hij is bal al kwijt voordat hij een actie kon maken manquote:Op zondag 7 juli 2024 00:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een aanvaller moet acties maken om te kunnen scoren.

En ook Spanje heeft wel eens beter gevoetbald dan op dit EK.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:39 schreef PicoMMP het volgende:
Maar we kunnen nu in ieder geval wel concluderen dat Spanje in principe de grote favoriet is nu.

De niet-balvaste Memphis was de enige reden dat de 1-1 viel en we de wedstrijd konden omdraaien. Mening?quote:Op zondag 7 juli 2024 00:40 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
hij is bal al kwijt voordat hij een actie kon maken man
zelfs mijn oma is balvaster dan Depay

Maar niet volgens de bookies, waar het gewoon erg dicht bij elkaar zit en niemand de grote favoriet isquote:Op zondag 7 juli 2024 00:39 schreef PicoMMP het volgende:
Maar we kunnen nu in ieder geval wel concluderen dat Spanje in principe de grote favoriet is nu.

Het is wel redelijk duidelijk wie de outsider isquote:Op zondag 7 juli 2024 00:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar niet volgens de bookies, waar het gewoon erg dicht bij elkaar zit en niemand de grote favoriet is
[ afbeelding ]

Prima, dan pakken wij vanuit de underdogpositie wel de winst.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:39 schreef PicoMMP het volgende:

Ik zag Saka nog even snel een Boris For England gebaartje maken na zijn doelpunt dus verwacht daarvan nog wel een staartje.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:41 schreef Hatseflats22 het volgende:
Zijn de Engelsen nog tegen schorsingen aangelopen eigenlijk?

Frankrijsknscoort zelf niet maar krijgt ook niks tegen. 0-0 en dan op penalty’s verliezen… geef mij Spanje maar die ook nog wel wat kansen weg geeftquote:Op zondag 7 juli 2024 00:43 schreef Hatseflats22 het volgende:
Toch kan je beter Spanje in de finale treffen, de ervaring die de Fransen hebben qua finales spelen zal anders sowieso de doorslag geven denk ik.

Deze bro is meester analyticusquote:Op zondag 7 juli 2024 00:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De niet-balvaste Memphis was de enige reden dat de 1-1 viel en we de wedstrijd konden omdraaien. Mening?

We neuken ze allemaal de moederquote:Op zondag 7 juli 2024 00:43 schreef Hatseflats22 het volgende:
Toch kan je beter Spanje in de finale treffen, de ervaring die de Fransen hebben qua finales spelen zal anders sowieso de doorslag geven denk ik.

Wij Nederlanders staan bekend als fair players!quote:Op zondag 7 juli 2024 00:51 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ook lekker dat bij Oranje niemand tegen een schorsing is aangelopen.

Standaard. laat ze die kruisstraat maar mollen. Komt toch niemand zonder buitenlands paspoort of om wit te wassen.quote:Op zondag 7 juli 2024 01:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ach, Woensel.
Sfeertje was heerlijk in de stad.

Hij had ook geen steun van Bergwijn, die vooral tegen zichzelf voetbalde.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:26 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
dumfries vond ik echt matig spelen......er was zat ruimte op rechts aangezien Xavi/Gakpo dubbel gedekt werden.
maar hij tikte het balletje steeds maar weer terug, en hij gaf iff die corner weg.

Jammer dat dat bij de Engelsen ook niet zo isquote:Op zondag 7 juli 2024 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij Nederlanders staan bekend als fair players!
(lol)

Koeman mag dan wel EINDELIJK eens af van het idee dat Depay als diepste spits moet beginnen.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De niet-balvaste Memphis was de enige reden dat de 1-1 viel en we de wedstrijd konden omdraaien. Mening?

Het probleem is dat Depay meerdere keren heeft aangegeven dat diepe spits zijn favoriete positie is.quote:Op zondag 7 juli 2024 01:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Koeman mag dan wel EINDELIJK eens af van het idee dat Depay als diepste spits moet beginnen.
De man is niet in grootse vorm maar functioneert duidelijk beter als ronddolende schaduwspits.
Dat heeft deze wedstrijd (lees: 2e helft) wederom bewezen. De vraag is echter: gaat Koeman dat niet alleen begrijpen, maar ook een keertje vanaf de 1e minuut uitvoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |