Tegen Polen speelden we ook als trillende rietjes die wedstrijd uit. Even de kringspieren gesloten houden, dames en heren.quote:
Dit kan je over alle landen zeggen die nog over zijn. Behalve Spanje dan misschien.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:56 schreef Steven184 het volgende:
Zo spelen en halve finale halen.
Gouden pik.
Dat geldt eigenlijk voor 3 van de 4 halve finalistenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:56 schreef Steven184 het volgende:
Gouden pik.
Dit is wel het toernooi van de gelukscoaches, Deschamps, Souhtgate, Koeman.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:56 schreef Steven184 het volgende:
Gouden pik.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit kan je over alle landen zeggen die nog over zijn. Behalve Spanje dan misschien.
Die zijn wel echt op elke positie beter.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk voor 3 van de 4 halve finalisten
Dus eigenlijk levert Koeman de beste prestatie?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Die zijn wel echt op elke positie beter.
Maar doen er helemaal niets mee (Engeland/Frankrijk dan).quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Die zijn wel echt op elke positie beter.
Ja en nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dus eigenlijk levert Koeman de beste prestatie?
De 0-1 was (ook) wel gewoon zijn fout, ik ga niet helemaal mee in zijn ophemeling. Maar zeker goede reddingen op het einde.quote:
Alle schaamte voorbij.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:58 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit?
https://sporza.be/nl/2024(...)rkije~1720298156880/
Het was wel vrij debiel hoe er 3 Turken vrij stonden om in te koppen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De 0-1 was (ook) wel gewoon zijn fout, ik ga niet helemaal mee in zijn ophemeling. Maar zeker goede reddingen op het einde.
Dumfies zag er in die hele fase niet perse goed uitquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De 0-1 was (ook) wel gewoon zijn fout, ik ga niet helemaal mee in zijn ophemeling. Maar zeker goede reddingen op het einde.
Dit is wel het meest sympathieke Turkse team sinds het Ottomaanse rijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:07 schreef DeeBee het volgende:
Erg leuke rubriek dat ze nog allemaal kaarten kregen aan de zijlijn, Turpin deed dat goed
Als ze voorstaan alle trucs uit de kast trekken, maar niet kunnen incasseren
Nederlanders natuurlijk met dubbel paspoortquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Er wordt hier alsnog waanzinnig getuutert.
Of Turken die kleurenblind zijn?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederlanders natuurlijk met dubbel paspoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juli 2024 09:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik was gisteren in een boekwinkeltje, zag ik ineens het Vandaag Inside puzzelboek (die waar je tegenwoordig allemaal thema's van hebt zoals bosatlas en wielrennen etc.). Ik zag heel veel klassiekers langskomen, zoals welke oud-tennisser schoof ooit aan zonder een wedstrijd gekeken te hebben of wat voor een avond was het voor Hans Kraay jr. op maandagavond. Zelfs vragen over de voorgangers van VI. Voor de echte kenners inkoppertjes maar toch leek het met me nou echt iets voor @:johannes_vermeer @:mani89 @:koffieplanter @:rellende_rotscholier @:wimderon en @:veerbootJohn van Lottum, Dolle Duikavond en bonusvraag: die nootjes op de cover staan er al sinds Barend en van Dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de allerslechtste gast ooit: John Williams.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
John van Lottum, Dolle Duikavond en bonusvraag: die nootjes op de cover staan er al sinds Barend en van Dorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |