Ik denk niet dat ze hier meelezen. Eerstvolgende bergrit is pas volgend weekend weer.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:11 schreef Szura het volgende:
Dit soort ritten, ook nog in het weekend, opdonderen
Inderdaad, nu zijn er teveel sprinters die denken dat ze een rit kunnen winnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:46 schreef Momo het volgende:
Dit zou een ontsnappingsrit kunnen zijn in week 3.
Emil is weggekocht.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:10 schreef Felagund het volgende:
De Denen geloven trouwens in Girmay:
**** Biniam Girmay
*** Arnaud De Lie, Jasper Philipsen
** Dylan Groenewegen, Wout van Aert, Mads Pedersen
* Phil Bauhaus, Bryan Coquard, Magnus Cort, Michael Matthews
Alex Aranburu, Marijn van den Berg, Nils Eekhoff, Romain Grégoire, Stephen Williams,
Sinds wanneer doen die trouwens een voorspelling met minder dan 40 namen?
Wat een kuttourquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hier meelezen. Eerstvolgende bergrit is pas volgend weekend weer.
Zie je daar!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:45 schreef The_Undertone het volgende:
Ik heb mijn dagje Werchter goed getimed.
ik moet nog zien dat het hier een sprint van een grote groep wordt. Het lijkt mij een ideale etappe om in het begin met een hele sterke kopgroep weg te rijden die ze nooit meer terug zien.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Had Mathieu hier graag zelf zien sprinten.
Ik hoop eigenlijk dat de vlaamse types zich er mee gaan bemoeien. Als Stuyven, Pedersen, Campenaerts, Van Aert en Van der Poel hier zin in hebben zien ze die nooit meer terug. Gokken op De Lie en Philipsen kan maar het is verre van zeker dat je dit bij elkaar gaat kunnen houden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:36 schreef TAmaru het volgende:
Laatste kilometer loopt toch flink op, dus denk dat sommige teams bij voorbaat al minder geïnteresseerd zijn. Er zal veel van afhangen wie er in de vlucht van de dag gaat zitten en of de sprintersteams zich georganiseerd krijgen op dit parcours. Het zou best eens een verrassing kunnen worden vandaag. Het weer is ook relatief fris met mogelijk regen.
Denk dat vooral morgen een potentie heeft voor een Wout en Mathieu ontsnapping. Al weet ik niet Wout perse bij Jonas moet blijven dan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ik moet nog zien dat het hier een sprint van een grote groep wordt. Het lijkt mij een ideale etappe om in het begin met een hele sterke kopgroep weg te rijden die ze nooit meer terug zien.
Ik verwacht dat morgen Vingegaard beschermd moet gaan worden, ze zijn als de dood dat Pogacar er straks vandoor gaat samen met types als Van der Poel en dat Vingegaard geïsoleerd komt te zitten.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat vooral morgen een potentie heeft voor een Wout en Mathieu ontsnapping. Al weet ik niet Wout perse bij Jonas moet blijven dan.
Dat ligt er dus maar net aan, als het op de eerste klim meteen koers is en ze niet stoppen tot het derde klimmetje dat moet er bijna wel een sterke groep weg rijden. De vraag is alleen of er voldoende ploegen zijn die dat willen. Ik zie eigenlijk maar een paar ploegen die mogelijk belang hebben bij een sprint: Lotto, Intermarche, Trek en Alpecin. Waarbij de laatste twee ook goede opties hebben als ze de koers wel meteen hard maken. De overige sprinters waaien er ongetwijfeld af op die klimmetjes en moeten hopen dat het peloton het rustig aan doet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik vrees voor een saaie etappe, teveel sprinters die dit makkelijk overleven.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:“Ik weet dat ik bij de komende sprintkansen niet zou mogen verkrampen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Tot dusver spurtte ik puur op instinct. Ik vrees dat zoiets moeilijker wordt en dat ik me meer bewust zal moeten worden van mijn bewegingen tijdens zo’n eindsprint.”
Jasper op weg naar de zielendokter?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Even al mijn keuzes aanpassen.quote:
OP ook even aangepast.quote:
Wel de vraag of ze dat überhaupt van plan waren na z’n valpartij, die hebben ook genoeg renners voor een ontsnappingquote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
en daarmee -1 ploeg om te controleren vandaag.
Logisch, maar jammer inderdaad.quote:The Danish rider fought through Stage 6 and 7 but the pain and swelling has not improved and the range of moment in his left shoulder has worsened, making it almost impossible to handle the bike.
Maar welke sterke rijders zouden er dan koers moeten gaan maken, want mensen als Wout, Bini, De Lie willen ook gewoon een sprint. Mathieu gaat voor Philipsen, Mads is weg. Ik zie die sterke heuvelmannen die niet willen sprinten niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat ligt er dus maar net aan, als het op de eerste klim meteen koers is en ze niet stoppen tot het derde klimmetje dat moet er bijna wel een sterke groep weg rijden. De vraag is alleen of er voldoende ploegen zijn die dat willen. Ik zie eigenlijk maar een paar ploegen die mogelijk belang hebben bij een sprint: Lotto, Intermarche, Trek en Alpecin. Waarbij de laatste twee ook goede opties hebben als ze de koers wel meteen hard maken. De overige sprinters waaien er ongetwijfeld af op die klimmetjes en moeten hopen dat het peloton het rustig aan doet.
En wat wil je als Trek en Alpecin: half doortrekken op de klimmetjes en vervolgens de hele dag op kop rijden om Cav, Jakobsen cs niet terug te laten komen of een paar sterke mannen mee sturen en op twee paarden wedden. Ik zou het wel weten.
Misschien gaat WOUT zelf wel in de ontsnapping zitten? Met mannen als Mohoric en zo heb je dan best een kans op slagen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar welke sterke rijders zouden er dan koers moeten gaan maken, want mensen als Wout, Bini, De Lie willen ook gewoon een sprint. Mathieu gaat voor Philipsen, Mads is weg. Ik zie die sterke heuvelmannen die niet willen sprinten niet.
Wout moet morgen goed zijn voor Vinjego dus die gaat zeker niet vandaag in een ontsnapping de hele dag rijden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien gaat WOUT zelf wel in de ontsnapping zitten? Met mannen als Mohoric en zo heb je dan best een kans op slagen.
Philipsen lijkt me op deze aankomst verre van een zekerheid in deze vorm tegen de Lie en Biniquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar welke sterke rijders zouden er dan koers moeten gaan maken, want mensen als Wout, Bini, De Lie willen ook gewoon een sprint. Mathieu gaat voor Philipsen, Mads is weg. Ik zie die sterke heuvelmannen die niet willen sprinten niet.
Als je het interview hoort, houden ze serieus rekening met een vluchtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:59 schreef Szura het volgende:
Beter gaat Van der Poel gewoon zelf sprinten
Voor uiteenlopende waarden van "onverwoestbaar" dus. Wel jammer, uitgerekend vandaag was el een dag voor hem geweest denk ik.quote:Abandon Mads Pedersen
Mads Pedersen gaat vandaag niet meer van start. De onverwoestbare Deense machtssprinter ondervind toch te veel last van de gevolgen van zijn valpartij in de massaprint van de door Mark Cavendish gewonnen vijfde etappe.
Dat zou een bijzondere tactiek zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:32 schreef franklop het volgende:
Bissegger en Powless kunnen zich al beter uit laten zakken en werken voor VDBM
Tour gaat ook niet om sprinten toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Ploegen zijn zo obsessief met de sprint dat er in de toekomst waarschijnlijk nog maar een zeer gering aantal sprints zal worden opgenomen, mooie paradox.
Inderdaad. Behalve Lottoquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Ploegen zijn zo obsessief met de sprint dat er in de toekomst waarschijnlijk nog maar een zeer gering aantal sprints zal worden opgenomen, mooie paradox.
Idd had toch wel een wat spannender profiel kunnen zijn om miljoenen mensen te laten kijkenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:40 schreef VoMy het volgende:
De Grote Rondes kunnen wel naar 2 weken; als je hiermee je weekenden gaat vullen heb je het vierde weekend in ieder geval niet nodig.
EF heeft altijd een plan. En meestal valt dat in duigen. Maar ze hebben er wel altijd een.quote:
Dat begrijp ik maar met 4 man van EF gaat niemand meerijdenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:55 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Proberen om de kopgroep te vergroten want met drie man ben je kansloos.
Daarom zou het voor EF ook niet verkeerd zijn dat ook andere ploegen meespringen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar met 4 man van EF gaat niemand meerijden
Dit is natuurlijk weer waar Pogi zich fantastisch in voelt maar hij mag zich vandaag toch niet laten verleidenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Er ontstond net een breukje van een man of 20 met daarin gele trui, witte trui en Roglic, maar de normaal zo bloednerveuze Vingegaard was nergens te zien.
Als Jonas opeens van achteren zit, dan mag hij zich best laten verleiden lijkt mequote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk weer waar Pogi zich fantastisch in voelt maar hij mag zich vandaag toch niet laten verleiden
Ik hoop andere plannenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De vraag is controle of andere plannen
Moet nog wennen aan de Red Bull helmenquote:
Bauhaus ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Mohoric zou in die groep Cavendish zitten.
Vandaar dat ik hem nog even benoemdequote:
Remco heeft nog bij PSV gevoetbaldquote:
Straks ga je nog vertellen dat Roglic aan een wintersport heeft gedaan in het verledenquote:
Jasper heeft al genoeg kansen gehad en verprutst.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:30 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Hopelijk morgen wel actie en niet weer plan Jasper
Jasper en knechten is geen goede combinatie.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:34 schreef VoMy het volgende:
Jasper gaat vandaag nooit winnen. Hij kan zich de teleurstelling beter besparen en voor Mathieu gaan knechten.
125 , niet 170quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:43 schreef Zorro het volgende:
Ik zette het per ongeluk op.
Nog 170 km in een slakkegang, nee dank je wel
Dan heeft het vrij lang geduurd voor je dit durfde te postenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:43 schreef Zorro het volgende:
Ik zette het per ongeluk op.
Nog 170 km in een slakkegang, nee dank je wel
Oja, ik had het alweer verdrongen. Dat was de eerste schrik tot ik zag dat het de samenvatting tot nu toe was.quote:
Het duurde 2 minuten voordat ik besefte dat het tussensprint wasquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:46 schreef wimderon het volgende:
Gaan ze naar de nutteloze Maarten op het moment dat er eindelijk nog eens iets gaat gebeuren.
Terwijl het verschil ook maar 60 punten isquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:49 schreef Marcoss het volgende:
Dat deed Intermarche wel netjes
Al is er buiten Philipsen ook niemand die echt moeite doet. En zelfs Philipsen amper
Belletje geweest van de UCI?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:50 schreef Felagund het volgende:
Wat heeft Philipsen zijn sprintbenen gelaten?
Ja daar raakte ik dus in eerste instantie van in de war.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:49 schreef TAmaru het volgende:
ze hebben nog steeds die vervelende samenvatting bij Sporza die zo lang duurt
Denk niet dat hij de tour wil uitrijden eigenlijkquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:55 schreef Marcoss het volgende:
Groenewegen heeft nog geen tussensprint meegedaan, geloof ik.. die had nu best 2e kunnen staan met nog altijd de mogelijkheid op groen als hij mee blijft doen voor winst
Yep, in de slotweek is er weinig voor hem te winnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Denk niet dat hij de tour wil uitrijden eigenlijk
Dat zou dan dus het groen kunnen zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, in de slotweek is er weinig voor hem te winnen.
Denk wel dat veel renners zich op morgen richten, maar het is wel bijzonder matig allemaal ja..quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:06 schreef Chiappucci het volgende:
Lachwekkend dat we zelfs in deze etappe een kopgroep van niets hebben. Richting die 3e heuvel lag de helft van het peloton op apegapen en dan stoppen ze ineens met fietsen.
Ja, blijkbaar zijn er nog te veel ploegen die denken dat ze een kans maken in de sprint. Maar je kunt de kansen toch ook gewoon spreiden?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk wel dat veel renners zich op morgen richten, maar het is wel bijzonder matig allemaal ja..
Je zou denken dat een sterke kopgroep vandaag een goede kans heeft.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:15 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar zijn er nog te veel ploegen die denken dat ze een kans maken in de sprint. Maar je kunt de kansen toch ook gewoon spreiden?
En dan zul je zien dat ze straks in de Pyreneeën weer met 100 man gaan demarreren, terwijl een groot deel daarvan volstrekt kansloos is om een aankomst bergop te winnen.
Dat leek me niet voluit, met het oog op de eindsprint.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weer een weinig overtuigende sprint van Philipsen.
Het probleem is dat aanvallers een Van der Poel of Van Gils in hun wiel kregen, die vervolgens niet overnamen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je zou denken dat een sterke kopgroep vandaag een goede kans heeft.
Ja, dat helpt ook niet mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het probleem is dat aanvallers een Van der Poel of Van Gils in hun wiel kregen, die vervolgens niet overnamen.
Jaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:49 schreef heywoodu het volgende:
Vergeten in te schakelen, is er al iets gebeurd of is het weer zoiets als donderdag?
Ik had het kunnen weten.quote:
Mooi eerst de kwalificatie van F1 kijken en dan prima op tijd voor de laatste 20km hier. Mis je niks.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:49 schreef heywoodu het volgende:
Vergeten in te schakelen, is er al iets gebeurd of is het weer zoiets als donderdag?
Het is vrij slaapverwekkend, dus je hebt weinig gemist.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:49 schreef heywoodu het volgende:
quote:
Dat lijkt mij dan weer erg ver gaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mooi eerst de kwalificatie van F1 kijken en dan prima op tijd voor de laatste 20km hier. Mis je niks.
Dank u, dat klinkt niet terugkijkwaardig nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]![]()
Bijna niets gebeurd, bolletjestrui bijna de hele tijd in zijn eentje voorop puntjes aan het sprokkelen.
Mwah, zover is 20km niet hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan weer erg ver gaan.
Volgend jaar graag iemand in de regenboogtrui die wel regelmatig koerst én zijn best doet in de Tour.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:22 schreef Belgosome het volgende:
Loont het de moeite om nu in te schakelen?
Het gaat over Hem, dus ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:22 schreef Belgosome het volgende:
Loont het de moeite om nu in te schakelen?
Dagelijkse bezigheid voor hem lijkt me.quote:
Dat lijkt me niet. Ik denk niemand in her peloton.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:44 schreef PippenScottie het volgende:
Zou Abrahemsen het verschrikkelijke nieuws al hebben gehoord?
Vermoedelijk zal hij het nu nog niet wetenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:44 schreef PippenScottie het volgende:
Zou Abrahemsen het verschrikkelijke nieuws al hebben gehoord?
En moet het peloton hem niet laten winnen? Je kan niets doen natuurlijk, maar is in elk geval een eerbetoon.
Dat worden dramatische beelden dan na de finishquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Ik denk niemand in her peloton.
Dit kan alleen maar fout gaanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:47 schreef wimderon het volgende:
Het is goed nat en iedereen wil weer op kop zitten natuurlijk.
Altijd tegen WOUTquote:
Vreemd dat Bauhaus moest lossen dan.quote:
Initiatief is een eng woord.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:11 schreef Chiappucci het volgende:
Ook weer geen enkele ploeg die even hard dat klimmetje oprijdt. Zucht.
Ze hebben vandaag wel 30 van dit soort klimmetjes gehad. Af en toe ging het wel hard, maar niemand heeft er echt zin in.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:11 schreef Chiappucci het volgende:
In een ultra nerveus peloton op natte en gladde wegen alles op alles zetten zodat je misschien met heel veel mazzel twee sprinters afrijdt lijkt me persoonlijk niet zo'n goed idee.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:11 schreef Chiappucci het volgende:
Bizar.quote:
Toch wel vreemd dat het na een aantal Tours waarin het constant aan het maximum ging, nu toch, om Wilders even te quoten, best wel “slappe hap” isquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:11 schreef Chiappucci het volgende:
Als die tuinkabouter bij die afvallers is dan is het dat ruimschoots waard.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In een ultra nerveus peloton op natte en gladde wegen alles op alles zetten zodat je misschien met heel veel mazzel twee sprinters afrijdt lijkt me persoonlijk niet zo'n goed idee.
Welke tuinkabouter?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als die tuinkabouter bij die afvallers is dan is het dat ruimschoots waard.
Die laatst won zonder gestraft te worden ondanks gebeuk bij het naar voren komen.quote:
Dat kan op iedere sprinter slaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die laatst won zonder gestraft te worden ondanks gebeuk bij het naar voren komen.
Ze weten het nog nietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:20 schreef Belgosome het volgende:
Ze gaan niet sprinten door het overlijden denk ik
De renners weten daar nog niks vanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:20 schreef Belgosome het volgende:
Ze gaan niet sprinten door het overlijden denk ik
Die won en ook nog van tuinkabouterformaat is? Lijkt me niet.quote:
Die worden na de finish direct naar de bus geleid.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:20 schreef Momo het volgende:
Benieuwd of sensatie media nog Unox renners gaan lastig vallen
Waarom zou je het in godsnaam vertellen zo tijdens koers?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:22 schreef Zorro het volgende:
Maar hoezo weten de renners niks? Beter gezegd, hoe weet iedereen hier zo zeker dat geen enkele ploeg iets in de oortjes heeft geroepen?
Dat ga je toch niet tijdens een koers aan je renners vertellen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:22 schreef Zorro het volgende:
Maar hoezo weten de renners niks? Beter gezegd, hoe weet iedereen hier zo zeker dat geen enkele ploeg iets in de oortjes heeft geroepen?
Waarom zou je zoiets melden?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:22 schreef Zorro het volgende:
Ja dat weet ik ook niet, maar zekerheid dat het niet gebeurt kan ik ook niet geven.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zou je het in godsnaam vertellen zo tijdens koers?
Abrahamsen moet naar het podium.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die worden na de finish direct naar de bus geleid.
Caleb Ewan doet niet mee, al wint die ook niet echt iets meer.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die won en ook nog van tuinkabouterformaat is? Lijkt me niet.
En anders stellen ze dat maar lekker uit. Of aflassen. Niemand die dat erg zou vinden nu.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan zal hij daarna wel naar het podium gaan.
Die kans is nihil. Het is niet in de Tour de gebeurd, en de Tour wacht op niemand.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:26 schreef kilon het volgende:
[..]
En anders stellen ze dat maar lekker uit. Of aflassen. Niemand die dat erg zou vinden nu.
Om de stream te blijven volgen?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:30 schreef Parafernalia het volgende:
Waarom die qr code tijdens de finale?![]()
Verspilt een hoop kracht in het gedrangquote:
Voetjebal krijgt weer eens voorrang.quote:
Zijn specialiteit is van heel ver aangaan. En nu probeert hij opeens het perfecte moment af te wachten om nooit de vrijheid te hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
Verspilt een hoop kracht in het gedrang
Het gedoe van de Tour dan toch
Hij was wel degene met de snelste jumpquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heerlijk domme sprint weer van De Lie
Ik ben een voetballiefhebber maar daar heeft het niks mee te maken. Ze doen dit soort dingen continue ook met het WK atletiek. Totaal geen respect voor de kijker. Nu na 10 seconden weg naar reclame.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voetjebal krijgt weer eens voorrang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |