SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen![]()
https://denhaag.com/nl/doen/stranden/kijkduinquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:06 schreef AirwiN het volgende:
Doe alsjeblieft eens meer info over Kijkduin @:Cherrylips
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://denhaag.com/nl/doen/stranden/kijkduin
wat is er met Kijkduin dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:06 schreef AirwiN het volgende:
CL gaat daar een meet organiseren volgens de OP.quote:
Ik heb nog weleens ooit een Travelsnack gemaakt over Scheveningen waar ik toen met Liesj0n een keer was. Zien?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:06 schreef AirwiN het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog weleens ooit een Travelsnack gemaakt over Scheveningen waar ik toen met Liesj0n een keer was. Zien?
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://denhaag.com/nl/doen/stranden/kijkduin
Ik heb 1500 stapjes vandaagquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. Half uurtje, 2,4 km, zo'n 3400 stappies. En nu eens zien of de Touretappe al wat interessanter wordt anders ga ik over een uurtje weer lopen.
Volgende meetquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik moet GEZELLIG MEE HET DORP IN
Dank.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #7
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL gaat daar een meet organiseren volgens de OP.
oh is dat echt of grapjequote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 1500 stapjes vandaag
Maar ik lig vandaag "lekker" op een bank de halve dag.
[..]
Volgende meet
CL vertrouw ik wel dus ik denk echt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:14 schreef Crack_ het volgende:
oh is dat echt of grapje
Als het echt is wil ik ook wel mee, als jullie dat liever niet willen (om wat voor reden dan ook) dan is dat ook oke
quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Was weer feest op de weg
65 waar je 100 mag
Is echtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben weer naar honden aan het kijken omdat ik denk dat ik misschiennn over een jaar wel een hond kan kopen
[..]
[..]
oh is dat echt of grapje
Als het echt is wil ik ook wel mee, als jullie dat liever niet willen (om wat voor reden dan ook) dan is dat ook oke
Dat deed @kwiwi met gewone melkquote:
Nergens last van vanochtend.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Was weer feest op de weg
65 waar je 100 mag
In gestrekte draf.quote:
Ik ook niet, maar ja.. ik zat dan ook niet op de snelweg.quote:
misschien wat druk, kan me voorstellen dat men daar niet altijd zin in heeftquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL vertrouw ik wel dus ik denk echt.
Waarom zouden mensen jou er niet bij willen hebben?
ohquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is echt
CL maakt geen grappen over eten.
En jij gaat gewoon mee.
[..]
Dat deed @:kwiwi met gewone melk
Ala je geen zin hebt in drukke mensen moet je niet naar een meet gaan. Niet verwachten dat anderen voor jou wegblijven. Zo werkt het niet in het leven.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien wat druk, kan me voorstellen dat men daar niet altijd zin in heeft
Is dat niet elke fok-meet?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:21 schreef AirwiN het volgende:
Tenzij het een themameet is voor introverte autisten natuurlijk.
niet als Crack aansluitquote:
Nee. Ze zijn er wel elke meet, maar niet omdat dat op voorhand het thema was.quote:
agreequote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:21 schreef AirwiN het volgende:
Ala je geen zin hebt in drukke mensen moet je niet naar een meet gaan. Niet verwachten dat anderen voor jou wegblijven. Zo werkt het niet in het leven.
Daarom ga ik niet naar een meet als Crack komt. Die vind ik veel te druk.quote:
Kluizenaarleef, beste leef.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
agree
daarom ga ik nooit naar een meet, want ik heb geen zin in mensen
Niet mee eens, een meet kan voor van alles zijn en als men zin heeft in iets rustiger dan lijkt mij dat niet meer dan oké. Ik heb ook wel eens geen zin in bepaalde mensen.. En natuurlijk mogen die mensen dan alsnog komen maar als niemand daar zin in heeft heb ik echt veel liever dat dat gewoon wordt uitgesproken want waarom niet?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ala je geen zin hebt in drukke mensen moet je niet naar een meet gaan. Niet verwachten dat anderen voor jou wegblijven. Zo werkt het niet in het leven.
Tenzij het een themameet is voor introverte autisten natuurlijk.
Dit gelooft iedereenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom ga ik niet naar een meet als Crack komt. Die vind ik veel te druk.
Minstens net zo leukquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Kleinschalige meet met maar een paar leuke mensen kan ook
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:29 schreef Nizno het volgende:
randomnes
Neefje belt.
weet jij mijn wachtwoord van mijn e-mail?
euh.... nee hoe zou ik dat moeten weten?
(ik heb echt helemaal niets met zijn mail van doen gehad)
geen idee, maar opa weet het niet, oma niet, mama niet, dus dan tante nog maar even vragen..
SURE
Ik snap je punt. Was begonnen met een reactie en die werd te lang en doet geen recht aan wat ik eigenlijk wil zeggen dus ik ben opgehouden met typen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet mee eens, een meet kan voor van alles zijn en als men zin heeft in iets rustiger dan lijkt mij dat niet meer dan oké. Ik heb ook wel eens geen zin in bepaalde mensen.. En natuurlijk mogen die mensen dan alsnog komen maar als niemand daar zin in heeft heb ik echt veel liever dat dat gewoon wordt uitgesproken want waarom niet?
Hoe laat was ze er nou uiteindelijk?quote:
Ik welquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ja.. ik zat dan ook niet op de snelweg.
Dat je het even weetquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien wat druk, kan me voorstellen dat men daar niet altijd zin in heeft
[..]
oh![]()
Ik vind dat jij de volgende keer weg moet blijven zodat ik eens naar een meet kan.quote:
Hoezo weet jij het wachtwoord niet van je neefje z'n e-mail.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:29 schreef Nizno het volgende:
randomnes
Neefje belt.
geen idee, maar opa weet het niet, oma niet, mama niet, dus dan tante nog maar even vragen..
SURE
"TanteNiznoIsMijnFavoTante". En dan heel hard huilen als hij zegt dat het niet zijn wachtwoord is.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:29 schreef Nizno het volgende:
randomnes
Neefje belt.
SURE
omdat...... aardappelquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo weet jij het wachtwoord niet van je neefje z'n e-mail.
omdat hij 12 isquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:35 schreef dud0r het volgende:
Ik vraag me meer af waarom het neefje het zelf niet weet
Oke. Valide redenquote:
maar ja.... mn ex is 57 en die kan geen wachtwoorden onthouden...quote:
Daarvoor heb je wachtwoord managers.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar ja.... mn ex is 57 en die kan geen wachtwoorden onthouden...
als ze ze zelf instelt dan is het over een maand of 2... euh ik kan er niet meer in..
als dat mens gewoon eens zou doen wat ik gezegd heb... dan zou ze die niet eens nodig hebben. Maar ja... ik reset de boel dan maar weer en doe het wachtwoord dus wel hoe ik gemeld heb en dan weet ik het in elk gevalquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Was begonnen met een reactie en die werd te lang en doet geen recht aan wat ik eigenlijk wil zeggen dus ik ben opgehouden met typen.
Ik weet ook bijna geen wachtwoorden meer hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:35 schreef dud0r het volgende:
Ik vraag me meer af waarom het neefje het zelf niet weet
oke, dan kom ik niet maar nodig ik mijn alter-ego wel uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind dat jij de volgende keer weg moet blijven zodat ik eens naar een meet kan.
quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, iets meer diepgang. In kleinere groepen rendeer ik ook wat beter over het algemeen.
Ik ook niet. Ik weet er twee. Eentje voor m'n Google account en een voor m'n wachtwoord manager.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet ook bijna geen wachtwoorden meer hoor.
ik heb een tijd geleden een lijstje gemaakt van alle wachtwoorden van belangrijke dingenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet ook bijna geen wachtwoorden meer hoor.
Welke van de vier?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, dan kom ik niet maar nodig ik mijn alter-ego wel uit.
Kijk er naar uit dat jullie elkaar ontmoeten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik misschien ook eens moeten doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een tijd geleden een lijstje gemaakt van alle wachtwoorden van belangrijke dingen
oa bol punt com account
maar ook klantnummers van verzekering, mobiel, internet, etc.
Het idee dat ik vrijgezel ben en we destijds bij een tante van mijn vader hebben gezien hoeveel zoekwerk het is om uit te zoeken waar iemand een lidmaatschap of verzekering of iets heeft..
Dus voorbereiding dat nabestaanden het wat makkelijker hebben met zoeken enzo.
er staan in mijn bol punt com account allemaal kadobonnen...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou ik misschien ook eens moeten doen.
Of je kist of urn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staan in mijn bol punt com account allemaal kadobonnen...
verzamelingen van werkbeloning, beloning van gfk waar ik vragenlijstjes enzo van invul...
Dus ja dan hebben mijn nabestaanden nog de mogelijkheid om daar een afscheidskadootje te kopen namens mij voor hunzelf
ja er staat wel een urn voor 99 euro op... dus zou kunnen.quote:
ja daar moet je meerdere van hebben, kan iedereen een miniurn mee naar huisquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:52 schreef Elvi het volgende:
Voor 19 euro heb je al een stylish urn
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.23.ProductTitle
Best een leuk idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daar moet je meerdere van hebben, kan iedereen een miniurn mee naar huis
elke bezoeker van je uitvaart opzadelen met een miniurnquote:
ehmm, denk dat ik nummer drie ga uitnodigenquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:45 schreef mschol het volgende:
geen 1 strike
ben ingemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook zoiets gedaan maar dan anders. Ik heb afgesproken wie mn laptop gaat overnemen als ik dood ben en daarop staat bestandje met alle wachtwoorden. Diegene moet daar even in bekijken wat doorgespeeld kan worden naar mn ouders/familie en wat hij beter voor zichzelf kan houdenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou ik misschien ook eens moeten doen.geldt ook voor foto's en eigenlijk alles wat op mn laptop staat.
Dat geeft mij wel rust
Baby darling doll face honey
ook een optie idd.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook zoiets gedaan maar dan anders. Ik heb afgesproken wie mn laptop gaat overnemen als ik dood ben en daarop staat bestandje met alle wachtwoorden. Diegene moet daar even in bekijken wat doorgespeeld kan worden naar mn ouders/familie en wat hij beter voor zichzelf kan houdengeldt ook voor foto's en eigenlijk alles wat op mn laptop staat.
Dat geeft mij wel rust
maar wie gaat je laptop bekijken?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook een optie idd.
bij mij staat wachtwoord van mn laptop er ook in vermeld
joh denk je dat ik nog rood word van schaamte als ik in een kissie lig?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar wie gaat je laptop bekijken?Of heb je daar geen dingen op staan die je liever niet zou willen delen met bepaalde mensen
ik heb het helemaal niet over schaamtequote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh denk je dat ik nog rood word van schaamte als ik in een kissie lig?
Ik bewaar niks op mijn laptop. Ik heb een NAS met een script die bepaalde mappen wist als ik een bepaalde tijd niet meer ben ingelogd.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar wie gaat je laptop bekijken?Of heb je daar geen dingen op staan die je liever niet zou willen delen met bepaalde mensen
wrom zou iemand dan iets niet mogen zien dat er op mn laptop staat?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb het helemaal niet over schaamte
omdat ze dat niet willen zien?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom zou iemand dan iets niet mogen zien dat er op mn laptop staat?
Slimquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bewaar niks op mijn laptop. Ik heb een NAS met een script die bepaalde mappen wist als ik een bepaalde tijd niet meer ben ingelogd.
dan verwijderen ze foto's van mn naakte lichaam maar zonder te kijken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat ze dat niet willen zien?
Mijn ouders weten dat hun kinderen seks hebben (goh), hoeven ze niet te zien hoor
Ik heb mijn momenten.quote:
oh dit klinkt heeel spannendquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bewaar niks op mijn laptop. Ik heb een NAS met een script die bepaalde mappen wist als ik een bepaalde tijd niet meer ben ingelogd.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan verwijderen ze foto's van mn naakte lichaam maar zonder te kijken.
En alle seksspeeltjes hier in huis gooien ze dan ook maar weg met hun ogen dicht
Dat klinkt wel sketchyquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien vertel ik je derde alter-ego er wel meer over als er een persoonlijke klik is op die meet.quote:
krijg dan ook meer het idee dat dat is voor geval de poltie een inval doet ofzoquote:
Zie het als hulp aan mijn nabestaanden. Scheelt weer uitzoekwerk.quote:
Jaaaaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien vertel ik je derde alter-ego er wel meer over als er een persoonlijke klik is op die meet.
Tokkiehuis kan ook geen toeval zijn..quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
krijg dan ook meer het idee dat dat is voor geval de poltie een inval doet ofzo
ja dat dusquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Tokkiehuis kan ook geen toeval zijn..
Wel een goede, gewoon alles automatisch laten verwijderen. Kan dat ook zonder NASquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie het als hulp aan mijn nabestaanden. Scheelt weer uitzoekwerk.
quote:
maar even serieus wat heb je bijvoorbeeld in zo'n map staan wat een ander niet mag zien?quote:
Hangt er vanaf of je laptop altijd aan staat of niet. En anders is er ook wel iets anders op te verzinnen. Bijv het wissen van mappen als bij het opstarten blijkt dat de laptop x dagen heeft uitgestaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel een goede, gewoon alles automatisch laten verwijderen. Kan dat ook zonder NAS
hahahaquote:
10k selfiesquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar even serieus wat heb je bijvoorbeeld in zo'n map staan wat een ander niet mag zien?
Hmm, eens naar kijken wat de opties zijn. Na hoeveel dagen niet opstarten heb je gezegd dat het verwijderd moet worden?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je laptop altijd aan staat of niet. En anders is er ook wel iets anders op te verzinnen. Bijv het wissen van mappen als bij het opstarten blijkt dat de laptop x dagen heeft uitgestaan.
ik vind het een super normaal onderwerp, je weet dat je doodgaat toch?quote:
Jij mag nooit meer raden.quote:
ik zou die selfies laten staan, je kunt nog altijd after-death famous worden hequote:
viel spassquote:
6 weken ofzo.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, eens naar kijken wat de opties zijn. Na hoeveel dagen niet opstarten heb je gezegd dat het verwijderd moet worden?
De beste staan al op Insta dus die blijven al eeuwig bewaard.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou die selfies laten staan, je kunt nog altijd after-death famous worden he
oh dat vind ik nog best kortquote:
Zal ik je insta zoekenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De beste staan al op Insta dus die blijven al eeuwig bewaard.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:12 schreef LTVDK het volgende:
Raar middagdutje, net iets meer dan een uurtje geslapen maar het voelde alsof ik een nacht had overgeslagen het al zondagmiddag was.
Afgezien van vakanties wordt mijn NAS meerdere keren per week gebruikt. Als die 6 weken niet wordt gebruikt is er echt wel iets mis.quote:
Zo, niks mis met je stalking skills.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Zal ik je insta zoeken
dit is geen vraag maar meer een mededeling eigenlijk, tot zo![]()
Nee een raar dutje, moest even weer terug op de wereld komen want had het idee dat ik heel de nacht had liggen slapen. Dacht dat ik ook boven uit mijn bed kwam maar dat kon helemaal niet want mijn bed moet nog opgemaakt worden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]je kunt er niet meer van typen
en was het wel een lekker dutje? Ik ga zo nog, rond vijf ofzo. 4ebe doet vandaag ook vast een dutje. Team dutjes
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee een raar dutje, moest even weer terug op de wereld komen want had het idee dat ik heel de nacht had liggen slapen. Dacht dat ik ook boven uit mijn bed kwam maar dat kon helemaal niet want mijn bed moet nog opgemaakt worden.
Kreeg je al meteen extra likes?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgezien van vakanties wordt mijn NAS meerdere keren per week gebruikt. Als die 6 weken niet wordt gebruikt is er echt wel iets mis.
[..]
Zo, niks mis met je stalking skills.
Heb ook nog even ontbetenquote:
Dat. En een DM.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kreeg je al meteen extra likes?
Slapen in de zonquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net ook even een dutje gedaanRuim half uurtje
Toch bijzonder hoe dat gaat, midden op de dag even liggen en in een minuut ben je weg, 's avonds hoe laat je ook gaat slapen, je ligt altijd nog wel een uur wakker
6 weken vakantie kan toch wel?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgezien van vakanties wordt mijn NAS meerdere keren per week gebruikt. Als die 6 weken niet wordt gebruikt is er echt wel iets mis.
[..]
Zo, niks mis met je stalking skills.
waar doe jij je dutjes?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee een raar dutje, moest even weer terug op de wereld komen want had het idee dat ik heel de nacht had liggen slapen. Dacht dat ik ook boven uit mijn bed kwam maar dat kon helemaal niet want mijn bed moet nog opgemaakt worden.
hello im poor womanquote:
Aah jezus is dit echt?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:24 schreef Karzai het volgende:
geen enkel groot scherm toegestaan in de stad, bedankt femke halsema met je zure spinaziekut
Gewoon een plein voor de Turken en een plein voor de Hollanders doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:24 schreef Karzai het volgende:
geen enkel groot scherm toegestaan in de stad, bedankt femke halsema met je zure spinaziekut
Als dat aan de hand is, dan pas ik de termijn op dat moment wel aan. Kan desnoods ook gewoon op afstand.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:23 schreef Crack_ het volgende:
6 weken vakantie kan toch wel?of op vakantie gaan en dan breekt corona 2.0 uit, ben je alles kwijt
Geoon winnen is genoeg. Liefst binnen 90 minuten.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:22 schreef Karzai het volgende:
memphis moet dan wel wat beter gaan spelen maar het kan
Handig als de politie binnenvalt. Meteen alles verwijderen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat aan de hand is, dan pas ik de termijn op dat moment wel aan. Kan desnoods ook gewoon op afstand.
Dat jaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
krijg dan ook meer het idee dat dat is voor geval de poltie een inval doet ofzo
Voor de tweede keer in drie dagenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:09 schreef Ama het volgende:
Veel plezier vanavond! @:datismijnmening
[ afbeelding ]
Ik wil ook dutje doen maar wil niet echt lukken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:12 schreef LTVDK het volgende:
Raar middagdutje, net iets meer dan een uurtje geslapen maar het voelde alsof ik een nacht had overgeslagen het al zondagmiddag was.
En een rij met waterkanonnen er tussen als scheidingslijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een plein voor de Turken en een plein voor de Hollanders doen.
Ik doe zo wel een extra donatie via OF. Alles voor het welzijn van je kinderen natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hello im poor woman
my husband died i have 6 children pls help me
i pay you back
Ja, wil wel beetje op tijd naar bed toequote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geoon winnen is genoeg. Liefst binnen 90 minuten.
Ja gewoon op de bank, was niet helemaal wakker en dacht echt dat het alweer een dag later was, zelfs nog even ontbeten. Pas toen ik ik het vreemd vond dat mijn laptop nog open stond en de gordijnen open kwam langzaam het besef dat het gewoon nog zaterdag is en net iets meer dan een uurtje later is.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:23 schreef Crack_ het volgende:
waar doe jij je dutjes?
Of op de bank zeker, naar boven is ver weg
Bedoelde u "hinderen"?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe zo wel een extra donatie via OF. Alles voor het welzijn van je minderen natuurlijk.
Die hebben alles allang gecheckt via Echelon.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Handig als de politie binnenvalt. Meteen alles verwijderen.
Oh maar lees nu dat ik er ook wel een groot scherm is ergens in de stad?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:27 schreef Crack_ het volgende:
Het is trouwens altijd verboden, niet nu ineens.
En is niet meer dan logisch want je hebt een vergunning nodig voor een evenement. Zou wat zijn als iedereen dat random mag organiseren
Iets met een wens en gedachte denk ik.quote:
Maar dan moet ik belasting betalenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe zo wel een extra donatie via OF. Alles voor het welzijn van je kinderen natuurlijk.
hahahahahahquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon op de bank, was niet helemaal wakker en dacht echt dat het alweer een dag later was, zelfs nog even ontbeten. Pas toen ik ik het vreemd vond dat mijn laptop nog open stond en de gordijnen open kwam langzaam het besef dat het gewoon nog zaterdag is en net iets meer dan een uurtje later is.
Als je net wakker bent denk je sowieso nooit zo helder. Ook wel eens slaapdronken op zaterdagochtend de auto in gestapt met het idee dat ik me verslapen had en moest werkenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon op de bank, was niet helemaal wakker en dacht echt dat het alweer een dag later was, zelfs nog even ontbeten. Pas toen ik ik het vreemd vond dat mijn laptop nog open stond en de gordijnen open kwam langzaam het besef dat het gewoon nog zaterdag is en net iets meer dan een uurtje later is.
130 vierkante meterquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh maar lees nu dat ik er ook wel een groot scherm is ergens in de stad?
Dan stuur je een Tikkie waar ik zelf het bedrag kan invullen. Of kom het cash ophalen. Het tokkiehuis in die nette buurt, kan niet missen.quote:
ga je lekkerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:30 schreef Karzai het volgende:
ben helemaal klaar met dat wijf hoop dat ze zo snel mogelijk optieft en een echte amsterdammer aan de macht krijgen
niet zo;,n bekakte kuthoer
Ze schijnt ook Koert Westerman gepijpt te hebben. #datweetikdanweerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:30 schreef Karzai het volgende:
ben helemaal klaar met dat wijf hoop dat ze zo snel mogelijk optieft en een echte amsterdammer aan de macht krijgen
niet zo;,n bekakte kuthoer
hahahahaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan stuur je een Tikkie waar ik zelf het bedrag kan invullen. Of kom het cash ophalen. Het tokkiehuis in die nette buurt, kan niet missen.
ja het maakt mij allemaal niet uit verder wat ze in haar prive leven doetquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze schijnt ook Koert Westerman gepijpt te hebben. #datweetikdanweer
Wiequote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze schijnt ook Koert Westerman gepijpt te hebben. #datweetikdanweer
Dat is wel een heel groot schermquote:
amsterdam is geen dictatuur, halsema beslist niks in haar eentjequote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:35 schreef Karzai het volgende:
maar voor de stad heeft ze weinig gedaan naar mijn idee ze komt niet op voor de echte amsterdammer
Ja dat is ook groot ja.quote:
Van die paaltjesquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:37 schreef Crack_ het volgende:
En wat bedoel je precies met 'echte amsterdammer'?
quote:
hehehehe, vraag me af of de politiek daar wel inclusief mee omgaat inderdaadquote:
Nou ik denk het nietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehehe, vraag me af of de politiek daar wel inclusief mee omgaat inderdaad
Picsquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn pakketje is er ook weer. Heb ik weer ondergoed en sokken om aan te trekken
Die bestaat niet. Dat zei Maxima jaren geleden al.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:39 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie een invulling van 'echte nederlander'? Volgens mij is die bij veel mensen namelijk anders
Ik vermoed dat 'echte Amsterdammer' in dit geval geboren en getogen in Amsterdam, geen import nep-Amsterdammersquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:39 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie een invulling van 'echte nederlander'? Volgens mij is die bij veel mensen namelijk anders
Wat is dat voor opmerking van een niet-Nederlandsequote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bestaat niet. Dat zei Maxima jaren geleden al.
is er iets mis met bruin?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk het nietZe zijn allemaal bruin!
de 'echte amsterdammer' is hoe dan ook een meningquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat 'echte Amsterdammer' in dit geval geboren en getogen in Amsterdam, geen import nep-Amsterdammers
dat is een goede vraag crackie, amsterdam is door de eeuwen heen al een stad met migranten geweestquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:37 schreef Crack_ het volgende:
En wat bedoel je precies met 'echte amsterdammer'?
Kijken of ik Crack haar stalk skills heb en jou kan vinden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks op mijn besloten Insta-profiel.
Neequote:
zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bestaat niet. Dat zei Maxima jaren geleden al.
hahahaha mooie omschrijving die je daar geeftquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is een goede vraag crackie, amsterdam is door de eeuwen heen al een stad met migranten geweest
maar je hebt er ook die hier geboren en getogen zijn
tevens heeft de stad ook aantrekkingskracht uit de provincie en internationaal
maar denk wat de gemiddelde amsterdammer heeft wat brutaliteit enjn handelsgeest en denkt dattie het beste is van de wereld
Ik las pas nog ergens dat er daar steeds minder van zijn. Dat Amsterdam de laatste jaren steeds meer een stad is geworden van komen-en-gaan, studenten, expats, kortom, mensen die uiteindelijk eigenlijk niks met de stad hebbenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:42 schreef Karzai het volgende:
maar je hebt er ook die hier geboren en getogen zijn
jullie zijn nog geen insta vrienden? hoe kan dit!@!@!!!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijken of ik Crack haar stalk skills heb en jou kan vinden.
worden die buitengesloten?!?!!? Wat zieligquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeMaar witte paaltjes worden buitengesloten
Niet erg inclusief
Het is sowieso een mening. Maar ik vermoed dat als ik zelf naar Amsterdam zou verhuizen dat ik mezelf er wel thuis zou voelen naar niet snel het gevoel zou hebben een echte Amsterdammer te zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is er iets mis met bruin?
[..]
de 'echte amsterdammer' is hoe dan ook een mening![]()
dus goed of fout bestaat niet in deze
is dit jouw definitie van echte amsterdammer?
Beiden te verlegen om de ander toe te voegen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jullie zijn nog geen insta vrienden? hoe kan dit!@!@!!!
Ja ik was een beetje in lichte paniek hoe ik zo lang had kunnen uitslapen, alsof ik er een hele nacht had opzittenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je net wakker bent denk je sowieso nooit zo helder. Ook wel eens slaapdronken op zaterdagochtend de auto in gestapt met het idee dat ik me verslapen had en moest werken
ja precies de geest gaat eruit, zit nu in purmerend en almerequote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las pas nog ergens dat er daar steeds minder van zijn. Dat Amsterdam de laatste jaren steeds meer een stad is geworden van komen-en-gaan, studenten, expats, kortom, mensen die uiteindelijk eigenlijk niks met de stad hebben
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is sowieso een mening. Maar ik vermoed dat als ik zelf naar Amsterdam zou verhuizen dat ik mezelf er wel thuis zou voelen naar niet snel het gevoel zou hebben een echte Amsterdammer te zijn.
Rustig, het is klaar nuquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was een beetje in lichte paniek hoe ik zo lang had kunnen uitslapen, alsof ik er een hele nacht had opzitten
almere is super hot inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja precies de geest gaat eruit, zit nu in purmerend en almere
ahwwwquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beiden te verlegen om de ander toe te voegen.
Klimaatveranderingquote:
geen idee, mensen die op zoek zijn naar betaalbaar huis met redelijke ligging?quote:
Ik woon hier prima maar heb niet het gevoel van 'hier hoor ik thuis ik voel me Zoetermeerder'. Had ik ook niet bij geboortestad Dordrecht. Ik zou ook best in Brabant willen wonen, hou wel van de plein met kerk en kroegen sfeerquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Heb jij dat wel met Sweet Lake?
Ik denk dat ik me wel een brabander voel maar dat komt denk ik voornamelijk omdat mensen altijd overal horen dat ik uit brabant kom?
[..]
Rustig, het is klaar nuhet is goed, ssh ssh
[..]
almere is super hot inderdaad
[..]
ahwww
100%quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:50 schreef Crack_ het volgende:
Trouwen @:karzai, ben wel benieuwd, voel jij je een echte amsterdammer?
Oh zo ja. Dan zal Almere wel gewild zijn ja. Amsterdam is sowieso niet te betalen natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geen idee, mensen die op zoek zijn naar betaalbaar huis met redelijke ligging?
Meh, voel me ook vrij matig, spieren lopen aanspannen tijdens het slapen, spierpijn in mijn kuiten nuquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:49 schreef Crack_ het volgende:
Rustig, het is klaar nuhet is goed, ssh ssh
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik woon hier prima maar heb niet het gevoel van 'hier hoor ik thuis ik voel me Zoetermeerder'. Had ik ook niet bij geboortestad Dordrecht. Ik zou ook best in Brabant willen wonen, hou wel van de plein met kerk en kroegen sfeer
heheheh, ik zie jou ook wel echt als amsterdammer. Of wacht, heb je een sterk aanwezig accent?quote:
Utrecht ook niet, Almere is dan nog best okéquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zo ja. Dan zal Almere wel gewild zijn ja. Amsterdam is sowieso niet te betalen natuurlijk.
tijdens slaap? Damnquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, voel me ook vrij matig, spieren lopen aanspannen tijdens het slapen, spierpijn in mijn kuiten nu
Ja in Utrecht ben ik niet eens gaan kijken toen ik een huis zocht. Maar ja ik hou het tegenwoordig niet meer zo in de gaten. Ik heb al een huisquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef Crack_ het volgende:
Utrecht ook niet, Almere is dan nog best oké
Dat heb ik net gedaanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:57 schreef Crack_ het volgende:
tijdens slaap? Damn
ga lekker douchen? ofzo
Oke is goedquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
kap eens even met dat gewaai anders. Lol eraf nu
Het ergste lijkt hier voorbij.quote:
Ik mag hier ook nietsquote:
Hier nog niet.quote:
Dat laatste zou je niet zeggenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Man3, ze zijn hier IN HET CENTRUM met de weg bezig. Dus je hebt op de hoek een smal stukje waar je nog kunt lopen. Ik en m'n moeder lopen daar. Komt er zo'n oud vel met de fiets en die drukt hem erdoor, zuchtend dat wij er lopen en naar het nieuwe park kijken, ik heb zowat haar voorwiel in m'n knieholtes.
BLINDE KUT
ZE ZIJN MET DE WEG BEZIG
HET IS SMAL
HET IS EEN WINKELGEBIED
STAP DAN AF MET JE KADAVER
Ik haat fietsers.
Nee je haat asociale mensenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Man3, ze zijn hier IN HET CENTRUM met de weg bezig. Dus je hebt op de hoek een smal stukje waar je nog kunt lopen. Ik en m'n moeder lopen daar. Komt er zo'n oud vel met de fiets en die drukt hem erdoor, zuchtend dat wij er lopen en naar het nieuwe park kijken, ik heb zowat haar voorwiel in m'n knieholtes.
BLINDE KUT
ZE ZIJN MET DE WEG BEZIG
HET IS SMAL
HET IS EEN WINKELGEBIED
Ik haat fietsers.
Heb je dit ook tegen d'r gezegd?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:06 schreef CherryLips het volgende:
BLINDE KUT
ZE ZIJN MET DE WEG BEZIG
HET IS SMAL
HET IS EEN WINKELGEBIED
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja in Utrecht ben ik niet eens gaan kijken toen ik een huis zocht. Maar ja ik hou het tegenwoordig niet meer zo in de gaten. Ik heb al een huis
oh, nouja misschien is het even een rot dagje. Blij dat je morgen ook nog hebtquote:
23x. In haar hoofd.quote:
Ik kijk af en toe naar dat soort steden, dan vallen de prijzen hier mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat scheelt
ik kijk ook niet naar Utrecht, doe je jezelf alleen maar pijn mee
[..]
oh, nouja misschien is het even een rot dagje. Blij dat je morgen ook nog hebt
Op je bed danquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:11 schreef Ama het volgende:
Ja zou het in theorie gewoon op de grond kunnen pleuren maar zo werkt het niet.
Is je rug al dood?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier nog niet.
Oh het ging over het weer
In de wasmand.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:11 schreef Ama het volgende:
Nee nog niet.quote:
Fijn dat je buiten geweest bent Ger.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:06 schreef CherryLips het volgende:
BLINDE KUT
ZE ZIJN MET DE WEG BEZIG
HET IS SMAL
HET IS EEN WINKELGEBIED
Ik haat fietsers.
Inb4 @dud0r met: Doe danquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:11 schreef Ama het volgende:
Immer en altijdquote:
Voor motivatie ben je bij ons aan het juiste adresquote:
Moeten nog even wachten hoor. Maar jij bent vast ook hyped voor Engeland Zwitserland. Wie gaat winnen zegt je gevoel?quote:
Leuke vriend.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar een douchen en eten bestellen. Zou eigenlijk met een vriend gaan kijken maar die staat op een festival op dit moment.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet of dit nou de oplossing is.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:25 schreef Ama het volgende:
[..]Dan vouw je het opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet of dit nou de oplossing is.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Lol ja, scheelt nogalquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe naar dat soort steden, dan vallen de prijzen hier mee.
wat ga je bestellenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar een douchen en eten bestellen. Zou eigenlijk met een vriend gaan kijken maar die staat op een festival op dit moment.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:25 schreef Ama het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet of dit nou de oplossing is.![]()
Maar nu is het een probleem voor toekomst Ama
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Dat ben ik nu ook netjes aan het doen hoor.quote:
Oke dud0rquote:
Daarom.quote:
Het begin van het miljoenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer even een rondje gelopen. 8100 stappens inmiddels![]()
en ja hoor![]()
[ afbeelding ]
Achttiende muntje van dit jaar alleen al
Oke, is goedquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
En ja ik heb rimpels en ik ben oud en lelijk. Hate me
Je bent op dreefquote:
wat heb jij veel rimpeltjes op je vingersquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
en ja hoor![]()
[ afbeelding ]
dudor zou zeggen 'valide reden'quote:
*Vaart weg in de zojuist gebouwde arkquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
En ja ik heb rimpels en ik ben oud en lelijk. Hate me
quote:
Achja, die probeert vooral zo min mogelijk thuis te zijn. Dan ga ik vanavond lekker op de bank kijken ook prima.quote:
Weet het nog niet. Teveel keuzequote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol ja, scheelt nogal
[..]
wat ga je bestellen
Ik weet nog niet wat ik ga eten of ga doen of ja
Stormachtige maiden voyage wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Vaart weg in de zojuist gebouwde ark
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ben ik nu ook netjes aan het doen hoor.Niet zo serieus doen.
Gewoon goedbedoeld adviesquote:
Zolang het voor jou oke is, is het prima toch ?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Achja, die probeert vooral zo min mogelijk thuis te zijn. Dan ga ik vanavond lekker op de bank kijken ook prima.
Jaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
wat heb jij veel rimpeltjes op je vingersof krijg je dat als je ouder wordt?
Zo rol ikquote:
Maar de kwalificatie is al afgelopen?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Struggles, ik wil een spelletje spelen, maar m'n laptop is de F1-stream slaaf, dat wordt rommelig qua geluid.
Oh, ik dacht een bevelquote:
Werpt eten in de Dieze.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
en ja hoor![]()
[ afbeelding ]
Ik ben toch geen Duitserquote:
Arme Diezequote:
Uhm ...quote:
NEIN!quote:
Ik vind thuis kijken eigenlijk wel primaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang het voor jou oke is, is het prima toch ?
Je inner -Duitser kwam even naar buiten ?quote:
thug lifequote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet het nog niet. Teveel keuze
ohhhhquote:
En zo lekker etenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind thuis kijken eigenlijk wel prima
Oranje is niet echt mijn kleur dus kan nu gewoon in m'n hoodie blijven zitten.
De keuze is reuzeeeequote:
Vooral die vraag is belangrijkquote:
ik vind die vraag ook altijd grappigquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral die vraag is belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |