Tegen Polen speelden we ook als trillende rietjes die wedstrijd uit. Even de kringspieren gesloten houden, dames en heren.quote:
Dit kan je over alle landen zeggen die nog over zijn. Behalve Spanje dan misschien.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:56 schreef Steven184 het volgende:
Zo spelen en halve finale halen.
Gouden pik.
Dat geldt eigenlijk voor 3 van de 4 halve finalistenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:56 schreef Steven184 het volgende:
Gouden pik.
Dit is wel het toernooi van de gelukscoaches, Deschamps, Souhtgate, Koeman.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:56 schreef Steven184 het volgende:
Gouden pik.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit kan je over alle landen zeggen die nog over zijn. Behalve Spanje dan misschien.
Die zijn wel echt op elke positie beter.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk voor 3 van de 4 halve finalisten
Dus eigenlijk levert Koeman de beste prestatie?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Die zijn wel echt op elke positie beter.
Maar doen er helemaal niets mee (Engeland/Frankrijk dan).quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Die zijn wel echt op elke positie beter.
Ja en nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dus eigenlijk levert Koeman de beste prestatie?
De 0-1 was (ook) wel gewoon zijn fout, ik ga niet helemaal mee in zijn ophemeling. Maar zeker goede reddingen op het einde.quote:
Alle schaamte voorbij.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit?
https://sporza.be/nl/2024(...)rkije~1720298156880/
Het was wel vrij debiel hoe er 3 Turken vrij stonden om in te koppen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De 0-1 was (ook) wel gewoon zijn fout, ik ga niet helemaal mee in zijn ophemeling. Maar zeker goede reddingen op het einde.
Dumfies zag er in die hele fase niet perse goed uitquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De 0-1 was (ook) wel gewoon zijn fout, ik ga niet helemaal mee in zijn ophemeling. Maar zeker goede reddingen op het einde.
Dit is wel het meest sympathieke Turkse team sinds het Ottomaanse rijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:07 schreef DeeBee het volgende:
Erg leuke rubriek dat ze nog allemaal kaarten kregen aan de zijlijn, Turpin deed dat goed
Als ze voorstaan alle trucs uit de kast trekken, maar niet kunnen incasseren
Nederlanders natuurlijk met dubbel paspoortquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Er wordt hier alsnog waanzinnig getuutert.
Of Turken die kleurenblind zijn?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederlanders natuurlijk met dubbel paspoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juli 2024 09:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik was gisteren in een boekwinkeltje, zag ik ineens het Vandaag Inside puzzelboek (die waar je tegenwoordig allemaal thema's van hebt zoals bosatlas en wielrennen etc.). Ik zag heel veel klassiekers langskomen, zoals welke oud-tennisser schoof ooit aan zonder een wedstrijd gekeken te hebben of wat voor een avond was het voor Hans Kraay jr. op maandagavond. Zelfs vragen over de voorgangers van VI. Voor de echte kenners inkoppertjes maar toch leek het met me nou echt iets voor @:johannes_vermeer @:mani89 @:koffieplanter @:rellende_rotscholier @:wimderon en @:veerbootJohn van Lottum, Dolle Duikavond en bonusvraag: die nootjes op de cover staan er al sinds Barend en van Dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de allerslechtste gast ooit: John Williams.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
John van Lottum, Dolle Duikavond en bonusvraag: die nootjes op de cover staan er al sinds Barend en van Dorp.
Om vervolgens kansloos te verliezen na penalty's. Ik voorzie een herhaling van Nederland-Argentinië van 2014.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De diepteanalyses in EK vliegen in het rond, terwijl iedereen weet dat we woensdag naar een, om in Kees Rijvers-termen te blijven, schuifie-schuif-wedstrijd gaan kijken voor 120 minuten lang.
Ja, nul kansen en dan krijgt Kane hem in minuut 118 ineens per ongeluk op z´n borst terwijl ie het doel in loopt.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De diepteanalyses in EK vliegen in het rond, terwijl iedereen weet dat we woensdag naar een, om in Kees Rijvers-termen te blijven, schuifie-schuif-wedstrijd gaan kijken voor 120 minuten lang.
Ik stel voor dat we zonder bal spelenquote:Op zondag 7 juli 2024 11:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Engeland v Nederland kan de eerste wedstrijd ooit worden waar de bal op de middenstip blijft liggen.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we zonder bal spelen
Vandaag in 1998.....Halve finale tegen Brazilië.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:20 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Om vervolgens kansloos te verliezen na penalty's. Ik voorzie een herhaling van Nederland-Argentinië van 2014.
Ik was erbij in 74. Dus kan wel tegen een stootje.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:34 schreef franklop het volgende:
Weet niet of ik een finale tegen Spanje trek
Van de 5 wedstrijden die Nederland speelde, werd er in 4 wedstrijd 3x of vaker gescoord. Denk dat het wel meevalt dus.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Engeland v Nederland kan de eerste wedstrijd ooit worden waar de bal op de middenstip blijft liggen.
Maar de wedstrijd tegen het enige andere vergelijkbare topland eindigde in 0-0.quote:Op zondag 7 juli 2024 14:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Van de 5 wedstrijden die Nederland speelde, werd er in 4 wedstrijd 3x of vaker gescoord. Denk dat het wel meevalt dus.
Duitsland mist een stukje Lebensraum volgens Toni, die al 10 jaar in Madrid woont, terwijl in Duitsland de bevolking al 25 jaar ongeveer op hetzelfde niveau zitquote:
Erg mooi. Is dat debiele systeem daar in Frankrijk toch nog ergens goed voor.quote:
Le Pen de wind uit de zeilen gehaald, terwijl zijn eigen presidentstermijn loopt tot 2027.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Erg mooi. Is dat debiele systeem daar in Frankrijk toch nog ergens goed voor.
En ook wel een ach, Macron. Wat heeft die nu bereikt?
Dat valt nog te bezien. Sowieso gaat het ondanks deze uitslag alsnog een gigantische dysfunctionele clusterfuck worden de komende jaren. Dat NFP hangt ook maar met plakband aan elkaar en bestaat uit partijen die weinig gemeen hebben behalve hun afkeer van Le Pen.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Le Pen de wind uit de zeilen gehaald, terwijl zijn eigen presidentstermijn loopt tot 2027.
Dan heb je als Duitser of ontzettend weinig historisch besef of je zit wel heel erg in het AFD kampquote:
Is Rudy een racist?quote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar heeft het alle schijn van.
In Frankrijk zagen ze wat video’s van ons extreemrechtse gekkie kabinet en dachten ‘o jee, dit moeten we maar niet doen!’quote:Op zondag 7 juli 2024 22:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo heeft de gok van Macron indrukwekkend uitgepakt.
Het blijft wel een zorgwekkende trend dat Macron is gehalveerd en Le Pen qua stemmen (niet qua zetels) toch enorm gegroeid is. Maar voor de komende jaren is het iig nog veilig.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo heeft de gok van Macron indrukwekkend uitgepakt.
Het Faber effect is nu ook internationaal.quote:Op zondag 7 juli 2024 23:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Frankrijk zagen ze wat video’s van ons extreemrechtse gekkie kabinet en dachten ‘o jee, dit moeten we maar niet doen!’
Was Ernest ook nogal in de war?quote:Op maandag 8 juli 2024 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het Faber effect is nu ook internationaal.
Henk Krol is wel een beetje de Kazim Richards van de politiek, ieder halfjaar een nieuwe club maar overal een demagoog.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:51 schreef Szura het volgende:
Ach Henk
[ x ]
Opzichtige sollicitatie naar z’n 12e partij
Hij zal wel een minimum salaris uit Rusland krijgen .quote:Op maandag 8 juli 2024 18:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Henk Krol is wel een beetje de Kazim Richards van de politiek, ieder halfjaar een nieuwe club maar overal een demagoog.
"Niet meer". Alsof het ooit normaal was om dat te gebruiken.quote:Op maandag 8 juli 2024 18:51 schreef Szura het volgende:
Ach Henk
[ x ]
Opzichtige sollicitatie naar z’n 12e partij
Tegenwoordig is het ook al gek om busplaatsen aan te wijzen op huidskleur. Woke cultuur is veel te ver doorgeslagen.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
"Niet meer". Alsof het ooit normaal was om dat te gebruiken.
Alsof Henk sinds die tijd met de bus is geweestquote:Op maandag 8 juli 2024 19:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het ook al gek om busplaatsen aan te wijzen op huidskleur. Woke cultuur is veel te ver doorgeslagen.
Sinds ze gestopt zijn met niet-voetbal mensen uitnodigen is het een leuk showtje ondanks teveel items.quote:
Het is sowieso best wel idioot dat extreem-rechts het woord Umvulkung heeft omarmd. De nazi's waren juist groot voorstander van de Umvulkung om het Germaanse ras in de bezetten gebieden te laten floreren. Het is ergens misgegaan in de vertaalslag, waarbij opeens de joodse elite de omvolking propagandeert.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
"Niet meer". Alsof het ooit normaal was om dat te gebruiken.
@Alaphilippe_ opgegeven om samen met Van der Vaart frikandellen te vreten en foeballuh te kijken.quote:Kijk LALIGA: All Access exclusief thuis op de bank bij Van der Vaart of de broertjes De Boer!
Vanaf maandag 15 juli is de nieuwe documentaireserie LALIGA: All Access wereldwijd te zien op Netflix. Om dit te vieren nodigt Netflix op vrijdag 12 juli voetbalfans uit om thuis bij LaLiga-legends Rafael van der Vaart en Frank en Ronald de Boer exclusief naar de nieuwe documentaireserie te kijken. Onder begeleiding van Soufiane Touzani ploffen fans samen met de oud-profvoetballers op de bank om als eerste naar de beelden van dé Spaanse sport documentaire over het afgelopen seizoen te kijken en hun persoonlijke verhalen uit die tijd te horen.
LALIGA: All Access is meer dan alleen voetbal. Het gaat over spanning, blijdschap, teleurstelling, het gevoel op de tribunes en in de buitenwijken. Naast de spelers staan de gepassioneerde supporters centraal. In deze unieke docuserie wordt stuntploeg Girona, dat voor het eerst in de geschiedenis de Champions League bereikte, op de voet gevolgd. Daarnaast is er volop aandacht voor levende legende Xavi als trainer van FC Barcelona en passeren ook grote namen als Ivan Rakitic, Antoine Griezmann en Robert Lewandowski de revue.
Uitvoerend producent Alex Martinez Roig is bijzonder trots op de productie. "We kijken er
naar uit om de unieke verhalen uit de serie met de kijkers te delen. We belichten actuele
onderwerpen zoals mentale gezondheid, weerstand tegen de gevestigde orde,
leeftijdsdiscriminatie, doorzettingsvermogen, herstel na ernstige blessures... en dat alles met
een voetballer of coach in de hoofdrol. Het is voor ons belangrijk om de sporters op een
menselijke manier neer te zetten en de diversiteit van een grote competitie als LaLiga te
tonen."
Echte LaLiga-fans krijgen krijgen nu de unieke kans om als eerste de nieuwe serie te
bekijken tijdens een exclusieve viewing party thuis bij LaLiga-legends Rafael van der
Vaart of Frank en Ronald de Boer. Deze drie voormalig profvoetballers hebben ruime
ervaring in de Spaanse competitie bij respectievelijk Real Madrid en FC Barcelona en
hebben LaLiga van binnenuit meegemaakt. Net zoals LALIGA: All Access deuren
opent, doen deze legends dat ook. En jij kan erbij zijn!
Geef jezelf en vier vrienden nu op via LALIGAlegends.nl. Laat ons weten bij wie jij op de
bank wil Netflixen en wat je favoriete LALIGA-moment is. En wie weet halen we jullie op om
samen met Rafael of Frank & Ronald te genieten van legendarische voetbalverhalen en een
exclusieve aflevering van LALIGA All Access.
Ik kan vrijdag niet, makker.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:Alaphilippe_ opgegeven om samen met Van der Vaart frikandellen te vreten en foeballuh te kijken.
ER MaG HeLemAaL NiKS m33r In DiT LaND!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:19 schreef VoMy het volgende:
Omroep PowNed heeft een video verwijderd waarin fans van Taylor Swift door een verslaggever voor de gek worden gehouden. In de video, opgenomen bij de Johan Cruijff Arena waar de popster drie concerten gaf, wordt jonge vrouwen gevraagd hoe ver ze zouden gaan voor een 'meet and greet' met hun idool.
Een van de aangesproken meisjes zoent met een vreemde, een ander meisje laat haar borsten zien. Nadien vertelt de verslaggever dat er helemaal geen ontmoeting met Taylor Swift is.
De video stond online met de titel "Gillende meisjes worden sletjes voor Taylor Swift!", al werd die titel later gewijzigd in "Gillende meisjes laten alles zien voor Taylor Swift!". Op de website van PowNed en het YouTube-kanaal van de omroep is de video nu niet meer te bekijken.
Kan dit?
Dat lijkt mij een wat vroege conclusie.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:31 schreef franklop het volgende:
Code Oranje lijkt weer op een storm in een glas water uit te draaien!
Het wordt volgens mijn weerapps in ieder geval hier steeds minder.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een wat vroege conclusie.
Wel serieus zware onweer in het zuiden toch? Nog geen tornado's in Lemmer inderdaad, maar dat komt misschien nog.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:31 schreef franklop het volgende:
Het zou hier om 17u losgaan eerst.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wel serieus zware onweer in het zuiden toch? Nog geen tornado's in Lemmer inderdaad, maar dat komt misschien nog.
Waarvoor nu?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:01 schreef Pistolero het volgende:
Is de ach, Le Pen al voorbij gekomen vandaag?
Ik zou niet teveel op die weerapps vertrouwen maar kort van te voren naar de rader gaan kijken. Waarvoor gewaarschuwd wordt/werd is vooral de buienlijn die nu over Zuid-West Nederland ligt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zou hier om 17u losgaan eerst.
Heb net 2 druppels op mijn hoofd gehad en dat is het.
Maar het zou over 15 minuten wel los moeten gaan.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:31 schreef franklop het volgende:
Hier wel pikkedonker, nauwelijks regenquote:
Met deze achterhoede vind ik een 0-1 gokje de moeite waard.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
Griezmann is er ook aan voor de moeite. Zin in Deschampsball.
Ik heb ook 0-1 'gespeeld'.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Met deze achterhoede vind ik een 0-1 gokje de moeite waard.
Simón, Navas, Nacho, Laporte, Cucurella, Rodri, Fabián, Olmo, Yamal, Williams, Morata.
Vivian had natuurlijk moeten spelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Met deze achterhoede vind ik een 0-1 gokje de moeite waard.
Simón, Navas, Nacho, Laporte, Cucurella, Rodri, Fabián, Olmo, Yamal, Williams, Morata.
Is ie licht geblesseerd? Rabiot de voorkeur geven boven je beste spelerquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
Griezmann is er ook aan voor de moeite. Zin in Deschampsball.
Griezmann werd ook al gebankt tegen Polen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is ie licht geblesseerd? Rabiot de voorkeur geven boven je beste speler___
Nee volgens mij gewoon een tactische keuze.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is ie licht geblesseerd? Rabiot de voorkeur geven boven je beste speler___
Dat was tenminste terwijl ze al zeker door waren.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Griezmann werd ook al gebankt tegen Polen.
Hij bereikt nieuwe hoogtes qua voetbalterrorismequote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee volgens mij gewoon een tactische keuze.
Terwijl de cijfers van Frankrijk op zich niet terroristisch ogen. Bij Engeland is het wel in lijn met hun grafvoetbal.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was tenminste terwijl ze al zeker door waren.
[..]
Hij bereikt nieuwe hoogtes qua voetbalterrorisme
Als u niet naar ons wil kijken, blijf dan wegquote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was tenminste terwijl ze al zeker door waren.
[..]
Hij bereikt nieuwe hoogtes qua voetbalterrorisme
Genotspotten tussen de kleinsten der aarde. Daar barsten ware volksfeesten los bij een overwinning.quote:
Genoeg weer over Ajax.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Genotspotten tussen de kleinsten der aarde. Daar barsten ware volksfeesten los bij een overwinning.
Schuld van het linkse systeem dat de tegenstanders kapot probeert te maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:01 schreef Pistolero het volgende:
Is de ach, Le Pen al voorbij gekomen vandaag?
Spanje krijgt een paar minuten eerder een vergelijkbare kans, vreemde post.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat kon je verwachten met die C-verdediging van Spanje.
Maar dit is de eerste veldgoal van Frankrijk dit EK. Spanje is gewoon kwetsbaar achterin geweest dit EK. Staan van de halvefinalisten de meeste passes naar eigen strafschopgebied toe, gemiddeld de meeste balaanrakingen van de tegenstander in hun 16. Alleen waren die tegenstanders nooit bij machte om serieuze kansen te creëren.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spanje krijgt een paar minuten eerder een vergelijkbare kans, vreemde post.
D66-rechters!!!1!!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Schuld van het linkse systeem dat de tegenstanders kapot probeert te maken.
Zoiets zal het wel zijn.
Vanwege de handsbal?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Duitsers die Cucurella uitfluiten, dit zou wellicht zelfs voor Karl Vannieuwkerke een stap te ver gaan.
Schijnt ooit betast te zijn door Messiquote:
Mr. Own Goal strikes again.quote:
Het is dan ook 2-1quote:
Al besprokenquote:
Ze hebben ook gewoon daadwerkelijk bijna geen enkel fatsoenlijk alternatief.quote:
Zou nog eerder met een valse spits spelen dan met Morataquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben ook gewoon daadwerkelijk bijna geen enkel fatsoenlijk alternatief.
De WK-versie is sowieso flink wat beter, vorige EK was ook niet veelquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mbappé-EK2024 is toch wel eigenaardig.
Mbappe zet tegenwoordig alleen nog maar druk op het toilet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:33 schreef hhh38 het volgende:
Frankrijk dat nog steeds nauwelijks druk zet.
Volgens mij hebben ze dat soort spelers ook niet echt, maar daarvoor schakel ik @Alaphilippe_ in.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou nog eerder met een valse spits spelen dan met Morata
Olmo en Oyarzabal hebben ze daar volgens mijn wel eens uitgeprobeerd. Ferran heeft het ook wel eens bij Barça gedaan dácht ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat soort spelers ook niet echt, maar daarvoor schakel ik @:alaphilippe_ in.
Dacht inderdaad aan Ferran bij Bearcaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Olmo en Oyarzabal hebben ze daar volgens mijn wel eens uitgeprobeerd. Ferran heeft het ook wel eens bij Barça gedaan dácht ik.
Oyarzabal is een schim van zichzelf na al die knieblessures, dat helpt dan ook weer niet echt mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Olmo en Oyarzabal hebben ze daar volgens mijn wel eens uitgeprobeerd. Ferran heeft het ook wel eens bij Barça gedaan dácht ik.
Die wil fit zijn bij z'n presentatie op dinsdag.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:40 schreef Steven184 het volgende:
Mappen heeft ook geen zin om ook maar iets te doen hé?
Ik vind het lastig te plaatsen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:40 schreef Steven184 het volgende:
Mappen heeft ook geen zin om ook maar iets te doen hé?
Cucurella niet echt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:42 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zoals heel Spanje. Enorm genieten van dit team.
Dit is meer een eigen doelpunt dan het doelpunt waarbij Gakpo bij betrokken was in de kwartfinale.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
UEFA-rommel zegt van niet, terwijl die bal niet op doel was.
Het liep van geen kante natuurlijkquote:
Campagne modus aanquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Probeert Team Ieniemienie hier zieltjes mee te winnen ofzo? Dit weekend ook al dat geforceerde gedans bij Taylor Swift.
Volgens mij heeft ie geen goed seizoen gehadquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik volg geen Frans voetbal meer, maar Ousmane Dembele heb ik al heel lang niets goeds meer zien doen.
De eeuwige hoop dat de volgende actie wél lukt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik volg geen Frans voetbal meer, maar Ousmane Dembele heb ik al heel lang niets goeds meer zien doen.
Volgens mij hebben ze dat bij Spanje ook door.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De eeuwige hoop dat de volgende actie wél lukt.
Zijn te blij, te veel ontlading nu.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:50 schreef DeeBee het volgende:
Engeland of Nederland gaan er overigens keihard af tegen Spanje, maar dit geheel terzijde
Derde is ook mooi!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:54 schreef franklop het volgende:
Morgen er dan maar uit. Nog een keer van Spanje verliezen kan ik niet aan
Frankrijk kloppen en dan in de finale verliezen omdat Weghorst een corner met z'n schouder erin loopt ja, genotquote:
In de Franse voetbalcultuur is weinig aanvallend voetbal te vindenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan komt Zidane, die van marginalisme ook een sport heeft gemaakt.
quote:
Dan duikt die klootzak binnenkort weer op naast de atletiekbaanquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nog een paar dagen en dan zijn we af van de shcoolkrantjournalist.
Hij staat met een paraplu buiten in het onweer, er is hoop.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nog een paar dagen en dan zijn we af van de shcoolkrantjournalist.
Dan zit ik gelukkig mezelf rot te tikken met de Eurosport Player (lees HBO MAX) aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan duikt die klootzak binnenkort weer op naast de atletiekbaan
Ik wilde Studio Fussball even terugkijken maar dat oeverloze gelul van Shops is niet door te komen.quote:
Dat was in 2010 ook de tendens maar toen kwamen WE slechts een teenlengte tekort.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:50 schreef DeeBee het volgende:
Engeland of Nederland gaan er overigens keihard af tegen Spanje, maar dit geheel terzijde
Was dat echt de tendens toen? Spanje kwam toen helemaal niet langs hun matige opponenten in de K-O, scoorde zelden en Nederland had een uitstekende voorhoede. Ik ging die wedstrijd met goede moed in.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was in 2010 ook de tendens maar toen kwamen WE slechts een teenlengte tekort.
Dat was wel de tendens in VI in ieder geval die ons steeds beloofden dat WE WK werden tot we opeens vanaf de halve compleet kansloos waren tegen Spanje. Die waren toen nog mijn talisman, hoe het in mijn omgeving leefde weet ik niet meer.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Was dat echt de tendens toen? Spanje kwam toen helemaal niet langs hun matige opponenten in de K-O, scoorde zelden en Nederland had een uitstekende voorhoede. Ik ging die wedstrijd met goede moed in.
Nu zou ik iets voorzichtiger zijn, maar zie ik het nog steeds wel gebeuren als je eenmaal in de finale staat.
Ja, ik kan me wel herinneren dat Gijp de hele tijd helemaal idolaat was over het pass-werk van Spanje en daarmee overtuigd van de uitslag. Vond dat altijd een beetje apart, als Spanje zo ontzettend goed was en wij zo kansloos, waarom speelde die duikelaars dan gelijk tegen Paraguay? Voor de lol? Om hun penalty's te oefenen?quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was wel de tendens in VI in ieder geval die ons steeds beloofden dat WE WK werden tot we opeens vanaf de halve compleet kansloos waren tegen Spanje. Die waren toen nog mijn talisman, hoe het in mijn omgeving leefde weet ik niet meer.
In een vinale ben je nooit kansloos, om maar even de grenzen op te zoeken. Tenzij je Peter Bosz heet en tegen Mourinho moet.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, ik kan me wel herinneren dat Gijp de hele tijd helemaal idolaat was over het pass-werk van Spanje en daarmee overtuigd van de uitslag. Vond dat altijd een beetje apart, als Spanje zo ontzettend goed was en wij zo kansloos, waarom speelde die duikelaars dan gelijk tegen Paraguay? Voor de lol? Om hun penalty's te oefenen?
Spanje heeft dit toernooi wel beter gepresteerd dan toen. Maar ook nu, je ziet wel dat ze in elke knock-out wedstrijd een doelpunt tegen hebben gekregen; en elke keer op momenten dat je geen doelpunt tegen wilde krijgen. Dus helemaal feilloos is hun spel niet, ergens geven ze toch goalen weg. Daar valt vast van te profiteren.
Als je 100 keer tegen Spanje speelt in de finale word je 99 keer totaal weggespeeld.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In een vinale ben je nooit kansloos, om maar even de grenzen op te zoeken. Tenzij je Peter Bosz heet en tegen Mourinho moet.
Een (on)gelukje zit in een klein hoekje en verdedigend heeft Spanje ook wel zwaktes.
Overdreven onzin.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je 100 keer tegen Spanje speelt in de finale word je 99 keer totaal weggespeeld.
Je hebt altijd een kansje, maar die is tegen dit Spanje wel extreem minimaal.
Mensen hebben echt een veel te hoge pet op van dit Oranje puur omdat ze zich met alle geluk van de wereld via een lachwekkend makkelijk schema naar de halve finale hebben gefraudeerd.quote:
99 van de 100 is echt onzin, met je eeuwige overdrijfmodus. Spanje heeft verdedigend veel kwetsbaarheden. Ik zou zeggen 60-70 van de 100.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mensen hebben echt een veel te hoge pet op van dit Oranje puur omdat ze zich met alle geluk van de wereld via een lachwekkend makkelijk schema naar de halve finale hebben gefraudeerd.
99/100 is niet eens de verhouding als een Eredivisieclub tegen amateurs speelt (haha Ajax) maar dan zou ik vooral inzetten op Spanje in de finale, de odds zullen ongetwijfeld een stuk beter zijn. Hou je overdrijfact lekker voor het Feyenoordtopic.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mensen hebben echt een veel te hoge pet op van dit Oranje puur omdat ze zich met alle geluk van de wereld via een lachwekkend makkelijk schema naar de halve finale hebben gefraudeerd.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
99 van de 100 is echt onzin, met je eeuwige overdrijfmodus. Spanje heeft verdedigend veel kwetsbaarheden. Ik zou zeggen 60-70 van de 100.
We gaan het zien, lol. (En gokken is voor proleten, hoewel het wel gratis geld verdienen is als je meer dan 1 hersencel hebt)quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
99/100 is niet eens de verhouding als een Eredivisieclub tegen amateurs speelt (haha Ajax) maar dan zou ik vooral inzetten op Spanje in de finale, de odds zullen ongetwijfeld een stuk beter zijn. Hou je overdrijfact lekker voor het Feyenoordtopic.
Ja, oke. Jammer dat het niet mogelijk is dat beide landen verliezen. Koeman vs. Southgate is wel ongekend walgelijke matchup.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja we schijnen eerst nog tegen Engeland te moeten.
Eerder 1695quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:28 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ling-door-echtgenoot
Gaaf land @:DeeBee! Welkom in 1965.
Die "grap" vandaagquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat de Tjerrie Boon terreur stopt na dit EK qua podcast. @:slobeend
Nou ja, een verdediging met Heitinga/Ooijer, Mathijsen, Blackcard Greg en Van Bronckhorst (en Stekelenburg) had ik niet per se extreem veel vertrouwen in. Dat toernooi was ook gewoon typisch saai Van Marwijk-voetbal, die steeds op de been werd gehouden door individuele kwaliteit.quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Was dat echt de tendens toen? Spanje kwam toen helemaal niet langs hun matige opponenten in de K-O, scoorde zelden en Nederland had een uitstekende voorhoede. Ik ging die wedstrijd met goede moed in.
Nu zou ik iets voorzichtiger zijn, maar zie ik het nog steeds wel gebeuren als je eenmaal in de finale staat.
Wat er ook uit zou komen, dan kun je toch nog niets uit een sample van 1 concluderen?quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
We gaan het zien, lol. (En gokken is voor proleten, hoewel het wel gratis geld verdienen is als je meer dan 1 hersencel hebt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |