abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juli 2024 @ 11:02:59 #61
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214178655
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 10:57 schreef Molo het volgende:

[..]
Vrouwen moeten welgeteld helemaal niets op dit terrein. Het probleem ligt niet bij hen dus de mannen die blijkbaar een probleem hebben zoals jij en een aantal schetsen zouden eens in actie kunnen komen om zichzelf te verbeteren in hun doen en laten
Vrouwen dienen zich te matigen in het vrijelijke beschikbaar stellen van hun sensualiteit aan de buitenwereld en (krolse) mannen moeten pogen hun driften waar mogelijk te onderdrukken en meer beschaafd te zijn. Het is én én. Alleen mannen reageren daardoor denk ik dat vrouwen meer kunnen doen dan steeds wordt gesteld.

In de slaapkamer is een ander verhaal. Doe daar wat je wilt.

:{˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 6 juli 2024 @ 11:04:15 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214178665
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Vrouwen dienen zich te matigen in het vrijelijke beschikbaar stellen van hun sensualiteit aan de buitenwereld en (krolse) mannen moeten pogen hun driften waar mogelijk te onderdrukken en meer beschaafd te zijn. Het is én én. Alleen mannen reageren daardoor denk ik dat vrouwen meer kunnen doen dan steeds wordt gesteld.

Nee
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zaterdag 6 juli 2024 @ 11:12:07 #63
236264 crew  capricia
pi_214178717
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Precies wat Gökmen zegt in dat filmpje: Ben je democraat of sharia?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214178748
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:01 schreef Molo het volgende:

[..]
'die mensen'. Dat is helemaal geen homogene groep in waar ze moeten gaan wonen
Het zijn vaak een paar van de armste wijken, omdat de andere bewoners ze niet in hun wijk willen hebben. En je ziet dan toch dat mensen met een vergelijkbare achtergrond bij elkaar in de buurt gaan wonen.
  Moderator zaterdag 6 juli 2024 @ 11:22:03 #65
236264 crew  capricia
pi_214178806

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 6 juli 2024 @ 11:24:47 #66
13462 BansheeBoy
pi_214178823
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:22 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een onzin. Wat een onzin. Ze willen weer te graag.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_214178889
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 10:20 schreef Buitendam het volgende:

[..]
[..]
Wat snap je hier nou niet aan?
ja sorry, dan snap ik niet waar je voor staat
pi_214178894
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 10:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik snap al die weerstand niet zo tegen mensen die stelling nemen dat het gedachtegoed van islamisten verachtelijk is.
En een hoofddoek is natuurlijk wel "vroomheid" cq "onderwerping" aan het geloof, dat als je het fundamenteel aanschouwt, van jou een tamelijk extreem persoon maakt met extreme denkbeelden tégen die vrije samenleving die wij zo pretenderen te zijn en van te houden.
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
Dit is dan toch regelrechte onderbouwing voor wat ik net stelde?

Maar ach.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_214178908
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:01 schreef Molo het volgende:

[..]
'die mensen'. Dat is helemaal geen homogene groep in waar ze moeten gaan wonen
Die heterogene groep heeft gemiddeld afwijkende karakteristieken dan de autochtone heterogene groep.
Daar kun je prima beleid op maken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 6 juli 2024 @ 11:38:15 #70
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214178916
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
Tja, 2015, bijna tien jaar geleden. Toen mochten zulke politiek incorrecte artikelen nog. Tegenwoordig zou dit natuurlijk meteen zijn weggezet als 'extreemrechts', 'racistisch' en 'Islamofoob'.

Koopmans was trouwens ook degene die een paar jaar later uitgebreid verslag deed over het breed verspreide antisemitisme binnen Islamtische kringen. Documenten staan nog op de pagina van de Tweede Kamer. Dat mag tegenwoordig al niet meer worden benoemd (zie situatie Mona Keijzer).
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214178933
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, 2015, bijna tien jaar geleden. Toen mochten zulke politiek incorrecte artikelen nog. Tegenwoordig zou dit natuurlijk meteen zijn weggezet als 'extreemrechts', 'racistisch' en 'Islamofoob'.

Koopmans was trouwens ook degene die een paar jaar later uitgebreid verslag deed over het breed verspreide antisemitisme binnen Islamtische kringen. Documenten staan nog op de pagina van de Tweede Kamer. Dat mag tegenwoordig al niet meer worden benoemd (zie situatie Mona Keijzer).
Het zegt vooral iets van de dominantie van linkse ideologie in de beleidsbepalende instituten des moederlands.
  zaterdag 6 juli 2024 @ 11:42:16 #72
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214178939
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 10:57 schreef SymbolicFrank het volgende:
De beste oplossing is een betere integratie. Nu dumpen we die mensen allemaal op een kluitje, zodat ze blijven leven zoals in hun vaderland.
Hmm. Wie dumpt mensen op een kluitje? Zij zoeken zelf elkaar op en verzetten zich tegen een betere integratie. De realiteit is namelijk dat velen hier enkel voor de economische voordelen komen. Cultureel gezien heeft men niets met het Westen en meer dan genoeg gevallen hier zelfs een hekel aan.

Dit is ook de reden waarom men de dubbele paspoorten niet wil opgeven en tevens de reden dat je vanavond handduizenden derde of vierde generatie Nederlandse met een Turkse migratieachtergrond, voor Turkije zal zien juichen en niet Nederland.

Deze mensen voelen zich Turks en niet Nederlands. En dan noem ik hier met Turken nog een subgroep die over het algemeen relatief degelijk integreren en niet voor veel problemen zorgen.

De realiteit is dat de wil voor een goede integratie moet uit mensen zelf komen, de samenleving kan dat niet voor hen doen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214178951
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het zegt vooral iets van de dominantie van linkse ideologie in de beleidsbepalende instituten des moederlands.
Nee, het zegt wat over tolerantie. Linkse mensen zijn meer sociaal en tolerant. Het zijn de rechtse mensen die tolerantie maar niets vinden, iedereen moet leven zoals zij dat ook doen. En daar worden ze door links op aangesproken.
pi_214178956
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:44 schreef SymbolicFrank het volgende:
Nee, het zegt wat over tolerantie. Linkse mensen zijn meer sociaal en tolerant.
Nee dat merken we _O- Als je maar niet rechts bent.
pi_214178959
quote:

[..]
Nee, het zegt wat over tolerantie. Linkse mensen zijn meer sociaal en tolerant. Het zijn de rechtse mensen die tolerantie maar niets vinden, iedereen moet leven zoals zij dat ook doen. En daar worden ze door links op aangesproken.
Het zijn rechtse mensen die zoiets hebben van: In een vrije samenleving kan iedereen lekker zijn eigen ding doen, zolang dat anderen niet hindert"

Dat anderen hinderen is nou net waar links heel selectief mee omspringt. For some reason zijn moslims bijvoorbeeld zo een groep die voor een ongedefinieerde reden extra zieligheidspunten verdient.
pi_214178961
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:42 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is ook de reden waarom men de dubbele paspoorten niet wil opgeven en tevens de reden dat je vanavond handduizenden derde of vierde generatie Nederlandse met een Turkse migratieachtergrond, voor Turkije zal zien juichen en niet Nederland.
Marokkanen kunnen hun dubbele paspoort helemaal niet opgeven, dat staat de Marokkaanse regering niet toe. Marokkanen in het buitenland die geld naar huis sturen zijn namelijk hun grootste inkomstenbron.
pi_214178963
respect tonen voor landverraders?
8)7
pi_214178964
quote:

[..]
wat een onzin zeg. Wellicht dat "linkse" mensen zo overkomen maar die kiezen puntje bij paaltje ook gewoon voor zichzelf hoor.
pi_214178969
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee dat merken we _O- Als je maar niet rechts bent.
Je mag van mij zijn en doen wat je maar wilt, zolang je anderen er niet mee lastig valt. En dan bedoel ik niet er over praten, maar eisen dat zij zich aanpassen aan jouw wensen.
pi_214178970
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:47 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
wat een onzin zeg. Wellicht dat "linkse" mensen zo overkomen maar die kiezen puntje bij paaltje ook gewoon voor zichzelf hoor.
Beetje naar Bali met het vliegtuig bijvoorbeeld.

WE MOETEN ECHT STOPPEN MET VLIEGEN HOOR DE PLANEET GAAT HELEMAAL KAPOTDOODT
  Moderator zaterdag 6 juli 2024 @ 11:48:43 #81
236264 crew  capricia
pi_214178972
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
Dit is dan toch regelrechte onderbouwing voor wat ik net stelde?

Maar ach.
Huh? Ik ben het met je eens.
Wat dacht jij dan? :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214178978
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:48 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Je mag van mij zijn en doen wat je maar wilt, zolang je anderen er niet mee lastig valt. En dan bedoel ik niet er over praten, maar eisen dat zij zich aanpassen aan jouw wensen.
Dat aanpassen aan "mijn" wensen lijkt mij een hele gezonde eis.

In een vrije samenleving zul je grenzen moeten stellen waarin mensen hun persoonlijke vrijheden kunnen botvieren, gezien de vrijheid van de één invloed heeft op de vrijheid van een ander.
  Moderator zaterdag 6 juli 2024 @ 11:50:40 #83
236264 crew  capricia
pi_214178986
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Het houdt niet op, niet vanzelf.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214178988
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het zijn rechtse mensen die zoiets hebben van: In een vrije samenleving kan iedereen lekker zijn eigen ding doen, zolang dat anderen niet hindert"

Dat anderen hinderen is nou net waar links heel selectief mee omspringt. For some reason zijn moslims bijvoorbeeld zo een groep die voor een ongedefinieerde reden extra zieligheidspunten verdient.
Links: we moeten rekening houden met elkaar. Rechts: waarom zou ik rekening moeten houden met anderen?
pi_214178989
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Huh? Ik ben het met je eens.
Wat dacht jij dan? :D
Dat het niet benoemd mag worden, taboe onderwerp, ik vind ook het ESG verhaal / net zero allemaal veel te ver doorslaan.

Het zijn allemaal linkse onderwerpen, die zijn erg sterk geďnstitutionaliseerd, democratie opzij gezet.
Rechters bepalen beleid ondertussen.
Als de politiek tegenwicht gaat bieden wordt dat weer geframed als anti-rechtsstatelijk want aantasting trias politica.

Nou... volgens mij begint het bij rechters die beleid bepalen.
  zaterdag 6 juli 2024 @ 11:51:55 #86
13462 BansheeBoy
pi_214178998
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:47 schreef Loverboii het volgende:
respect tonen voor landverraders?
8)7
Loverboii, vind je mij een landverrader?

pi_214179005
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:50 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Links: we moeten rekening houden met elkaar. Rechts: waarom zou ik rekening moeten houden met anderen?
wat een gezwets zeg.
pi_214179008
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:50 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Links "denkt" teveel vanuit emotie.
  zaterdag 6 juli 2024 @ 11:54:48 #89
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214179010
quote:

[..]
Juist het tegenovergestelde.

Er is geen politieke stroming die intoleranter is dan progressief links. Men heeft een paar groepen die men dan als zogenaamd gemarginaliseerd ziet, daar komt men in sommige situaties op een obsessieve wijze voor op. Maar de rest kan doodvallen en koestert men een enorme wrok tegen.

De minachtig en haat waar veel van progressief links meer spreken over andersdenkenden, is schrikbarend. Volgens hen zijn dit slechts 'deplorabelen' of 'domrechsten' waar de samenleving beter zou zijn zonder. Dit terwijl een deel van deze mensen juist degenen zijn die het economisch gezien het zwaarst hebben.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:46 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Marokkanen kunnen hun dubbele paspoort helemaal niet opgeven, dat staat de Marokkaanse regering niet toe. Marokkanen in het buitenland die geld naar huis sturen zijn namelijk hun grootste inkomstenbron.
Ik heb het niet specifiek over Marokkanen.
  zaterdag 6 juli 2024 @ 11:54:55 #90
13462 BansheeBoy
pi_214179012
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2024 11:53 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
wat een gezwets zeg.
Ik vind het wel treffend eigenlijk. Het zit precies zo in elkaar. Rechts is niet zo van de solidariteit.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')