abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juli 2024 @ 18:07:22 #26
168739 Red_85
'echt wel'
pi_214237766
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 14:38 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Dat heeft weinig te maken met het verlies van extreem-rechts maar meer dat deze man extreem radicaal links is en een haat heeft voor Joden.
Hij praat 7 October aanval dan ook goed.

En niet alleen dat, hij is ook nog eens Pro-Putin en Anti-EU

Ik weet eigenlijk niet waarom de pers zit te juigen dat Links gewonnen heeft in Frankrijk.

Maar Franse Joden lijken in ieder geval geen plek meer te hebben in Frankrijk.
Omdat het een blijk van de ware aard van links is?
Of ze zijn gewoonweg onnoemelijk dom.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_214237905
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2024 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
Nou, 186,000 slachtoffers. Het gaat wel snel zo. Een ruime vervijfvoudiging in een paar dagen. Hoe is dit überhaupt nog serieus te nemen. En deze claims zijn dan op basis van wat twee Palestijnse "artsen" zeggen. Clownesk.

[ twitter ]
Wie zijn die Palestijnen dan? Michelin Calmy-Rey???

https://www.unodc.org/doc(...)ence-full-report.pdf

Jullie, jij en je plussers, zijn toch hoog opgeleide mensen. Ik neem aan dat het teveel moeite was om vijf regels Engelse tekst te lezen
  woensdag 10 juli 2024 @ 18:26:44 #28
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214237980
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 14:38 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Dat heeft weinig te maken met het verlies van extreem-rechts maar meer dat deze man extreem radicaal links is en een haat heeft voor Joden.
Hij praat 7 October aanval dan ook goed.

En niet alleen dat, hij is ook nog eens Pro-Putin en Anti-EU

Ik weet eigenlijk niet waarom de pers zit te juigen dat Links gewonnen heeft in Frankrijk.

Maar Franse Joden lijken in ieder geval geen plek meer te hebben in Frankrijk.
Het stikt in de media van progressief linkse journalisten, dus vandaar dat deze in hun nopjes waren met de overwinning van radicaal links in Frankrijk. En voor Franse Joden is het wel klaar nu, dit had de Franse opperrabbijn ook al eerder aangegeven. Die moeten hun heil elders gaan zoeken, met de enorme aantallen migranten uit Islamtische en antisemitische landen en radicaal links die dit alleen maar verder wil faciliteren, zullen steeds meer Joden gaan emigreren.
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2024 18:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wie zijn die Palestijnen dan? Michelin Calmy-Rey???

https://www.unodc.org/doc(...)ence-full-report.pdf

Jullie, jij en je plussers, zijn toch hoog opgeleide mensen. Ik neem aan dat het teveel moeite was om vijf regels Engelse tekst te lezen
Ik heb geen idee hoe je bij dit document uitkomt. In de tweet wordt er naar de Lancet gelinkt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214238720
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2024 18:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb geen idee hoe je bij dit document uitkomt. In de tweet wordt er naar de Lancet gelinkt.
Er wordt verwezen naar onderzoek over indirecte doden waarbij ze toen komen op een getal van 3 tot 15 keer. Kom op HR iets verder kijken dan je neus lang is en als je het woord indirect niet begrijpt Google het dan in plaats van er toch iets van te vinden.

Een duidelijk voorbeeld van indirecte doden is de Chernobyl ramp, daar zijn maar twee mensen direct bij omgekomen. Daar hebben we op de middelbare school toch allemaal wel iets over geleerd?
pi_214238793
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2024 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
Nou, 186,000 slachtoffers. Het gaat wel snel zo. Een ruime vervijfvoudiging in een paar dagen. Hoe is dit überhaupt nog serieus te nemen. En deze claims zijn dan op basis van wat twee Palestijnse "artsen" zeggen. Clownesk.

[ twitter ]
Bizarre cijfers. Blijkbaar 400.000 van deze 186.000 waren kinderen, echt ziek :r
pi_214239113
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2024 19:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Er wordt verwezen naar onderzoek over indirecte doden waarbij ze toen komen op een getal van 3 tot 15 keer. Kom op HR iets verder kijken dan je neus lang is en als je het woord indirect niet begrijpt Google het dan in plaats van er toch iets van te vinden.

Een duidelijk voorbeeld van indirecte doden is de Chernobyl ramp, daar zijn maar twee mensen direct bij omgekomen. Daar hebben we op de middelbare school toch allemaal wel iets over geleerd?
Ja klopt.
Het gaat dan ook over een getal wat in de komende jaren zou kunnen oplopen tot aan 186.000.
En het is nog niet eens echt een officieel wetenschappelijk onderzoek.

Maar het probleem is met name dat iedereen nu gaat schreeuwen dat er al 186.000 doden zijn gevallen in de laatste 9 maanden wat compleet fout is maar heerlijk om als propaganda te gebruiken.

twitter

twitter
pi_214246257
twitter
pi_214246290
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 23:53 schreef Triggershott het volgende:
[ twitter ]
Dat je dit deelt, iemand die de deur wordt gewezen vanwege zijn afkomst...

En nee, het maakt me geen ruk uit of het een Palestijn is die wordt geweigerd of een Israeli, niemand hoort geweigerd te worden vanwege zijn of haar afkomst.

Waarom deel jij dit?
pi_214246350
twitter
pi_214246762
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 00:02 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Volgens wie?

En er is geen genocide in Gaza. Dat argument kan nou echt niet meer.
Intolerant voor intolerantie
pi_214246770
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 19:27 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Bizarre cijfers. Blijkbaar 400.000 van deze 186.000 waren kinderen, echt ziek :r
En dan heb je de miljoen vrouwen nog niet eens meegeteld :'(
  donderdag 11 juli 2024 @ 01:25:47 #37
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214246904
quote:
[ x ]
Misschien een kleine tip maar Hamas zou eens kunnen stoppen met wapens te verstoppen onder plekken waar onschuldige burgers zitten. Sterker nog van de week lagen er wapens onder een baby bed.
pi_214247018
quote:
[ twitter ]
Dat provocerende toontje van die mensen ook. Als ze dat kut stickertje gewoon zouden negeren, en ze zich daadwerkelijk gewoon als klant/toerist gedroegen waren ze voor die Vietnamees Jan en Ingrid uit de kanariestraat in een willekeurige Nederlandse stad of whatever geweest. Ze hadden gewoon door kunnen lopen juist vanwege die sticker, maar nope, lekker provoceren. Niets beter dan influencers die alles over hebben voor de likes, walgelijk volk*.

edit: *, die makers van dat filmpje dan, ik wil niemand over 1 kam scheren
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_214247228
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 02:07 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dat provocerende toontje van die mensen ook. Als ze dat kut stickertje gewoon zouden negeren, en ze zich daadwerkelijk gewoon als klant/toerist gedroegen waren ze voor die Vietnamees Jan en Ingrid uit de kanariestraat in een willekeurige Nederlandse stad of whatever geweest. Ze hadden gewoon door kunnen lopen juist vanwege die sticker, maar nope, lekker provoceren. Niets beter dan influencers die alles over hebben voor de likes, walgelijk volk*.

Oh ja, dat provocerende toontje ja. :Y :')

Kunnen ze niet gewoon mensen lekker laten jodenhaten? Altijd maar weer dat verongelijkte. Alsof zij het slachtoffer zijn. :N :')
pi_214247421
quote:
[ twitter ]
Het benadrukt wat de verwerpelijke pro-Palestijnse propaganda doet en hoe het antisemitisme aanwakkert. Dit zijn trouwens niet eens Israëliërs.
quote:
[ x ]
Er is geen genocide en de Arabische en Islamtische wereld zou zich beter druk kunnen maken om Jemen en Soedan. Maar daar kijken mensen zoals deze Islamitische twitterraar niet naar om, dat is wel opvallend. En we weten allemaal we waarom.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214247830
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2024 07:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het benadrukt wat de verwerpelijke pro-Palestijnse propaganda doet en hoe het antisemitisme aanwakkert. Dit zijn trouwens niet eens Israëliërs.
[..]
Er is geen genocide en de Arabische en Islamtische wereld zou zich beter druk kunnen maken om Jemen en Soedan. Maar daar kijken mensen zoals deze Islamitische twitterraar niet naar om, dat is wel opvallend. En we weten allemaal we waarom.
Ja, want "wij investeren niet in Soedan", of zoiets.
pi_214248468
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2024 06:55 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Oh ja, dat provocerende toontje ja. :Y :')

Kunnen ze niet gewoon mensen lekker laten jodenhaten? Altijd maar weer dat verongelijkte. Alsof zij het slachtoffer zijn. :N :')
Kennelijk is de opzet van die filmers geslaagd. Kansloos gedoe :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_214248911
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 02:07 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

Ik begrijp wel dat een Israëliër zich aangesproken voelt. Lijkt me logisch, Israël is in de ogen van velen puur bezig met zelfverdediging dus integer.

De filmer voelt het als racisme en wil de man per se als racist afschilderen terwijl de man het heeft over het land. Twee keer probeert de filmer de man te laten happen op een suggestieve 'because I'm Jewish' vraag en het lukt beide keren niet.

Als er een Slava Ukraini sticker zat en Russen zouden worden geweigerd was er niks aan de hand geweest alleen nu is het 'natuurlijk wel' racisme
pi_214250279
Geert Wilders in interviews met Israelische media
https://www.israelnieuws.(...)t-wilders-in-intervi
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 11 juli 2024 @ 14:04:24 #45
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_214251049
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2024 12:46 schreef Aether het volgende:
Geert Wilders in interviews met Israelische media
https://www.israelnieuws.(...)t-wilders-in-intervi
Het moment waarop je denkt dat ie zichzelf niet nog belachelijker kan maken spreekt ie in dit interview over mijn volk :') effe kalm, Geertje.
Dit, dus.
  donderdag 11 juli 2024 @ 14:05:36 #46
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214251064
quote:
[ x ]
No, its war, you started it
pi_214252365
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 14:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Het moment waarop je denkt dat ie zichzelf niet nog belachelijker kan maken spreekt ie in dit interview over mijn volk :') effe kalm, Geertje.
Wat vind je daar eigenlijk belachelijk aan?
pi_214252482
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 09:49 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Kennelijk is de opzet van die filmers geslaagd. Kansloos gedoe :')
Die filmer heeft groot gelijk dit aan te kaarten.

Dit soort "pro-Palestijnen" (ze zijn niet pro en al helemaal niet voor de Palestijnen) moeten altijd, worden aangesproken. Het is geen normaal gedrag, namelijk. Antisemitisme kun je rustig proberen te verbergen onder het mom van "medelijden met die arme Palestijnen" maar het wordt vanzelf ontmaskerd en het kan nooit worden getolereerd. Nooit, nergens.
  donderdag 11 juli 2024 @ 16:33:04 #49
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_214252554
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2024 16:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat vind je daar eigenlijk belachelijk aan?
Ik weet niet wie hij daaronder schaart, maar volgens mij is er niet veel volk van hem bij.
Dit, dus.
pi_214254562
IDF says it 'failed in its mission to defend' Kibbutz Be'eri

https://www.israelnieuws.(...)-be-eri-op-7-oktober
https://www.ynetnews.com/article/ryxmef6pc
https://www.timesofisrael(...)s-residents-bravery/

[ Bericht 20% gewijzigd door Aether op 12-07-2024 08:15:20 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')