Crikeyquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:08 schreef Peterselieman het volgende:
Zeker weten dat het geen zweet in zijn helm is?
Blimeyquote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:08 schreef Peterselieman het volgende:
Zeker weten dat het geen zweet in zijn helm is?
Het is toch niet te geloven..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:42 schreef Starflyer het volgende:
En gediskwalificeerd![]()
Maini is nu de winnaar.
https://www.fia.com/sites(...)20non-conformity.pdf
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hopelijk kan/mag hij deze wél houden.. 🤞🤞🤞
Wat een ellende was dat de vorige keren joh..
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:43 schreef Peterselieman het volgende:
Whut?
Het is al de 3e keer ofzo dat hij een zege kwijtraakt?
ja, alle 3x met trident. Let maar op, hij gaat kappen met hun....quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:43 schreef Peterselieman het volgende:
Whut?
Ja, allemaal dit seizoen..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:43 schreef Peterselieman het volgende:
Whut?
Ik denk sowieso niet dat hij volgend seizoen nog F2 rijdt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:45 schreef ETA het volgende:
[..]
ja, alle 3x met trident. Let maar op, hij gaat kappen met hun....
bedoel meer dat hij voor einde seizoen ermee gaat kappen. Hij betaald een bak geld aan het team om te mogen rijden. Of die auto gaat voor geen meter, of kapt ermee in winnende positie of ze kunnen geen regels volgen...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet dat hij volgend seizoen nog F2 rijdt.
Wat schiet hij daar mee op?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:49 schreef ETA het volgende:
[..]
bedoel meer dat hij voor einde seizoen ermee gaat kappen. Hij betaald een bak geld aan het team om te mogen rijden. Of die auto gaat voor geen meter, of kapt ermee in winnende positie of ze kunnen geen regels volgen...
Geld terugkrijgen en dat gebruiken voor een volgend avontuur.quote:
Hij gaat naar Indycar lijkt mequote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet dat hij volgend seizoen nog F2 rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |