Dat mag je vinden, dat maakt het verder niet meer waar.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het wel treffend eigenlijk. Het zit precies zo in elkaar. Rechts is niet zo van de solidariteit.²
jij hebt geen idee in welk land je woont dus neequote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Loverboii, vind je mij een landverrader?²
Juist wel. Alleen bij rechts verwacht men ook dat je A) verantwoordelijkheid neemt B) je goed gedraagt en C) de Westerse cultuur wil omarmen als je hier onderdeel van de maatschappij wil zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het wel treffend eigenlijk. Het zit precies zo in elkaar. Rechts is niet zo van de solidariteit.²
Het is niet waar omdat ik het vind. Het is waar omdat het waar is. Of denk je dat Wilders en consorten mij een krentenbol of een vlaai zo u wilt gunnen als ik erom bedel in de straten van Limburg.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, dat maakt het verder niet meer waar.
bedelenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is niet waar omdat ik het vind. Het is waar omdat het waar is. Of denk je dat Wilders en consorten mij een krentenbol of een vlaai zo u wilt gunnen als ik erom bedel in de straten van Limburg.²
Ik kan op alle drie de vragen Nee antwoorden.quote:1. Gelovigen moeten terug naar de wortels van hun geloof.
2. Er is maar 1 interpretatie van de koran/bijbel mogelijk.
3. De regels van mijn geloof gaan boven de wetten van mij land.
Wil je deze uitleggen. Ik voel ergens dat je het niet aardig bedoelt. Maar het is te cryptisch.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:56 schreef Loverboii het volgende:
[..]
jij hebt geen idee in welk land je woont dus nee
Als 1 van de 3 ja zou zijn heb je hier niks te zoeken imo.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:00 schreef capricia het volgende:
Het artikel stelt drie vragen:
[..]
Ik kan op alle drie de vragen Nee antwoorden.
Geldt dat ook voor jou?
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Juist het tegenovergestelde.
Er is geen politieke stroming die intoleranter is dan progressief links. Men heeft een paar groepen die men dan als zogenaamd gemarginaliseerd ziet, daar komt men in sommige situaties op een obsessieve wijze voor op. Maar de rest kan doodvallen en koestert men een enorme wrok tegen.
De minachtig en haat waar veel van progressief links meer spreken over andersdenkenden, is schrikbarend. Volgens hen zijn dit slechts 'deplorabelen' of 'domrechsten' waar de samenleving beter zou zijn zonder. Dit terwijl een deel van deze mensen juist degenen zijn die het economisch gezien het zwaarst hebben.
[..]
Ik heb het niet specifiek over Marokkanen.
Rechts is bang dat mensen niet blind en niet doof zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee dat merken weAls je maar niet rechts bent.
Zou eigenlijk wel iets zijn voor de inburgering.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Als 1 van de 3 ja zou zijn heb je hier niks te zoeken imo.
Voor mij niet. Maar ik functioneer uitstekend moet ik zeggen. Huisje, boompje beestje en een maagdelijk strafblad.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:00 schreef capricia het volgende:
Het artikel stelt drie vragen:
[..]
Ik kan op alle drie de vragen Nee antwoorden.
Geldt dat ook voor jou?
W.m.b.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel iets zijn voor de inburgering.
Laten we hopen dat ze niets te juichen hebben. Houd ook niet zo van dat getüter!!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Wie dumpt mensen op een kluitje? Zij zoeken zelf elkaar op en verzetten zich tegen een betere integratie. De realiteit is namelijk dat velen hier enkel voor de economische voordelen komen. Cultureel gezien heeft men niets met het Westen en meer dan genoeg gevallen hier zelfs een hekel aan.
Dit is ook de reden waarom men de dubbele paspoorten niet wil opgeven en tevens de reden dat je vanavond handduizenden derde of vierde generatie Nederlandse met een Turkse migratieachtergrond, voor Turkije zal zien juichen en niet Nederland.
Deze mensen voelen zich Turks en niet Nederlands. En dan noem ik hier met Turken nog een subgroep die over het algemeen relatief degelijk integreren en niet voor veel problemen zorgen.
De realiteit is dat de wil voor een goede integratie moet uit mensen zelf komen, de samenleving kan dat niet voor hen doen.
haahah die is wel goed.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze niets te juichen hebben. Houd ook niet zo van dat getüter!!
Hoorde trouwens ook dat alle shoarmazaken dicht zijn, vandaag.
Dürümstandigheden.
Ik denk dat jij op alle drie de vragen Ja zal antwoorden. Afgaande op wat je hier post.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor mij niet. Maar ik functioneer uitstekend moet ik zeggen. Huisje, boompje beestje en een maagdelijk strafblad.²
je leeft te veel in je hoofdquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wil je deze uitleggen. Ik voel ergens dat je het niet aardig bedoelt. Maar het is te cryptisch.²
Projectie. "Zoals de waard is ..."quote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Juist het tegenovergestelde.
Er is geen politieke stroming die intoleranter is dan progressief links. Men heeft een paar groepen die men dan als zogenaamd gemarginaliseerd ziet, daar komt men in sommige situaties op een obsessieve wijze voor op. Maar de rest kan doodvallen en koestert men een enorme wrok tegen.
De minachtig en haat waar veel van progressief links meer spreken over andersdenkenden, is schrikbarend. Volgens hen zijn dit slechts 'deplorabelen' of 'domrechsten' waar de samenleving beter zou zijn zonder. Dit terwijl een deel van deze mensen juist degenen zijn die het economisch gezien het zwaarst hebben.
Zeker 2 van de 3 ja. Over 1 van de vragen neig ik naar ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat jij op alle drie de vragen Ja zal antwoorden. Afgaande op wat je hier post.
Als dat echt je denkbeelden zijn, maakt jou dat een Moslim fundamentalist.
Nee, ik benoem hoe de vork in de steel zit. En dat er van jou geen inhoudelijke tegenreactie komt benadrukt dit ook wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:09 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Projectie. "Zoals de waard is ..."
De oplossing is: een inburgeringscursusquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat jij op alle drie de vragen Ja zal antwoorden. Afgaande op wat je hier post.
Als dat echt je denkbeelden zijn, maakt jou dat een Moslim fundamentalist.
Dat gifje van jou is veel te klein.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:10 schreef TwenteFC het volgende:
Grootste fout die Faber heeft gemaakt is een centimeter toegeven en de oppositie laten weten dat ze onder genoeg druk/met genoeg commotie de keutel in ieder geval deels intrekt. Raad dan eens want de oppositie gaat doen; Met man en macht aan die keutel lopen trekken.
Ze had met een strak gezicht dat statement gewoon nog 3 keer moeten herhalen het is niet dat haar eigen achterban haar tot de verantwoording zal roepen. Die vinden het alleen maar prachtig.
Dat klinkt als een digitale flipflop-schakeling geprogrammeerd om alleen "moslim" of "geen moslim" als uitkomst te hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 00:58 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja tis wat.
Red ie daarmee ''zn eer''?
Zo ja; waarschijnlijk een moslim. Zo nee; waarschijnlijk geen moslim.
Walgelijk.
Er is helemaal niemand die dat eist. Het zijn juist de moslims die eisen stellen, o.a. dat die hoofddoek als heilig wordt gezien en overal gedragen moet mogen worden. En owee als er wetgeving komt die het verbiedt voor de geüniformeerde politie....dat accepteren ze niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je mag van mij zijn en doen wat je maar wilt, zolang je anderen er niet mee lastig valt. En dan bedoel ik niet er over praten, maar eisen dat zij zich aanpassen aan jouw wensen.
Fraai vrouwke.quote:
Maar ik heb al gereageerd: voor mij is het leven en laten leven. Iedereen mag denken en doen wat ze willen, zolang ze er geen andere mensen mee lastig vallen. Ik vind mensen die op populisten stemmen kortzichtig, maar dat ligt aan mij.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, ik benoem hoe de vork in de steel zit. En dat er van jou geen inhoudelijke tegenreactie komt benadrukt dit ook wel.
Ze zei dan ook niks incorrects, helemaal op zo’n sturende vraag.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:10 schreef TwenteFC het volgende:
Grootste fout die Faber heeft gemaakt is een centimeter toegeven en de oppositie laten weten dat ze onder genoeg druk/met genoeg commotie de keutel in ieder geval deels intrekt. Raad dan eens want de oppositie gaat doen; Met man en macht aan die keutel lopen trekken.
Ze had met een strak gezicht dat statement gewoon nog 3 keer moeten herhalen het is niet dat haar eigen achterban haar tot de verantwoording zal roepen. Die vinden het alleen maar prachtig.
Omdat het in jouw straatje past. Voor mij bijvoorbeeld was het extreem incorrect en niet passend.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze zei dan ook niks incorrects, helemaal op zo’n sturende vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |