En toch, als je dan de eerste verlies van pecquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah oefenpartijtjes boeien niet echt ....
https://m.gva.be/cnt/dmf2(...)neybuilder=nopaywallquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:55 schreef chufi het volgende:
@:TT vermoed ik dat ze nog niet weten dat België al is uitgeschakeld ..
AH OK echte voetballiefhebbers dus ... respect welquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
https://m.gva.be/cnt/dmf2(...)neybuilder=nopaywall
Nee, maar zag iemand die er live-streamend doorheen fietstequote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ben je in Wuustwezel Chuf?
Ik ga zo weer rusten. Mijn lichaam doet pijn tot in de nek.
O hoe komt dat?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ben je in Wuustwezel Chuf?
Ik ga zo weer rusten. Mijn lichaam doet pijn tot in de nek.
Dat is al eventjes, acupuncturiste is op vakantiequote:
Ja der Toni tegen iemand uit Barca ...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
Wow, wat maakte die Spanjaard net een smak
Volgens de mama aangetrapt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
Wow, wat maakte die Spanjaard net een smak
En het is 1-1quote:
Minder dan Duitsland om als laatste het volkslied te mogen spelenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
Hoeveel heeft Spanje deze scheids betaald?
Gefeliciteerd chufiquote:
Daaromquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vond Frankrijk niet super sterk we gaan het zien.
Ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah niet gezien ... Maar ik vind het sws net een NinjaTurtle
Denk dat ik Madrid niet meer in kom zonderquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het wel leukHet is niet leuk wat Mbappé heeft, maar vind het wel grappig dat het een soort modetrend wordt voor de fans
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik Madrid niet meer in kom zonder
* Pinnenmutske bakje geefquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:37 schreef Chanel5 het volgende:
Mag ik een bakje??? \_________/ sorry hoor maar die Ronaldo
Gemist .. maar kan het me voorstellen ... Verloren is altijd kutquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:37 schreef Chanel5 het volgende:
Mag ik een bakje??? \_________/ sorry hoor maar die Ronaldo
quote:
Hey dames, alles goed?quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Die hitterecords van jou mogen in verre landen blijven.
Echt hequote:
Oh echt?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:44 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Echt he![]()
En vanmiddag gewoon storm(achtig) hier in het noorden
Het is nu nog rustigquote:Op zaterdag 6 juli 2024 10:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Met al die bomen volop in blad wil je dat niet idd.
Dank je welquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Geeft iedereen wat zonneschijn:
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal in mijn sas met deze zomer.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Die hitterecords van jou mogen in verre landen blijven.
Dat is dan wel jammer, hopelijk is het dan in die periode droog en minder windquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Storm wil ik het niet noemen, maar het waait best en er vallen buien.
Vanavond hier in het dorp is er gevelconcert en voetbal kijken... als het dan gaat regenen word het chaos,
Die aantallen passen niet in de twee piepkleine kroegjes
puzziebaybeequote:
Misschien ligt ie nu gewoon te slapenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
puzziebaybee![]()
![]()
Mijn broer denkt dat hij een raket heeft gezien? Ik zal zo even zijn foto opzoeken dat ie gestuurd heeft.
Ik vroeg waar hij was, maar hij antwoordt zoals gewoonlijks weer niet
is al en paar weken geleden...quote:
Dat is duidelijk een raket trailquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:40 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ja dat zei hij ook. Ik ben benieuwd waar het was.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is duidelijk een raket trail![]()
Gaaf !! ( Tenzij het er eentje van het leger is)
Tweede optie is ramjet, scramjet of andere exotische aandrijving van experimentele vliegtuigen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat zei hij ook. Ik ben benieuwd waar het was.
Hij zei dat het heel erg hoog was....raket lijkt me het meest waarschijnlijk. En leukstquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tweede optie is ramjet, scramjet of andere exotische aandrijving van experimentele vliegtuigen.
Zeldzamer, maar nog gaver
Ach.. raketten vliegen je tegenwoordig om de oren...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij zei dat het heel erg hoog was....raket lijkt me het meest waarschijnlijk. En leukst
Wowzaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:40 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooi opname wat is het?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:40 schreef Prisha het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
wij vermoeden een raket.quote:
Ik zou dolgraag een racket launch willen meemaken. Staat hoog op mijn wensen lijst. Wat een geluid moet dat zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach.. raketten vliegen je tegenwoordig om de oren...
De Aurora zou ook leuk zijn
Dat word een roadtrip met @puzzie.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zou dolgraag een racket launch willen meemaken. Staat hoog op mijn wensen lijst. Wat een geluid moet dat zijn
hell yeahquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat word een roadtrip met @:puzzie.
Hoe is t met je vloer by the way? Droog en vijverschade vrij inmiddels?quote:
Eeeuh droog wel... maar het ziet er niet uitquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe is t met je vloer by the way? Droog en vijverschade vrij inmiddels?
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh droog wel... maar het ziet er niet uit![]()
Al doet een tapijtje wonderen
Zeker ook gaafquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Een vliegtuig dat door de geluidsmuur vliegt is ook spectaculair.
Meegemaakt in Koksijde.
Wel meegemaakt met straaljagers van de vliegbasis Leeuwarden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Een vliegtuig dat door de geluidsmuur vliegt is ook spectaculair.
Meegemaakt in Koksijde.
Dan geniet ik nog ff van de zonquote:Op zaterdag 6 juli 2024 12:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Eind van de middag vooral in het noorden.
Vliegbasis Koksijde.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel meegemaakt met straaljagers van de vliegbasis Leeuwarden.
Woooww!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
puzziebaybee![]()
![]()
Mijn broer denkt dat hij een raket heeft gezien? Ik zal zo even zijn foto opzoeken dat ie gestuurd heeft.
Ik vroeg waar hij was, maar hij antwoordt zoals gewoonlijks weer niet
Ik herinner het me vooral van vroeger, toen hoorde ik het regelmatigquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel meegemaakt met straaljagers van de vliegbasis Leeuwarden.
Wel een prachtige opname danquote:
Dat moest ik ff opzoeken. België dus.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Vliegbasis Koksijde.
Af en toe doen die een showke
Mag ook niet. Want kan voor schade zorgen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herinner het me vooral van vroeger, toen hoorde ik het regelmatig
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik lig half in kreukels. Spierpijn niet normaal.
Ach ik word oud.
O, verkeerd gelegen?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geen idee. Ik werd ermee wakker.
Misschien even na laten kijken volgende week dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Ik sukkel al heel lang met mijn schouder/arm.
Doe ik. Hou jullie op de hoogte.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien even na laten kijken volgende week dan?
Wat een drukte zegquote:
Gezellig drukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zet je het geluid toch uitquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:16 schreef Chanel5 het volgende:
Zal vanavond wel weer t... herrie zijn met dat gefluit...
Ja maar er zijn ook heel veel Oranjesquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:25 schreef mario390 het volgende:
kunnt wat gebeuren vanavond in
berlin zoveel türken
en erdogan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch nu goal englandquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien omdat Roemenië van Nederland had verloren en het publiek dat niet leuk vond?
Wielrenner overleden in jullie Ronde ....quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:33 schreef mario390 het volgende:
dat gevt toch niet dat england zo
schwach is
Lijkt weer een verlenging te worden ... Als Nederland slim is beslissen ze de wedstrijd in 90 minuten ...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:40 schreef D. het volgende:
Ik schakelde 10 minuten geleden in, en dacht 'he, nog geen goal', en 20 seconden later zat de eerste er in
Even Koeman bellen en doorgevenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt weer een verlenging te worden ... Als Nederland slim is beslissen ze de wedstrijd in 90 minuten ...
Ah, soquote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Der Theo was een serie van Theo Maassen net voor het WK
weer geen punt dezequote:Op zaterdag 6 juli 2024 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt weer een verlenging te worden ... Als Nederland slim is beslissen ze de wedstrijd in 90 minuten ...
Hey Marioquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |