Oh, volg ik verder niet maar dat zal dan de reden zijn waarom hij daar niet goed presteert.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's knap..![]()
Lawson rijdt namelijk helemaal geen F2 meer. Al jaren niet..
Doe dan ook niet van die stellige uitspraken..quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, volg ik verder niet maar dat zal dan de reden zijn waarom hij daar niet goed presteert.
In elk geval lijkt het erop dat hij z'n kans gemist heeft doordat eerst De Vries bij Vcarb in mocht stappen en later Ricciardo.
Sindsdien hebben we in elk geval weinig meer van 'm gehoord binnen de F1 en zit Red Bull blijkbaar alweer naar de volgende uit te kijken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe dan ook niet van die stellige uitspraken..
Verder kreeg RIC een kans omdat Horner dat graag wilde. En verving Lawson RIC uitstekend toen hij zo stom was zijn handen niet vh stuur te halen toen hij crashte in Zandvoort..
Eerder dit jaar werd hij toch constant in beeld genomen door de regie, vooral als RIC ergens de mist in ging.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sindsdien hebben we in elk geval weinig meer van 'm gehoord binnen de F1 en zit Red Bull blijkbaar alweer naar de volgende uit te kijken.
We zullen zien wat er verder allemaal van klopt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Eerder dit jaar werd hij toch constant in beeld genomen door de regie, vooral als RIC ergens de mist in ging.
Hij is elke Grand Prix aanwezig als reserve en wordt door Marko nog steeds genoemd voor volgend jaar. Of zelfs dit jaar om Ricciardo te vervangen na de zomerstop.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sindsdien hebben we in elk geval weinig meer van 'm gehoord binnen de F1 en zit Red Bull blijkbaar alweer naar de volgende uit te kijken.
En dat blijkt uit wat precies? Dat Hadjar FP1 reed?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sindsdien hebben we in elk geval weinig meer van 'm gehoord binnen de F1 en [b] zit Red Bull blijkbaar alweer naar de volgende uit te kijken.[_b]
Men heeft het er over, ik ving het op tijdens de engelse stream, hadden ze het er kort over.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat blijkt uit wat precies? Dat Hadjar FP1 reed?
Lawson mag dat niet he? Die telt niet meer als rookie na 5 GP's in de F1..
Ik lees andere geluiden: https://www.planetf1.com/(...)iel-ricciardo-futurequote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar wat @SiGNe beweert over slecht presteren in de F2 (quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Blijven toch veelal geruchten helaas.
Zolang Ricciardo er maar weg gaat, aardige vent maar niet goed genoeg (meer) voor F1.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik lees andere geluiden: https://www.planetf1.com/(...)iel-ricciardo-future
https://formule1nieuws.nl/modules/news&storyid=52194
Moet dit niet beter in [F1 Algemeen], of bij het Silly Season topic..?quote:
Niks gemistquote:
Waar ‘hadden ze het precies over’?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Men heeft het er over, ik ving het op tijdens de engelse stream, hadden ze het er kort over.
Als Mateschitsz niet ter ziele was gegaan dan was dat nooit gebeurd, dit was Horner die op de stoel van Marko ging zitten, nu schijnt dat weer wat teruggedraaid te zijn door Verstappen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zolang Ricciardo er maar weg gaat, aardige vent maar niet goed genoeg (meer) voor F1.
Ricciardo zou bij het F1 presentatie team moeten komen, liefst bij het live commentaar.. vlgns mij kan ie best goed lullen.. hij heeft immers ook weer een contract bij Red Bull gekregen nadat ie daar zelf op een onhandig moment uit was gestapt om geld te verdienen bij Renault.
Blub.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |