Was vorige week op tv dat de grote tuincentrums al weer bezig zijn om klaar te maken voor de Kerstquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:15 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje over 2 maanden of eerder zitten we weer kruidnootjes te knagen...
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet zoveel eisen stellen zeg
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was vorige week op tv dat de grote tuincentrums al weer bezig zijn om klaar te maken voor de Kerst
Echt? Ik ben niet zo van al die feestdagen een hoop gedoe om nietsquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]nog iets minder dan een half jaar. Ik heb zo'n zin in de feestdagen. Deze week ook beginnen aan de kerstkaarten
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt? Ik ben niet zo van al die feestdagen een hoop gedoe om niets
Ik doe gewoon normaal eten, met kaartsen sturen ben ik gestopt en versieren doe ik ook niet meer
Waarom een hoop werk voor niets op de hals halen denk ik dan
Waarom raar? Zijn er meer die er van houdenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]daar ging mijn feestvreugde
Nee grapje; ik vind het heerlijk. Geniet ervan. Maak er echt wat van.
November en december zijn echt mijn maanden. Ik houd ook erg van oktober, als het herfstig wordt
En nu genieten van de zomer.
maar goed... ik ben raar
Al die dingen vind ik dus heerlijk eraanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom raar? Zijn er meer die er van houden
Ik hou niet van dat vroege donker en alles dicht te moeten doen
En al die versiering in huis je mmoet altijd je huis op de kop zetten. Heb daar geen zin meer
En daarbij iedereen moet lekker doen wat hij of zij prettig vindt toch
Dat kan, dan ga jij weer een leuke tijd tegemoedquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Al die dingen vind ik dus heerlijk eraan
Duurt nog wel evenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan, dan ga jij weer een leuke tijd tegemoed
De chocoladeletters worden nu al gemaakt, zo gaat dat.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was vorige week op tv dat de grote tuincentrums al weer bezig zijn om klaar te maken voor de Kerst
Ja, dat moet weer in grote getale straks in de winkel liggenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
De chocoladeletters worden nu al gemaakt, zo gaat dat.
Jaja dat weten we...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik deel ze liever uit dan ik ze ontvang
Zingend voor de voordeur.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Duurt nog wel even
Probeer dit jaar te wachten tot november met de kerstspullen. Is me afgelopen jaar ook gelukt, dus wil wachten tot na Sint-Maarten
Nou hier kan je nagaan...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkelijk? 500.000 lampjes?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:08 schreef Frummelie het volgende:
Ik begin het kerst ga sinterklaas anders ben ik het snel zat haha
Naar ik hou wel van de sfeer... niet te uitbundig met 500.000 gekleurde lampjes... gewoon sfeervol zacht wit licht... kaarsje aan boompje aan... een lekker menu waar ik al weken mee bezig ben... daar hou ik wel van...❤️
Hier hadden we een kerstboom met lampjes, versiersels en chocolade kransjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
NIET te uitbundig met 500.000 lampjes Spa
Ja toch, ik kreeg de indruk van wel waren ze verleden jaar ook niet laat met het naar buiten brengen van hoe of wat?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
Zou er nog een BB 2025 komen. Gisteren nog het net afgezocht maar nog niets gevonden
Van wat ik heb gelezen is dat ze geen mensen kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja toch, ik kreeg de indruk van wel waren ze verleden jaar ook niet laat met het naar buiten brengen van hoe of wat?
Ga daar wel vanuit, de kijkcijfers waren echt wel goed voor RTL5, en het huis staat daar al, wat de kosten minimaal maakt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
Zou er nog een BB 2025 komen. Gisteren nog het net afgezocht maar nog niets gevonden
Ja mooi hè.... jij was het niet haha... ja mooi was dat de musketkerstkransjes in de boom....quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier hadden we een kerstboom met lampjes, versiersels en chocolade kransjes.
Die laatste waren binnen een dag verdwenen, en ik ontken nog steeds alles.
Oooh ja dat zou best kunnen en ik begrijp die keuze ook...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van wat ik heb gelezen is dat ze geen mensen kunnen krijgen.
Het gaat steeds moeilijker worden vanwege de haat
Ja alleen moeten ze wel kappen met dat douchegeleuter en dat eten wat een ergernis is dat...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ga daar wel vanuit, de kijkcijfers waren echt wel goed voor RTL5, en het huis staat daar al, wat de kosten minimaal maakt.
Voor douchen ze met coins te laten betalen was en is belachelijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja alleen moeten ze wel kappen met dat douchegeleuter en dat eten wat een ergernis is dat...
Het zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor douchen ze met coins te laten betalen was en is belachelijk.
En er is veel veranderd, niet langer douchen zonder enige privacy met wat we wel zagen in de oudere BB's, De Gouden Kooi of Utopia.
Ja maar dat kan gewoon niet meer....quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
En er is veel veranderd, niet langer douchen zonder enige privacy met wat we wel zagen in de oudere BB's, De Gouden Kooi of Utopia.
Er is eigenlijk helemaal niets meer aan en het zal ook nooit meer zo worden..quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
EJVJL kwam er dan nog het dichtste bij in de buurt maar ook daar waren er heel veel sl..quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar dat kan gewoon niet meer....
Ze moeten wel eens een keer iets nieuws verzinnen... want die oudbollige regels hebben we wel gezien...
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:16 schreef lojanda het volgende:
Pepernotenn en kerst![]()
Ik kan niet wachten en zei van de week al tegen mijn man dat het nog drie maanden duurt voordat het oktober is en ik de boom weer kan optuigen
Bij mijnstad de boom altijd van oktober t/m januari. Er zijn mensen die dat echt belachelijk vinden maar dat is niet mijn probleem en dat interesseert me ook echt helemaal niet wat een ander er van vindt. Ik vind het heerlijk en geniet er ook echt vanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ik heb ook jaren oktober gedaan
Precies hetzelfde hierquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij mijnstad de boom altijd van oktober t/m januari. Er zijn mensen die dat echt belachelijk vinden maar dat is niet mijn probleem en dat interesseert me ook echt helemaal niet wat een ander er van vindt. Ik vind het heerlijk en geniet er ook echt vanIk kijk alleen al uit naar oktober omdat dan het weer weer veranderd en de blaadjes aan de bomen verkleuren.. heerlijk
Nou dat is niet leuk.. commentaar omdat je geen zomer mens bent en van de herfst houdt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hieralleen kreeg commentaar van hulpverleners, dus een maandje opgeschoven om normaler over te komen
Geen idee kijk nietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou![]()
Zie weer geen elftal die elkaar weten te vinden.
Drama....quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou![]()
Zie weer geen elftal die elkaar weten te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |