Op OnlyFans.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Bestaan er eigenlijk knappe Britse vrouwen?
Het record is volgens bij Button in Mexico 2015 met 70 gridplaatsen strafquote:Op zondag 7 juli 2024 15:24 schreef Sally het volgende:
[..]
In de praktijk is het gewoon "achteraan starten" bij meer dan x gridplaatsen 'straf'.
Dus ik zie niet helemaal hoe dat een record is?
En wat @:Peterselieman zegt
Neequote:Op zondag 7 juli 2024 15:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er problemen met viaplay? Want krijg nog steeds de melding dat het evenement binnenkort gaat starten
Gebruikersnaam!quote:
Doet mijn collega na: Wie neemt er nou Viaplayquote:Op zondag 7 juli 2024 15:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er problemen met viaplay? Want krijg nog steeds de melding dat het evenement binnenkort gaat starten
Ik las even 'filmed for Max'quote:
Is er ergens een radar te zien?quote:
Wat @Starflyer zeiquote:Op zondag 7 juli 2024 15:24 schreef Sally het volgende:
[..]
In de praktijk is het gewoon "achteraan starten" bij meer dan x gridplaatsen 'straf'.
Dus ik zie niet helemaal hoe dat een record is?
En wat @:Peterselieman zegt
Gelukkig maar. Als het interessant lijkt te worden glijdt er altijd een of andere sukkel de baan af met een SC tot gevolg waarna iedereen onder geel bandjes wisselt. Het meest frustrerende wat er is.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:27 schreef heywoodu het volgende:
Zo'n fijne racedag qua weer in Silverstone (steeds wisselend droog/nat, echt hét perfecte raceweer) en dan juist voor de F1 is het gewoon kurkdroog?
Schade aan de vloer, toch P4.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:32 schreef _UserName_ het volgende:
Max heeft het lastig gehad gister zag ik?
Ah, vertekend dus. De Engelsen hebben gister al gewonnen dus hoop op een P4 > P1quote:Op zondag 7 juli 2024 15:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schade aan de vloer, toch P4.
De F3-race was hartstikke tof johquote:Op zondag 7 juli 2024 15:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Als het interessant lijkt te worden glijdt er altijd een of andere sukkel de baan af met een SC tot gevolg waarna iedereen onder geel bandjes wisselt. Het meest frustrerende wat er is.
Viaplay, daar ga je al fout.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Neuh. Meest frustrerend is als er de hele dag regen gehangen heeft en voor mooie dingen heeft gezorgd en dan bij de hoofdrace van de dag het gewoon saai droog is.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Als het interessant lijkt te worden glijdt er altijd een of andere sukkel de baan af met een SC tot gevolg waarna iedereen onder geel bandjes wisselt. Het meest frustrerende wat er is.
Max heeft 3 Britten voor zijn neus. Dus ben benieuwd voor de start.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah, vertekend dus. De Engelsen hebben gister al gewonnen dus hoop op een P4 > P1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |