Aarbeiengebak....was heerlijkquote:
Dat is altijd lekker.quote:
Eet je dan brood s'avonds of bestel je lekker bij thuisbezorgd...quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:38 schreef engine het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Ik kook alleen bijna nooit![]()
Ik ben zo verschrikkelijk traag in de keuken en kan ook alleen porties voor een weeshuis maken.
Maar ik vind het wel leuk. Soms.
Ik kan nooit van vinden bij thuis bezorgdquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eet je dan brood s'avonds of bestel je lekker bij thuisbezorgd...![]()
Nou traag geeft toch niet...haha herkenbaar ik kan ook alleen maar int groot koken vrienden lachen zich altijd rot...
![]()
Ik loop ook altijd zo te guppen bij thuisbezorgd... en dan ga ik zelf naar weer iets in elkaar flansen ..quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan nooit van vinden bij thuis bezorgd
Ja hiet net zo. En je moet vaak voor meer bestellen dan je op kanquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd zo te guppen bij thuisbezorgd... en dan ga ik zelf naar weer iets in elkaar flansen ..
Ja om aan dat bedrag te komen wat je MOET besteden... ga ik er allerlei onzin dingen bij bestellen, gaat nergens over hihi en dan haak ik weer af..quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hiet net zo. En je moet vaak voor meer bestellen dan je op kan
Van maandag tot vrijdag eet ik meestal bij m'n oudersquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eet je dan brood s'avonds of bestel je lekker bij thuisbezorgd...![]()
Nou traag geeft toch niet...haha herkenbaar ik kan ook alleen maar int groot koken vrienden lachen zich altijd rot...
![]()
Ooo goed voor elkaar dan snap ik dat je niet veel kookt...quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
Van maandag tot vrijdag eet ik meestal bij m'n ouders![]()
En in het weekend inderdaad soms gewoon een stokbrood met wat erbij. Of bijv. een pizzadeeg beleggen en in de airfryer. Verzin uiteindelijk altijd wel iets![]()
Thuisbezorgd heel soms. Ik woon in een dorpje dus niet zoveel keus om te beginnen en inderdaad ook een minimumbestelbedrag waardoor ik vaak al afhaak.
Dat ga ik dus echt niet doenquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja om aan dat bedrag te komen wat je MOET besteden... ga ik er allerlei onzin dingen bij bestellen, gaat nergens over hihi en dan haak ik weer af..
Ja snap ik wel...quote:
Tijdens corona wel eens gedaan als Henk hier was. Maar het is om te beginnen al niet echt warm meer. De patat of gebakken aardappelen zijn altijd klefquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja snap ik wel...
Het moet bij mij van ver komen dus schiet allemaal niet op...
Ja jakkie dat is helemaal hartstikke zonde, dat zou bij mij ook het geval zijn...quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijdens corona wel eens gedaan als Henk hier was. Maar het is om te beginnen al niet echt warm meer. De patat of gebakken aardappelen zijn altijd klef
Dat zijn etenswaren die ik nooit zal bestellen om de redenen die je al aangeeft.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijdens corona wel eens gedaan als Henk hier was. Maar het is om te beginnen al niet echt warm meer. De patat of gebakken aardappelen zijn altijd klef
Als je bv spareribs besteld daar zitten meestal patat of gebakken aard bij. Dat heb je ook bij restaurantsquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zijn etenswaren die ik nooit zal bestellen om de redenen die je al aangeeft.
Laat het toch al weinig bezorgen, en we hebben hier genoeg restaurants en zaken die bezorgen.
Bepaald niet neequote:Op woensdag 10 juli 2024 21:53 schreef Frummelie het volgende:
Het is geen saaie wedstrijd in ieder geval...
Hejj....quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:54 schreef Kissingbird het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er wordt weer gepost hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |