SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
ik moet nog weggaan naar werk, maar #luiquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
blijkbaar niet want ik ben ook de enige op kantoor
Einde van de week, ik zag het niet eens meerquote:
Urghhhhquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet ook nog. En was afhalen en opvouwen. Geen zin in.
Ik ben een pismerrie met voernijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo'n woest mini paard. ja dat zie ik wel bij jou
Whehehehe. Ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Einde van de week, ik zag het niet eens meer
[..]
Urghhhh
[..]
Ik ben een pismerrie met voernijd.
@:IJsdraakje weet wat ik bedoel
Zulke namen passen perfectquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, ik zit naar trekpaarden te kijken en als het biernamen waren geweest, had ik het ook zo geloofd. 'Vladimir Heavy Draft'.
welk beleg gaat er op?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, ik heb verse kaiserbroodjes gekocht
Roomboter met kaasquote:
ik moest lachen om de term pismerriequote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Einde van de week, ik zag het niet eens meer
[..]
Urghhhh
[..]
Ik ben een pismerrie met voernijd.
@:IJsdraakje weet wat ik bedoel
en dan straks beleggen met een blaadje sla, tomaat, komkommer, augurk, mayo, ketchup, jalapeno, kipburger, bacon en gebakken ei?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, ik heb verse kaiserbroodjes gekocht
wat magerquote:
een west fries dan welquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Shit, ik had creatief kunnen zijn en in plaats van Nederlands trekpaard een Fries kunnen kiezen. Gemiste kans.
Er lopen er hier genoeg.quote:
Ja, ehhh die heb ik niet zelfbedachtquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moest lachen om de term pismerrie
[..]
en dan straks beleggen met een blaadje sla, tomaat, komkommer, augurk, mayo, ketchup, jalapeno, kipburger, bacon en gebakken ei?
Ja, dit past dus nooit in mijn grote tasquote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij festivals (dus zeg 4 dagen weg) mag ik niet over m'n rugtascapaciteit heen (want alles moet ķķk versjouwd worden van auto naar daadwerkelijke kampeerplek), dus op de heenreis comfy kleding aan, meestal een sportbroek, mocht het meteen al erg stoffig of modderig zijn bij aankomst, dan kan ik die ter plekke even uitspoelen na het opzetten van de tent en dan is het weer droog/acceptabel voor de terugreis. Festival zelf heb ik meestal wel voor elke dag een nieuwe outfit, al heb ik wel dezelfde bovenlaag voor wanneer het 's avonds afkoelt. Slaapspul mee (vooral de dikke trui voor in de nacht, holy shit wat kan dat koud worden), handdoeken en persoonlijke verzorging in dezelfde tas, net als een extra rol wc-papier. Past allemaal prima met een beetje krap opvouwen.
Grote stappen, snel thuisquote:
Oant moarnquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
En een van m'n grootouders was een Fries, dus checks out?
Dan is je grote tas niet zo groot.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dit past dus nooit in mijn grote tas
Gewoon alles in een kliko gooien en die meenemen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kliko als aanhanger.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon alles in een kliko gooien en die meenemen.
met een touwtje vastbinden aan de autoquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon alles in een kliko gooien en die meenemen.
De blokkeer Friezenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:29 schreef UitStraling het volgende:
Bij Friesen moet ik altijd denken aan hossende Oranje supporters, dat zijn die mensen.
Dweilorkest erbij.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:29 schreef UitStraling het volgende:
Bij Friesen moet ik altijd denken aan hossende Oranje supporters, dat zijn die mensen.
Komt ook vooral omdat ze alles inslikken en halverwege woorden beginnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan versta je er in ieder geval niets van.
MOOOOOOIquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt ook vooral omdat ze alles inslikken en halverwege woorden beginnen.
Al zijn Groningers daar nog erger mee.
Of Arnhemmers.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt ook vooral omdat ze alles inslikken en halverwege woorden beginnen.
Al zijn Groningers daar nog erger mee.
had je beter inkopen moeten doen dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ehhh die heb ik niet zelfbedacht![]()
En nee, want ik heb niet alle ingrediënten in huis om bovenstaande te maken
beppe of boppe?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
En een van m'n grootouders was een Fries, dus checks out?
dan is je tas te kleinquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
vroem vroemquote:
Ik ben er nooit achtergekomen wat m'n fietsenmaker in Groningen nou daadwerkelijk gezegd heeft, maar m'n fiets was gefixt voor weinig, dus het zal.quote:
Ik ben hier ook te lui voor, dus al had ik alle ingrediënten, had ik het alsnog niet gemaakt, vandaagquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
had je beter inkopen moeten doen dus.
[..]
beppe of boppe?
[..]
dan is je tas te klein
[..]
vroem vroem
Beppe.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
had je beter inkopen moeten doen dus.
[..]
beppe of boppe?
[..]
dan is je tas te klein
[..]
vroem vroem
quote:
diep teleurgesteld in jequote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben hier ook te lui voor, dus al had ik alle ingrediënten, had ik het alsnog niet gemaakt, vandaag
Inb4: oh, dan niet
ik ben net onder gemiddeld jaquote:
Dank je voor de steun.quote:
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
diep teleurgesteld in je
Dank je voor de steun.
Onmisbaar als kampeerontbijt, 30 koude knakworsten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aantal jaren festival hebben me wel geleerd wat ik wel en niet mee moet nemen. En dan nog heb ik 30 knakworsten over.
Zo wordt je nooit een Arabische volbloed hengstquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onmisbaar als kampeerontbijt, 30 koude knakworsten.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent niet de enige![]()
Graag gedaan![]()
hallo mevrouw de bak mevrouwquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo wordt je nooit een Arabische volbloed hengst
*briest.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Gooit worsten de wei in en drinkt alleen het litertje knaksap op.
Dus.. net zo breed als dat hij lang is?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kort van lengte klein, niet omvang klein, wat denk jij dan
Ja, nee. Ik pas.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:44 schreef RockNijntje het volgende:
Wij hadden de laatste dag op de festivalcamping roerei met witte bonen in tomatensaus en knakworstjesPauper, maar een absolute aanrader
En dat moet je dan wegspoelen met warme wodkamixjes, want die wil je natuurlijk niet meer mee naar huis sjouwen
Zoietsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus.. net zo breed als dat hij lang is?
met een beetje fantasie is het bijna een engels ontbijtquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:44 schreef RockNijntje het volgende:
Wij hadden de laatste dag op de festivalcamping roerei met witte bonen in tomatensaus en knakworstjesPauper, maar een absolute aanrader
En dat moet je dan wegspoelen met warme wodkamixjes, want die wil je natuurlijk niet meer mee naar huis sjouwen
Frietjes voor 8 euro, kibbeling voor 10, hamburger voor 16 en pizza voor 18 kan natuurlijk ook nog altijdquote:
Dat is waar we voor gingen inderdaadquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met een beetje fantasie is het bijna een engels ontbijt
quote:
een vierkantjequote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*briest.
[..]
Dus.. net zo breed als dat hij lang is?
dat eerste klinkt niet eens verschrikkelijk, dat is een half english breakfast. maar om het dan met wodkamixjes weg te spoelen is wel mehquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:44 schreef RockNijntje het volgende:
's morgens vroeg drinken; dan zijn ze nog redelijk koud.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest gelukkig rijden, dus ik hoefde dat nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat eerste klinkt niet eens verschrikkelijk, dat is een half english breakfast. maar om het dan met wodkamixjes weg te spoelen is wel meh
Dit was in de ochtend inderdaadquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
's morgens vroeg drinken; dan zijn ze nog redelijk koud.
De Himba, die hebben een heel bijzondere lichaamsgeur (te ruiken vanaf 2 a 3 kilometer) als ze ouder worden omdat ze zichzelf na hun 16e nooit meer wassen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:47 schreef Karzai het volgende:
Winkel staat weer vol met mooie spulletjes
[ afbeelding ]
Ik wilde net wat te eten maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Himba, die hebben een heel bijzondere lichaamsgeur (te ruiken vanaf 2 a 3 kilometer) als ze ouder worden omdat ze zichzelf na hun 16e nooit meer wassen.
Dit klinkt als de hel op aarde.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Frietjes voor 8 euro, kibbeling voor 10, hamburger voor 16 en pizza voor 18 kan natuurlijk ook nog altijdMaar wij vonden het toch ook wel fijn om de kosten af en toe ietsje te drukken en op de camping wat te eten. De porties op het terrein waren ook zo klein.
[..]
Dat is waar we voor gingen inderdaad
Die hadden we bij ons in het dorp vroeger ook eentje en toen ze hem wasten ging hij doodquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Himba, die hebben een heel bijzondere lichaamsgeur (te ruiken vanaf 2 a 3 kilometer) als ze ouder worden omdat ze zichzelf na hun 16e nooit meer wassen.
Is gewoon wat basis antropologische kennis.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde net wat te eten maken.
Ik ben wel gecharmeerd van deze:quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:44 schreef RockNijntje het volgende:
"Oeps."quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die hadden we bij ons in het dorp vroeger ook eentje en toen ze hem wasten ging hij doodNja, niet een Himba, gewoon een beetje een Einzelgänger.
Serieus?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die hadden we bij ons in het dorp vroeger ook eentje en toen ze hem wasten ging hij doodNja, niet een Himba, gewoon een beetje een Einzelgänger.
Ik kon prima zonder, deze ochtendquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon wat basis antropologische kennis.
Dat is altijd lastig te zeggen met van die typische dorpsverhalen, het kan ook "gewoon een beroerte" geweest zijnquote:
Rook je die kerel ook op 2 a 3 kilometer afstand?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is altijd lastig te zeggen met van die typische dorpsverhalen, het kan ook "gewoon een beroerte" geweest zijnOf het was zijn moeder bij wie dit gebeurde, ik weet het niet meer.
Hoe dan ook een interessant figuur.
Nee dat valt reuze mee. Ik stop per dag zo'n 500 baby's in bad en er schimmelen er gemiddeld maar 32.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schimmelt zo'n baby dan niet helemaal naar zijn moeder?
wel even filmen voor je OFquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké ik zal m'n tiet even leegknijpen in het water.
bedankt voor deze MIquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké ik zal m'n tiet even leegknijpen in het water.
Geen idee, hij was al 18 jaar dood toen ik geboren werd. Maar volgens mij kwam hij niet echt onder de mensen, dus dat scheelt dan weerquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rook je die kerel ook op 2 a 3 kilometer afstand?
Hij ligt inmiddels toch al velen jaren "onder de mensen" begrijp ikquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, hij was al 18 jaar dood toen ik geboren werd. Maar volgens mij kwam hij niet echt onder de mensen, dus dat scheelt dan weer
Dus nu mag de accountant geen nieuwe vragen meer stellen?quote:
De vieslellen mogen los.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nu mag de accountant geen nieuwe vragen meer stellen?
Remi in blik.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel gecharmeerd van deze:
[ afbeelding ]
Zo'n pakje pauperpasta erbij en je hebt een volwaardige maaltijd.
Even kijken of Gerilibz nog een tiet met pekel over heeft.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je hem tegelijk pekelt wordt het vlees ook lekker mals.
Fascinerend wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:07 schreef RockNijntje het volgende:
Deze is ook leuk, maar die komt van de buren en niet bij ons uit het dorp
U riep?quote:
Ik vind het zo'n fijne video, ik kijk hem minstens één keer per jaarquote:
Whehehe.quote:
Kip laat ik soms een middag in karnemelk met zout staan voor ik hem paneer. Ideaalquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even kijken of Gerilibz nog een tiet met pekel over heeft.
doe ff normie bruhquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kip laat ik soms een middag in karnemelk met zout staan voor ik hem paneer. Ideaal
Dat je toch wat alledaagse dingen van jezelf terugziet in de dorpsgek.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n fijne video, ik kijk hem minstens één keer per jaar
Ja, ik heb ook mijn vingertopje in een zakje in de koekoeksklok liggen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je toch wat alledaagse dingen van jezelf terugziet in de dorpsgek.
Er stond toch baby?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kip laat ik soms een middag in karnemelk met zout staan voor ik hem paneer. Ideaal
Lekker mals ditdat?quote:
Ja, dat je 'm niet direct ophoest, zo droog.quote:
Vakantie begint in het zuiden, die moeten allemaal inslaan om morgenochten om 06.00 uur te vertrekken richting de campingquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Boodschappen 1/2 in huis gehaald, hoef ik vanavond niet meer.
Vond het redelijk druk in de supermarktHoeft er niemand te werken of zo ?
Oh ja, want het vakantieadres heeft geen winkelsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vakantie begint in het zuiden, die moeten allemaal inslaan om morgenochten om 06.00 uur te vertrekken richting de camping
Moeten wel hagelslag en pindakaas hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, want het vakantieadres heeft geen winkels
Even vergeten.
En geen pindakaas, hagelslag of aardappels.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even vergeten.
DAAR HEBBEN ZE M'N STANDAARD KNORRPAKJES NIET.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even vergeten.
In Frankrijk verkopen ze geen hagelslagquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even vergeten.
Je doet je boodschappen dan toch in Frankrijk, veel beter.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vakantie begint in het zuiden, die moeten allemaal inslaan om morgenochten om 06.00 uur te vertrekken richting de camping
Succes alvastquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:20 schreef CherryLips het volgende:
God ik moet ook nog boodschappen doen. Omdat ik te gierig ben om bij Picknick te bestellen en mezelf dan een lui mormel vind.
Ja heb je tenminste een keer wat anders, maar dat is schijnbaar eng ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je doet je boodschappen dan toch in Frankrijk, veel beter.
Altijd gieren als we met de familie naar Frankrijk gaan omdat we er zelfs met google translate niet helemaal uitkomenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb je tenminste een keer wat anders, maar dat is schijnbaar eng ofzo
In Harare hebben ze geen hagelslag, wel gazellekop om uit te lepelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg de indruk dat het assortiment op het vakantieadres niet hetzelfde is als in NL
Shocker.
Zwabbie's Overheerlijke KarneKIIIIEEEEEPquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
Nu heb ik er trek in. Dit weekend maar weer eens maken.
Mensen die hagelslag eten en daar niet 1 dag zonder kunnen, gaan niet naar zulke avontuurlijke plaatsenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Harare hebben ze geen hagelslag, wel gazellekop om uit te lepelen.
Is een beetje hetzelfde als je tentje in de tuin van de buren opzetten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sowieso naar Frankrijk op vakantie gaan
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die hagelslag eten en daar niet 1 dag zonder kunnen, gaan niet naar zulke avontuurlijke plaatsen
Ik las SOA.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Toen ik nog met enige regelmaat muffins bakte, gebruikte ik daar ook altijd karnemelk voor. Heerlijk fluffy met de soda.
Overburen dan toch.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een beetje hetzelfde als je tentje in de tuin van de buren opzetten.
Lekkere baguettes en croissantjesquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ja ik ook! Hebben we het wel over de jaren 80 maar okeequote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Toen ik nog met enige regelmaat muffins bakte, gebruikte ik daar ook altijd karnemelk voor. Heerlijk fluffy met de soda.
PAIN AU CHOCOLATquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die hagelslag eten en daar niet 1 dag zonder kunnen, gaan niet naar zulke avontuurlijke plaatsen
Hey, goed recept is goed recept.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook! Hebben we het wel over de jaren 80 maar okee
Tegen Fransen moet je gewoon altijd in het Frans beginnen en dan een beetje hakkelen, dan blijken ze opeens bijna allemaal toch Engels te sprekenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd gieren als we met de familie naar Frankrijk gaan omdat we er zelfs met google translate niet helemaal uitkomen
@bitterbalquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat en dat de buren dan een beetje raar klinken, nog raarder dan normaalquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een beetje hetzelfde als je tentje in de tuin van de buren opzetten.
"HOU OP MET M"N TAAL VERKRACHTEN, IK PRAAT WEL ENGELS"quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegen Fransen moet je gewoon altijd in het Frans beginnen en dan een beetje hakkelen, dan blijken ze opeens bijna allemaal toch Engels te spreken
Maar in de supermarkt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegen Fransen moet je gewoon altijd in het Frans beginnen en dan een beetje hakkelen, dan blijken ze opeens bijna allemaal toch Engels te spreken
quote:
Jullie kunnen echt wel een dag zonder hagelslagquote:
Hou op met stokenquote:
andere ringtone instellen danquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme, word ik net teruggebeld als ik zit te gerriën. Altijd hetzelfde liedje.
elke dag krezanten etenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je doet je boodschappen dan toch in Frankrijk, veel beter.
tell me morequote:
ik ga naar duitslandquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 @dud0r met: moet jij wetenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:24 schreef Ama het volgende:
Ik ga straks naar Duitsland voor boodschappen.
Wat voor kaas ben je?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Je suis een pain du stok, et also une fromage.
Tot zover mijn Frans.
quote:
quote:
En dan die vergelijking met die sirenequote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Heb je wel eens verkering gehad of zo?
Nee nee daar geef ik helemaal niks om.
Ik ga dat dit jaar doen omdat het helaas tussen Italië en Spanje ligt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is 15 graden, moet toch een beetje opwarmenquote:
Gatver en iewl.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga dat dit jaar doen omdat het helaas tussen Italië en Spanje ligt.
is het 15 graden?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is 15 graden, moet toch een beetje opwarmen
quequote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Probeer jij het nog dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:27 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs als ik terug lees snap ik niets van dit gesprek
Je gaat niet naar Frankrijk op vakantie als je er enkel doorheen reist.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Retteketet, une baguette si vous plaitquote:
Eh.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik ga je hamburger bij hudson van je bord duwenquote:
viesdikquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb eigenlijk nog wel zin in een 3e kaiserbroodje
#kirbymodusOn
ik heb gewoon de korte broek aan. warm weer afdwingen enzoquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
gohquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:27 schreef Nattekat het volgende:
Toch proberen, ik heb mensen door de jaren heen toch zeker 15 procent slimmer zien worden bij het lezen van mijn posts.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom het tegen op m'n rondje Europaquote:
Best een goede competentie: doorzettingsvermogenquote:
En dan vinden ze het raar dat mijn tas voor het kamperen zo vol is. Mijn tent heeft geen verwarmingquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
et un PAIN AU CHOCOLATquote:
WAT ZEG JIJ?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga je hamburger bij hudson van je bord duwen
[..]
viesdik
[..]
Pismerrie met voedernijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAT ZEG JIJ?
Niemand komt aan mijn eten
Klopt, sinds ik hier post, voel ik mij echt slimmerquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch proberen, ik heb mensen door de jaren heen toch zeker 15 procent slimmer zien worden bij het lezen van mijn posts.
Als ik er dan toch ben wil ik ook wel even kijken bij Nice, Saint-Tropez, Marseille en/of Carcassonne (die laatste sowieso, de rest bepalen we dan wel)quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh.
Als het "ik moet er doorheen om bij m'n vakantieadres te komen" is, vind ik het niet tellen als "hier ben ik op vakantie".
Dus datquote:
lief doen danquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAT ZEG JIJ?
Niemand komt aan mijn eten
Fair, fair.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik er dan toch ben wil ik ook wel even kijken bij Nice, Saint-Tropez, Marseille en/of Carcassonne (die laatste sowieso, de rest bepalen we dan wel)
Oké, bedankt voor de informatie. Hoe is dit precies relevant?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je gaat niet naar Frankrijk op vakantie als je er enkel doorheen reist.
Niet naar Zwitserland?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kom het tegen op m'n rondje EuropaIn die hoek wil ik graag Noord-Italië, Monaco, Andorra en Noord-Spanje bezoeken dus dan zullen er toch ook wat dagen Frankrijk bij zitten.
hoe is iets wat het VOCHTIGE POESJE ooit relevantquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor de informatie. Hoe is dit precies relevant?
1. "Sowieso in Frankrijk op vakantie gaan"quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor de informatie. Hoe is dit precies relevant?
Wij hebben @Nattekat . Klaagt alle Pret uit uw leven!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis de Pret. Waarom hebben wij geen Pret meer.
In deze zin gaat iets misquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoe is iets wat het VOCHTIGE POESJE ooit relevant
Die gaan we denk ik niet halen omdat ik Liechtenstein op dit moment hoger op m'n lijstje heb staan en er maar beperkt de tijd isquote:
Sinds ik terug ben van vakantie doe ik dat niet meerquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hebben @:Nattekat. Klaagt alle Pret uit uw leven!
Hardop gegnorkt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds ik terug ben van vakantie doe ik dat niet meer
99% van het geklaag gaat over het weer, en dat is een zeer terechte klacht dat door iedereen gedeeld wordt.
Genoot u van lekker eten, stomende seks en lange vakanties?, dit is allemaal voorbij want wij presenteren u Nattekatquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hebben @:Nattekat. Klaagt alle Pret uit uw leven!
Doe nou eerst eens lezen of vragen stellen voor je altijd zo bijdehand en voorbarig reageertquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. "Sowieso in Frankrijk op vakantie gaan"
2. Jij reageert dat je erheen gaat omdat het tussen Spanje en Italië ligt
3. Ik zeg dat je er dan niet op vakantie bent
Zo zou ik het niet willen noemen.quote:
Sowieso Katwijkquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, bij welke Hudson gaan we dan eten?
Je hebt er meerdere toch?
En geile biljetjes.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoot u van lekker eten, stomende seks en lange vakanties?, dit is allemaal voorbij want wij presenteren u Nattekat
Ik vind Nattekat een verfrissende wind in deze KSCquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hebben @:Nattekat . Klaagt alle Pret uit uw leven!
Oeh, combineren met een dagje strand, ik ben niet tegen.quote:
Ja ik vind Nattekat ook een natte wind.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Nattekat een verfrissende wind in deze KSC
Klaag vooral verder
Dat soberzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klaag vooral verder
Ja, leuk.quote:
eau.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Die is permanent dicht.
Maar het zal wel steeds regenen in het weekend.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, combineren met een dagje strand, ik ben niet tegen.
Nou zegquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vind Nattekat ook een natte wind.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Die is permanent dicht.
Ik vind Verfrissendekat een natte wind in deze KSCquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klaag vooral verder
Ik ben Kat noch bal.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het zal wel steeds regenen in het weekend.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Poncho aan en lekker trippelenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het zal wel steeds regenen in het weekend.
Lekkere wandeling door de duinen van 18 kmquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehhh, sinds wanneer vertrekt er hier een intercity die Almere aandoet?quote:Neem in Alkmaar of Amsterdam de intercity,
Prima, want gratis parkerenquote:
Ik vind Almere niet zo'n inspirerende plek. Een beetje wat je krijgt als je betonnen kantoorzombies kruist met het drekputje der kansenparels.quote:
Nu ben ik het kwijtquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe nou eerst eens lezen of vragen stellen voor je altijd zo bijdehand en voorbarig reageert
Leuk, ik kan die dag niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekkere wandeling door de duinen van 18 km
"HET IS GEEN VAKANTIE ALS JE ER ALLEEN DOORHEEN RIJDT"quote:
Dat was de grapquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"HET IS GEEN VAKANTIE ALS JE ER ALLEEN DOORHEEN RIJDT"
Dat gaat ze dus niet doen.
Oh 30 juli pasquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.rtvkatwijk.nl(...)k-sluit-haar-deuren/
Gratis parkeren is daar toch afgeschaft?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima, want gratis parkeren
Ik ga niet met het OV, want dan zit ik 3 jaar in bus 23 of 24
Die kant op wordt het sowieso geen OV voor mij nee, dan krijg ik Zwabber-esque taferelen met ellenlange reizen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima, want gratis parkeren
Ik ga niet met het OV, want dan zit ik 3 jaar in bus 23 of 24
Ja, als je heel snel bent, maar ik kan pas ergens in september / oktoberquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh 30 juli pasKan nog!
Ik had voor vorige week in Nijmegen een leuk tentje uitgezocht, komen we daar, was het net een week eerder voorgoed dicht gegaan. Ook maar 3 of 4 jaar open geweest
Bij het NH ook?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gratis parkeren is daar toch afgeschaft?
2023quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh 30 juli pasKan nog!
Ik had voor vorige week in Nijmegen een leuk tentje uitgezocht, komen we daar, was het net een week eerder voorgoed dicht gegaan. Ook maar 3 of 4 jaar open geweest
Da's wel goed uitwaaiweer.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als je heel snel bent, maar ik kan pas ergens in september / oktober
Dan ben jij daar minimaal 5 jaar mee bezig iddquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kant op wordt het sowieso geen OV voor mij nee, dan krijg ik Zwabber-esque taferelen met ellenlange reizen.
quote:
Ja ik stap zo maar alvast in de trein om al een deuk te slaan in de reistijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kant op wordt het sowieso geen OV voor mij nee, dan krijg ik Zwabber-esque taferelen met ellenlange reizen.
Jawel, dan kun je extra veel etenquote:
quote:
Nou ja dit zeg maar. Altijd dat geschreeuwlelijk terwijl je driekwart van de posts negeertquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"HET IS GEEN VAKANTIE ALS JE ER ALLEEN DOORHEEN RIJDT"
Dat gaat ze dus niet doen.
Hoezo is dat ineens afgeschaft ?quote:
Omg ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, en warme chocolademelk met slagroom-weer
En appeltaartquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat CL dan aan het zuurstof moetquote:
Weet @Haags wel denk ikquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo is dat ineens afgeschaft ?
Ik kan dan niet meer rechtop zitten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat CL dan aan het zuurstof moet
[insert allemaal scheldwoorden]quote:
Zuurstof en eten danquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat CL dan aan het zuurstof moet
Zit je daar bij zo'n strandtent met je zelfgemaakte appeltaart.quote:
Levert wel leuke Insta -verhalen opquote:
Denk dat je het dan moet voorkauwen en voerenquote:
Gewoon om elf uur 's avonds mee beginnen zoals altijdquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Levert wel leuke Insta -verhalen op
Ik ga niet betaald parkeren als ik ook gratis kan parkerenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Parkeren
In de nieuwe ondergrondse parkeergarage zijn voldoende (betaalde) parkeerplekken. Verder zijn er gratis parkeerplaatsen beschikbaar.
U kunt uw auto op de volgende plekken parkeren:
de middenberm van de Kijkduinsestraat tot aan de Zandvoortselaan
het parkeerterrein aan de Zandvoortselaan (vlakbij het Hotel NH Atlantic)
Zit ik in m'n eentje op een bankje aan het strand.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit je daar bij zo'n strandtent met je zelfgemaakte appeltaart.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon om elf uur 's avonds mee beginnen zoals altijd
De zuurstof?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat je het dan moet voorkauwen en voeren
Sorry dat ik leef.. jeezzzquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:43 schreef DeZwabber het volgende:
Parkeren betalen want teveel auto's. OV duurder want teveel reizigers. Huizen duurder want teveel inwoners. Verder niets aan doen.
'STOP MET LEVEN EN DINGEN DOEN ER ZIJN TE VEEL MENSEN'quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:43 schreef DeZwabber het volgende:
Parkeren betalen want teveel auto's. OV duurder want teveel reizigers. Huizen duurder want teveel inwoners. Verder niets aan doen.
Uitmelken ipv aanpakkenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:43 schreef DeZwabber het volgende:
eigenlijk is het probleem dus gewoon dat er te veel mensen zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:43 schreef DeZwabber het volgende:
Je hebt het ook over eten toch?quote:
Ik ben altijd allang blij als er überhaupt plek is, betaald of gratis.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga niet betaald parkeren als ik ook gratis kan parkeren
ik denk sneller dan ik typquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds ik terug ben van vakantie doe ik dat niet meer
99% van het geklaag gaat over het weer, en dat is een zeer terechte klacht dat door iedereen gedeeld wordt.
Even vragen aan @CherryLipsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, bij welke Hudson gaan we dan eten?
Je hebt er meerdere toch?
Dank u voor deze bevestiging.quote:
[..]
Klaag vooral verder
[..]
Ja, leuk.
Die is permanent dicht.
ook wel bekend als nieuw amsterdamquote:
bij @Haags in de achtertuinquote:
is nieuwquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehhh, sinds wanneer vertrekt er hier een intercity die Almere aandoet?
50 euro per uur tochquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gratis parkeren is daar toch afgeschaft?
dat kan altijdquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eten voorkauwen lijkt me niet heel smakelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt het ook over eten toch?
Als er geen plek is, ga ik in de wijk ernaast staan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd allang blij als er überhaupt plek is, betaald of gratis.
Mij ook niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eten voorkauwen lijkt me niet heel smakelijk
Ik heb die kennis allemaal niet. Ik moet dan gewoon naar huis.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als er geen plek is, ga ik in de wijk ernaast staan.
Is wel 10 minuutjes lopen, maar boeiend.
Wat is dit dan weer voor monster-quote ?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk sneller dan ik typ
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Even vragen aan @:cherrylips
[..]
Dank u voor deze bevestiging.
Eind augustus /begin september ofzo?
[..]
[..]
[..]
ook wel bekend als nieuw amsterdam
[..]
bij @:haags in de achtertuin
[..]
is nieuw
[..]
50 euro per uur toch
[..]
dat kan altijd
Het is dud0r.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor monster-quote ?
Zo vaak doe ik dat anders niet en als ik het doe is het overal druk en maken mensen geluid.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg de indruk dat er teveel mensen zijn, die leuke dingen willen doen
Uiteindelijk wil iedereen wel naar huis jaquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die kennis allemaal niet. Ik moet dan gewoon naar huis.
Allemaal boze buurtbewoners die je banden lekprikken en met de sleutel langs de auto lopenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als er geen plek is, ga ik in de wijk ernaast staan.
Is wel 10 minuutjes lopen, maar boeiend.
Oh jaquote:
Ewl.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo vaak doe ik dat anders niet en als ik het doe is het overal druk en maken mensen geluid.
Daarom alles duurder maken, dan kom je alleen nog maar de elite tegen als je een keer wat leuks doet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg de indruk dat er teveel mensen zijn, die leuke dingen willen doen
Niet slim, dan rotten ze helemaal niet meer opquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal boze buurtbewoners die je banden lekprikken en met de sleutel langs de auto lopen
Moeten ze maar niet dichtbij het strand wonenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal boze buurtbewoners die je banden lekprikken en met de sleutel langs de auto lopen
een kleintjequote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor monster-quote ?
quote:
gewoon niet brak zijn danquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, een meeting van 4 uur lang maandagmiddag als ik gigantisch brak ben van dit weekend.
Zin an
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |