Ja want als het haar of blote huid van een vrouw al een verleiding kan zijn, dan is een vrouw die interesse in je heeft toch helemaal een ramp? Hoe stop je die verleiding??quote:Op zondag 7 juli 2024 18:10 schreef Gia het volgende:
Als vrouwen ook opgewonden raken bij het zien van een mooie man, waarom hoeven mannen dan niet hun hoofd te bedekken, of hun hele lichaam?
Door van vrouwen bezit te maken. Dan hebben ze niks te willen.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja want als het haar of blote huid van een vrouw al een verleiding kan zijn, dan is een vrouw die interesse in je heeft toch helemaal een ramp? Hoe stop je die verleiding??
We kunnen wel allerlei redenen gaan bedenken waarom mannen en vrouwen iets moeten doen, maar de hoofdreden waarom men het doet is omdat God het wil.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:10 schreef Gia het volgende:
Als vrouwen ook opgewonden raken bij het zien van een mooie man, waarom hoeven mannen dan niet hun hoofd te bedekken, of hun hele lichaam?
Dat is een ramp als je het niet wil als man. De zeer aantrekkelijke Profeet Jozef eindigde dan ook in de gevangenis voor het weigeren in te gaan op de avances van die vrouw.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:41 schreef Lenny77 het volgende:
Ja want als het haar of blote huid van een vrouw al een verleiding kan zijn, dan is een vrouw die interesse in je heeft toch helemaal een ramp? Hoe stop je die verleiding??
Onsympathieke gang van zaken, me dunkt.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:52 schreef Triggershott het volgende:
[..]
We kunnen wel allerlei redenen gaan bedenken waarom mannen en vrouwen iets moeten doen, maar de hoofdreden waarom men het doet is omdat God het wil.
[..]
Dat is een ramp als je het niet wil als man. De zeer aantrekkelijke Profeet Jozef eindigde dan ook in de gevangenis voor het weigeren in te gaan op de avances van die vrouw.
Ik heb nieuws voor je: God is geen fysieke persoon, die kan niet iets willen en al helemaal niet eisen.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:52 schreef Triggershott het volgende:
[..]
We kunnen wel allerlei redenen gaan bedenken waarom mannen en vrouwen iets moeten doen, maar de hoofdreden waarom men het doet is omdat God het wil.
Oh, het was niet eens Mo. Logisch ook, die kon alleen maar een kind en rijpe vrouwen aan zich binden. Zal wel lelijk zijn geweest.quote:Dat is een ramp als je het niet wil als man. De zeer aantrekkelijke Profeet Jozef eindigde dan ook in de gevangenis voor het weigeren in te gaan op de avances van die vrouw.
Als man kun je proberen om te voorkomen dat je in zulke benarde situaties terechtkomt.
In veel (de meeste?) strenge islamitische landen worden vrouwen uitgehuwelijkt. De man ziet zijn bruid vaak pas na het huwelijk. En dat is natuurlijk wel zo praktisch als vrouwen een burka moeten dragen en niet met mannen mogen praten.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:56 schreef Gia het volgende:
Of door braaf wel in te gaan op de avances van seksbeluste vrouwen?
Ja, zeg gewoon dat het de islamistische variant van een trouwring is. Probleem opgelost.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:59 schreef Bart2002 het volgende:
Wat we ook weer zien is in dit topic dat "WIJ" vooral interesse hebben in triviale randzaken.
Dus dingen die er in het grote geheel totaal niet toe doen en volstrekt onbelangrijk zijn.
Het is duidelijk dat voor ons en onze politiek de echt belangrijke zaken niet te behappen zijn.
Zo jammer altijd dat de users hier hun energie steevast steken in totaal onbelangrijke zaken.
Ik bedoel: hoofddoeken.... wat is het grote belang daarvan dat het alweer 6 delen daarover gaat? Totaal bespottelijk en triviaal. Dat is blijkbaar wat ons interesseert omdat de echte zaken waar we ons zorgen over zouden moeten maken te lastig zijn.
Dus, mannen kunnen voorkomen dat ze in dergelijke benarde situaties belanden, door vrouwen te dwingen een boerka te dragen. Okay, duidelijk. Verder geen dwang, natuurlijk.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:03 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
In veel (de meeste?) strenge islamitische landen worden vrouwen uitgehuwelijkt. De man ziet zijn bruid vaak pas na het huwelijk. En dat is natuurlijk wel zo praktisch als vrouwen een burka moeten dragen en niet met mannen mogen praten.
Volgens mij wil het kabinet echt wel aan belangrijke zaken beginnen, maar dat wordt gefrustreerd door dit gezeur over een normaal antwoord op een sturende vraag van een journalist, waarop elk antwoord voor ophef had gezorgd.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:59 schreef Bart2002 het volgende:
Wat we ook weer zien is in dit topic dat "WIJ" vooral interesse hebben in triviale randzaken.
Dus dingen die er in het grote geheel totaal niet toe doen en volstrekt onbelangrijk zijn.
Het is duidelijk dat voor ons en onze politiek de echt belangrijke zaken niet te behappen zijn.
Zo jammer altijd dat de users hier hun energie steevast steken in totaal onbelangrijke zaken.
Ik bedoel: hoofddoeken.... wat is het grote belang daarvan dat het alweer 6 delen daarover gaat? Totaal bespottelijk en triviaal. Dat is blijkbaar wat ons interesseert omdat de echte zaken waar we ons zorgen over zouden moeten maken te lastig zijn.
Niet helemaal correct. Mannen dragen ook een trouwring.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:04 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, zeg gewoon dat het de islamistische variant van een trouwring is. Probleem opgelost.
Er is daarom maar 1 logische conclusie mogelijk: ook mannen verplichten een burka te dragen. Eerlijk is eerlijk.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus, mannen kunnen voorkomen dat ze in dergelijke benarde situaties belanden, door vrouwen te dwingen een boerka te dragen. Okay, duidelijk. Verder geen dwang, natuurlijk.
Maar goed, ook een vrouw in boerka heeft ogen en kan opgewonden raken van een lekkere vent.
Ja, en het gebruik hier in Nederland is er niet naar. Dus dan moeten we iedereen wel nog een beetje opvoeden.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet helemaal correct. Mannen dragen ook een trouwring.
En waarom zie je soms ook heel jonge, pre-puberale moslima's helemaal ingepakt? om pedo-gevoelens tegen te gaan?!quote:Op zondag 7 juli 2024 18:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dezelfde Fonda Sahla over schoolzwemmen (die van 'een hoofddoek is een vrije keus').quote:Op zondag 7 juli 2024 19:13 schreef ReplaR het volgende:
[..]
En waarom zie je soms ook heel jonge, pre-puberale moslima's helemaal ingepakt? om pedo-gevoelens tegen te gaan?!
Is dat niet omdat in sommige culturen de familie eer afhankelijk is van de 'reinheid' van de dochters.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:13 schreef ReplaR het volgende:
[..]
En waarom zie je soms ook heel jonge, pre-puberale moslima's helemaal ingepakt? om pedo-gevoelens tegen te gaan?!
Kinderen van 7 jaar?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is dat niet omdat in sommige culturen de familie eer afhankelijk is van de 'reinheid' van de dochters.
en anders vermoord je je eigen dochter, krijg je in sommige landen zelfs strafvermindering...quote:Op zondag 7 juli 2024 19:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is dat niet omdat in sommige culturen de familie eer afhankelijk is van de 'reinheid' van de dochters.
Dit vind ik ook totale verdwazing... Waar zie jij "links" Nederland"?quote:
Niet rechts genoeg, dus links.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit vind ik ook totale verdwazing... Waar zie jij "links Nederland"?
We hebben het meest rechtse kabinet aller tijden.
Echt hoor.
Ongetrouwd wellicht? Maar kan me voorstellen dat als dat de gedachtengang is dat je dan eerder meisjes/vrouwen bedekt. Ik meen me ook te herinneren dat het dragen van een hoofddoek toevalligerwijs begint bij de puberteit.quote:
Dat is dus waarom zoveel niet gesluierde vrouwen last hebben van straatintimidaties.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:24 schreef Dunnevandale het volgende:
Als ik de gedachtengang van de moslims hier in dit topic volg is het niet dragen van hoofdbedekking een reden om westerse vrouwen te zien als hoeren owmdat ze er blijkbaar om vragen.
Je moet de toekomstige concubines toch herkennen?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:24 schreef Dunnevandale het volgende:
Als ik de gedachtengang van de moslims hier in dit topic volg is het niet dragen van hoofdbedekking een reden om westerse vrouwen te zien als hoeren owmdat ze er blijkbaar om vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |