhand wel.quote:
ojee wordt met de week slechterquote:Op zondag 7 juli 2024 16:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De RBR is gewoon niet vooruit te branden.
Misschien een flexibele voorvleugel?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:38 schreef wdn het volgende:
[..]
RB zal toch snel met een verbetering moeten komen
F1TV adverteert dat ze alle inhaalacties laten zien, dus ja dan moeten ze het ook duidelijk laten zienquote:Op zondag 7 juli 2024 16:39 schreef Nober het volgende:
Fijn al die herhalingen die we live gezien hebben.
Norris kwam 2 keer buiten de baanquote:Op zondag 7 juli 2024 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die McLarens hebben megagrip in de wet
Op zondag nog zo zoekende naar de setup, het overkomst RB te vaak de laatste tijd.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:37 schreef Donderkonijn het volgende:
Kans is erquote:Op zondag 7 juli 2024 16:39 schreef Middelpunt het volgende:
Als dit de ontwikkeling van RB is, dan zit Verstappen volgend jaar in de Mercedes.
Dat zie ik ook, maar het lijkt wel of er een totaal andere persoon dan Max rijd. Ik herken hem totaal niet.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De RBR is gewoon niet vooruit te branden.
Gebeurt genoeg!quote:Op zondag 7 juli 2024 16:39 schreef _UserName_ het volgende:
Max kan er maar niet bij komen, jammer wel, al vind ik het leuk dat het andere team nu vooraan rijdt
Teveel downforce lijkt welquote:Op zondag 7 juli 2024 16:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Op zondag nog zo zoekende naar de setup, het overkomst RB te vaak de laatste tijd.
Ik zie hem niet echt fouten maken maar de RB wil gewoon niet harderquote:Op zondag 7 juli 2024 16:37 schreef Donderkonijn het volgende:
Daar hoopt Toto ook op.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:39 schreef Middelpunt het volgende:
Als dit de ontwikkeling van RB is, dan zit Verstappen volgend jaar in de Mercedes.
Een offday dus zoals gezegd werd door jouquote:Op zondag 7 juli 2024 16:40 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat zie ik ook, maar het lijkt wel of er een totaal andere persoon dan Max rijd. Ik herken hem totaal niet.
Dat niet.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:39 schreef Middelpunt het volgende:
Dat is zeker een feit, ik hoop dat de regenkunsten van Max nu naar boven komen drijven, dat verwacht P1 tm P4 wellicht nietquote:
Russellquote:Op zondag 7 juli 2024 16:40 schreef Zwoerd het volgende:
Minimaal 1 van de voorste 4 vliegt er nog wel af. Place your bets.
Of hij gaat samen met Helmut naar Williams, Newey zit er alquote:Op zondag 7 juli 2024 16:39 schreef Middelpunt het volgende:
En haalt 2 Mercedes inquote:
Er is niet meer uit te halen dan dat er in zitquote:Op zondag 7 juli 2024 16:40 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat zie ik ook, maar het lijkt wel of er een totaal andere persoon dan Max rijd. Ik herken hem totaal niet.
Norris.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:40 schreef Zwoerd het volgende:
Norris want die heeft ervaring meequote:Op zondag 7 juli 2024 16:40 schreef Zwoerd het volgende:
Hij gaat er dus juist nog 4 clicks op de voorvleugel bijkrijgen bij de eerste volgende pitstop.quote:
Omhoog of omlaag?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij gaat er dus juist nog 4 clicks op de voorvleugel bijkrijgen bij de eerste volgende pitstop.
Staat op intermediates..quote:Op zondag 7 juli 2024 16:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Perez bakt er ook nog minder van dan normaal... Max doet het nog best goed met dat wrak
Zonder bandjes kan zelfs VER niet rijden.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:40 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Die zijn aan gort inmiddels waarschijnlijkquote:
Moet ie nog een keer pittenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die zijn aan gorrt inmiddels waarschijnlijk
Ultrasoftsquote:Op zondag 7 juli 2024 16:42 schreef Fleischmeister het volgende:
Karel rijdt nu gewoon op slicks denk ik
quote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die zijn aan gort inmiddels waarschijnlijk
Norris ook.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max krijgt een cadeautje van de stewards: DRS uit!
Daar om deed oscar zijn best om lando even voorbij te gaanquote:
Gelukkig.quote:
Ik had ook geen inters genomen...regen valt meequote:
en de oude bandjes die af waren zn nu door de regen teniet gedaanquote:Op zondag 7 juli 2024 16:47 schreef trein2000 het volgende:
De call van RB was de goede dus. Verstappen er weer bij.
Kan toch niet.. ze hebben maar 1 boxquote:Op zondag 7 juli 2024 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Piastri had mee moeten gaan, dit was dom
Filequote:Op zondag 7 juli 2024 16:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan toch niet.. ze hebben maar 1 box
Ja, Mercedes toch ook?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan wel. Kost ook tijd. En team moet callenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Slagboom.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fair ebough... je kunt je afvragen wat meer tijd kost.. een natte ronde, of wachten op de pitquote:
Go Max!quote:Op zondag 7 juli 2024 16:49 schreef Donderkonijn het volgende:
En nu hopen dat Max zijn regenrijder reputatie waar kan maken.
Ronde doorrijden. Zie je toch..quote:Op zondag 7 juli 2024 16:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fair ebough... je kunt je afvragen wat meer tijd kost.. een natte ronde, of wachten op de pit
Nee loopt nietquote:Op zondag 7 juli 2024 16:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Auto is niet goed genoeg.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Het Horner is de baas effectdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |