SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
ik moet nog weggaan naar werk, maar #luiquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
blijkbaar niet want ik ben ook de enige op kantoor
Einde van de week, ik zag het niet eens meerquote:
Urghhhhquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet ook nog. En was afhalen en opvouwen. Geen zin in.
Ik ben een pismerrie met voernijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo'n woest mini paard. ja dat zie ik wel bij jou
Whehehehe. Ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Einde van de week, ik zag het niet eens meer
[..]
Urghhhh
[..]
Ik ben een pismerrie met voernijd.
@:IJsdraakje weet wat ik bedoel
Zulke namen passen perfectquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, ik zit naar trekpaarden te kijken en als het biernamen waren geweest, had ik het ook zo geloofd. 'Vladimir Heavy Draft'.
welk beleg gaat er op?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, ik heb verse kaiserbroodjes gekocht
Roomboter met kaasquote:
ik moest lachen om de term pismerriequote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Einde van de week, ik zag het niet eens meer
[..]
Urghhhh
[..]
Ik ben een pismerrie met voernijd.
@:IJsdraakje weet wat ik bedoel
en dan straks beleggen met een blaadje sla, tomaat, komkommer, augurk, mayo, ketchup, jalapeno, kipburger, bacon en gebakken ei?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, ik heb verse kaiserbroodjes gekocht
wat magerquote:
een west fries dan welquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Shit, ik had creatief kunnen zijn en in plaats van Nederlands trekpaard een Fries kunnen kiezen. Gemiste kans.
Er lopen er hier genoeg.quote:
Ja, ehhh die heb ik niet zelfbedachtquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moest lachen om de term pismerrie
[..]
en dan straks beleggen met een blaadje sla, tomaat, komkommer, augurk, mayo, ketchup, jalapeno, kipburger, bacon en gebakken ei?
Ja, dit past dus nooit in mijn grote tasquote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij festivals (dus zeg 4 dagen weg) mag ik niet over m'n rugtascapaciteit heen (want alles moet ķķk versjouwd worden van auto naar daadwerkelijke kampeerplek), dus op de heenreis comfy kleding aan, meestal een sportbroek, mocht het meteen al erg stoffig of modderig zijn bij aankomst, dan kan ik die ter plekke even uitspoelen na het opzetten van de tent en dan is het weer droog/acceptabel voor de terugreis. Festival zelf heb ik meestal wel voor elke dag een nieuwe outfit, al heb ik wel dezelfde bovenlaag voor wanneer het 's avonds afkoelt. Slaapspul mee (vooral de dikke trui voor in de nacht, holy shit wat kan dat koud worden), handdoeken en persoonlijke verzorging in dezelfde tas, net als een extra rol wc-papier. Past allemaal prima met een beetje krap opvouwen.
Grote stappen, snel thuisquote:
Oant moarnquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
En een van m'n grootouders was een Fries, dus checks out?
Dan is je grote tas niet zo groot.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dit past dus nooit in mijn grote tas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |