dumfries vond ik echt matig spelen......er was zat ruimte op rechts aangezien Xavi/Gakpo dubbel gedekt werden.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:18 schreef Shreyas het volgende:
Wederom een matige eerste helft waarbij er veel mis ging bij Xavi, Depay, Bergwijn en zelfs Gakpo. Het waren vooral de spelers die het verschil moeten maken die door de ondergrens gingen. En die blunder van Dumfries die zomaar een corner weggaf waaruit de goal kwam is echt om je voor kapot te schamen.
Tweede helft was gelukkig een stuk beter, waarin de grote namen eindelijk eens opstonden en vochten voor wat ze waard waren. Terecht gewonnen dus, maar laten we eerlijk zijn, het is geen geweldige prestatie. Tegen een gehavend Turkije dat drie zeer belangrijke spelers moest missen door een schorsing mag je wel verwachten dat je wint.
Het enige punt waarin je gelijk hebt hier.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Matige positionering van de verdediging wel.
Iedereen hield Frankrijk op 0-0 dit toernooiquote:Op zondag 7 juli 2024 00:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Portugal houdt de (vooraf) torenhoge favoriet Frankrijk op 0-0
Roemloos.
Oh dan had je een hoop geld kunnen verdienen.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:27 schreef Rick-Astley het volgende:
[..]
Iedereen hield Frankrijk op 0-0 dit toernooi
1 keer....zodanquote:Op zondag 7 juli 2024 00:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hoe kan de topscoorder van Oranje geen neus voor de goal hebben, hij heeft nb dit toernooi gewoon gescoord.
Memphis deed zeker niet alles goed, maar ik zou Memphis nooit wisselen. Op elk moment kan hij een vleugje klasse tonen, en kan zwervend in galop voor veel dreiging zorgen. Vandaag was hij op het begin in het drukzetten nuttig. Totdat WEGHOHOOHHOHORST erin kwam was hij matigjes. Daarna kwam er al meer swing in.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik noemde dat omdat er veel mensen over zeuren, mij boeit het geen reet. Ik vond hem juist erg goed vandaag.
Bedankt voor je analyse over de persoon MemphisHoe vond jij hem deze wedstrijd spelen?
Dit gaat het grootste gevaar voor Nederland zijn tegen Engeland.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maar zoals ik zeg, iemand die uit het niets een streep als onderstaande kan noteren moet je nooit wisselen. Dan ontken je voetbal.
Engeland was favoriet bij de bookmakersquote:Op zondag 7 juli 2024 00:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh dan had je een hoop geld kunnen verdienen.
Bij de bookmakers namelijk torenhoog favoriet.
Dat is lekkere mosterd na de maaltijd natuurlijk. Ik zag vooraf Frankrijk ook als favoriet, maar dat is gaandeweg het toernooi naar Spanje verschoven.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh dan had je een hoop geld kunnen verdienen.
Bij de bookmakers namelijk torenhoog favoriet.
hij was 12 minuten nuttig en had 1 goede assist.....quote:Op zondag 7 juli 2024 00:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Memphis deed zeker niet alles goed, maar ik zou Memphis nooit wisselen. Op elk moment kan hij een vleugje klasse tonen, en kan zwervend in galop voor veel dreiging zorgen. Vandaag was hij op het begin in het drukzetten nuttig. Totdat WEGHOHOOHHOHORST erin kwam was hij matigjes. Daarna kwam er al meer swing in.
Maar zoals ik zeg, iemand die uit het niets een streep als onderstaande kan noteren moet je nooit wisselen. Dan ontken je voetbal.
quote:Op zondag 7 juli 2024 00:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Engeland was favoriet bij de bookmakers
👌 50 touchesquote:Op zondag 7 juli 2024 00:31 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
hij was 12 minuten nuttig en had 1 goede assist.....
voor de rest weer tig keer balverlies
geen beste stat
quote:De politie is in de nacht van zaterdag op zondag in actie moeten komen om in Den Bosch de rust te herstellen.
Die tijd is Depay al wel twee jaar voorbijquote:Op zondag 7 juli 2024 00:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Memphis deed zeker niet alles goed, maar ik zou Memphis nooit wisselen. Op elk moment kan hij een vleugje klasse tonen, en kan zwervend in galop voor veel dreiging zorgen. Vandaag was hij op het begin in het drukzetten nuttig. Totdat WEGHOHOOHHOHORST erin kwam was hij matigjes. Daarna kwam er al meer swing in.
Nagenoeg even hoog. Bij andere bookies was Engeland licht favoriet en Frankrijk nergens "torenhoog favoriet"quote:
4/1 op een eindtoernooi is gewoon erg hoog, zeker als je de bettingmarkt van Engeland in ogenschouw neemt (waarin er vanwege marktomstandigheden altijd relatief veel geld richting Engeland gaat)quote:Op zondag 7 juli 2024 00:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nagenoeg even hoog. Bij andere bookies was Engeland licht favoriet en Frankrijk nergens "torenhoog favoriet"
9/2 toch ook?quote:Op zondag 7 juli 2024 00:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
4/1 op een eindtoernooi is gewoon erg hoog, zeker als je de bettingmarkt van Engeland in ogenschouw neemt (waarin er vanwege marktomstandigheden altijd relatief veel geld richting Engeland gaat)
Zeker. Daarom presteert Engeland ook zeer onder.quote:
20x ball lostquote:Op zondag 7 juli 2024 00:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
👌 50 touches
🅰️ 1 assist
🔑 3 key passes
👟 24/29 accurate passes (0.48 xA)
💨 3/4 successful dribbles
🎯 4 shots/1 on target (0.35 xG).
juist, je kan van basten ook wel opstellen in de hoop dat hij nog prachtige goals maaktquote:Op zondag 7 juli 2024 00:34 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Die tijd is Depay al wel twee jaar voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |