Nee, intentie is er niet dus geen rood.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Overigens: Was toch gewoon rood voor Simons?
[ x ]
Precies. Geel was zelfs discutabel. Was het in het strafschopgebied had hij niet eens gefloten. Omdat een strafschop te zwaar zou zijn geweest.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, intentie is er niet dus geen rood.
Nogal inconsistent, maar over het algemeen is het echt geen rood. Ook in de Eredivisie niet.quote:
Dergelijke acties al aantal x voorbij zien komen en er nog geen rode kaart voor gezien (wat me in sommige gevallen wel verbaasde) maar bij Simons was geen opzetquote:Op zondag 7 juli 2024 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Overigens: Was toch gewoon rood voor Simons?
[ x ]
In de eredivisie is vol op iemands enkel gaan staan vrijwel altijd rood, ook zonder intentie.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nogal inconsistent, maar over het algemeen is het echt geen rood. Ook in de Eredivisie niet.
Die Oostenrijker die het bij ONZE Geert deed was een stuk smeriger inderdaad.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:48 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dergelijke acties al aantal x voorbij zien komen en er nog geen rode kaart voor gezien (wat me in sommige gevallen wel verbaasde) maar bij Simons was geen opzet
Hierbij begrijp ik de hele kaarten ook niet want moet je dan telkens bij schieten gaan Kijken of iemand er net een voet tussen plaatst?quote:Op zondag 7 juli 2024 13:24 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
[..]
Die Turken gooiden zich de hele wedstrijd al vanachter voor de voeten van onze spelers wanneer die wilde schieten. Gruwelijk irritant en ik was blij dat er een keer een echt pijn had.
Eens. De var had hier ingegrepen.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
In de eredivisie is vol op iemands enkel gaan staan vrijwel altijd rood, ook zonder intentie.
Het is alleen niet vol, Simons trekt zijn been na het contact eigenlijk direct weg waardoor buitensporigheid vervalt, maar de regels zijn hier erg onduidelijk in. Je bent eigenlijk overgeleverd aan de VAR van de dag.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
In de eredivisie is vol op iemands enkel gaan staan vrijwel altijd rood, ook zonder intentie.
Ik ben het ook zeker niet eens met hoe dit soort gevallen in de eredivisie beoordeeld worden. Het is 9 van de 10 keer ongelukkig uitkomen.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is alleen niet vol, Simons trekt zijn been na het contact eigenlijk direct weg waardoor buitensporigheid vervalt, maar de regels zijn hier erg onduidelijk in. Je bent eigenlijk overgeleverd aan de VAR van de dag.
Maak zelf maar wat aan.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:59 schreef Paul het volgende:
Nog steeds wacht op halve finale topic van @:zipportal😡
maar niet met een depay in de spits en een xavi ernaast.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:14 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat het gaat swingen tegen Engeland, wat voorheen net niet ging nu nét wel
5-1
M'n vriendin en ik zijn begonnen met de Saw-reeks. Als er geen voetbal is kijken we een film. Vanavond Saw 6.quote:
Laat dat alsjeblieft aan anderen overquote:Op zondag 7 juli 2024 13:59 schreef Paul het volgende:
Nog steeds wacht op halve finale topic van @:zipportal😡
Oh dat soort films vind ik echt niets. Brrquote:Op zondag 7 juli 2024 15:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
M'n vriendin en ik zijn begonnen met de Saw-reeks. Als er geen voetbal is kijken we een film. Vanavond Saw 6.
En dan lekker slapen.
IndyCar kijkenquote:
Boer.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ah Lianne van Ruitenbeek. @:de_boswachter
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |