Je hebt fipoquote:
Hier heet dat Polequote:
Daar komen inters bijquote:
Jij snapt het!quote:
In de auto?quote:Op zondag 7 juli 2024 15:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Veel plezier, mensen. Ik moet een beetje mobiel meekijken, zal mijn mening na de race delen
Faal start Hamilton.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een Mercedes 1-2.
Ik ben BENIEUWD naar de start
Ik zou gewoon blijven staan daar, toch een kwestie van tijd eer hij daar terug is.quote:
Bottas moet je sowieso voorblijvenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Op Sky denken ze dat de ervaring met winnen in een superieure Mercedes en Bottas voorblijven hier de doorslag gaat geven.
Wil je niet spoileren?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:03 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk dadelijk Livetiming en alles dus ik klaag nu maar vast:
KutMercedes! Een beetje Max eraf proberen te duwen omdat je zelf een kutstart hebt! Walgelijk!
Ja rond 16:45quote:
handig voor drsquote:
Die startte uit de pits he?quote:
maar ligt +3s achter al, da's veelquote:
Op hards he.quote:
Uit zijn oren?quote:
Goed puntquote:
Ik dacht uit zijn poepertquote:
Niet snel genoeg denk ik.quote:
Voel de bui al hangen!quote:
Misschien door het tikkie met Lando?quote:
Welk tikkie?quote:
Met de voorspelde regenquote:
dat was vorige weekquote:
Er was geen tikkie met Landoquote:
En zijn banden oproken? Hij houdt het gat stabiel op 1,5 sec, het is nog een heel eind.quote:
Bij de start bovenaf leek daar wel opquote:
Vaag toch? Zijn die auto's van Mercedes zoveel beter geworden dan?quote:
Het gaat regenen, oproken die handel!quote:Op zondag 7 juli 2024 16:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En zijn banden oproken? Hij houdt het gat stabiel op 1,5 sec, het is nog een heel eind.
"regen" is een mini buitje bij 1 bocht.quote:
Volgens Sky kan hij niet dichterbij Hamilton komenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En zijn banden oproken? Hij houdt het gat stabiel op 1,5 sec, het is nog een heel eind.
Die zijn niet directe concurrenten voor wkquote:Op zondag 7 juli 2024 16:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vaag toch? Zijn die auto's van Mercedes zoveel beter geworden dan?
Ja, zelfde geldt voor McLaren.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vaag toch? Zijn die auto's van Mercedes zoveel beter geworden dan?
Die 1,5 seconde doet ie met de pitstop.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens Sky kan hij niet dichterbij Hamilton komen
Banden sparen terwijl er tegen aan komt en je naar inters moet? Waarom?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon F1 tv op eigen kanaal, Ben Edwards, Joly Roger Palmer en miss Buscombequote:Op zondag 7 juli 2024 16:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens Sky kan hij niet dichterbij Hamilton komen
quote:Op zondag 7 juli 2024 16:12 schreef wdn het volgende:
[..]
"regen" is een mini buitje bij 1 bocht.
en die rond 16:45/17:00 zou ook maar beperkt zijn
Maar je weet niet zeker wanneer de regen komt en of ze naar inters moeten.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:13 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Banden sparen terwijl er tegen aan komt en je naar inters moet? Waarom?
Zal jou eens zelf.quote:
Mis dat wel .. die tijden dat de banden zo op waren.. dat het einde lastig werd.. of dat de benzine op was.. of de motor plofte..quote:Op zondag 7 juli 2024 16:14 schreef Zwoerd het volgende:
Ik lees hier altijd over banden sparen of anderen die de banden oproken, maar uiteindelijk komt het er bijna altijd op neer dat de snelheid er niet is.
Natuurlijk, Max met kapotte vloer reed naar P4, wat denk je wat hij gedaan zou hebben met een hele vloer?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:14 schreef Zwoerd het volgende:
Ik lees hier altijd over banden sparen of anderen die de banden oproken, maar uiteindelijk komt het er bijna altijd op neer dat de snelheid er niet is.
quote:Op zondag 7 juli 2024 16:16 schreef _UserName_ het volgende:
Mooi man, eindelijk weer wat regen tijdens de race. Lijkt heel lang geleden
Vanochtend nog, vanmiddag ookquote:Op zondag 7 juli 2024 16:16 schreef _UserName_ het volgende:
Mooi man, eindelijk weer wat regen tijdens de race. Lijkt heel lang geleden
Ik zeg ook bewust lijktquote:
Gelukkig vandaag geen oranje kater.quote:
Die zal het Engelse weer wel kennen.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens Ruth mogelijk zelfs full wets.
Ik verstond het niet..iets met zijn voorbandenquote:
Ja en nee. Het klopt zeker dat men niet altijd de overspeed heeft die je vanaf de dag nodig hebt om in te halen. Echter, je ziet wel duidelijk een verschil tussen coureurs die assertief inhalen en degenen die maar hopen op een cleane inhaalactie met DRS. Want dan gaat die degradatie van de banden wel degelijk een rol spelen.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:14 schreef Zwoerd het volgende:
Jaquote:Op zondag 7 juli 2024 16:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoeveel pitstops doen ze hier normaal zonder regen? 2?
Voorbanden eraan, 4 kliks ad voorvleugel bij de volgende pitstopquote:Op zondag 7 juli 2024 16:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik verstond het niet..iets met zijn voorbanden
Zonder regen eentjequote:Op zondag 7 juli 2024 16:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
dat is heel veelquote:Op zondag 7 juli 2024 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voorbanden eraan, 4 kliks ad voorvleugel bij de volgende pitstop
1quote:Op zondag 7 juli 2024 16:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mooi, kunnen we ff pissenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De tweede cell mogelijk 'SC wet' volgens Ruth.
Hoop het.quote:
Je zou het bijna denken... Beretje opschroeven voor de PR... en dan ergens later wel een nieuwe motorquote:Op zondag 7 juli 2024 16:22 schreef Zwoerd het volgende:
Is de snelheid van de Mercs bij de Britse GP verdacht?
Fanboostquote:Op zondag 7 juli 2024 16:22 schreef Zwoerd het volgende:
Is de snelheid van de Mercs bij de Britse GP verdacht?
Motorplof incomingquote:
Zit nog net zo ver van HAM, dus NOR is dichterbij gekomenquote:
Optocht genotquote:Op zondag 7 juli 2024 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Snel regen want dit is weer borefest.
Ja, dus heeft een probleemquote:Op zondag 7 juli 2024 16:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zit nog net zo ver van HAM, dus NOR is dichterbij gekomen
Nee. Voor het WK is dit tot nu toe goed voor hemquote:
Ik reageer op de GP, niet op de WK stand Hansquote:Op zondag 7 juli 2024 16:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Voor het WK is dit tot nu toe goed voor hem
Ferrari gaat naar plek 3
McLaren naar 2
en Max loopt zelf uit.
Mooie actie wel.quote:
Ik heet Wim dus je quote de verkeerde persoonquote:Op zondag 7 juli 2024 16:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik reageer op de GP, niet op de WK stand Hans
Overleef je makkelijkquote:
Nee gaat de rest van het jaar ook zoquote:Op zondag 7 juli 2024 16:26 schreef Nattekat het volgende:
Heeft Mercedes een auto voor specifiek Silverstone gemaakt ofzo
Akkoordquote:Op zondag 7 juli 2024 16:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heet Wim dus je quote de verkeerde persoon
1/3 is geweestquote:
Welke raceklasse heb je gekeken precies?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee gaat de rest van het jaar ook zo
banden lijken opquote:
Die is al een paar races ruk. 🤔quote:
Voorbanden zijn op. Al 10 rondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |