Hij is een hittepetitjequote:Op zondag 7 juli 2024 11:38 schreef heywoodu het volgende:
Wat blijft Hadjar toch een, laten we zeggen, bijzondere jongen.
Wel fijn dat ze commentatoren hebben die ze regels niet kennen.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee Allard, ná de vlag nog een keer track limits = straf
In de F3 wist Voisin het i.i.g. NIET..quote:Op zondag 7 juli 2024 11:53 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd of Crawford wel weet dat hij niet echt wint.
Vandaar mijn opmerkingquote:Op zondag 7 juli 2024 11:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In de F3 wist Voisin het i.i.g. NIET..
Heel nieuwsgierig om Inthrapuvasak eens voorin te zienquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:50 schreef Starflyer het volgende:
Beganovic dus op pole in de F3 vandaag, voor Bedrin en Intraphuvasak. Browning en nog een zijn teruggezet, waardoor de grid is veranderd.
Die was ook niet helemaal wakkerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:54 schreef Starflyer het volgende:
Loake staat niet goed dus extra formatieronde
Van harte welkomquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben iets te laat ingeschakeld.
Maar heb wel koffie @:ESF1Gamer
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben iets te laat ingeschakeld.
Maar heb wel koffie @:ESF1Gamer
Opa Allard is niks gewendquote:
"Opa Allard" is veel harder racen gewend juist..quote:
Heeft niets met Allard te maken, die wel meer gewend is, maar met de huidige regels, die veel stricter zijn dan vroeger.quote:
Waar is de straf dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Heeft niets met Allard te maken, die wel meer gewend is, maar met de huidige regels, die veel stricter zijn dan vroeger.
Hij was wel notedquote:
Moet 'ie zéker niet proberen te verdedigen door laat te remmen..quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 14:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet 'ie zéker niet proberen te verdedigen door laat te remmen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |