Ze is echt onuitstaanbaarquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:44 schreef Jojoke het volgende:
[ x ]
Heerlijk toch, zo'n instelling. Ga zo door Schoof
[ x ]
quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:44 schreef zimmy910 het volgende:
Snap ze nou eigenlijk wel dat ze in de 2e kamer staat ? Het lijkt wel de afsluiting van een kerstborrel van de lokale 65+ bingo club.
[ x ]
De harde kern zal trouw blijven, maar grote winst deze verkiezingen kwam idd van zwevende kiezers.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, het zijn nu juist de zwevende kiezers die Wilders een keertje proberen, maar na de shit show van de formatie (en Wilders die schadelijk bleef Twitteren) en de shit show van vandaag (eveneens Twitteren) denk ik niet dat zij zich weer snel warm zullen maken voor dit soort shit, Het is al een tijd aangekondigd dat het een zooitje ging worden en tot nu toe wijst niets erop dat het op korte termijn beter gaat worden. Wie hem wel eens uit wilde proberen gaat hier echt niet meer aan beginnen.
Dit is wél Denk jaquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
ik luister graag naar deze man
hij heeft gelijk
dit is toch Denk?
Post 301 gewoon, hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Door het slotje posten, niet netjes.
Si.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
ik luister graag naar deze man
hij heeft gelijk
dit is toch Denk?
7 maanden was niet genoegquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:43 schreef klaasweetalles het volgende:
HEBBEN DEZE GASTEN ALWEER VAKANTIE?
quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:44 schreef zimmy910 het volgende:
Snap ze nou eigenlijk wel dat ze in de 2e kamer staat ? Het lijkt wel de afsluiting van een kerstborrel van de lokale 65+ bingo club.
Ongetwijfeld, die stak zijn nek uit toen niemand meer wilde en nu wordt ie meteen onder de bus gegooid door notabene de coalitie. En de PVV-ers doen net alsof er niets aan de hand is, uitten geen enkele kritiek op hun supreme leader. Misselijkmakende omstandigheden in onze eigen politiek. We zagen dit soort idioterie in 2017 in de USA, maar nu hebben we die toestanden hier. Mooi moment om te kijken of ons systeem wel overeind blijft en men niet zomaar wat uit de losse pols kunnen beslissen, itt de USA.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:16 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Overigens schijnt Schoof ook woest te zijn.
Dan is er geveegd intussen, want mijnes is echt 301.quote:
Het is wat vermoeiend ja, maar het bleek een aardige wig te zijn vandaag.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben ik de enige die schijtziek word van dat gezeik over die hoofddoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |