ja denk het ookquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:31 schreef mario390 het volgende:
ik geloof teg zo en englandse
hadden we gewonnen
Woensdagquote:
allemaal een ander merk/sponsor, centenkwestie dus??quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:27 schreef D. het volgende:
Waarom hebben ze een heel tenue, maar geen bijpassende schoenen?
20998 ergens ofzo?quote:
Als het sponsoren zijn kunnen zo ook wel een oranje model aanleverenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
allemaal een ander merk/sponsor, centenkwestie dus??
Alle tijd? Ik zou er niet te lang mee wachtenquote:
De tijd vliegt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alle tijd? Ik zou er niet te lang mee wachten
Bij wijze van typenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alle tijd? Ik zou er niet te lang mee wachten
Als ze eens leerden voetballen met elkaar ... ipv eerst 20 meter pingelen en dan de bal verliezen omdat niemand meer vrij staat...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:46 schreef tong80 het volgende:
We gaan met 4-0 winnen. Mooie pot straks tegen Engeland.
Nog even en je krijgt gelijkquote:
Jij had hem al eerder gezien zekerquote:
Nu niet meerquote:
Hier vrij rustigquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:09 schreef Domnivoor het volgende:
Getoeter en vuurwerk hier in Utrecht. En de buren delen hun technische analyses op straat.
Hier is het stil ....quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:14 schreef D. het volgende:
Hier net ook vuurwerk, en hoor nu zojuist ook getoeter
mooi plaatjequote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:24 schreef chufi het volgende:
Zelfs de einder richting GB kleurt al een beetje Oranje
[ afbeelding ]
Mooie fotoquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:24 schreef chufi het volgende:
Zelfs de einder richting GB kleurt al een beetje Oranje
[ afbeelding ]
Birdiezzquote:Op zondag 7 juli 2024 14:07 schreef chufi het volgende:
oh sorry...
[ [url=https://th-thumbnailer.cdn-si-edu.com/xNZWhGnVG9JcFrxzFQQMm5LiFrI=/fit-in/1600x0/https://tf-cmsv2-smithson(...)53112.jpg]afbeelding[/url] ]
Het beste van iddquote:Op zondag 7 juli 2024 16:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Idd. Zitten ze allemaal voor de tv ofzow?
Rampage open air in België streamquote:Op zondag 7 juli 2024 16:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Idd. Zitten ze allemaal voor de tv ofzow?
Dan wordt het tijd voor de tweede helft!quote:
De eerste was dermate slaapverwekkend dat er in de tweede dan wel iets gebeuren mag hoorquote:Op zondag 7 juli 2024 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor de tweede helft!
De moeder, volgens fokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op zondag 7 juli 2024 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De moeder, volgens fokDeissssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keyboard Knight
quote:Op zondag 7 juli 2024 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De moeder, volgens fokZiet er fris uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Krijg je een kat?quote:Op zondag 7 juli 2024 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ga Dinsdag weer samen wonen na 20 jaar
< Vandaag nog ff gedragen als student op kamers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig staat het in een spoilerquote:Op zondag 7 juli 2024 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het toe laat !
Ouwe viezerikquote:Op zondag 7 juli 2024 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL..
Nee heb een 23 jarig chickie gescoord
Ja!quote:Op zondag 7 juli 2024 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ouwe viezerik![]()
Maar je dochter komt bij je wonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Sterkte manquote:Op zondag 7 juli 2024 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ga Dinsdag weer samen wonen na 20 jaar
< Vandaag nog ff gedragen als student op kamers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klachten: kan je hier vast ergens kwijt,quote:
Famous last wordsquote:
Je hebt een hele collectie van "haar"quote:Op zondag 7 juli 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klachten: kan je hier vast ergens kwijt,
dit was nog de netste die ik zo snel zag
quote:Op zondag 7 juli 2024 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja!
Wat leuk voor jullie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al zal het wel even wennen zijn voor jou om je huis te delen, maar dat komt vast goed.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nee, daar is Danny voor blijkbaarquote:Op zondag 7 juli 2024 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt een hele collectie van "haar"
Ja zeker, en dat zal ook wel botsen soms... denk ik. Al is ze wel vaak de hort op. Of is dat dan weer een probleem? Hahaha wennen ja.. dat is hetquote:Op zondag 7 juli 2024 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk voor jullie!![]()
Al zal het wel even wennen zijn voor jou om je huis te delen, maar dat komt vast goed.
Heeft die ze ook al !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Mooi dat je op deze manier toch nog wat in kan halen, als je elkaar een beetje vrij laat komt dat vast goedquote:Op zondag 7 juli 2024 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja zeker, en dat zal ook wel botsen soms... denk ik. Al is ze wel vaak de hort op. Of is dat dan weer een probleem? Hahaha wennen ja.. dat is het
Maar ik zie het ook als iets moois, heb een hoop jaren met mijn kinderen gemist. Geen drama, maar wel gemist. Dus ik zie het als een kans en iets moois
quote:Op zondag 7 juli 2024 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heeft die ze ook al !Jij weet wel beter, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 7 juli 2024 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heeft die ze ook al !Die deelt ze zelfs hier op het forumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DENK NA VOORDAT JE DE SPOILER OPENTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Natuurlijk Mafkees! Dat ding op die foto kan in nog geen 88 jaar aan jou tippen!quote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die deelt ze zelfs hier op het forum
DENK NA VOORDAT JE DE SPOILER OPENTEikebahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even iets mooiers vind ik.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Hallo, beelddenker hierquote:Op zondag 7 juli 2024 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maarja.. stronken in mijn onderbroek door de kamer dansend terwijl ik FOK... zal wel voorbij zijn
Ga me nou niet vertellen dat je die uitdrukking niet kent?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hallo, beelddenker hier
Stronken? Stronken andijvie, wat?
Nee serieus niet, is dat niet iets lokaals?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat je die uitdrukking niet kent?
Prachtig! Ik mis nog wel het voorkantstootjesopvanbeugelskequote:Op zondag 7 juli 2024 19:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Eikebah
Even iets mooiers vind ik.
[ afbeelding ]
Lijkt me niet...quote:Op zondag 7 juli 2024 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee serieus niet, is dat niet iets lokaals?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |