SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen![]()
https://denhaag.com/nl/doen/stranden/kijkduinquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:06 schreef AirwiN het volgende:
Doe alsjeblieft eens meer info over Kijkduin @:Cherrylips
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://denhaag.com/nl/doen/stranden/kijkduin
wat is er met Kijkduin dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:06 schreef AirwiN het volgende:
CL gaat daar een meet organiseren volgens de OP.quote:
Ik heb nog weleens ooit een Travelsnack gemaakt over Scheveningen waar ik toen met Liesj0n een keer was. Zien?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:06 schreef AirwiN het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog weleens ooit een Travelsnack gemaakt over Scheveningen waar ik toen met Liesj0n een keer was. Zien?
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://denhaag.com/nl/doen/stranden/kijkduin
Ik heb 1500 stapjes vandaagquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. Half uurtje, 2,4 km, zo'n 3400 stappies. En nu eens zien of de Touretappe al wat interessanter wordt anders ga ik over een uurtje weer lopen.
Volgende meetquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik moet GEZELLIG MEE HET DORP IN
Dank.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #7
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CL gaat daar een meet organiseren volgens de OP.
oh is dat echt of grapjequote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 1500 stapjes vandaag
Maar ik lig vandaag "lekker" op een bank de halve dag.
[..]
Volgende meet
CL vertrouw ik wel dus ik denk echt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:14 schreef Crack_ het volgende:
oh is dat echt of grapje
Als het echt is wil ik ook wel mee, als jullie dat liever niet willen (om wat voor reden dan ook) dan is dat ook oke
quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Was weer feest op de weg
65 waar je 100 mag
Is echtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben weer naar honden aan het kijken omdat ik denk dat ik misschiennn over een jaar wel een hond kan kopen
[..]
[..]
oh is dat echt of grapje
Als het echt is wil ik ook wel mee, als jullie dat liever niet willen (om wat voor reden dan ook) dan is dat ook oke
Dat deed @kwiwi met gewone melkquote:
Nergens last van vanochtend.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Was weer feest op de weg
65 waar je 100 mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |