Omdat het een blijk van de ware aard van links is?quote:Op maandag 8 juli 2024 14:38 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met het verlies van extreem-rechts maar meer dat deze man extreem radicaal links is en een haat heeft voor Joden.
Hij praat 7 October aanval dan ook goed.
En niet alleen dat, hij is ook nog eens Pro-Putin en Anti-EU
Ik weet eigenlijk niet waarom de pers zit te juigen dat Links gewonnen heeft in Frankrijk.
Maar Franse Joden lijken in ieder geval geen plek meer te hebben in Frankrijk.
Wie zijn die Palestijnen dan? Michelin Calmy-Rey???quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
Nou, 186,000 slachtoffers. Het gaat wel snel zo. Een ruime vervijfvoudiging in een paar dagen. Hoe is dit überhaupt nog serieus te nemen. En deze claims zijn dan op basis van wat twee Palestijnse "artsen" zeggen. Clownesk.
[ twitter ]
Het stikt in de media van progressief linkse journalisten, dus vandaar dat deze in hun nopjes waren met de overwinning van radicaal links in Frankrijk. En voor Franse Joden is het wel klaar nu, dit had de Franse opperrabbijn ook al eerder aangegeven. Die moeten hun heil elders gaan zoeken, met de enorme aantallen migranten uit Islamtische en antisemitische landen en radicaal links die dit alleen maar verder wil faciliteren, zullen steeds meer Joden gaan emigreren.quote:Op maandag 8 juli 2024 14:38 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met het verlies van extreem-rechts maar meer dat deze man extreem radicaal links is en een haat heeft voor Joden.
Hij praat 7 October aanval dan ook goed.
En niet alleen dat, hij is ook nog eens Pro-Putin en Anti-EU
Ik weet eigenlijk niet waarom de pers zit te juigen dat Links gewonnen heeft in Frankrijk.
Maar Franse Joden lijken in ieder geval geen plek meer te hebben in Frankrijk.
Ik heb geen idee hoe je bij dit document uitkomt. In de tweet wordt er naar de Lancet gelinkt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wie zijn die Palestijnen dan? Michelin Calmy-Rey???
https://www.unodc.org/doc(...)ence-full-report.pdf
Jullie, jij en je plussers, zijn toch hoog opgeleide mensen. Ik neem aan dat het teveel moeite was om vijf regels Engelse tekst te lezen
Er wordt verwezen naar onderzoek over indirecte doden waarbij ze toen komen op een getal van 3 tot 15 keer. Kom op HR iets verder kijken dan je neus lang is en als je het woord indirect niet begrijpt Google het dan in plaats van er toch iets van te vinden.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je bij dit document uitkomt. In de tweet wordt er naar de Lancet gelinkt.
Bizarre cijfers. Blijkbaar 400.000 van deze 186.000 waren kinderen, echt ziekquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
Nou, 186,000 slachtoffers. Het gaat wel snel zo. Een ruime vervijfvoudiging in een paar dagen. Hoe is dit überhaupt nog serieus te nemen. En deze claims zijn dan op basis van wat twee Palestijnse "artsen" zeggen. Clownesk.
[ twitter ]
Ja klopt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er wordt verwezen naar onderzoek over indirecte doden waarbij ze toen komen op een getal van 3 tot 15 keer. Kom op HR iets verder kijken dan je neus lang is en als je het woord indirect niet begrijpt Google het dan in plaats van er toch iets van te vinden.
Een duidelijk voorbeeld van indirecte doden is de Chernobyl ramp, daar zijn maar twee mensen direct bij omgekomen. Daar hebben we op de middelbare school toch allemaal wel iets over geleerd?
Dat je dit deelt, iemand die de deur wordt gewezen vanwege zijn afkomst...quote:
Volgens wie?quote:
En dan heb je de miljoen vrouwen nog niet eens meegeteldquote:Op woensdag 10 juli 2024 19:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Bizarre cijfers. Blijkbaar 400.000 van deze 186.000 waren kinderen, echt ziek
Misschien een kleine tip maar Hamas zou eens kunnen stoppen met wapens te verstoppen onder plekken waar onschuldige burgers zitten. Sterker nog van de week lagen er wapens onder een baby bed.quote:
Dat provocerende toontje van die mensen ook. Als ze dat kut stickertje gewoon zouden negeren, en ze zich daadwerkelijk gewoon als klant/toerist gedroegen waren ze voor die Vietnamees Jan en Ingrid uit de kanariestraat in een willekeurige Nederlandse stad of whatever geweest. Ze hadden gewoon door kunnen lopen juist vanwege die sticker, maar nope, lekker provoceren. Niets beter dan influencers die alles over hebben voor de likes, walgelijk volk*.quote:
Oh ja, dat provocerende toontje ja.quote:Op donderdag 11 juli 2024 02:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat provocerende toontje van die mensen ook. Als ze dat kut stickertje gewoon zouden negeren, en ze zich daadwerkelijk gewoon als klant/toerist gedroegen waren ze voor die Vietnamees Jan en Ingrid uit de kanariestraat in een willekeurige Nederlandse stad of whatever geweest. Ze hadden gewoon door kunnen lopen juist vanwege die sticker, maar nope, lekker provoceren. Niets beter dan influencers die alles over hebben voor de likes, walgelijk volk*.
edit: *, die makers van dat filmpje dan, ik wil niemand over 1 kam scheren
Het benadrukt wat de verwerpelijke pro-Palestijnse propaganda doet en hoe het antisemitisme aanwakkert. Dit zijn trouwens niet eens Israëliërs.quote:
Er is geen genocide en de Arabische en Islamtische wereld zou zich beter druk kunnen maken om Jemen en Soedan. Maar daar kijken mensen zoals deze Islamitische twitterraar niet naar om, dat is wel opvallend. En we weten allemaal we waarom.quote:
Ja, want "wij investeren niet in Soedan", of zoiets.quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het benadrukt wat de verwerpelijke pro-Palestijnse propaganda doet en hoe het antisemitisme aanwakkert. Dit zijn trouwens niet eens Israëliërs.
[..]
Er is geen genocide en de Arabische en Islamtische wereld zou zich beter druk kunnen maken om Jemen en Soedan. Maar daar kijken mensen zoals deze Islamitische twitterraar niet naar om, dat is wel opvallend. En we weten allemaal we waarom.
Kennelijk is de opzet van die filmers geslaagd. Kansloos gedoequote:Op donderdag 11 juli 2024 06:55 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Oh ja, dat provocerende toontje ja.![]()
Kunnen ze niet gewoon mensen lekker laten jodenhaten? Altijd maar weer dat verongelijkte. Alsof zij het slachtoffer zijn.![]()
Ik begrijp wel dat een Israëliër zich aangesproken voelt. Lijkt me logisch, Israël is in de ogen van velen puur bezig met zelfverdediging dus integer.quote:Op donderdag 11 juli 2024 02:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat provocerende toontje van die mensen ook. Als ze dat kut stickertje gewoon zouden negeren, en ze zich daadwerkelijk gewoon als klant/toerist gedroegen waren ze voor die Vietnamees Jan en Ingrid uit de kanariestraat in een willekeurige Nederlandse stad of whatever geweest. Ze hadden gewoon door kunnen lopen juist vanwege die sticker, maar nope, lekker provoceren. Niets beter dan influencers die alles over hebben voor de likes, walgelijk volk*.
edit: *, die makers van dat filmpje dan, ik wil niemand over 1 kam scheren
Het moment waarop je denkt dat ie zichzelf niet nog belachelijker kan maken spreekt ie in dit interview over mijn volkquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:46 schreef Aether het volgende:
Geert Wilders in interviews met Israelische media
https://www.israelnieuws.(...)t-wilders-in-intervi
Wat vind je daar eigenlijk belachelijk aan?quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het moment waarop je denkt dat ie zichzelf niet nog belachelijker kan maken spreekt ie in dit interview over mijn volkeffe kalm, Geertje.
Die filmer heeft groot gelijk dit aan te kaarten.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kennelijk is de opzet van die filmers geslaagd. Kansloos gedoe
Ik weet niet wie hij daaronder schaart, maar volgens mij is er niet veel volk van hem bij.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat vind je daar eigenlijk belachelijk aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |