abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 7 juli 2024 @ 18:41:09 #201
441859 crew  Lenny77
pi_214202029
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 18:10 schreef Gia het volgende:

Als vrouwen ook opgewonden raken bij het zien van een mooie man, waarom hoeven mannen dan niet hun hoofd te bedekken, of hun hele lichaam?
Ja want als het haar of blote huid van een vrouw al een verleiding kan zijn, dan is een vrouw die interesse in je heeft toch helemaal een ramp? Hoe stop je die verleiding??
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_214202189
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 18:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja want als het haar of blote huid van een vrouw al een verleiding kan zijn, dan is een vrouw die interesse in je heeft toch helemaal een ramp? Hoe stop je die verleiding??
Door van vrouwen bezit te maken. Dan hebben ze niks te willen.
pi_214202230
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 18:10 schreef Gia het volgende:
Als vrouwen ook opgewonden raken bij het zien van een mooie man, waarom hoeven mannen dan niet hun hoofd te bedekken, of hun hele lichaam?
We kunnen wel allerlei redenen gaan bedenken waarom mannen en vrouwen iets moeten doen, maar de hoofdreden waarom men het doet is omdat God het wil.

quote:
Dat is een ramp als je het niet wil als man. De zeer aantrekkelijke Profeet Jozef eindigde dan ook in de gevangenis voor het weigeren in te gaan op de avances van die vrouw.

Als man kun je proberen om te voorkomen dat je in zulke benarde situaties terechtkomt.
pi_214202269
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 18:52 schreef Triggershott het volgende:

[..]
We kunnen wel allerlei redenen gaan bedenken waarom mannen en vrouwen iets moeten doen, maar de hoofdreden waarom men het doet is omdat God het wil.
[..]
Dat is een ramp als je het niet wil als man. De zeer aantrekkelijke Profeet Jozef eindigde dan ook in de gevangenis voor het weigeren in te gaan op de avances van die vrouw.

Onsympathieke gang van zaken, me dunkt.
  zondag 7 juli 2024 @ 18:56:33 #205
3542 Gia
User under construction
pi_214202319
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 18:52 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Ik heb nieuws voor je: God is geen fysieke persoon, die kan niet iets willen en al helemaal niet eisen.
quote:

Als man kun je proberen om te voorkomen dat je in zulke benarde situaties terechtkomt.
Oh, het was niet eens Mo. Logisch ook, die kon alleen maar een kind en rijpe vrouwen aan zich binden. Zal wel lelijk zijn geweest.

Maar hoe kun je voorkomen dat je in zulke benarde situaties terechtkomt? Toch eigenlijk alleen door jezelf onaantrekkelijk te maken voor het vrouwelijk geslacht!

Of door braaf wel in te gaan op de avances van seksbeluste vrouwen?
pi_214202393
Wat we ook weer zien is in dit topic dat "WIJ" vooral interesse hebben in triviale randzaken.

Dus dingen die er in het grote geheel totaal niet toe doen en volstrekt onbelangrijk zijn.

Het is duidelijk dat voor ons en onze politiek de echt belangrijke zaken niet te behappen zijn.

Zo jammer altijd dat de users hier hun energie steevast steken in totaal onbelangrijke zaken. :)

Ik bedoel: hoofddoeken.... wat is het grote belang daarvan dat het alweer 6 delen daarover gaat? Totaal bespottelijk en triviaal. Dat is blijkbaar wat ons interesseert omdat de echte zaken waar we ons zorgen over zouden moeten maken te lastig zijn.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_214202505
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 18:56 schreef Gia het volgende:
Of door braaf wel in te gaan op de avances van seksbeluste vrouwen?
In veel (de meeste?) strenge islamitische landen worden vrouwen uitgehuwelijkt. De man ziet zijn bruid vaak pas na het huwelijk. En dat is natuurlijk wel zo praktisch als vrouwen een burka moeten dragen en niet met mannen mogen praten.
pi_214202540
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 18:59 schreef Bart2002 het volgende:
Wat we ook weer zien is in dit topic dat "WIJ" vooral interesse hebben in triviale randzaken.

Dus dingen die er in het grote geheel totaal niet toe doen en volstrekt onbelangrijk zijn.

Het is duidelijk dat voor ons en onze politiek de echt belangrijke zaken niet te behappen zijn.

Zo jammer altijd dat de users hier hun energie steevast steken in totaal onbelangrijke zaken. :)

Ik bedoel: hoofddoeken.... wat is het grote belang daarvan dat het alweer 6 delen daarover gaat? Totaal bespottelijk en triviaal. Dat is blijkbaar wat ons interesseert omdat de echte zaken waar we ons zorgen over zouden moeten maken te lastig zijn.
Ja, zeg gewoon dat het de islamistische variant van een trouwring is. Probleem opgelost.
  zondag 7 juli 2024 @ 19:08:15 #209
3542 Gia
User under construction
pi_214202603
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 19:03 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
In veel (de meeste?) strenge islamitische landen worden vrouwen uitgehuwelijkt. De man ziet zijn bruid vaak pas na het huwelijk. En dat is natuurlijk wel zo praktisch als vrouwen een burka moeten dragen en niet met mannen mogen praten.
Dus, mannen kunnen voorkomen dat ze in dergelijke benarde situaties belanden, door vrouwen te dwingen een boerka te dragen. Okay, duidelijk. Verder geen dwang, natuurlijk.
Maar goed, ook een vrouw in boerka heeft ogen en kan opgewonden raken van een lekkere vent.
  zondag 7 juli 2024 @ 19:11:10 #210
3542 Gia
User under construction
pi_214202683
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 18:59 schreef Bart2002 het volgende:

Volgens mij wil het kabinet echt wel aan belangrijke zaken beginnen, maar dat wordt gefrustreerd door dit gezeur over een normaal antwoord op een sturende vraag van een journalist, waarop elk antwoord voor ophef had gezorgd.

Als links Nederland hier dan eens mee ophoudt, dan kunnen we beginnen aan belangrijke zaken.
  zondag 7 juli 2024 @ 19:12:23 #211
3542 Gia
User under construction
pi_214202704
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 19:04 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ja, zeg gewoon dat het de islamistische variant van een trouwring is. Probleem opgelost.
Niet helemaal correct. Mannen dragen ook een trouwring.
pi_214202705
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 19:08 schreef Gia het volgende:

[..]
Dus, mannen kunnen voorkomen dat ze in dergelijke benarde situaties belanden, door vrouwen te dwingen een boerka te dragen. Okay, duidelijk. Verder geen dwang, natuurlijk.
Maar goed, ook een vrouw in boerka heeft ogen en kan opgewonden raken van een lekkere vent.
Er is daarom maar 1 logische conclusie mogelijk: ook mannen verplichten een burka te dragen. Eerlijk is eerlijk.
pi_214202721
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 19:12 schreef Gia het volgende:

[..]
Niet helemaal correct. Mannen dragen ook een trouwring.
Ja, en het gebruik hier in Nederland is er niet naar. Dus dan moeten we iedereen wel nog een beetje opvoeden.
pi_214202735
quote:

[..]
En waarom zie je soms ook heel jonge, pre-puberale moslima's helemaal ingepakt? om pedo-gevoelens tegen te gaan?!
  Moderator zondag 7 juli 2024 @ 19:17:25 #215
236264 crew  capricia
pi_214202791
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 19:13 schreef ReplaR het volgende:

[..]
En waarom zie je soms ook heel jonge, pre-puberale moslima's helemaal ingepakt? om pedo-gevoelens tegen te gaan?!
Dezelfde Fonda Sahla over schoolzwemmen (die van 'een hoofddoek is een vrije keus').
En het gaat ook alleen om meisjes. Jongetjes hoeven dat niet.
"Voortaan kunnen kinderen in zwemkleding zwemmen die bedekt van de pols tot aan de enkel.”

twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 7 juli 2024 @ 19:19:00 #216
378023 Wotte
wotte!?
pi_214202815
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 19:13 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Is dat niet omdat in sommige culturen de familie eer afhankelijk is van de 'reinheid' van de dochters.
  Moderator zondag 7 juli 2024 @ 19:21:04 #217
236264 crew  capricia
pi_214202848
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 19:19 schreef Wotte het volgende:

[..]
Is dat niet omdat in sommige culturen de familie eer afhankelijk is van de 'reinheid' van de dochters.
Kinderen van 7 jaar?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214202891
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 19:19 schreef Wotte het volgende:

[..]
en anders vermoord je je eigen dochter, krijg je in sommige landen zelfs strafvermindering...
pi_214202913
Als ik de gedachtengang van de moslims hier in dit topic volg is het niet dragen van hoofdbedekking een reden om westerse vrouwen te zien als hoeren owmdat ze er blijkbaar om vragen.
pi_214202984
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 19:11 schreef Gia het volgende:
Als links Nederland
Dit vind ik ook totale verdwazing... Waar zie jij "links" Nederland"?
We hebben het meest rechtse kabinet aller tijden.

Echt hoor.

Ook iets wat we in #229 zien over zwemmende jongetjes.... / kinderen / meisjes

Waarom qua flying fuck boeit dat allemaal? Gaat toch volkomen over niks en leidt af van wel echte problemen van dienst? Waar zijn jullie mee bezig? Echt zonde van de energie die je niet stopt in iets wat echt belangrijk is.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_214202994
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2024 19:21 schreef capricia het volgende:

[..]
Kinderen van 7 jaar?
Iets met Aïsja, een echtgenote van Mohammed enz.
pi_214202998
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 19:29 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Dit vind ik ook totale verdwazing... Waar zie jij "links Nederland"?
We hebben het meest rechtse kabinet aller tijden.

Echt hoor.
Niet rechts genoeg, dus links.
  zondag 7 juli 2024 @ 19:54:04 #223
378023 Wotte
wotte!?
pi_214203314
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2024 19:21 schreef capricia het volgende:

[..]
Kinderen van 7 jaar?
Ongetrouwd wellicht? Maar kan me voorstellen dat als dat de gedachtengang is dat je dan eerder meisjes/vrouwen bedekt. Ik meen me ook te herinneren dat het dragen van een hoofddoek toevalligerwijs begint bij de puberteit.

Vandaar dat ik denk dat de oorzaak tussen het verschil in die hoek zit.
pi_214203345
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 19:24 schreef Dunnevandale het volgende:
Als ik de gedachtengang van de moslims hier in dit topic volg is het niet dragen van hoofdbedekking een reden om westerse vrouwen te zien als hoeren owmdat ze er blijkbaar om vragen.
Dat is dus waarom zoveel niet gesluierde vrouwen last hebben van straatintimidaties.
  Moderator zondag 7 juli 2024 @ 20:28:00 #225
441859 crew  Lenny77
pi_214203721
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2024 19:24 schreef Dunnevandale het volgende:
Je moet de toekomstige concubines toch herkennen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')