Oooh ja dat zou best kunnen en ik begrijp die keuze ook...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat ik heb gelezen is dat ze geen mensen kunnen krijgen.
Het gaat steeds moeilijker worden vanwege de haat
Ja alleen moeten ze wel kappen met dat douchegeleuter en dat eten wat een ergernis is dat...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ga daar wel vanuit, de kijkcijfers waren echt wel goed voor RTL5, en het huis staat daar al, wat de kosten minimaal maakt.
Voor douchen ze met coins te laten betalen was en is belachelijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja alleen moeten ze wel kappen met dat douchegeleuter en dat eten wat een ergernis is dat...
Het zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor douchen ze met coins te laten betalen was en is belachelijk.
En er is veel veranderd, niet langer douchen zonder enige privacy met wat we wel zagen in de oudere BB's, De Gouden Kooi of Utopia.
Ja maar dat kan gewoon niet meer....quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
En er is veel veranderd, niet langer douchen zonder enige privacy met wat we wel zagen in de oudere BB's, De Gouden Kooi of Utopia.
Er is eigenlijk helemaal niets meer aan en het zal ook nooit meer zo worden..quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
EJVJL kwam er dan nog het dichtste bij in de buurt maar ook daar waren er heel veel sl..quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar dat kan gewoon niet meer....
Ze moeten wel eens een keer iets nieuws verzinnen... want die oudbollige regels hebben we wel gezien...
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:16 schreef lojanda het volgende:
Pepernotenn en kerst![]()
Ik kan niet wachten en zei van de week al tegen mijn man dat het nog drie maanden duurt voordat het oktober is en ik de boom weer kan optuigen
Bij mijnstad de boom altijd van oktober t/m januari. Er zijn mensen die dat echt belachelijk vinden maar dat is niet mijn probleem en dat interesseert me ook echt helemaal niet wat een ander er van vindt. Ik vind het heerlijk en geniet er ook echt vanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ik heb ook jaren oktober gedaan
Precies hetzelfde hierquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij mijnstad de boom altijd van oktober t/m januari. Er zijn mensen die dat echt belachelijk vinden maar dat is niet mijn probleem en dat interesseert me ook echt helemaal niet wat een ander er van vindt. Ik vind het heerlijk en geniet er ook echt vanIk kijk alleen al uit naar oktober omdat dan het weer weer veranderd en de blaadjes aan de bomen verkleuren.. heerlijk
Nou dat is niet leuk.. commentaar omdat je geen zomer mens bent en van de herfst houdt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hieralleen kreeg commentaar van hulpverleners, dus een maandje opgeschoven om normaler over te komen
Geen idee kijk nietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou![]()
Zie weer geen elftal die elkaar weten te vinden.
Drama....quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou![]()
Zie weer geen elftal die elkaar weten te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |