quote:
Williams weer terug naar de top zou mooi zijn.quote:
Nederland - Turkije was niet tof. Was bereslecht voetbal..quote:Op zondag 7 juli 2024 15:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, net als Nederland - Turkije tof was. Omdat de wedstrijd werd omgedraaid en het goed kwam. En dan wordt maar gauw vergeten dat het veel beter had kunnen zijn als ze gewoon goed waren begonnen. Maar alleen het resultaat wordt onthouden. Dir race had ook veel leuker geweest als er niet precies op de interessante momenten een SC was gekomen.
Absoluut. Ze moeten van heel ver weg komen en doen het met wat ze nu hebben helemaal niet slechtquote:Op zondag 7 juli 2024 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Williams weer terug naar de top zou mooi zijn.
Tenenkrommend, en volgens de statistieken was dit Depays beste EK-wedstrijd, ik kijk denk ik anders tegen een wedstrijd aan dan statistiekenquote:Op zondag 7 juli 2024 15:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nederland - Turkije was niet tof. Was bereslecht voetbal..
Volgens de internationale pers wel.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nederland - Turkije was niet tof. Was bereslecht voetbal..
Nou ja, hij deed een keer 1 ding goed; een assist..quote:Op zondag 7 juli 2024 15:51 schreef Managarm het volgende:
[..]
Tenenkrommend, en volgens de statistieken was dit Depays beste EK-wedstrijd, ik kijk denk ik anders tegen een wedstrijd aan dan statistieken.
Misschien kan ie Perez les geven.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, hij deed een keer 1 ding goed; een assist..
Ronde 33quote:Op zondag 7 juli 2024 15:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Welke ronde vliegt Perez er vandaag af? Place your bets!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |