En toch, als je dan de eerste verlies van pecquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah oefenpartijtjes boeien niet echt ....
https://m.gva.be/cnt/dmf2(...)neybuilder=nopaywallquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:55 schreef chufi het volgende:
@:TT vermoed ik dat ze nog niet weten dat België al is uitgeschakeld ..
AH OK echte voetballiefhebbers dus ... respect welquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
https://m.gva.be/cnt/dmf2(...)neybuilder=nopaywall
Nee, maar zag iemand die er live-streamend doorheen fietstequote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ben je in Wuustwezel Chuf?
Ik ga zo weer rusten. Mijn lichaam doet pijn tot in de nek.
O hoe komt dat?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ben je in Wuustwezel Chuf?
Ik ga zo weer rusten. Mijn lichaam doet pijn tot in de nek.
Dat is al eventjes, acupuncturiste is op vakantiequote:
Ja der Toni tegen iemand uit Barca ...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
Wow, wat maakte die Spanjaard net een smak
Volgens de mama aangetrapt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
Wow, wat maakte die Spanjaard net een smak
En het is 1-1quote:
Minder dan Duitsland om als laatste het volkslied te mogen spelenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
Hoeveel heeft Spanje deze scheids betaald?
Gefeliciteerd chufiquote:
Daaromquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vond Frankrijk niet super sterk we gaan het zien.
Ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah niet gezien ... Maar ik vind het sws net een NinjaTurtle
Denk dat ik Madrid niet meer in kom zonderquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het wel leukHet is niet leuk wat Mbappé heeft, maar vind het wel grappig dat het een soort modetrend wordt voor de fans
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik Madrid niet meer in kom zonder
* Pinnenmutske bakje geefquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:37 schreef Chanel5 het volgende:
Mag ik een bakje??? \_________/ sorry hoor maar die Ronaldo
Gemist .. maar kan het me voorstellen ... Verloren is altijd kutquote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:37 schreef Chanel5 het volgende:
Mag ik een bakje??? \_________/ sorry hoor maar die Ronaldo
quote:
Hey dames, alles goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |