Had samenvatting gezien ja van de kwali. Podium Max, Norris, George maar doenquote:Op zondag 7 juli 2024 15:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max heeft 3 Britten voor zijn neus. Dus ben benieuwd voor de start.
Ja, net als Nederland - Turkije tof was. Omdat de wedstrijd werd omgedraaid en het goed kwam. En dan wordt maar gauw vergeten dat het veel beter had kunnen zijn als ze gewoon goed waren begonnen. Maar alleen het resultaat wordt onthouden. Dir race had ook veel leuker geweest als er niet precies op de interessante momenten een SC was gekomen.quote:
Ik denk dat Max niet gaat winnen, maar hij moet wel voor Norris finishen.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Had samenvatting gezien ja van de kwali. Podium Max, Norris, George maar doen![]()
Jonge podiums vind ik altijd wel leuk
Dan maar f1tv want die werkt wel met iptvquote:Op zondag 7 juli 2024 15:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doet mijn collega na: Wie neemt er nou Viaplay
81 punten voorspong, dus Max kan het lijen. Een keer vechtend WK zonder controversionele beslissingen of situaties is ook wel eens leuk. (2021 kennen we allemaal, 2022 was onduidelijkheid over een tijdstraf en 2023 werd hij WK in een sprint).quote:Op zondag 7 juli 2024 15:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat Max niet gaat winnen, maar hij moet wel voor Norris finishen.
Je vergeet "En toen werd ik wakker" nogquote:Op zondag 7 juli 2024 15:40 schreef Legoblokje het volgende:
Voorspelling: De Mercedessen kegelen elkaar eraf in de eerste ronde. Norris en Max vliegen eraf door een divebomb van Norris. Piastri valt terug doordat hij zijn banden aan gort rijdt. Hulkenberg pakt zijn eerste podium en daarmee gelijk ook zijn eerste win
quote:Op zondag 7 juli 2024 15:40 schreef Legoblokje het volgende:
Voorspelling: De Mercedessen kegelen elkaar eraf in de eerste ronde. Norris en Max vliegen eraf door een divebomb van Norris. Piastri valt terug doordat hij zijn banden aan gort rijdt. Hulkenberg pakt zijn eerste podium en daarmee gelijk ook zijn eerste win
quote:Op zondag 7 juli 2024 15:40 schreef Legoblokje het volgende:
Max wil elk puntje pakken natuurlijkquote:Op zondag 7 juli 2024 15:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
81 punten voorspong, dus Max kan het lijen. Een keer vechtend WK zonder controversionele beslissingen of situaties is ook wel eens leuk. (2021 kennen we allemaal, 2022 was onduidelijkheid over een tijdstraf en 2023 werd hij WK in een sprint).
Dit zou me niet verbazen. Er gaan in ieder geval sensationele dingen gebeuren.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:40 schreef Legoblokje het volgende:
Mensen die geïnteresseerd zijn in een goede show.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doet mijn collega na: Wie neemt er nou Viaplay
Zeker, als hij dat niet zou willen zou hij niet racenquote:Op zondag 7 juli 2024 15:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Max wil elk puntje pakken natuurlijk
Worstquote:Op zondag 7 juli 2024 15:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Een wat?
Deze fout maak ik ook heel veel..
🤞🤞🤞quote:Op zondag 7 juli 2024 15:40 schreef Legoblokje het volgende:
Even aangepast naar persoonlijke wensenquote:Op zondag 7 juli 2024 15:40 schreef Legoblokje het volgende:
God Save The King/Queenquote:Op zondag 7 juli 2024 15:45 schreef HiDiHo het volgende:
Deze is ff beter
Dus regen van 16:40 tot 17:05
[ afbeelding ]
quote:
Williams weer terug naar de top zou mooi zijn.quote:
Nederland - Turkije was niet tof. Was bereslecht voetbal..quote:Op zondag 7 juli 2024 15:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, net als Nederland - Turkije tof was. Omdat de wedstrijd werd omgedraaid en het goed kwam. En dan wordt maar gauw vergeten dat het veel beter had kunnen zijn als ze gewoon goed waren begonnen. Maar alleen het resultaat wordt onthouden. Dir race had ook veel leuker geweest als er niet precies op de interessante momenten een SC was gekomen.
Absoluut. Ze moeten van heel ver weg komen en doen het met wat ze nu hebben helemaal niet slechtquote:Op zondag 7 juli 2024 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Williams weer terug naar de top zou mooi zijn.
Tenenkrommend, en volgens de statistieken was dit Depays beste EK-wedstrijd, ik kijk denk ik anders tegen een wedstrijd aan dan statistiekenquote:Op zondag 7 juli 2024 15:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nederland - Turkije was niet tof. Was bereslecht voetbal..
Volgens de internationale pers wel.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nederland - Turkije was niet tof. Was bereslecht voetbal..
Nou ja, hij deed een keer 1 ding goed; een assist..quote:Op zondag 7 juli 2024 15:51 schreef Managarm het volgende:
[..]
Tenenkrommend, en volgens de statistieken was dit Depays beste EK-wedstrijd, ik kijk denk ik anders tegen een wedstrijd aan dan statistieken.
Misschien kan ie Perez les geven.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, hij deed een keer 1 ding goed; een assist..
Ronde 33quote:Op zondag 7 juli 2024 15:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Welke ronde vliegt Perez er vandaag af? Place your bets!
Snotverquote:
1quote:Op zondag 7 juli 2024 15:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
bah.quote:
Lastig. Hoop van wel maar denk van niet.quote:
Dat maakt Silverstone zo uniek: Het had winnaars! Owwacht.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:55 schreef Tokus het volgende:
[..]
bah.
en dan gewoon even alle winnaars noemen. wat een onzin.
Ghehequote:Op zondag 7 juli 2024 15:55 schreef Managarm het volgende:
Perez is onzichtbaar, finisht 12de en claimt schade bij de start te hebben opgelopen.
Ronde 1.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zondag 7 juli 2024 15:55 schreef Managarm het volgende:
Perez is onzichtbaar, finisht 12de en claimt schade bij de start te hebben opgelopen.
Dan gaat iedereen pittenquote:Op zondag 7 juli 2024 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerste pitstop wil je pas doen op het moment dat het gaat regenen.
Peukie erbijquote:Op zondag 7 juli 2024 15:57 schreef _UserName_ het volgende:
Blikje Red Bull open getrokken, gesynct, klaar voor!
Eckte fan!quote:Op zondag 7 juli 2024 15:57 schreef _UserName_ het volgende:
Blikje Red Bull open getrokken, gesynct, klaar voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |